Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Pa ne moze sredstvo za rad da se koristi u privatne svrhe. Imao sam sa jedne strane komsiju taxistu, odavno nibe menju nama, sa meckom 200d i drugog jos starijeg komsiju koji je vozio tatru pa je taj sa tatrom pitao cesto taxisu Hoces li da se menjamo sa krsevima? Evo 6 aplikacija 4 taxi udruzenja, yandex i cargo 25min nista slobodno placanje kesom a Vracar.
 
Kako nema kad ti najviše treba,pa naruči cargo i platiš 300+ od cene vožnje koja je za 6km oko 900din dobiješ sigurno za 1200din
Jbg tržište. ..ili čekaj taksi koji je 600din za 6km

Evo od Vračara do Trga ima slobodno vozilo za oko 1000din...289 + 646din
E sad da je tu Uber možda bi bilo i 2000din
Screenshot_20220520-232622_CARGO.jpg
Screenshot_20220520-232606_CARGO.jpg
 
Poslednja izmena:
@BATICA jel to vozilo eco klase kao sto su i kod taxi udruzenja u aplikacijama mozes da biras klase vozila mini, eco i biz? Ili bese sva taxi vozila su pod biz klasom? Vec par puta stavljate prikaz eco klase sto ne stavite mini ili kao vecina taxista sto ima vozilo biz klasu?
 
Pa vidiš da je obeležena Eco
Evo Biznis
+495din umesto 289
Tržište BATO....
Screenshot_20220520-233650_CARGO.jpg
Screenshot_20220520-233947_CARGO.jpg
 
Jbt pa zapravo su taksisti nelojalna konkurrncija CarGou sa ovim njihovim dampingovanim cenama.
 
Eto, neka i ostane tako da grad uređuje, neka bude mandatorno, da se ne ugrađuju app! Nikako da odgovorite na ključno pitanje koje sve ove priče čini besmislenim! Zašto ja ili Pera, Mika ili Laza ne možemo da osnujemo udruženje i da uzmemo dozvola koliko nam treba kad položimo testove?

@ksander

Jesu poskupeli realno, sad je svejedno da li Car Go ili taksi.
 
A Batica sto proziva Cargo za cenu, a da se on pita i da moze sam da formira cenu, kod njega bi 1500 bila ova voznja. Kod Mareta 2000, plus mora i leptir masna.
 
A niko nije ovde rekao da su lopovi,prevaranti.....
A da oni nisu taksi oni su inovativna pomoć na putu..
Znaš ko te vozi,koliko košta,možeš da ga oceniš,čista vozila...itd,itd
E da ,EM DOMAĆA FIRAMA a njihove vozače biju taksisti,taksi kartel im brani da rade.....
 
Eto, neka i ostane tako da grad uređuje, neka bude mandatorno, da se ne ugrađuju app! Nikako da odgovorite na ključno pitanje koje sve ove priče čini besmislenim! Zašto ja ili Pera, Mika ili Laza ne možemo da osnujemo udruženje i da uzmemo dozvola koliko nam treba kad položimo testove?

@ksander

Jesu poskupeli realno, sad je svejedno da li Car Go ili taksi.
Možeš da osnuješ udruženje,doo, NAPRAVIŠ APP niko ti ne brani....ali da radiš samo sa taksi vozilima koju imaju odobrenje za obavljamje taksi prevoza....

A zašto ja ne mogu da postavim trafiku gde hoću ili aparat za kokice i obavljm tu delatnost....ili zašto ne mogu da isteram autobus na liniji 16,95 pa prevozim putnike...ZAŠTO !!!
1000 vozila kolona 8km


Ps
Cargo 900din + 289din taksi 700din
Kako to...
 
Poslednja izmena:
@BATICA

Rekoh ja da su nelojalna konkurencija, ali da nemate prava da se pozivate na to ako ste sami monopolisti i sami potpuno supresujete konkurenciju.

Potpuno promašena poenta, naravno da ne možeš da postaviš trafiku gde ti želiš ako nije tvoja zemlja ili ako je i tvoja, a planom nije predviđeno to. Evo čitam zakon, ko da su ga pisali taksisti, poenta je da ste najgori monopolisti i da se za taksi dozvolu čeka godinama, jer je broj ograničen! Posebna priča je i što su sami administrativni uslovi ulaska otežani! Čovek može fakultet da završi dok ne ispuni sve uslove i još 1 ili 2 dok ne dobije dozvole! Mislim da ne postoji profesija gde postoji veća nesrazmera između barijera ulaska i suštinske osposobljenosti za posao koji nije nuklearna fizika, uz dužno poštovanje!

Ne vidim kako to pomaže stanovništvu što se tiče stalne dostupnosti i cena.
 
Pa ne moze sredstvo za rad da se koristi u privatne svrhe. Imao sam sa jedne strane komsiju taxistu, odavno nibe menju nama, sa meckom 200d i drugog jos starijeg komsiju koji je vozio tatru pa je taj sa tatrom pitao cesto taxisu Hoces li da se menjamo sa krsevima? Evo 6 aplikacija 4 taxi udruzenja, yandex i cargo 25min nista slobodno placanje kesom a Vracar.
Rado bi te prevezao..
Ljudi pomagajte evo me u Dubrovniku nema taksija u centru vec 20min, od apartmana do centra sam platio 7eur, dvojica su stala ali traze 25e za 3km,sta da radim!?
Tek sad vidim koliko su stranke u Beogradu razmazene..
 
@Ljuba82
Konkurencija...Pink,Naksis,Beogradski,Lux,Žuti,Beo,Yandex...
Jel nuklearna fizika trafika... zašto je ograničeno, planom nije predviđeno...jel
Planom je predviđeno i broj taksi vozila,šta je tu problem,evo za koji dan izlazi još oko 400 taksi preduzetnika...vozila
A jel nuklearna fizika vožnja autobusa,pa ne mogu da isteram autobus i radim u toj delatnosti ZAŠTO JE OGRANIČENO ili prodaja kokica,zašto je ograničen broj koji mogu da ih prodaju


@Mare81
Gde napisa da odmaraš u Dubrovniku,sad će da pišu kako zarađujemo 2000e
Ima sujeta da proradi
🤣
 
Poslednja izmena:
@Ljuba82
Konkurencija...Pink,Naksis,Beogradski,Lux,Žuti,Beo,Yandex...
Jel nuklearna fizika trafika... zašto je ograničeno, planom nije predviđeno...jel
Planom je predviđeno i broj taksi vozila,šta je tu problem,evo za koji dan izlazi još oko 400 taksi preduzetnika...vozila
A jel nuklearna fizika vožnja autobusa,pa ne mogu da isteram autobus i radim u toj delatnosti ZAŠTO JE OGRANIČENO ili prodaja kokica,zašto je ograničen broj koji mogu da ih prodaju


@Mare81
Gde napisa da odmaraš u Dubrovniku,sad će da pišu kako zarađujemo 2000e
Ima sujeta da proradi
🤣
Ma mogu da pisu sta hoce ionako vec pisu.. Tast mi ima stan u tivtu pa sam decu doveo u Dubrovnik na dve noci da vide sta je EU.
 
@Mare81
Ma što ode van sezone kako te nije sramota,eto uvek ima nešto što ne valja 😉
A da,sad kad u BG udare vrućine ima da mlatimo pare pa u Septembru na Maldive..

Vidim ja da ćeš za te dve noći u Dubrovniku morati da radiš 2 dana😉
 
Poslednja izmena:
Da ali nema taksija, ima ali voznju od 7e traze 25e. Ja sam mislio da je to samo u Beogradu tako ipak je Dubrovnik evropska unija...
Hajde da cujem filozofe na ovu temu..

Da se lepo liberalizuje tržište i da se smanje barijere ulaska u smislu da bi za dozvolu bio dovoljan psihofizički zdravstveni pregled i puko posedovanje vočke dozvole recimo dve, tri godine i poznavanje grada, bile bi vožnje povoljnije i nikad se ne bi desilo da nema vozila, pogotovo u špicevima i za vreme odmora! Naravno, Vama niko ne bi uzeo vašu prepoznatljivost kvaliteta, mnogi bi hteli to da plate, mogli bi i dalje da vozite po vašim cenama, samo što bi sad imali i konkurenciju u više cenovnih rangova!

Naravno da vam to ne odgovara, više volite monopolističku poziciju i osećaj sopstvene neophodnosti, kao da ste kadrovi sa Sorbone! Nemam ništa protiv da svako radi i zaradi, skroz sam za tržište, to znači da neki majstor ili priučeni IT-evac i treba da budu plaćeni više od univerzitetskog profesora, ako su potrebe tržišta trenutno takve! Samo što oni nikome ne mogu da zabrane/ograniče drugima da i sami to postanu! Imajući celu tu nesrazmeru u vidu, nije čudo što vas ljudi ne vole generalno (ne na ličnom nivou da se razumemo).
 
Opet ti ponavljam,sve to što pišeš ima jedino u Hrvatskoj,pa raspitaj se dal im je jeftinije dal ima uvek taksija....dal je transparetno itd
A možda i shvatiš da ako tako nešto i zaživi kod nas,taksi neće biti jeftin,sve će ti naplatiti a vožači će biti robovi koje donose profit svetskim monopolistima


Davne 1938god
Svaka taksi stanica imala svoj tel. broj
 

Prilozi

  • Screenshot_20220521-161259_Facebook.jpg
    Screenshot_20220521-161259_Facebook.jpg
    86,9 KB · Pregleda: 179
Reklamirala ali nedovoljno🤣🤣🤣 Konkurencija inovativna...javite se na FB, instagram pa Vam se možda javimo.
🤣🤣🤣
Screenshot_20220521-185954_Google Play Store.jpg
 
Iskreno, mom burazeru su ekspresno refundirali kad je neki lik rešio da ga pripitog provoza malo po gradu. Mada to je bilo prošle godine, kapiram da su sad i taj deo srozali na taksi nivo kao i sve ostalo.
 
Vrh