Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Šta drugo očekvati od nekoga ko misli da svi postoje zbog njega? Nema ništa na poziv, na karticu, nema fiskalizacije…Dabogda vam nestali delovi i benzin bio 1400 dinara.
 
U prevodu: Ne pada nam napamet da prihvatamo vaše vožnje koje plaćate karticom kada je Beograd pun stranaca sa kešom koji nemaju pojma koliko košta taksi.

Edit: napisao sam ovo pre nego što je Mare sam preveo svoj prvobitni komentar, ali drago mi je što se konačno slažemo.
Veruj mi da vecina njih zna bolje nego pola nasih gradjana u koji taxi da udju i prvo gledaju da li ima tx na kraju tablice.
 
Ej na sve su mislili, unapred te pitaju čime plaćaš i onda razmisle da li će voziti.

Da li neko može da zamisli istu situaciju u bilo kojoj drugoj delatnosti :D Fazon kreneš u Maxi i oni te na vratima pitaju čime plaćaš? Karticom? Paljba majstore, samo keš.

Veruj mi da vecina njih zna bolje nego pola nasih gradjana u koji taxi da udju i prvo gledaju da li ima tx na kraju tablice.
Znaju jer su sigurno pre polaska dobili detaljna uputstva u svojim zemljama, jer su naši taksisti nadaleko poznati kao velike poštenjačine prema strancima.
 
@leobutters
Opet po ko zna koji put gresis..
Za razliku od nasih ljudi stranci dosta putuju i informisu se.. Bio sam u preko 10 metropola i bukvalno u svakoj imas taxi lopove..
 
Da li ste svesni da je Beograd ove nedelje centar evrope
Jadna Evropa ako je 25.000 ljudi potebno da neki grad bude centar.
Srazmerno ceni delova i goriva ce se ubuduće formirati cena taxi usluga.
Moze uz fiskalizaciju povezanu sa taximetrom a eto bicemo svi i ekolozi pa fiskalni moze i da bude u aplikaciji taxi udruzenja. Takodje i da se uvede kazna ako se blokira grad zbog necega pa se ne moze stici sa A na B tacku pa ljudima stvarate dodatni trosak pa eto to gradjani da mogu proporcijalno da vam naplate recimo :video klip Busi hahaha:
Bio sam u preko 30 gradova vecih nego Beograd i mogu reci da je ovde taxi dobar ali taxisti u vecinom slucaja ocajni da im se oduzme ne samo licenca vec da im se zabrani voznja burago autica mada ovo vazi i za vecinu vozaca.
 
@ksander
Ja nemam taj problem sto mi je haos u gradu zbog 40.000 ljubitelja kosarke i jos 20.000 redovnih turista..
Smor je to vise za blokadu grada koju je tvoj predsednik mogao da resi isti dan, a ne da pravi tenziju..
O fiskalizaciji je 100 puta pricano.. Nemam nista protiv, ali prvo auto da nam se prizna kao sredstvo za rad..
 
Da auto treba da bude sredstvo za rad, sto kazes "tvoj predsednik" mi nije jasno ocigledno si se nesto zbunio no dobro.
 
tako je..neka ceka neki srbin mozda koji ide do klinickog i placa karticom ..kad su tu pijani stranci za zivom lovom...
 
@Bulbulderac17
Stvarno u poslednje vreme ljudi zamisljaju da je taxi ustvari sanitet, dolazim na adresu i lika bukvalno nose nema nikakve funkcije prepariran od alkohola.. Nemoj da sumnjas da li sam ga primio u auto..
 
Bog da nas sačuva od ovih elitnih taksista, najjače da stvarno treba sanitet da zovu za nekog ko je pijan. Ti bukvalno ne znaš za šta služi hitna pomoć a za šta taksi.

Što radiš noću ako si gadljiv na pare pijanih stranaka?
 
@leobutters
Ne nego cu prepariranog da ga stavim u auto koji je placen 20k/e..
Odavno biram koga cu da vozim.. A takve neka voze ocevi..
 
Sve bi se to rešilo da postoji slobodna konkurencija u delatnosti, a ne monopol!

Razumem taksiste u smislu nelojalne konkurencije iz Car Go npr, sa druge strane svako ko ispuni određene uslove (testovi poznavanja grada i sl), trebalo bi da dobije dozvolu za taksiranje, kao što možeš da otvoriš pekaru ili neki mali biznis, a ne da se prave kvote! Pa ako mogu da opstanu, nek ih bude 20 000.


Priča tip od 19:10 o svojim troškovima i pominje trošak za gorivo mesečni od 65K dinara. Ako troši dizel ugl to je po današnjim cenama 322l goriva. Neka pređe 12 km za svaki l (a pređu više u proseku), to je 3864 km mesečno i neka radi samo prvu tarifu, to je prihod od približno 310K dinara mesečno. Neka je imao start na svakih 14, 15 km npr (a opet nije, nego je češče), to je još dodatnih 60K dinara na start samo. Još posle uračunava duplo troškove kroz vrednost vozila, tj kredit za kupovinu i kroz amortizaciju gubljenja vrednosti vozila.

Ispadoše taksisti bitniji (i debelo plaćeniji) od univerzitetskih profesora npr. Da se razumemo, skroz sam za tržište, nemam ništa protiv da uzmu i 10k eur mesečno, ali bez barijera ulaza!
 
Sve bi se to rešilo da postoji slobodna konkurencija u delatnosti, a ne monopol!

Razumem taksiste u smislu nelojalne konkurencije iz Car Go npr, sa druge strane svako ko ispuni određene uslove (testovi poznavanja grada i sl), trebalo bi da dobije dozvolu za taksiranje, kao što možeš da otvoriš pekaru ili neki mali biznis, a ne da se prave kvote! Pa ako mogu da opstanu, nek ih bude 20 000.


Priča tip od 19:10 o svojim troškovima i pominje trošak za gorivo mesečni od 65K dinara. Ako troši dizel ugl to je po današnjim cenama 322l goriva. Neka pređe 12 km za svaki l (a pređu više u proseku), to je 3864 km mesečno i neka radi samo prvu tarifu, to je prihod od približno 310K dinara mesečno. Neka je imao start na svakih 14, 15 km npr (a opet nije, nego je češče), to je još dodatnih 60K dinara na start samo. Još posle uračunava duplo troškove kroz vrednost vozila, tj kredit za kupovinu i kroz amortizaciju gubljenja vrednosti vozila.

Ispadoše taksisti bitniji (i debelo plaćeniji) od univerzitetskih profesora npr. Da se razumemo, skroz sam za tržište, nemam ništa protiv da uzmu i 10k eur mesečno, ali bez barijera ulaza!
E baš sve znaš,ali ti to samo misliš...da znaš,nemaš ti pojma..

Ps
Ajde reci mi koliko sam ja izgubio na ceni auta od 12.000e za tri godine...
Još jedna stvar,na pređenih 100km minimalno se napravi još 30km praznog km tako da imam 70km punog km a nekad je i manje...
Mnogo toga ti ne znas,ali kao znaš da računaš..kao
 
Apsolutno me ne zanima koliko si izgubio, to je tvoja stvar, tvoje sredstvo za rad! Možeš da ga računaš kao trošak u startu (tih 12 000) i da otpišeš ili da rašunaš kroz mesečnu amortizaciju, dok se ne otpiše za toliko i toliko godina, ali ne može ovaj tip da računa i jedno i drugo!

Ne brini ti za mene i računanje, to znanje sam pokazao gde je bilo potrebno, više bih voleo objašnjenje iz poslednjeg pasosa mog originalnog posta!
 
@Ljuba82
Cekaj pre vise 3 godine sam dao za auto skoro 20k/e sad sa skoro 400.000km vredi max 12k/e gde je mojih 8k/e da ne pricam o ceni odrzavanja luksuznijeg auta..
 
A kao da druge profesije nemaju sredstva za rad koja gube vrednost. Pa danas malo ozbiljniji hardver i prateća oprema ako nešto npr. profi snimaš sa svim softverskim licencama koštaju maltene kao Baticin auto.

Ljubo, ne mogu ništa od toga da rade jer su svi preduzetnici paušalci. A odgovore od njih nećeš dobiti.
 
Ajde ajde polovnjaci jos skocili..pa sta bi vi da vam sredstvo za rad ne amortizuje...? da mu ne treba održavanje...? pa najbolje na vazduh da ide
 
Apsolutno me ne zanima koliko si izgubio, to je tvoja stvar, tvoje sredstvo za rad! Možeš da ga računaš kao trošak u startu (tih 12 000) i da otpišeš ili da rašunaš kroz mesečnu amortizaciju, dok se ne otpiše za toliko i toliko godina, ali ne može ovaj tip da računa i jedno i drugo!

Ne brini ti za mene i računanje, to znanje sam pokazao gde je bilo potrebno, više bih voleo objašnjenje iz poslednjeg pasosa mog originalnog posta!
Ne zanimate koliko sam izgubio ali te zanima koliko sam zaradio, stvarno 🤣
Eno pitaj kod komšija Hrvata,ili pogledaj po forumima kako je kad može da taksira ko god hoće...ko ispuni uslove
 
@Mare81

Ja ne sporim to, kažem da u kalkulaciju treba da se uračuna vrednost vozila, ali ovaj čovek je uračunao duplo u svoju kalkulaciju troškova. Možeš ili jednokratno kroz nabavnu cenu, pa da posle računaš koliko treba da pokriješ ili mesečno kroz amortizaciju gubljenja vrednosti, eto u tvom slučaju bi to bilo 8K/40 meseci npr, tj nekih 200 eur mesečno i tako dok ga ne otpišeš skroz i to je skroz ok. Ne, on računao svoj kredit za auto + amortizaciju (ne računam tu potrošne delove, samo gubitak vrednosti vozila). :ROFLMAO:

Drugo, za pretpostaviti je da nisi svih 400k km izvozio na radu, nego moraš da oduzmeš privatno korišćenje od toga. Što bi korisnik finansirao tvoje privatno vozikanje?

@BATICA

Veruj mi da me ne zanima, ja sam za to da svako radi i zaradi i to po tržišnom i meritokratskom principu! Ne možeš da imaš kvote i barijere ulaska na tržište i još sam da namećeš cene! To se zove monopol. Neki majstori zarađuju više od vas ili univerzitetskog profesora, ali niko meni, a ni tom profesoru ne brani da se bavimo tim majstorisanjem ako možemo/znamo i našemo svoje tržište i to mi je skroz ok!

Nisam ni za nelojalnu konkurenciju, ali dok je ovakva situacija, a ne slobodno tržište, uveo bih još 100 Ubera, Car Go-a i ostalih, vi jednostavno sprečavate konkurenciju, a žalite se na nelojalnu konkurenciju, NE MOŽE TAKO!

P.S. Neka je i 0.7 koeficijent za prihode od kilometraže, ne menja bitno računicu. A taj argument vidi kod komšija i to nakon uvođenja slobodnog tržišta, niko vama ne bi branio da nastavite da vozite kao udruženje po istim uslovima kao sada ako mislite da je to tržišno opravdano, pa bi neko prepoznao Vašu stručnost u baratanju volanom i poznavanju ulica i bio srećan da zna u svakom trenutku cene i uvek Vas zvao, ali ne, Vi želite apsolutni monopol i nemogućnost da i ja izaberem šta mislim da je najbolje za mene, kao što biram koje ću pecivo u 10 obližnjih pekara!
 
Poslednja izmena:
Tako su pričali i Hrvati ....
A sad im se dešava da im je taksi 2x skuplji....kad im najviše treba.
Moraju 5 app da pozovu da provere cenu,pa tek onda naručuju...
Niti su građani na dobitku ni taksisti ,jedino ko pofitira,app
Ali dobro živi ti u zabludi o tome što pišeš..

U BG još uvek Grad određuje cenu taksi prevoza..
Pogledaj cene Cargo...
taksi 600din,cargo 900
 
Poslednja izmena:
@Ljuba82
Ako mi verujes preko 90% kilometara sam presao vezano za posao, bilo gde da idemo imamo zenin auto, meni je muka od voznje... Na odmor idemo avionom.
 
Tako su pričali i Hrvati ....
A sad im se dešava da im je taksi 2x skuplji....kad im najviše treba.
Moraju 5 app da pozovu da provere cenu,pa tek onda naručuju...
Niti su građani na dobitku ni taksisti ,jedino ko pofitira,app
Ali dobro živi ti u zabludi o tome što pišeš..

U BG još uvek Grad određuje cenu taksi prevoza..
Pogledaj cene Cargo...
taksi 600din,cargo 900

Nisam se raspitivao kakvi su uslovi za ulazak tamo i da li može da radi svako ko želi kad ispolaže testove. Nisam baš siguran da je skroz liberalizovano.
Ali im se sigurno ne dešava da ga nema kad im najviše treba, kao meni što se dešavalo kad idem na odmor, pa ne mogu da korisitm svoj auto. Sad samo drugari za takve stvari.

@Mare81

Ma verujem, ne menja ni mnogo računicu, muka je i meni sa 10-15K godišnje.
 
Vrh