Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Pijačari moraju isto tako da imaju, iako i oni mogu da blokiraju Grad ;)
 
Zna li neko da objasni zasto SAMO advokati i taksisti nisu u obavezi da imaju fiskalnu kasu??
Sta kazu oni sto znaju.

Ja sam se to pitao pre 3 godine i nakon 4.000 ispisanih poruka niste dokucili tu tajnu univerzuma, njegovu svetost i neverovatnu vestinu drzanja volana i prevoza putnika. To niko od nas smrtnika nije sposoban da radi tako da drzava mora da obezbedi posebne uslove da se ta bransa toliko vazna za opstanak civilizacije odrzi. Da se slucajno ne umori ako mora da radi bas svaki dan.

Taksistima su divljaci manji problem i to iz vise razloga. Prvo, nije svako spreman da rizikuje kazne ili sukobe sa legalnim pa nema opasnosti od nekog velikog povecanja njihovog broja. I ovako imaju sasvim dovoljno posla sto se vidi po tome da i dalje biraju voznje, da u spicu ili kad je lose vreme nema slobodnih vozila ni na poziv ni na "kvaku". Par stotina divljaka vise ili manje se nece osetiti na traznji u ovolikom gradu.
Drugo, jos vaznije, divljaci se drze dogovorenog cenovnika ili voze po jos vecim cenama.

E to oni vide kao najvecu opasnost i zato se tako zestoko bore protiv Car-go. Slobodno trziste i formiranje cene kao u svakoj drugoj delatnosti. Onda vise ne bi mogli da biraju voznje i voze po par sati. To bi znacilo da bi opstajali i napredovali oni koji zaista vredno, pametno i predano rade ili umeju svoje poslovanje da optimizuju da bude sto isplativije.
Pored toga, legalizovanje slicnih servisa bi znacilo povecanje broja i konkurencije sto je za krajnjeg korisnika prednost. Isto kao i u svakoj drugoj usluznoj delatnosti.
Mnogi bi se odlucivali da svoje budzete dopunjuju na taj nacin sto je sasvim u redu ako ispunjavaju propisane uslove i placaju porez. Uostalom, mnogi sadasnji taksisti isto to rade u drugim delatnostima. Pored voznje, prave konkurenciju drugima pa zasto ostali ne bi imali pravo na to? Pri tom, vrlo cesto ne ispunjavaju uslove a jos cesce ne placaju porez.

Gledano iz njihove perspektive, oni se sasvim opravdano bore da zastite svoj povlasceni status.
E sad, sto taj status nema nikakvog opravdanja a to oni koje placamo zajednickim novcem ne zele da vide je druga prica.
U njihovoj borbi, divljaci su kolateralna steta ili neocekivana dobit. Glavni neprijatelj je otvoreno trziste i posledicno, korist za kupca sto u tu bransu unosi Car-go.

Ako je za daleko odgovornije i kompleksnije delatnosti trziste slobodno za one koji ispune uslove, ne vidim ni jedan racionalan razlog da se ova stiti.
Na primer, bilo ko od nas moze da otvori neogranicen broj kardioloskih klinika ako ispuni uslove ministarstva u pogledu strucnog kadra, opreme, objekta....
Medjutim, kardiohirurzi nemaju legalan radio centar preko kog efikasno mogu da koordinisu akcije i blokiraju grad. Nisu skloni muljanju sa mutnim likovima po drzavnim organima pa nisi izlobirali zastitu za svoju delatnost nego mnogi odlaze na pecalbu.
Isto vazi za svaku drugu bransu osim taksija.

Opravdavaju to ogranicenje da bi se liberalizacijom broj previse uvecao. Verovatno ali u vrlo kratkom periodu, ne duze od 6 meseci. Posle toga bi se to vrlo efikasno nivelisalo isto kao sa trafikama, pekarama, igraonicama, nekad video-klubovima...
Svi oni su morali i morace da se bore za trziste. Svi osim tako neverovatno kompleksne, drustveno neophodne delatnosti... sofera.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Sta smo rekli, koja taxi aplikacija podrzava i placanje, odnosno karticu?

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
Taksisti - zato što mogu da blokiraju Grad
Advokati - zato što mogu da štrajkuju i blokiraju celo pravosuđe
Ovo je jako dobro i umno razmisljanje........samo oni koji znaju da protumace napisano izmedju redova!!

Advokati - mocnici preko kojih drzava ostalima upravlja.
Taksisti - mocna i najbrze organizujuca grupacija uvek u spremnosti da drzava svoje interese preokrene na drugu stranu.
 
Ma mislim da je vecina taksista ustvari u nekoj masonskoj lozi koja upravlja drzavom..
 
BE6C32B0-FE3A-4FB8-A6B9-2DF2DE105E59.jpeg



DI kao Divljak
 
Ušao u Taxi vozilo kod Skadarlije u subotu na nedelju. Vozio me do SC Teleoptik, račun 2.870,00, Pri tome je isključio taksimetar kad smo stigli na odrešti a sećam se da mi je u Cara Dušana bilo 1.800+. Pokrao me je bar za 600 dinara. Pri tome je gledao zadrugu na laptopu sve vreme.
 
Pa uglavnom znam da je preko dana oko 1.000 dinara. Ne koristim toliko često taksi pošto i sam imam kola. Mislio sam da ima fora neka za praznik, noćna plus poskupljenje. Ali regularno je stajao sa ostalim taksistima pa nisam ni posumnjao.
 
Verovatno ona sa grbom
Grada uz DI umesto TX tabli..:)

Mare, Batice, bilo bi dobro da od vas dobijemo info u vezi sa svakom tablom i kompanijom koja operiše u BG....koga da se pripazimo a koje su firme ok. Iz iskustva znam za Pink i Naxis da su ok...sa Luksom sam imao polovična iskustva..nekad naidje normalan nekad pokuša da odradi na foru.

A vidjao sam dosta i nekih novih firmi koje prvi put vidim...uz sve one taksi firme iz Rume i Pančeva.

Bilo bi dobro da uradite mini recenziju za sve umesto što koristite ovu temu sa raspravama šta je istina a šta ne...
 
@Bulbulderac17
Ja ne polimesem kada je u pitanju istina, uvek je govorim!!!
Opste je poznato koja udruzenja treba koristiti: naxis, pink, lux, poslovni..
 
Ušao u Taxi vozilo kod Skadarlije u subotu na nedelju. Vozio me do SC Teleoptik, račun 2.870,00, Pri tome je isključio taksimetar kad smo stigli na odrešti a sećam se da mi je u Cara Dušana bilo 1.800+. Pokrao me je bar za 600 dinara. Pri tome je gledao zadrugu na laptopu sve vreme.
Da nije mercedes R clasa...

Ps
Sve taksi table na kojima nema tel. broja izbegavati na udarnim mestima gde čekaju ...Palata Albanija,Skadarlija,ispred klubova,kod bivše Ž. stanice,kod BAS-a rampa dolaznih perona,TC Ušce,TC Delta siti,TC Galerija osim ako na TC nema Pinka,Naksisa,Lux,Beogradski poslovni.
Sva ta mesta su više puta prijavljivana Komunalnoj Miliciji,Saobraćajnoj inspekciji....ali
Bilo je i više tuča kod TC Ušće,Palata Albanija ..
 
Poslednja izmena:
Vrh