Видиш, пружио сам се колико сам хтео, не колико сам могао. И мало више од тих 13000, ха, ха.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728218#p728218:2e9wb2q5 je napisao(la):mareska » Sre Apr 15, 2020 7:46 pm[/url]":2e9wb2q5]Pa realno pružio si se koliko si mogao 13.000e nemac u toj klasi nov teško da bi bio ispod 22,23.000e.
Upravo si ti i potvrdio pružio si se koliko si dugačak i ja to jako poštujem!! Meni je super kad su ljudi skromni i zadovoljni onim čime imaju i ubeđeni da su "zaj.. druge koji su dali 10k više recimo za auto..[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728600#p728600:bk9v0cw8 je napisao(la):branik » Čet Apr 16, 2020 9:00 pm[/url]":bk9v0cw8]Видиш, пружио сам се колико сам хтео, не колико сам могао. И мало више од тих 13000, ха, ха.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728218#p728218:bk9v0cw8 je napisao(la):mareska » Sre Apr 15, 2020 7:46 pm[/url]":bk9v0cw8]Pa realno pružio si se koliko si mogao 13.000e nemac u toj klasi nov teško da bi bio ispod 22,23.000e.
Ако толико добро познајеш аутомобиле, знао би да у типа не иде ни један са три клипа.
Најмањи је 1,4 16в, а иде и 1,4 т. Дизели су 1,3мј и 1,6мј.
То си побркао са рапидом и се елизом. Они почињу са троцилиндричним атмом. А ако их загледаш, видећеш да је разлика огромна, не само у том једном цилиндру.
На крају ћу се ја исто навозити са тим типом као што ти рече од 13000, као и неко са возилом од тих 22-23к.
Koliko razumem problem je jer ima znatno manje mušterija i noćna smena koja je inače najisplativija zbog druge tarife skoro da ne postoji pa je dobar deo taksistra primoran da radi i danju. Viđam prepune stanice taksija gde god prođem gradom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728533#p728533:306b4fep je napisao(la):mareska » 16 Apr 2020 06:06 pm[/url]":306b4fep]Ja slabo radim, kažu kolege da je slabije, ali dosta firmi ima koje zaposlenima plaćaju prevoz.
Stvarno nema potrebe da pišeš elaborat zašto si uzeo fiata, ja sam ti rekao da poštujem i podržavam svakog ko se ispruzi koliko je dugačak. Znaš neko jede parizerer neko pecenicu oba su na kraju sita, ja volim replay farmerke, a neko uzme na buvljaku za 1.500din i obojica smo obučeni.. To sa traženjem polovnog dela za vw je najmanji problem od Borce do Mladenovca ima 10 ljudi koji ih rastavljaju. Te gluposti nov passat ostao u Grčkoj.. Suvišno je..[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728653#p728653:39u3yphe je napisao(la):branik » Pet Apr 17, 2020 1:23 am[/url]":39u3yphe]То се зове рационалност.
Ако ће у одређеном периоду и до одређене километраже ауто бити функционалан и извршити свој задатак и служити сврси уз једнаку удобност и опремљеност као и онај осетно скупљи, онда је само питање количине бачених пара.
И даље не знаш колико сам пара дао за ауто, (оно мало што сам написао, не мора то и да значи) али то свакако и није битно, јер ћу већ за макс две године опет сести у ново возило. Које, тада ћу одлучивати. За то време прећи ћу не мали број км и возити се уз редован сервис и замену плочица. При томе, све време покривен услугом Ћао Фиат која подразумева апсолутну помоћ на путу на целој територији Европе. Неколико месеци сам вагао док нисам одлучио. Много фактора је учествовало у доношењу одлуке којој цена није била пресудна.
По много чему, димензијама, употребљеним материјалима, перформансама може да се упореди са скалом (у квалитету ентеријера је изнад рапида и скале) , а можда чак и октавијом, а не са бившим рапидом са којим дели ценовну класу.
Где се све налазе Фолксвагенове фабрике? Одавно нису само у Немачкој, односно неки модели се уопште и не праве тамо, већ по Шпанији, Италији, Кини, Јужној Америци.... Укупно 27 земаља.
За сваки ауто који није парадни већ радни, важно је да у одређеном периоду ради и заради за следећи.
Докле год не постоји старосно ограничење возила или е норма биће оних који ће инсистирати на неком матором немцу према неком новом возилу. Због таквих и њихова цена постаје извикана иако су е норми која на западу одавно иде под пресу. Фолксваген одавно није оно што је био када му је гама генерације голфа 2 стицала и учвршћивала репутацију. И он је постао конфекција, као и други, једнако подложна кваровима, па чак можда и више, него други. Како му иде, довољна је и прича о скандалу са лажирањем емисије издува.
Твоје колеге које се одлуче за фијата, неће омашити, а за шездесетак е месечно купиће низ година беспрекорне вожње, где неће сваких мес1ец дана губити по неколико радних дана док нађе (полован) део и оспособи га за рад до следећег квара. А онда, у цену квара треба урачунати време за које возило није зарађивало. Шта ће газда за то време, да вуче рикшу или путнике носи на кркаче.
Е, једсн од најважнијих елемената ми је зато била и помрнута услуга Ћао Фиат. Превоз, смештај, заменски ауто, последични трошкови... Све је покривено. А таква врста сигурности некоме много више значи од знака на предњој маски. Пријатељу је прошлог лета нови пасат дошао из Грчке на камиону због квара мењача. Било је много перипетија. Прво су хтели да га раде у Грчкој са роком од две недеље, бар. Муку је видео док је испословао да га одмах пребаце у Србију. 1
Da tako je, ali kažu da opet izvuku solidan pazar za preživljavanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728668#p728668:2ibk9htf je napisao(la):vucko » Pet Apr 17, 2020 7:31 am[/url]":2ibk9htf]Koliko razumem problem je jer ima znatno manje mušterija i noćna smena koja je inače najisplativija zbog druge tarife skoro da ne postoji pa je dobar deo taksistra primoran da radi i danju. Viđam prepune stanice taksija gde god prođem gradom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728533#p728533:2ibk9htf je napisao(la):mareska » 16 Apr 2020 06:06 pm[/url]":2ibk9htf]Ja slabo radim, kažu kolege da je slabije, ali dosta firmi ima koje zaposlenima plaćaju prevoz.
Gde si ti video da smo pominjali nešto sem automobila i taxi službe.. Kao zenturaca ponavljas mantru..[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728885#p728885:3ez3cqy3 je napisao(la):Soko » Pet Apr 17, 2020 7:22 pm[/url]":3ez3cqy3]A ti se baš trudiš da potvrdis sve stereotipe o taksistima?
Sve znate, od najmračnijih tajni Rokfelera, preko specijalnog balansiranja elektrona da vam auto troši max 4.5 litr po gradu.... sa klimom, pa do ekonomije, geopolitike i rimskog prava....
A u suštini, šofer.
Zna ono što zna 90% punoletne populacije ali je vrlo grlato i osiono u svom nastupu.
Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
To su ti afiniteti i razlike među ljudima, zato i nismo svi isti.. Meni niko nista nije dao, ja volim da sebi priuštim sve što mogu. Nije taj auto samo za posao, on služi i da sa porodicom odeš na letovanje,recimo kod prijatelja u drugu državu, vikendicu.. Vrati se par postova unazad objašnjavao sam primer za farmerke..[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=729386#p729386:27daick8 je napisao(la):wk_ » Ned Apr 19, 2020 11:12 am[/url]":27daick8]Nije mi jasna logika "pružiš se koliko možeš". U pitanju je posao, pružis se valjda koliko ti se isplati. Recimo da dobiješ 30.000e od tetke iz Kanade, besmisleno je da platiš auto toliko kad taj auto zarađuje isto kao onaj od 13.000.