Ali je sinonim taksija mercedes 123.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727957#p727957:2ececim5 je napisao(la):Пантограф » Sre Apr 15, 2020 8:00 am[/url]":2ececim5]A pre toga decenijama bio 131.
Ali je sinonim taksija mercedes 123.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727957#p727957:2ececim5 je napisao(la):Пантограф » Sre Apr 15, 2020 8:00 am[/url]":2ececim5]A pre toga decenijama bio 131.
Pa tako reci vozis fiata, sve jasno!![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727966#p727966:tzt2gw2q je napisao(la):branik » Sre Apr 15, 2020 8:39 am[/url]":tzt2gw2q]I, kao prelaz linea.
Inače, omašio sam u prethodnom postu. Istanbulski nisu 1,6 već 1,3. A dizel im je u odnosu na naš, džabe skoro, tak da se besomučno voze.
I spolja se nikad ne bi zaključilo da imaju toliku km.
Zamisli ne radim, ali nas ima što putujemo, pa gledamo, pričamo...
Pošto i sam vozim tipa, razgovarao sam sa par taksista koji su me vozili. Ljudi su zadovoljni, sija poneka lampica, ali to je više do neodržavanja.
Ti verovatno vozis francuski auto ili ga želiš?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727969#p727969:1wz4dodt je napisao(la):Пантограф » Sre Apr 15, 2020 8:57 am[/url]":1wz4dodt]Naša iskustva su mnogo ograničena. Ja se sećam, recimo, kad je ogromna većina taksija u Parizu bila Pežo 505. Taj auto je istinska taksi legenda u povećem delu Evrope, pa i sveta, al o tome mi ovde pojma nemamo, nego znamo za dva modela koja su ovde bila rasprostranjena, i guslamo.
Ima svakakvih primera.. Ja znam jednog da je sa passatom 5 prešao 1.000.000 izgradio kuću lokal, dvoje dece visoko obrazovao.. Svega je bilo..[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727997#p727997:1mbicgra je napisao(la):Пантограф » Sre Apr 15, 2020 11:42 am[/url]":1mbicgra]@Kesha
Da pomenem i primer taksiste koji mi se hvalio da mu je 'kec' sa 650.000 pređenih kilometara osamdesetih izgradio kuću.
Ukratko cu taj 1.5dci što mercedes ugrađuje u niže segmente, ima garanciju 100.000km i NEMA mogućnost produženja garancije ka što to radi za ozbiljnije klase svog auta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728056#p728056:1mic3qim je napisao(la):Kesha » Sre Apr 15, 2020 1:58 pm[/url]":1mic3qim]Danas kad svi u autoindustriji međusobno dele tehnologiju, razlike među automobilima iste klase i cenovnog ranga manje su nego pre nekoliko decenija. Mercedes koristi renoove dizel 1.5 motore, a zajednički je sa alijansom Renault-Nissan razvio 1.3 turbo benzinac. Tačnije, motor je renoov, ubrizgavanje goriva mercedesovo, dok je tehnologija oblaganja cilindara nisanova. E sad, isti motor ide u jednu Dačiju Duster i u jedan Mercedes A klase, a moguće i derivate pomenute klase tipa GLA itd. Koliko proizvođača Folksvagen koncerna koristi iste platforme i mehaniku? PSA grupacija je od skora vlasnik Opela, pa se i tu razmenjuju tehnologije i mehanika. Toyota je svoju Supru razvila na platformi BMW-a Z4 čiji motor koristi. SAAB, koji je slovio za tenk od automobila, svojevremeno koristio baš renoove motore, a fordove nekada davno. Fiat takođe ima popriličnu diviziju iza svog imena, pa je i jedan nimalo jeftin Grand Cirokee koristio italijanske dizel motore. Recimo, u klasi malih gradskih automobila A segmenta, upravo se izdvaja fiatova Panda poslednje generacije među 10% najpouzdanijih automobila pomenutog segmenta, a po procenama nemačke Dekre. Poenta je da prosto ni najveći ne mogu sami, i da je odavno prošlo vreme kad je Mercedes pravio jednu 124-ku i njome dosegao neke nove standarde kvaliteta za ono vreme. Zar zaista sad neko može da kaže da je, recimo, C klasa ne znam koliko bolja od Mazde 6, Renoa Talisman, Tojote Camri, Pežoa 508 i da ne nabrajam dalje. Ono što premium klasu i dalje malo izdvaja jeste nešto duži spisak dodatne opreme, kao i bolja ponuda motora veće snage, a to podrazumeva i više cilindara i veću kubikažu zarad nekog prestiža na prvom mestu. Tehnologije širokog spektra su sada svima na raspolaganju, a mnogo toga je ušlo i među predstavnike "narodnih" automobila. Sada i jedna Corsa ima nešto što pre deset godina nisu imale neke od prestižnih limuzina. Šta god da se sada kupi kao novo u istom cenovnom razredu ne može se mnogo pogrešiti. Sve je sad stvar ukusa i ličnih afiniteta pri izboru novog automobila, dok razlike u kvalitetu izrade nisu tako očigledne kao pre nekoliko decenija.
Ja iskreno verujem da premium klasu "premium" proizvođača pre svega izdvaja veliko iskustvo u marketingu. A deo te premium cene odlazi ljudima kojima njihova premium ciljna grupa veruje, i sluša ih kada kažu da su bolji od ostalih premiuma u ponudi Sigurno da postoji još mnogo stvari koje se razlikuju al ovo može svako da vidi bez poznavanja tehnologija i materijala.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728056#p728056:3id6oskf je napisao(la):Kesha » 15 Apr 2020 01:58 pm[/url]":3id6oskf]Ono što premium klasu i dalje malo izdvaja jeste nešto duži spisak dodatne opreme, kao i bolja ponuda motora veće snage, a to podrazumeva i više cilindara i veću kubikažu zarad nekog prestiža na prvom mestu.
Наравно да је јасно кад сам поджсле 3 немца и милион купио новог фијата[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727988#p727988:16aws19i je napisao(la):mareska » Sre Apr 15, 2020 11:48 am[/url]":16aws19i]Pa tako reci vozis fiata, sve jasno!![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727966#p727966:16aws19i je napisao(la):branik » Sre Apr 15, 2020 8:39 am[/url]":16aws19i]I, kao prelaz linea.
Inače, omašio sam u prethodnom postu. Istanbulski nisu 1,6 već 1,3. A dizel im je u odnosu na naš, džabe skoro, tak da se besomučno voze.
I spolja se nikad ne bi zaključilo da imaju toliku km.
Zamisli ne radim, ali nas ima što putujemo, pa gledamo, pričamo...
Pošto i sam vozim tipa, razgovarao sam sa par taksista koji su me vozili. Ljudi su zadovoljni, sija poneka lampica, ali to je više do neodržavanja.
Koji se to motor ugrađuje u fiata 500 nešto manje od 1.000kubika? To savršenstvo golf nikada nije imao kvalitetan benzinski motor, ali je zato za dizel doktor.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728236#p728236:rwet1lxj je napisao(la):Kesha » Sre Apr 15, 2020 7:24 pm[/url]":rwet1lxj]Ne znam što si zapeo toliko sa ta tri cilindra? I rekoh već da Fiat nema trocilindarske motore u ponudi, već samo dvoklipni twin air od 875cm3, kojeg nema na našem tržištu. A kad si se već toliko dohvatio "Nemaca", onda bi trebalo da znaš da njegovo veličanstvo Golf dolazi sa trocilindarskim motorom u svojoj osnovnoj verziji, dok je Polu to jedini agregat. Opel, takođe, nudi jednolitarski motor za Corsu i Astru, a i jedan BMW čak ima svog trocilindraša od 1500cm3. Downsizing motora je trend već skoro pa deset godina, ponajviše zbog sve strožih e normi, a i zbog smanjenja potrošnje, čime se pokušava smanjiti udeo dizelaša na tržištu. Dizeli kod pojedinih proizvođača nestaju čak i u onim ozbiljnijim klasama srednje velikih SUV vozila, a kod malih automobila A i B segmenta ih uskoro neće biti.