Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ajmo redom pre ovog vozio sam passat b7 2011god sem zadnjeg branika i polustranice nije imao havariju, svake godine pre tehničkog vracena kilometraza za 40.000km plaćen je 12.000e posle tri godine besprekornog odrzavanja prodat za 9.000e i km vracenom na 210.000km iako je prešao 370.000km. Ženi sam kupio ficu 2009god iako godisnje predje 7,8000km njemu enterijer izbledi sam od sebe.
Polo u taksiju? Hahaa
Ako ti budu trebali saveti u vezi automobila voljan sam da ti pomognem..
 
Vraćanje kilometraže je i krivično delo koliko znam, a inače sve mislim da bi ga prodao za te pare da istu nisi vratio. Znam koliko se i moj dugogodišnji poznanik namučio da proda svog Mondea kog je vozio u taksiju malo preko deset godina, a kupio ga je novog. Naravno da za njega nije mogao dobiti ne znam koje pare, a bio je koliko toliko pažen. Pravo da ti kažem, lično ne bih ni pogledao bivše taksi vozilo, a tek nešto što je sastavilo skoro pa 400.000 kilometara i još dao tolike pare. Al dobro, ko zna koliko se automobila kod nas sa pređenih i preko pola miliona kilometara proda, a sa svega 163.000 ili najviše 182.000 kilometara na satu. Sreća za hiljade prevaranata pa se to jako teško da provaliti kod većine današnjih automobila. A poređenje Fiata 500 sa Pasatom nije za bilo kakav komentar. Pročitaj lepo šta sam napisao. Polo kod nas može biti taksi vozilo, a to nešto govori o našim propisima, a svakako da za tu delatnost nije. Čak ga je i zvanični uvoznik za vozila Folksvagen koncerna predložio kao dobar izbor za kupovinu uz subvencije.
 
Od kada je vraćanje km u Srbiji krivično delo, pa ja kad vratim km namerno idem u ovlašćeni servis da zamenim ulje da bi ga oni i zaveli sa tom vracenom km po broju saksije.
Ja ti kažem iz ličnog primera kako radim tako da moj audi a6 za 3 godine sa 210.00km možda zavrsi kod tebe.
Polo nenoze u taxi ako ozbiljno radis taj posao jer nema pristup hotelima i aerodromu. Slobodno se javi sve cu ti objasniti.
 
Je l se ovde čovek stvarno hvali da je vraćao kilometražu, 40.000 godišnje? I sad mi treba s njim da vodimo raspravu da l je fire motor iz Tipa bio bolji od benzinca iz Golfa?

Ajde, bre, putuj sa Beobilda, ovo nije forum za takve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727459#p727459:2omjdl6d je napisao(la):
Пантограф » Pon Apr 13, 2020 9:00 pm[/url]":2omjdl6d]Je l se ovde čovek stvarno hvali da je vraćao kilometražu, 40.000 godišnje? I sad mi treba s njim da vodimo raspravu da l je fire motor iz Tipa bio bolji od benzinca iz Golfa?

Ajde, bre, putuj sa Beobilda, ovo nije forum za takve.
Da jer ja za razliku od Vas licemera govorim samo ISTINU. FIATA ne bi preporučio ni neprijatelj.
 
Najbolje da im preporučiš svoju lešinu sa vraćenom kilometražom.

Niko te ovde neće čitati, antilicemeru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727466#p727466:16jsm20t je napisao(la):
Пантограф » Pon Apr 13, 2020 9:16 pm[/url]":16jsm20t]Najbolje da im preporučiš svoju lešinu sa vraćenom kilometražom.

Niko te ovde neće čitati, antilicemeru.
Ta lesina može da sahrani svakog fiata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727458#p727458:1c9zj2hr je napisao(la):
mareska » Pon Apr 13, 2020 9:59 pm[/url]":1c9zj2hr]Od kada je vraćanje km u Srbiji krivično delo, pa ja kad vratim km namerno idem u ovlašćeni servis da zamenim ulje da bi ga oni i zaveli sa tom vracenom km po broju saksije.
Ja ti kažem iz ličnog primera kako radim tako da moj audi a6 za 3 godine sa 210.00km možda zavrsi kod tebe.
Polo nenoze u taxi ako ozbiljno radis taj posao jer nema pristup hotelima i aerodromu. Slobodno se javi sve cu ti objasniti.

Greškom plus, no nema veze. Jel se ti šališ kad kažeš da ne znaš da je vraćanje kilometraže krivično delo? Ne važi to samo za državu Srbiju. Pa što to ne uradiš u ovlašćenom servisu kad je to legalno? To je najrasprostranjeniji vid prevare kod prodaje polovnih automobila. Sigurno da uvoznik nekog izvrsnog polovnjaka koga je baba nedeljom vozila u crkvu nikada ne bi prodao da ostavi kilometražu od, recimo, 450.000 pređenih kilometara. To se može komotno smatrati i industrijskim otpadom. Svesno varaš ljude tvrdeći da je nešto radilo mnogo manje nego što zaista jeste. Veruj mi da me izrabljene mrcine stare svega tri godine sa preko 200.000 pređenih kilometara ne interesuju, al to je moja stvar. To dal neko hoće ozbiljno da se bavi taksi prevozom ili ne posebna je priča, a ja samo kažem da nam propisi ne valjaju kad za takvu delatnost može da konkuriše vozilo B segmenta. Očigledno da nama treba unificriani vozni park kao u Londonu, pa lepo imamo vozilo rađeno isključivo za taksi prevoz, pa nema dalje preprodaje posle akanja od 10+ godina, bar ne prevarom. Nego imaš mogućnost da ga prodaš nekom entuzijasti ako ga nađeš ili rashod, a ne još da se na prodaji maltene zaradi. Nešto govori i da se, recimo, jedan zgobni gradski autobus koji staje nov preko 300.000 evra, prodaje nakon 10+ godina rada za fragment početne vrednosti, tipa 10.000 ili 15.000 evra. A zaista ne želim da vodim raspravu dal je Fiat krš ili ne. To je tvoj stav, a imam više drugara koji su se raznim Fiatima siti navozali za male pare. Fiat po mom mišljenju nudi dobar odnos uloženog dobijenog. To je samo moj stav i ništa više, iako nikada nisam posedovao ni jednog. Samo vozio ko zna koliko puta više modela za deset godina koliko imam dozvolu B kategorije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727471#p727471:3meonl45 je napisao(la):
Kesha » Pon Apr 13, 2020 9:31 pm[/url]":3meonl45]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727458#p727458:3meonl45 je napisao(la):
mareska » Pon Apr 13, 2020 9:59 pm[/url]":3meonl45]Od kada je vraćanje km u Srbiji krivično delo, pa ja kad vratim km namerno idem u ovlašćeni servis da zamenim ulje da bi ga oni i zaveli sa tom vracenom km po broju saksije.
Ja ti kažem iz ličnog primera kako radim tako da moj audi a6 za 3 godine sa 210.00km možda zavrsi kod tebe.
Polo nenoze u taxi ako ozbiljno radis taj posao jer nema pristup hotelima i aerodromu. Slobodno se javi sve cu ti objasniti.

Greškom plus, no nema veze. Jel se ti šališ kad kažeš da ne znaš da je vraćanje kilometraže krivično delo? Ne važi to samo za državu Srbiju. Pa što to ne uradiš u ovlašćenom servisu kad je to legalno? To je najrasprostranjeniji vid prevare kod prodaje polovnih automobila. Sigurno da uvoznik nekog izvrsnog polovnjaka koga je baba nedeljom vozila u crkvu nikada ne bi prodao da ostavi kilometražu od, recimo, 450.000 pređenih kilometara. To se može komotno smatrati i industrijskim otpadom. Svesno varaš ljude tvrdeći da je nešto radilo mnogo manje nego što zaista jeste. Veruj mi da me izrabljene mrcine stare svega tri godine sa preko 200.000 pređenih kilometara ne interesuju, al to je moja stvar. To dal neko hoće ozbiljno da se bavi taksi prevozom ili ne posebna je priča, a ja samo kažem da nam propisi ne valjaju kad za takvu delatnost može da konkuriše vozilo B segmenta. Očigledno da nama treba unificriani vozni park kao u Londonu, pa lepo imamo vozilo rađeno isključivo za taksi prevoz, pa nema dalje preprodaje posle akanja od 10+ godina, bar ne prevarom. Nego imaš mogućnost da ga prodaš nekom entuzijasti ako ga nađeš ili rashod, a ne još da se na prodaji maltene zaradi. Nešto govori i da se, recimo, jedan zgobni gradski autobus koji staje nov preko 300.000 evra, prodaje nakon 10+ godina rada za fragment početne vrednosti, tipa 10.000 ili 15.000 evra. A zaista ne želim da vodim raspravu dal je Fiat krš ili ne. To je tvoj stav, a imam više drugara koji su se raznim Fiatima siti navozali za male pare. Fiat po mom mišljenju nudi dobar odnos uloženog dobijenog. To je samo moj stav i ništa više, iako nikada nisam posedovao ni jednog. Samo vozio ko zna koliko puta više modela za deset godina koliko imam dozvolu B kategorije.
[/quote


Da od kada je u Srbiji vraćanje km krivično delo, pusti me drugih država, ja godišnje prednjem +50.000km i odgovorno tvrdim da Fiat to nemoze da preživi.
Kakav zglobni autobus kupljen poreskih obveznika pominjes?
 
Navodim ti samo primer kako nešto što se koristi za prevoz putnika u javnom saobraćaju ne može imati vrednost nečega što se koristi isključivo kao lično prevozno sredstvo. Između gradskog autobusa i taksi vozila i te kako ima sličnosti, a osnovna je da služe prevozu putnika u javnom saobraćaju. Totalno je nebitno čijim parama je šta kupljeno. Ne znam šta je čudno u tome da se prevare tretiraju kao krivično delo. Svesnim skidanjem kilometraže ti povećavaš vrednost vozilu, a potencijalnog kupca obmanjuješ o, ajde da kažem, obimu korišćenja tog vozila. Ne vidim što i neki Fiat ne bi izdržao zahtevnu eksploataciju uz adekvatno korišćenje i održavanje, a inače uopšte ih nema u taksi službi, kao i gomile raznih Dacia. Ironičan sam naravno. Poznato je da i jedan Mercedes uopšte nije imao kikseva sa nekim modelima, poput prve generacije C klase, a da je samo ona u pitanju. To je ona čuvena priča kod nas i kad je Alfa u pitanju. A njeni najveći pljuvači kupili nekog izakanog polovnjaka sa boga pitaj kojom kilometražom, a pride se na njoj možda i iživljavao neki klinac, jer na kraju krajeva, Alfa se sigurno u većini ne vozi kao neke starije mercedesove limuzine, recimo, po kojima je pomenuti i izgradio imidž proizvođača izuzetno kvalitetnih vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727492#p727492:1wn3ws12 je napisao(la):
Kesha » 13 Apr 2020 10:16 pm[/url]":1wn3ws12]Ne vidim što i neki Fiat ne bi izdržao zahtevnu eksploataciju uz adekvatno korišćenje i održavanje, a inače uopšte ih nema u taksi službi, kao i gomile raznih Dacia. Ironičan sam naravno.

Dacia je, što se pouzdanosti tiče, idealan auto za taksi (mada, onda nema poziva sa recepcije Falkensteinera). Upoznao sam taksistu sa loganom dizelom i 650.000 pređenih km. Renoov dci motor inače ugrađuje i mercedes, toliko je loš. Dalje, komšija sa Bežanijske kose je prvo na taksiju vozio stila do 450.000, a posle terao kromu u beskonačnost. Onda sam se odselio. Ja sam jednom vozio polovnog italijana, punta, do 181.000 km. Ništa sporno, redovno održavanje, čak nisam hteo da menjam kaiš na dve godine, jer mi je delovalo besmisleno sa stanovišta otpornosti materijala. Ali, policija održavala svoje u istom servisu: radili generalne na 20.000...

A sve ove priče o 'radnim konjima' i o ekstremnoj pouzdanosti i dugovečnosti nekih modela na Balkanu su smešne; u razvijenom svetu se zna šta su po tom pitanju honda i tojota (i nju sam vozio i, ne, ne može ništa da se poredi sa Japancem, kad shvatiš da menjaš 15 godina star Panasonic akumulator iz prve ugradnje), a VW se retko gde pominje. Dacia se odlično kotira u zapadnoj Evropi.
 
Gde ode ova tema....

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Sjajno, lik se hvali kako vrši prevaru a ovde je da bi dokazivao kako su taksisti kul i ispravni i bore se za postovanje zakona. Pritom argument mu je da nije lićimur jer eto svi tako rade(svi taksisti verovatno).

Mora se skinuti kapa jer zaista nisi lićimur al da si baraba i prevarant to jesi jbg to je cinjenica al svestan sam da nijedan takav lik to sebi nece priznati, isto kao sto su u zatvoru svi nevini(a budimo realni velike su sanse da i tu imas iskustva).
 
Jbg, sad ćeš da čuješ da si 'na asfaltu ili baraba ili bela farba na zebri', da 'na kaldrmi moraš da izađeš na crtu' itd.

Svet iz Poslednjeg kruga u Monci odavno (ili oduvek) razvozi narod, a ne Bata Živojinović iz filma 'Halo taksi'.

Nego, pitam se, kad šteluju kilometražu, šta li rade sa taksimetrom...
 
U hr su vec neki zaglavili robiju za vracanje kilometraze ...
Odabrati vozilo za TX za cijelu SRB uraditi ga tako da prima 4 putnika pozadi bez prednjeg suvozacevog sjedišta tu da bude mjesto za prtljagu i da vozac bude fizički odvojen od putnika povecava se bezbjednosti vozaca a i putnika
Boja bijela pogon struja ili metan
 
Ne vozi puno taksista nove Dačije jer su tupadžije već jer znaju šta valja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727513#p727513:2zn70t9a je napisao(la):
ftj » Pon Apr 13, 2020 11:18 pm[/url]":2zn70t9a]Sjajno, lik se hvali kako vrši prevaru a ovde je da bi dokazivao kako su taksisti kul i ispravni i bore se za postovanje zakona. Pritom argument mu je da nije lićimur jer eto svi tako rade(svi taksisti verovatno).

Mora se skinuti kapa jer zaista nisi lićimur al da si baraba i prevarant to jesi jbg to je cinjenica al svestan sam da nijedan takav lik to sebi nece priznati, isto kao sto su u zatvoru svi nevini(a budimo realni velike su sanse da i tu imas iskustva).
Da bukvalno svaki auto koji ima neku vrednost ili je u očuvanom stanju ima vracenu km. To nije izmišljeno u Srbiji to je sistem od preko.
To nema veze sa taksistima, nisam siguran da posedujes bilo kakvo vozilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727526#p727526:lzy9kvgl je napisao(la):
direktor » Uto Apr 14, 2020 12:25 am[/url]":lzy9kvgl]U hr su vec neki zaglavili robiju za vracanje kilometraze ...
Odabrati vozilo za TX za cijelu SRB uraditi ga tako da prima 4 putnika pozadi bez prednjeg suvozacevog sjedišta tu da bude mjesto za prtljagu i da vozac bude fizički odvojen od putnika povecava se bezbjednosti vozaca a i putnika
Boja bijela pogon struja ili metan
Hrvatska je inače reper za uređenu državu?
Ideja ti je dobra, ali takav auto treba da košta 30.000e i posle recimo 5,6 godina eksploatacije treba da ga baciš jer kome ćeš ga prodati. Znaci treba da se poveća subvencija u šta ja sumnjam da će i ova da se ispoštuje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727549#p727549:2dl6zgu9 je napisao(la):
vucko » Uto Apr 14, 2020 7:47 am[/url]":2dl6zgu9]Ne vozi puno taksista nove Dačije jer su tupadžije već jer znaju šta valja.
Salis jel tako.. Vozio sam daciju do nisa jedne godine, osećaj je bio da mi je udobnije bilo na klupi na na toj svadbi gde sam bio nego u njoj. Ne znam kako ljudi izdržavaju smenu od 8h.
 
Položio sam na Sanderu vožnju. Auto nije udoban, ali u pogledu motora na šta ukazuje Pantograf nema greške.
 
Svaki današnji DIZEL uz neke dečije bolesti može lepo da pregura, nije izuzetak ni 1.5dci čak šta više..
Ja sam upravo o udobnosti i pričao, to je nama kancelarija, radno mesto..
 
Погледајте у Истанбулу колико има егеа - типо за турско (домаће) тржиште. Сви су 1,6 дизели и маса их је већ на 400000+.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727930#p727930:dhqnjdga je napisao(la):
branik » Uto Apr 14, 2020 11:52 pm[/url]":dhqnjdga]Погледајте у Истанбулу колико има егеа - типо за турско (домаће) тржиште. Сви су 1,6 дизели и маса их је већ на 400000+.
Ja sam rekao da današnji svaki DIZEL uz dečije bolesti može dosta da pregura.. Kako znaš ovo za km u Instabulu, tamo radis kao taksista?
 
Vrh