Navodim ti samo primer kako nešto što se koristi za prevoz putnika u javnom saobraćaju ne može imati vrednost nečega što se koristi isključivo kao lično prevozno sredstvo. Između gradskog autobusa i taksi vozila i te kako ima sličnosti, a osnovna je da služe prevozu putnika u javnom saobraćaju. Totalno je nebitno čijim parama je šta kupljeno. Ne znam šta je čudno u tome da se prevare tretiraju kao krivično delo. Svesnim skidanjem kilometraže ti povećavaš vrednost vozilu, a potencijalnog kupca obmanjuješ o, ajde da kažem, obimu korišćenja tog vozila. Ne vidim što i neki Fiat ne bi izdržao zahtevnu eksploataciju uz adekvatno korišćenje i održavanje, a inače uopšte ih nema u taksi službi, kao i gomile raznih Dacia. Ironičan sam naravno. Poznato je da i jedan Mercedes uopšte nije imao kikseva sa nekim modelima, poput prve generacije C klase, a da je samo ona u pitanju. To je ona čuvena priča kod nas i kad je Alfa u pitanju. A njeni najveći pljuvači kupili nekog izakanog polovnjaka sa boga pitaj kojom kilometražom, a pride se na njoj možda i iživljavao neki klinac, jer na kraju krajeva, Alfa se sigurno u većini ne vozi kao neke starije mercedesove limuzine, recimo, po kojima je pomenuti i izgradio imidž proizvođača izuzetno kvalitetnih vozila.