Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ja slabo radim, kažu kolege da je slabije, ali dosta firmi ima koje zaposlenima plaćaju prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728218#p728218:2e9wb2q5 je napisao(la):
mareska » Sre Apr 15, 2020 7:46 pm[/url]":2e9wb2q5]Pa realno pružio si se koliko si mogao 13.000e nemac u toj klasi nov teško da bi bio ispod 22,23.000e.
Видиш, пружио сам се колико сам хтео, не колико сам могао. И мало више од тих 13000, ха, ха.
Ако толико добро познајеш аутомобиле, знао би да у типа не иде ни један са три клипа.
Најмањи је 1,4 16в, а иде и 1,4 т. Дизели су 1,3мј и 1,6мј.
То си побркао са рапидом и се елизом. Они почињу са троцилиндричним атмом. А ако их загледаш, видећеш да је разлика огромна, не само у том једном цилиндру.
На крају ћу се ја исто навозити са тим типом као што ти рече од 13000, као и неко са возилом од тих 22-23к.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728600#p728600:bk9v0cw8 je napisao(la):
branik » Čet Apr 16, 2020 9:00 pm[/url]":bk9v0cw8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728218#p728218:bk9v0cw8 je napisao(la):
mareska » Sre Apr 15, 2020 7:46 pm[/url]":bk9v0cw8]Pa realno pružio si se koliko si mogao 13.000e nemac u toj klasi nov teško da bi bio ispod 22,23.000e.
Видиш, пружио сам се колико сам хтео, не колико сам могао. И мало више од тих 13000, ха, ха.
Ако толико добро познајеш аутомобиле, знао би да у типа не иде ни један са три клипа.
Најмањи је 1,4 16в, а иде и 1,4 т. Дизели су 1,3мј и 1,6мј.
То си побркао са рапидом и се елизом. Они почињу са троцилиндричним атмом. А ако их загледаш, видећеш да је разлика огромна, не само у том једном цилиндру.
На крају ћу се ја исто навозити са тим типом као што ти рече од 13000, као и неко са возилом од тих 22-23к.
Upravo si ti i potvrdio pružio si se koliko si dugačak i ja to jako poštujem!! Meni je super kad su ljudi skromni i zadovoljni onim čime imaju i ubeđeni da su "zaj.. druge koji su dali 10k više recimo za auto..
To što se razumem u automobile nežnaci da se razumem u kola koja su proizvedena u turskoj!
 
То се зове рационалност.
Ако ће у одређеном периоду и до одређене километраже ауто бити функционалан и извршити свој задатак и служити сврси уз једнаку удобност и опремљеност као и онај осетно скупљи, онда је само питање количине бачених пара.
И даље не знаш колико сам пара дао за ауто, (оно мало што сам написао, не мора то и да значи) али то свакако и није битно, јер ћу већ за макс две године опет сести у ново возило. Које, тада ћу одлучивати. За то време прећи ћу не мали број км и возити се уз редован сервис и замену плочица. При томе, све време покривен услугом Ћао Фиат која подразумева апсолутну помоћ на путу на целој територији Европе. Неколико месеци сам вагао док нисам одлучио. Много фактора је учествовало у доношењу одлуке којој цена није била пресудна.
По много чему, димензијама, употребљеним материјалима, перформансама може да се упореди са скалом (у квалитету ентеријера је изнад рапида и скале) , а можда чак и октавијом, а не са бившим рапидом са којим дели ценовну класу.
Где се све налазе Фолксвагенове фабрике? Одавно нису само у Немачкој, односно неки модели се уопште и не праве тамо, већ по Шпанији, Италији, Кини, Јужној Америци.... Укупно 27 земаља.
За сваки ауто који није парадни већ радни, важно је да у одређеном периоду ради и заради за следећи.
Докле год не постоји старосно ограничење возила или е норма биће оних који ће инсистирати на неком матором немцу према неком новом возилу. Због таквих и њихова цена постаје извикана иако су е норми која на западу одавно иде под пресу. Фолксваген одавно није оно што је био када му је гама генерације голфа 2 стицала и учвршћивала репутацију. И он је постао конфекција, као и други, једнако подложна кваровима, па чак можда и више, него други. Како му иде, довољна је и прича о скандалу са лажирањем емисије издува.
Твоје колеге које се одлуче за фијата, неће омашити, а за шездесетак е месечно купиће низ година беспрекорне вожње, где неће сваких мес1ец дана губити по неколико радних дана док нађе (полован) део и оспособи га за рад до следећег квара. А онда, у цену квара треба урачунати време за које возило није зарађивало. Шта ће газда за то време, да вуче рикшу или путнике носи на кркаче.
Е, једсн од најважнијих елемената ми је зато била и помрнута услуга Ћао Фиат. Превоз, смештај, заменски ауто, последични трошкови... Све је покривено. А таква врста сигурности некоме много више значи од знака на предњој маски. Пријатељу је прошлог лета нови пасат дошао из Грчке на камиону због квара мењача. Било је много перипетија. Прво су хтели да га раде у Грчкој са роком од две недеље, бар. Муку је видео док је испословао да га одмах пребаце у Србију. 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728533#p728533:306b4fep je napisao(la):
mareska » 16 Apr 2020 06:06 pm[/url]":306b4fep]Ja slabo radim, kažu kolege da je slabije, ali dosta firmi ima koje zaposlenima plaćaju prevoz.
Koliko razumem problem je jer ima znatno manje mušterija i noćna smena koja je inače najisplativija zbog druge tarife skoro da ne postoji pa je dobar deo taksistra primoran da radi i danju. Viđam prepune stanice taksija gde god prođem gradom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728653#p728653:39u3yphe je napisao(la):
branik » Pet Apr 17, 2020 1:23 am[/url]":39u3yphe]То се зове рационалност.
Ако ће у одређеном периоду и до одређене километраже ауто бити функционалан и извршити свој задатак и служити сврси уз једнаку удобност и опремљеност као и онај осетно скупљи, онда је само питање количине бачених пара.
И даље не знаш колико сам пара дао за ауто, (оно мало што сам написао, не мора то и да значи) али то свакако и није битно, јер ћу већ за макс две године опет сести у ново возило. Које, тада ћу одлучивати. За то време прећи ћу не мали број км и возити се уз редован сервис и замену плочица. При томе, све време покривен услугом Ћао Фиат која подразумева апсолутну помоћ на путу на целој територији Европе. Неколико месеци сам вагао док нисам одлучио. Много фактора је учествовало у доношењу одлуке којој цена није била пресудна.
По много чему, димензијама, употребљеним материјалима, перформансама може да се упореди са скалом (у квалитету ентеријера је изнад рапида и скале) , а можда чак и октавијом, а не са бившим рапидом са којим дели ценовну класу.
Где се све налазе Фолксвагенове фабрике? Одавно нису само у Немачкој, односно неки модели се уопште и не праве тамо, већ по Шпанији, Италији, Кини, Јужној Америци.... Укупно 27 земаља.
За сваки ауто који није парадни већ радни, важно је да у одређеном периоду ради и заради за следећи.
Докле год не постоји старосно ограничење возила или е норма биће оних који ће инсистирати на неком матором немцу према неком новом возилу. Због таквих и њихова цена постаје извикана иако су е норми која на западу одавно иде под пресу. Фолксваген одавно није оно што је био када му је гама генерације голфа 2 стицала и учвршћивала репутацију. И он је постао конфекција, као и други, једнако подложна кваровима, па чак можда и више, него други. Како му иде, довољна је и прича о скандалу са лажирањем емисије издува.
Твоје колеге које се одлуче за фијата, неће омашити, а за шездесетак е месечно купиће низ година беспрекорне вожње, где неће сваких мес1ец дана губити по неколико радних дана док нађе (полован) део и оспособи га за рад до следећег квара. А онда, у цену квара треба урачунати време за које возило није зарађивало. Шта ће газда за то време, да вуче рикшу или путнике носи на кркаче.
Е, једсн од најважнијих елемената ми је зато била и помрнута услуга Ћао Фиат. Превоз, смештај, заменски ауто, последични трошкови... Све је покривено. А таква врста сигурности некоме много више значи од знака на предњој маски. Пријатељу је прошлог лета нови пасат дошао из Грчке на камиону због квара мењача. Било је много перипетија. Прво су хтели да га раде у Грчкој са роком од две недеље, бар. Муку је видео док је испословао да га одмах пребаце у Србију. 1
Stvarno nema potrebe da pišeš elaborat zašto si uzeo fiata, ja sam ti rekao da poštujem i podržavam svakog ko se ispruzi koliko je dugačak. Znaš neko jede parizerer neko pecenicu oba su na kraju sita, ja volim replay farmerke, a neko uzme na buvljaku za 1.500din i obojica smo obučeni.. To sa traženjem polovnog dela za vw je najmanji problem od Borce do Mladenovca ima 10 ljudi koji ih rastavljaju. Te gluposti nov passat ostao u Grčkoj.. Suvišno je..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728668#p728668:2ibk9htf je napisao(la):
vucko » Pet Apr 17, 2020 7:31 am[/url]":2ibk9htf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728533#p728533:2ibk9htf je napisao(la):
mareska » 16 Apr 2020 06:06 pm[/url]":2ibk9htf]Ja slabo radim, kažu kolege da je slabije, ali dosta firmi ima koje zaposlenima plaćaju prevoz.
Koliko razumem problem je jer ima znatno manje mušterija i noćna smena koja je inače najisplativija zbog druge tarife skoro da ne postoji pa je dobar deo taksistra primoran da radi i danju. Viđam prepune stanice taksija gde god prođem gradom.
Da tako je, ali kažu da opet izvuku solidan pazar za preživljavanje.
 
I nova kola ostaju u kvaru bez obzira na proizvođača, jel prosto se prave u velikim serijama, pa poneki primerak završi i sa greškom. Ništa čudno što je i jedan Pasat ostao na putu i to još zbog menjača, pretpostavljam automatskog. Takve stvari se, možeš biti siguran, i te kako događaju. Tako da je i te kako bitno da distributer ima u ponudi i kvalitetan paket pomoći na putu, pošto se peh apsolutno svima može desiti, pa čak i vozačima jednog Folksvagena.

Lično uopšte nisam stekao utisak da je čovek uzeo Tipa zato što se, kako i sam kažeš, nije mogao više ispružiti, a i sam kaže da to nije razlog. No, to je već njegova lična stvar. Zašto misliš da se ljudi samo i isključivo rukovode logikom da je skuplje i bolje? Prvo, pitanje je pre svega potreba svakog pojedinca, a to kako i Branik reče ide na prostu racionalnost. Čoveku treba dobar auto razumne cene i adekvatnih mogućnosti, za kog on lično smatra da je dobra kupovina, i sigurno da nije jedini. Uopšte uzimati kao neko poređenje Pasata sa automobilom iz klase ekonomskih limuzina, u koju spadaju i Rapid i Elise i 301 itd, suludo je i glupo. Pasat je već ozbiljna limuzina D segmenta zajedno sa automobilima koje sam u nekom od svojih prethodnih postova već spominjao. Klasa koja traži i nešto dublji džep, a i nemaju svi ni potrebu niti želju da voze kola iz tog segmenta. Prvi je moj deda mogao uzeti i Pasata novog 2009 godine, al eto uzeo je novu Astru H, jer prosto nema potrebe ni za većim automobilom na prvom mestu, niti traži neku sad posebnu opremu, udobnost i performanse, jer odavno čovek ne vozi satima u kontinuitetu. Dok je prolazio celu Evropu i jedan deo Azije, vozio je i vrlo ozbiljna kola za svoje vreme, uključujući tu i i mercedesovu S klasu. Ja prvi da sam pri parama za nova kola, ne bih uzeo novog Golfa recimo (D segment me ne interesuje, jer prosto mi limuzine tih gabarita ne trebaju), jer jednostavno ne smatram da osnovna verzija sa jednolitarskim turbo motorom vredi preko 20.000 evra, a vozio sam ga i zasta mi se kao jedan celovit paket dopao. No, mojim afinitetima daleko više odgovara filozofija japanske Mazde, tako da bi moj prvi izbor bila trojka, a drugi verovatno Megan, koji po mom mišljenju nudi bolju vrednost za novac, a i prosto mi se jako dopada. Za 20.000 evra bi se mogao dobiti u vrlo ozbiljnoj opremi i sa 1.3 benzinskm turbo motorom, kao poslednjom reči tehnike automobilske industrije. Znači, izbor zavisi od ličnih afiniteta pre svega, a što se tiče tog nekog ukupnog kvaliteta, kao što rekoh i pre, sve je to na poprilično sličan kalup. Kola se kupuju i emocijama na kraju krajeva. A u ekonomskoj klasi koja je našim kupcima najinteresantnija, a i prosto dostupna širokoj publici, fiatov Tipo predstavlja dobru kupovinu sigurno. Nema puno automobila na tržištu sa racionalnom ponudom za traženi novac. Na kraju krajeva, sada i B segment nudi jako mnogo i po pitanju prostora, a po pitanju opreme, a i dizajn im je isto jak adut.
 
Ja sam upravo o tome i pričao, sve si mogao u max 5 rečenica da kažeš. Auto se kupuje prema mogućnostima a isto i način života, svi težimo višem. Da li je to materijalno ili nešto za čulo ukusa.. I recimo vida.. Vraćamo se na ono da su glupi oni koji daju više 30.000e za auto, kad isti takav samo sa drugim znakom ima i za 13.000e.
 
A ti se baš trudiš da potvrdis sve stereotipe o taksistima?
Sve znate, od najmračnijih tajni Rokfelera, preko specijalnog balansiranja elektrona da vam auto troši max 4.5 litr po gradu.... sa klimom, pa do ekonomije, geopolitike i rimskog prava....

Zna ono što zna 90% punoletne populacije ali je vrlo grlato i osiono u svom nastupu.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728885#p728885:3ez3cqy3 je napisao(la):
Soko » Pet Apr 17, 2020 7:22 pm[/url]":3ez3cqy3]A ti se baš trudiš da potvrdis sve stereotipe o taksistima?
Sve znate, od najmračnijih tajni Rokfelera, preko specijalnog balansiranja elektrona da vam auto troši max 4.5 litr po gradu.... sa klimom, pa do ekonomije, geopolitike i rimskog prava....

A u suštini, šofer.
Zna ono što zna 90% punoletne populacije ali je vrlo grlato i osiono u svom nastupu.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
Gde si ti video da smo pominjali nešto sem automobila i taxi službe.. Kao zenturaca ponavljas mantru..
 
Mareska na 100km voznje (kar radis) koliko voznje ti je u proseku sa klijentom?
 
To sve sa mušterijama koliko od toga u prazno mislim da ga to interesuje
 
Onako ugrubo 150km predjem 100km naplatim ne znam koja te matematika zanima, da ti pojednostavim?
 
Значи 50 км у празно то ме занимало ....
 
Da da to me je zanimalo, koliko imas praznog hoda da kazemo, ovde imamo jos jednog taxistu Batica nick, on kaze da od 100km predje sa musterijom 30,40km (ima nazad koja stranici koliko je govorio da predje), sto mi je bilo bas malo, pa sam hteo da vidim koliko drugi predju.
Ti od prilike 70% voznje ti je sa musterijom a njemu u najboljem slucaju 40% voznje. Sto je skoro pa duplo.
 
Da bas tako, zavisi kad uzmes recimo dva aerodroma noćna oba su ti povratna prazna, sem kad nema čartera leti. Zavisi i od udruženja u kom si, ali to je to 60 do max 70% napaltis.
 
Nije mi jasna logika "pružiš se koliko možeš". U pitanju je posao, pružis se valjda koliko ti se isplati. Recimo da dobiješ 30.000e od tetke iz Kanade, besmisleno je da platiš auto toliko kad taj auto zarađuje isto kao onaj od 13.000.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=729386#p729386:27daick8 je napisao(la):
wk_ » Ned Apr 19, 2020 11:12 am[/url]":27daick8]Nije mi jasna logika "pružiš se koliko možeš". U pitanju je posao, pružis se valjda koliko ti se isplati. Recimo da dobiješ 30.000e od tetke iz Kanade, besmisleno je da platiš auto toliko kad taj auto zarađuje isto kao onaj od 13.000.
To su ti afiniteti i razlike među ljudima, zato i nismo svi isti.. Meni niko nista nije dao, ja volim da sebi priuštim sve što mogu. Nije taj auto samo za posao, on služi i da sa porodicom odeš na letovanje,recimo kod prijatelja u drugu državu, vikendicu.. Vrati se par postova unazad objašnjavao sam primer za farmerke..
 
Gledano iz drugog ugla. Pohvalno.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P0zucyJhV8o[/youtube]
 
Vrh