Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ma to stoji nego smejem se argumentu ovog sarlatana. Kao da je to sto par bogatih roditelja salje decu u skoku taksijem argument i dokaz da je taksi previse jeftin.
Ko kad bi dosla Vlada i rekla kako se vidja sve vise skupih automobila na ulicama pa sledi zakljucak da su porezi preniski i da ih treba povecati...
 
Nek podignu cene slobodno, videce kako ce ici posao. Bice za mesec dana ponovo na ulici, placuci da im debela Barbika pomogne jer se sve manje ljudi vozi taksijem. Mene bas briga, ne vozim se taksijem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ovaj Bjelić je neverovatno bezobrazan čovek.

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
CarGo ulaže 6 miliona evra u 150 automobila.Inače, cena te nove BIZ klase je oko klasičnog taksija ako ne i skuplja.

https://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1626267

Takođe, neki ljudi tvrde da im poslednjih dana CarGo greškom naplaćuje novac sam od sebe ili duplo vožnje. Koliko čujem obratili su se tržišnoj inspekciji. Tu je i problem navodnog zadržavanja podataka građana i posle brisanja aplikacije jer isčlanjenje iz udruženja ne znači prestanak čuvanja ličnih i finansijskih podataka građana.
 
Ovom BIZ klasom ciljaju na malo jacu klijentelu, ozbiljne poslovne ljude. Cena je duplo jaca od taksija. Sad sam uradio procenu i od skupstine do djerma je izaslo 700 dinara. U pitanju su elektricna vozila i vozaci su u obavezi da nose odela, kako sam cuo i uslovi rada su im dosta bolji.
 
Цена бизнис класа мислим јесте као код таксија.
Пример:
Догма пивара (околина Аде) - Градић пејтон
Мини класа:425 - 434
Биз класа: 776

И треба да буде скупа та класа, ко хоће да се луксузира и прави важан да му возач отвара врата треба то и да плати.

За ово дупло наплаћивање први пут чујем, мада нисам 15 дана користио услугу.
 
crveni karton":311dnd0k je napisao(la):
Ovom BIZ klasom ciljaju na malo jacu klijentelu, ozbiljne poslovne ljude. Cena je duplo jaca od taksija. Sad sam uradio procenu i od skupstine do djerma je izaslo 700 dinara. U pitanju su elektricna vozila i vozaci su u obavezi da nose odela, kako sam cuo i uslovi rada su im dosta bolji.
Ako moze objasnjenje kako je duplo jaca cena? Kilometar im je 130 dinara? Start 340?
 
Nisam nasao tarifu, ali bice da je tako nesto, mozda malo manje. Mene odlazak na posao kosta 290-300 dinara, a u ovoj klasi mi izbacuje 700 procenu cene, putanja je ista
 
Odaberes Biz klasu i ides procena cene.

Meni bilo setovano po defaultu od kako su je uveli al srecom nije bilo slobodnih vozila pa sam posle promenio na normalnu klasu.
 
Uradio sam procenu cene od skupstine do cvetkove pijace u sve 3 klase. Uzmite u obzir da na kraju ispadne skoro uvek donja granica, bar iz mog iskustva od oko 50 voznji.
Mini klasa zahvaljujuci kojoj su se probili i koja je jeftinija od taksija
PJWmVBY.jpg


Eko klasa koju su uveli nakon toga, hibridna vozila, cena u rangu taksija, mozda za nijansu nize
gjL6nJ6.jpg


I BIZ klasa za japijevce, programere, menadzere, direktore, influensere i slicnu kastu. U pitanje je Jaguar I-Pace
aG6avvr.jpg
 
U najboljem slucaju da taksi ne stane ni na jedan semafor preko dana za tu relaciju je 430, nocu 510, a za taj "jaguar" 700 i preko dana i uvece.
 
Da li neko ima informaciju koliku rentu za vozilo na dnevnom nivou plaćaju CarGo-u vozači udruženja CarGo koji voze BIZ tarifu?
 
crveni karton":3l97cnbi je napisao(la):
Eko klasa koju su uveli nakon toga, hibridna vozila

Nisu hibridi, ili bar ne svi. U pitanju su nova vozila, čiji je vlasnik CarGo.

Mini su oni koji voze svoja vozila, najčešće veća od Eco klase :D

To je ono što ja do sada primetih.






T-T
 
CarGo u novoj business klasi ima VW Areteon, vise komada??? Primetio sam vise Arteona po gradu, sve crne boje, mislio sam da su drzavna sluzbena kola. Inace pre neko vece mom drugaru naplatili voznju od Trga do Cubure 3800rsd. Pisao zalbu odmah, ne znam sta je na kraju bilo. Isto vece jos dvoje ljudi su imali problema, tj. naplaceno im je oko 5 puta vise nego sto voznja obicno kosta.
 
Danas taksisti naplatise jednom biznis putniku iz Kine 6.700 din do Bg centar.
Gde se zaliti ? Komunalna?
 
Tržišna inspekcija i poreska jer one regulišu naplatu usluga i uplatu poreza. Nadam se da ima papir kao dokaz izvršene usluge sa sve pečatom taksiste.
 
Posto su taksisti poznati po tome da uredno izdaju racune svima.
 
Pre neki dan mi preko Yandexa stize obicno vozilo (bez taksi table i TX registracije). Nisam znao da i kod njih to ima...
 
Naravno da je taksi kartel, organizuju se u kartel i stite iskljucivo svoje licne interese stiteci sebe. Prave od sebe mitska bica, da su posebni i da su Bogom dani da samo oni mogu da rade kao taksisti.

Sad da se ukinu svima dozvole i da se otvori konkurs (posten) 80% taksista ne bi dobilo dozvole.
 
Vrh