Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666722#p666722:1po7t7xw je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 11:33 am[/url]":1po7t7xw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666665#p666665:1po7t7xw je napisao(la):
srdjan » Sub Okt 05, 2019 8:12 am[/url]":1po7t7xw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666656#p666656:1po7t7xw je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 02:30 am[/url]":1po7t7xw]Isto tako je licemerno i opravdavanje svakog protesta. Kad god neko kaže da je protiv blokiranja ulica , odmah krene ovde ekipica sa pričom kako to nije u redu , uz to sa traženjem da se ima razumevanja za sve njih i kako su ovakve stvari potpuno normalna stvar u inostranstvu i da se tamo niko ne buni protiv toga. A šta je sa razumevanjem za ostale ljude u gradu? Jel imaju oni neka prava na normalan život? Ili možda i oni treba da protestuju i blokiraju ulice , tražeći da se prestane sa blokiranjem kolovoza od strane drugih , pa da se onda počne imati razumevanja i za njih?
Nije u pitanju opravdavanje svakog protesta, u pitanju je opravdanost ovog konkretnog protesta i pravo na protest uopšte, o kojem mi se čini da ovde vrlo selektivno sudite i dodeljujete ga pojedinim grupama a drugima a priori smatrate neopravdanim.
Nije šija nego vrat. Nije opravdavanje svakog protesta nego borba za pravo na protest uopšte. Drugo , eto nama i spinovanje o selektivnom suđenju (osuđivanju). Izgleda da nema druge nego da i mi koji smo protiv svih tih blokada ulica , i sami uzmemo i blokiramo ulice. Možda ćemo tada izazvati saosećanje kod ovih što opravdavaju sve moguće i nemoguće proteste , proslave , parade , šetnje ražalovanih sveštenih lica , trke , dolaske stranih zvaničnika... I možda se tada desi da neko od tih ljudi shvati suštinu (poentu) cele priče.
Kako god, ako ne razumeš razliku izmedju opravdanosti protesta tj prava na isti i načina na koji se on sprovodi (blokada ulica koju ne odobravam ni ja jer utiče i na mene), ne vidim čemu dalje razglabanje na ovu temu.. Meni suštinski ne smetaju ni taksisti ni CarGo, ali treba biti objektivan - CarGo krši zakon a država ne reaguje, jer verovatno nekim delom i sudeluje.

@Pantograf, to je slučaj u Srbiji. U normalnim zemljama se zakoni ili menjaju ili primenjuju. Ovde se sprovode kako kome dune, zato i postoji bezakonje na svakom koraku. Isto tako sutra neko može da kaže, ma kakav zakon o planiranju i izgradnji - zastareo je, hajde da sprovodimo kako mislimo da treba. To već imamo na primeru uveliko. Ili da se odjednom pojavi grupa ljudi koja osnuje udruženje za zaštitu dentalne higijene, gde medjusobno jedni drugima popravljaju zube uz zakazivanje preko aplikacije... Zakon se ili menja ili primenjuje - nema sredine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666753#p666753:1dvz5sig je napisao(la):
marat » 05 Oct 2019 01:08 pm[/url]":1dvz5sig]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666645#p666645:1dvz5sig je napisao(la):
srdjan » 05 Oct 2019 12:33 am[/url]":1dvz5sig]
A ako bi se takav zakon stavio u skupstinsku proceduru mislis da taksisti istog trena ne bi blokirali grad i samu skupstinu i time sprecili njegovo usvajanje?
Nemoj da zaboravis da je zbog njihovih protesta zakon takav kakav je i CarGo gurnut u neregularnost.
CarGo nije gurnut u neregularnost, već je u neregularnosti ostao jer je i nastao u okolnostima u kojima je to što rade bilo nedefinisano a novom zakonu se nisu prilagodili. Aplikacija je ništa više nego kanal koji treba da spoji korisnika sa registrovanim tj regularnim auto prevoznikom.
 
Može li neko da mi objasni da li je dozvoljeno da ja sa drugarima sednem u kola i od svakoga od njih uzmem pare za gorivo (i amortizaciju) i onda na kraju godine uplatim sam sebi doprinose i zdravstveno. Nikakva firma, samo usmeni dogovor oko cene.

Koliko puta nedeljno bih to smeo da uradim?

Da li sam ja našao rupu u zakonu, tj, da li radim nešto nezakonito?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666755#p666755:28omhmkn je napisao(la):
srdjan » 05 Oct 2019 01:17 pm[/url]":28omhmkn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666753#p666753:28omhmkn je napisao(la):
marat » 05 Oct 2019 01:08 pm[/url]":28omhmkn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666645#p666645:28omhmkn je napisao(la):
srdjan » 05 Oct 2019 12:33 am[/url]":28omhmkn]
A ako bi se takav zakon stavio u skupstinsku proceduru mislis da taksisti istog trena ne bi blokirali grad i samu skupstinu i time sprecili njegovo usvajanje?
Nemoj da zaboravis da je zbog njihovih protesta zakon takav kakav je i CarGo gurnut u neregularnost.
CarGo nije gurnut u neregularnost, već je u neregularnosti ostao jer je i nastao u okolnostima u kojima je to što rade bilo nedefinisano a novom zakonu se nisu prilagodili. Aplikacija je ništa više nego kanal koji treba da spoji korisnika sa registrovanim tj regularnim auto prevoznikom.
Pa sve si rekao, GURNUTI su u neregularnost, po starom nisu bili neregularni, ako nesto nije definisano to ne znaci da je neregularno. Onda je promenjen propis da bi bili neregularni.

Ej...21 vek a mi insitiramo na taximetru pored neuporedivo savršenijih i pri tome vec prisutnih tehnologija praćenja i obračuna vožnje. Taksimetar i sve njegove "opcije" su jedan od najvecih problema. Aplikacija je mnog vise od kanala komunikacije, aplikacija je i mehanizam pracenja i obracuna i kao takva je neuporedivo bolja od taksimetra. Uvedes aplikaciju i dobijes tacan obracun i tacnu trasu kuda te je vozac vozio. Zasto je to sporno?
 
Taksimetar je regulisan uredjaj koji se overava, Naxis taksi recimo imaju taksimetre koji su povezani direktno na aplikaciju koju koriste vozači i dispečeri, da u centru mogu da vide koliko koja vožnja kuca, da li je startovan taksimetar ako je startovana vožnja, itd.

I nisam rekao da je CarGo gurnut u neregularnost, nego da je u neregularnosti nastao i u neregularnosti ostao. Da je gurnut bi značilo da je nekad bio regularan, što jednostavno nije tačno. Nije regulisan u medjuvremenu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666754#p666754:3p34mlh8 je napisao(la):
srdjan » Sub Okt 05, 2019 2:09 pm[/url]":3p34mlh8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666722#p666722:3p34mlh8 je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 11:33 am[/url]":3p34mlh8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666665#p666665:3p34mlh8 je napisao(la):
srdjan » Sub Okt 05, 2019 8:12 am[/url]":3p34mlh8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666656#p666656:3p34mlh8 je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 02:30 am[/url]":3p34mlh8]Isto tako je licemerno i opravdavanje svakog protesta. Kad god neko kaže da je protiv blokiranja ulica , odmah krene ovde ekipica sa pričom kako to nije u redu , uz to sa traženjem da se ima razumevanja za sve njih i kako su ovakve stvari potpuno normalna stvar u inostranstvu i da se tamo niko ne buni protiv toga. A šta je sa razumevanjem za ostale ljude u gradu? Jel imaju oni neka prava na normalan život? Ili možda i oni treba da protestuju i blokiraju ulice , tražeći da se prestane sa blokiranjem kolovoza od strane drugih , pa da se onda počne imati razumevanja i za njih?
Nije u pitanju opravdavanje svakog protesta, u pitanju je opravdanost ovog konkretnog protesta i pravo na protest uopšte, o kojem mi se čini da ovde vrlo selektivno sudite i dodeljujete ga pojedinim grupama a drugima a priori smatrate neopravdanim.
Nije šija nego vrat. Nije opravdavanje svakog protesta nego borba za pravo na protest uopšte. Drugo , eto nama i spinovanje o selektivnom suđenju (osuđivanju). Izgleda da nema druge nego da i mi koji smo protiv svih tih blokada ulica , i sami uzmemo i blokiramo ulice. Možda ćemo tada izazvati saosećanje kod ovih što opravdavaju sve moguće i nemoguće proteste , proslave , parade , šetnje ražalovanih sveštenih lica , trke , dolaske stranih zvaničnika... I možda se tada desi da neko od tih ljudi shvati suštinu (poentu) cele priče.
Kako god, ako ne razumeš razliku izmedju opravdanosti protesta tj prava na isti i načina na koji se on sprovodi (blokada ulica koju ne odobravam ni ja jer utiče i na mene), ne vidim čemu dalje razglabanje na ovu temu.. Meni suštinski ne smetaju ni taksisti ni CarGo, ali treba biti objektivan - CarGo krši zakon a država ne reaguje, jer verovatno nekim delom i sudeluje.
Sad još ispade i da ja ne razumem razliku između prava na protest i načina na koji se on sprovodi. Mogao bi komotno da se zaposliš u gradskoj upravi i da daješ izjave zua medije. Bio bio bi odličan.
Da se u samom startu , od strane branioca protesta i svega drugoga u gradu , jasno i decidirano kaže da se ne podržava način na koji se realizuju protesti i ostale stvari , ne bi ni bilo čitave ove polemike. Ali kako to nije slučaj , imamo raspravu koju imamo. Sto puta sam ponovio da nemam ništa protiv svih tih dešavanja , ali da imam protiv toga da se organizuju tako da blokiraju 3/4 grada , i da bi bilo kompromisno rešenje da se to organizuje na prostoru poput Ušća ili nekom sličnom prostoru (kako su drugi ovde predlagali), i skoro svaki put bio izprozivan kako nemam razumevanja , sa ili bez dodatka kako otprilike moj predlog nema nikakvog smisla jer onda to nije to.
Dalje , treba biti objektivan i kada je u pitanju ne reagovanje države u slučaju neplaćanja poreza od strane taksista , što je isto tako kršenje zakona.
 
Što bre u gradskoj upravi, valjda vredim malo više od toga? Aj bar da je neka PR agencija... :lol:

Zakon ne može da se poštuje selektivno, to je moja poenta i tu se slažemo. Kakav metod su odabrali da protestvuju - to je stvar za diskusiju naravno - ali imaju opravdan razlog za protest. Nažalost da ponovim, mislim da je protest ispolitizovan tj da su instrumentalizovani svi učesnici u ovom procesu, sa različitih strana na vlasti.

Prijatno subotnje popodne želim.
 
Prvo kažeš:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666807#p666807:2f8xkw3s je napisao(la):
srdjan » Sub Okt 05, 2019 4:21 pm[/url]":2f8xkw3s]Zakon ne može da se poštuje selektivno, to je moja poenta i tu se slažemo.
A onda se nadovežeš rečenicom kojom to opovrgneš:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666807#p666807:2f8xkw3s je napisao(la):
srdjan » Sub Okt 05, 2019 4:21 pm[/url]":2f8xkw3s]Kakav metod su odabrali da protestvuju - to je stvar za diskusiju naravno - ali imaju opravdan razlog za protest.
Dokle god ne izmiruju svoje , zakonom propisane obaveze , nijedan razlog , kojim se pozivaju na kršenje zakona , ne može biti opravdan. Koliko god da je izpolitizovan
 
Ne znam kako se taj porez konkretno zove , ali je ovde spominjan dug od 3 miliona.
 
Voleo bih da znam finansijsku konstrukciju auto taxi prevoznika. Pošto za 45 minuta vožnje do mušterije isa mušterijom do odredišta uzme 1300 din. Neka svaki dan ima osam ili 7-8 to je 10000 din gde je potrošio 2500 na gorivo i 1500 na paušal (ako je 30000 i ne radi vikendom) Amortizacija je možda 500 dinara jer vozi lom iz 2001. i održava ga kod automehaničara koji ne plaća porez sa polovnim delovima osim potrošnih kao što su ulje, filteri, remenje, akumulator (za gume nisam siguran). Dakle ostaje 6000 kad plati porez, plus članstvo u udruženju koje iskreno ne znam koliko je.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666817#p666817:dqnuv8u9 je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 03:59 pm[/url]":dqnuv8u9]Ne znam kako se taj porez konkretno zove , ali je ovde spominjan dug od 3 miliona.
To nije nikakav odgovor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666816#p666816:1rjdhlk6 je napisao(la):
srdjan » Sat Oct 05, 2019 4:53 pm[/url]":1rjdhlk6]A koji porez tačno taksisti ne plaćaju?

http://www.politika.rs/scc/clanak/43351 ... rdi-dinara

Престонички таксисти за порез дугују 2,9 милијарди динара

Према подацима Пореске управе, дуговања има њих 3.931.
– Како појашњава Александар Бјелић, председник Савеза удружења таксиста Србије, највећи дуг, у распону од два до четири и по милиона динара, има око 1.000 таксиста

Аутор: Дејан Алексић четвртак, 11.07.2019. у 21:00

У главном граду дозволе за таксирање има 6.500 возача, а дуговања према Пореској управи тренутно има 3.931 таксиста предузетник. Укупан порески дуг таксиста према држави износи 2.892.507.332 динара, сазнаје „Политика”. Колико који таксиста, односно удружење, тачно дугује ипак нису могли да прецизирају у Пореској управи јер, како наводе, то је по закону службена тајна, додајући да свакако Пореска управа располаже прецизним списком дужника. Из ове управе ипак напомињу да су „порески обвезници таксисти обавештени уназад две године о могућностима и условима за одлагање плаћања пореског дуга”.

– За сада је одобрено укупно 1.617 репрограма, свим пореским обвезницима који су поднели захтеве и испунили услове за одлагање плаћања пореског дуга. Обвезник може поднети захтев за одлагање плаћања дугованог пореза, а све ближе информације о одлагању плаћања пореског дуга може добити у надлежној филијали Пореске управе – прецизирају за наш лист у Пореској управи.

Како тренутно за порез дугује 3.931 београдски таксиста, то би у преводу значило да сваки од њих у просеку држави дугује по готово 736.000 динара. Али, како наглашава Александар Бјелић, председник Савеза удружења таксиста Србије, ове податке не треба овако грубо читати. Највећи дуг, у распону од два до четири и по милиона динара, појашњава Бјелић, има око 1.000 таксиста који имају дозволу за рад у престоници.

„После 5. новембра сви таксисти који немају уговорен репрограм дуговања изгубиће дозволу за рад у Београду”, изричит је Александар Бјелић

– Осамдесет одсто дуга, односно преко две милијарде динара, чине управо дуговања тих таксиста. Део таксиста је у репрограму, али и то улази у тај дуг. Али, дуговања већине таксиста су минимална и они немају разлога да улазе у репрограм. Они свој дуг отплаћују. Ипак, Пореска управа било који дуг води као дуг, да ли је реч о 20.000 или о већој суми – каже Бјелић додајући да, када су они радили статистику, од надлежних су тражили да им доставе распоне дуговања таксиста, односно ко дугује до 100.000, ко 300.000 динара, ко више од тога, ко су огромни дужници…

Бјелић најављује и да ће од 5. новембра сви они који имају дуг а нису ушли у репрограм изгубити дозволе и неће више моћи да таксирају.

– То је законом регулисано. Осим тога, ради се и студија о томе колико таксиста у Београду је потребно, за период од наредних пет година. Та студија треба да буде готова до краја године – најављује Бјелић.

Када студија буде готова, после више година нагађања у јавности, коначно би требало да буде познато и да ли се отворио простор за ангажовање додатних таксиста у главном граду. Ако буде било потребе за тим, то ће после више година бити шанса за возаче који су положили све што је потребно за таксирање у Београду, али до сада нису упослени јер званично нема потребе за њима. Незванично, потреба за њима и те како постоји. Већ неко време на то указују и поједини таксисти, напомињући да на престоничким улицама већ дуже ради знатно мање таксиста од 6.500 колико их има дозволу за вожњу на територији града. Зато је израда студије и те како неопходна што пре.

У међувремену, као један од главних задатака Александар Бјелић најављује борбу за то да сви у такси еснафу раде у оквиру закона, односно да нико не превози путнике посредством апликације ако није регистрован за тако нешто.
Први пут званично о дуговањима

Дуговања дела таксиста годинама су тема, али нико ко је за овом темом потезао није излазио са званичним подацима, већ само са нагађањима. Када је у пролеће 2018. део таксиста блокирао центар града, неке њихове колеге указивале су да прави разлог за тај протест нису измене закона против којих су се протестанти бунили, већ то што су вође протеста велики дужници држави. Али, на оваквим тврдњама све се и завршило.
 
To nije nikakav odgovor. I dalje nije navedeno koji je to konkretan porez. :)
 
Kako samo taksisti imaju ograničen broj dozvola za taksiranje, a nemaju pekari, frizeri, vodoinstalateri i drugi?
Najbolje bi bilo da svako ko ispuni zakonske uslove može da dobije dozvolu za taksiranje.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666843#p666843:1hlmsmg0 je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 06:23 pm[/url]":1hlmsmg0]To nije nikakav odgovor. I dalje nije navedeno koji je to konkretan porez. :)
Taksisti su registrovani kao preduzetnici imenom i prezimenom, kao i advokati i ostali samostalci koji obavljaju delatnost.

Da li treba da plaćaju porez? Apsolutno. Ako ne plaćaju postupiti po zakonu, a to je ili im omogućiti reprogram shodno zakonu koji važi i za ostale preduzetnike, ili prinudno naplatiti i oduzeti im licencu. Reći (bez ideje o čemu se zapravo radi) da TAKSISTI ne plaćaju porez je ozbiljan spin i generalizacija dostojna “voljenog” nam prešjednika.

Tom logikom možeš da kažeš da pošto postoje i advokati poreski dužnici -> advokati ne plaćaju porez -> hajde da napravimo udruženje gradjana gde članovi bez pravosudnog zastupaju jedni druge pred sudom, a zakazuju termine preko aplikacije. Ako se advokati pobude, hej - ADVOKATI ne plaćaju porez, nemaju pravo da se žale.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666857#p666857:1op1hwls je napisao(la):
roland » 05 Oct 2019 07:16 pm[/url]":1op1hwls]Kako samo taksisti imaju ograničen broj dozvola za taksiranje, a nemaju pekari, frizeri, vodoinstalateri i drugi?
Najbolje bi bilo da svako ko ispuni zakonske uslove može da dobije dozvolu za taksiranje.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Sa ovim se slažem, to je po meni deo rešenja. Ispuniš uslove, evo ti licenca. Ovako je rešeno npr u NYC, ali ako se sećam i tamo postoji neki cap za broj TLC licenci koja je vozaču neophodna da bi vozio za Uber/Lyft. Samo je taj broj dosta veliki.
 
Ne nikako. Taksija treba da bude onoliko koliko treba da svi imaju posla i da skrešu fiksne troškove kako ne bi bili preskupi. Ali ovi (a i oni prethodni) su hteli da reše problem nezaposlenosti tako što dopuste svima da voze.

Taksi u NYC služi da vozi narod. A u Beogradu da kupuje socijalni mir. U Stokholmu sam platio taxi 385 SEK iliti oko 4200 din za novi auto od centra do aerodroma koji je 40 km daleko od grada - duplo dalje nego nama Tesla gde taksista uzme 2500 za istu relaciju. A to je Stokholm.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666858#p666858:uh6qc162 je napisao(la):
srdjan » Sub Okt 05, 2019 8:17 pm[/url]":uh6qc162]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666843#p666843:uh6qc162 je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 06:23 pm[/url]":uh6qc162]To nije nikakav odgovor. I dalje nije navedeno koji je to konkretan porez. :)
Taksisti su registrovani kao preduzetnici imenom i prezimenom, kao i advokati i ostali samostalci koji obavljaju delatnost.

Da li treba da plaćaju porez? Apsolutno. Ako ne plaćaju postupiti po zakonu, a to je ili im omogućiti reprogram shodno zakonu koji važi i za ostale preduzetnike, ili prinudno naplatiti i oduzeti im licencu. Reći (bez ideje o čemu se zapravo radi) da TAKSISTI ne plaćaju porez je ozbiljan spin i generalizacija dostojna “voljenog” nam prešjednika.

Tom logikom možeš da kažeš da pošto postoje i advokati poreski dužnici -> advokati ne plaćaju porez -> hajde da napravimo udruženje gradjana gde članovi bez pravosudnog zastupaju jedni druge pred sudom, a zakazuju termine preko aplikacije. Ako se advokati pobude, hej - ADVOKATI ne plaćaju porez, nemaju pravo da se žale.
Tom tvojom retorikom , da nisi ti taj koji spunuje nego je to ustvari onaj drugi , i da se ustvari taj drugi služi generalizacijom dostjnom prvog čoveka u zemlji , možeš slobodno da se ubrišeš. Prvo si spomenuo da podržavaš protest taksista , pa kada sam ja rekao da sam protiv protesta i protiv blokiranja ulica , rekao si da si ustvari i ti protiv blokiranja ulica. Dalje , kada si napisao da podržavaš protest taksista protiv Car Go , zbog toga što se taksisti bune na kršenje zakona od strane drugih , nije ti bilo po volji kada sam spomenuo da i sami taksisti krše zakon neplaćanjem poreza , koji su drugi pre mene spomenuli. Tada si jasno napisao da tražiš kako se zove taj porez koji ne plaćaju taksisti , a nisi napisao da tražiš neko drugo objašnjenje. Evo sad po tebi još ispade i da nije u redu da se piše o taksistima i neplaćanju poreza , bez ideje o čemu se tačno radi. Neplaćanje poreza je vid kršenja zakona i tačka , kojim god imenom da se nazove taj porez. Te je tako licemerno i da se neko ko ne ispunjava tu obavezu poziva na nepoštovanje zakona od strane nekoga drugog.
Ako ja redovno izmirujem svoje obaveze , plaćam komunalije , struju , telefon , porez... , znači da ja ispunjavam svoje obaveze , zakonom propisane , za razliku od nekih drugih. Pa opet , kada iznesem nezadovoljstvo što mi je sloboda kretanja , koja mi je zakonom omogućena , uskraćena raznoraznim blokiranjima kolovoza , gotovo svakodnevno , tokom cele godine , budem isprozivan za nesaosećajnost sa ovima koji ne izmiruju svoje obaveze prema državi (oni su trenutno aktuelni).
Preko glave mi je vas branitelja svakodnevnih blokiranja kolovoza , pozivanju na razumevanje istih i priči kako je to normalno u svetu i kako se tamo niko ne buni. Ja niti sam redovan čitalac Informera , Kurira , Skandala i slične štampe , niti sam verni pratilac Farme , Zadruge , Velikog brata , Parova , niti verni gledalac televizija sa nacionalnom frekfencijom , niti vatreni obožavalac GRAND – a , niti uživalac u rijaliti kanalima , a još manje pratilac sapunica od 1000 epizoda (u proseku)... , pa da mi je mozak toliko spihtijan da ću za svakodnevna blokiranja saobraćaja da imam razumevanja i saosećajnost sa svima koji to traže.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666816#p666816:1ih2uva6 je napisao(la):
srdjan » Sat Oct 05, 2019 3:53 pm[/url]":1ih2uva6]A koji porez tačno taksisti ne plaćaju?

Ne znam zasto se pravis naivan, oni su pausalci i ne placaju ni porez ni doprinose penzione i zdravstvene. Koja je to drskost jbt da zaradjuju svaki mesec brdo love i nece da plate mesecne dazbine.
 
Јуче су таксисти претукли председника САКСС-а (Спортског ауто и картинг савеза Србије) Станишу Лазарца, код хотела Балкан. Ни кривог ни дужног су га претукли док је постављао са колегама ограде на Терзијама, за такмичење репрезентативаца Србије у картингу.

https://rallymagazin-rs.weebly.com/vest ... vu-i-rebra
 
@solecar, u pravu si - hajde da zanemarimo suštinu i pričamo samo o formi. Takodje predlažem ti da organizuješ protest protiv svakog protesta u gradu ili šta god da te tišti, ali na Ušću kako bi postigao maksimalan efekat.

Živ bio. :sesir:
 
Suština je da kočijaši blokiraju grad. Nekada se znalo kako se to rešava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666788#p666788:25e9njia je napisao(la):
srdjan » 05 Oct 2019 02:33 pm[/url]":25e9njia]Taksimetar je regulisan uredjaj koji se overava, Naxis taksi recimo imaju taksimetre koji su povezani direktno na aplikaciju koju koriste vozači i dispečeri, da u centru mogu da vide koliko koja vožnja kuca, da li je startovan taksimetar ako je startovana vožnja, itd.

I nisam rekao da je CarGo gurnut u neregularnost, nego da je u neregularnosti nastao i u neregularnosti ostao. Da je gurnut bi značilo da je nekad bio regularan, što jednostavno nije tačno. Nije regulisan u medjuvremenu.

O taksimetru koji pored sve prisutnog GPS zakonom koji je donet u 21 veku bude imperativno nametnut necu ni da pricam. Mislim da je svima jasno da ulogu taksimetra moze da preuzme aplikacija. Tvoj primer sa taksimetrom koji je uvezan na aplikaciju to dobrim delom potvrdjuje, ali u sistemu takismetar i aplikacija taksimetar je suvisan ( bez njega se itekako moze) i insistiranje na taksimetru je rezultat proslih protesta taksista.

O regularnosti hocu, dakle prva lekcija koju trebas da znas, ako nesto nije regulisano to znaci da je dozvoljeno.

Da bi nesto bilo zabranjeno mora biti izricito zabranjeno zakonom. Po starom Zakonu nacin rada CarGo nije bio zabranjem. Po novom, koji je ponavljam donet nakon protesta taksista) jeste.
Slazem se sa tobom da nije resenje da se propisi ignorisu, ali drzava je pod pritiskom taksista donela propis koji bi bio dobar za 1930 kada je krenula motorizacija i pruzanje taksi usluga, tada je taksimetar bio idealno rešenje za problem vrednovanja usluge. Sada je 2019.
Propisi trebaju da budu usaglaseni sa vremenm i interesima gradjana a činjenica je da gradjani bjeze u CarGo od taksista.
Da su taksisti pametni, kao što očigledno nisu, razmislili bi sta rade pogresno i sta cargo radi bolje pa bi lako bili bolji od CarGo bez protesta i maltretiranja gradjana ( jer ipak imaju struku i visedecenijsko znanje). Ja sam vise puta napisao, ja sam krenuo da koristim CarGo iz inata nakon proslih blokada taksista, Taksisti su najzaslužniji za rast popularnosti CarGo-a.
 
Vrh