Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Imaju li taksi udruženja obavezu o minimalnom broju vozila koja moraju biti na ulicama u zavisnosti od doba dana. Primetno je da vikendom, praznicima ili u toku sportskih prenosa nema dovoljno vozila a u pozivnom centru se javljaju uz duže čekanje. Praktično zavisimo od dobre volje taksista da se pojave na ulicama.

Duleja je pomenuo iznad njegov slučaj, da postoji bilo kakva obaveza da imaju određeni broj aktivnih karavan vozila lakše bi našao prevoz.

U narednim danima ću kao Duleja napisati moje iskustvo tj "priču" koje se ni Džarmuš ne bi postideo da ekranizuje :)

Ps. U našim uslovima Raša Andrić i Darko Bajić :)
 
Kada je guzva tesko ih je dobii na poziv jer im se ne isplati da trose gorivo do klijenta nego ga hvataju "na kvaku". Takodje kad pada kisa ili kad se vracas uvece iz grada cesto kazu fiksnu cenu, bez ukljucivanja taksimetra. Npr od splavova do pravnog 1000 dinara, realna cena bi bila oko 600, dok bi cargo kostao 300-350
 
Mnogi ljudi nisu upuceni uopste da cenu taksija utvrdjuje grad, da mora da bude ista za sva udruzenja i da je zabranjeno ugovaranje cene. Jednotavno posmatraju to kao sredstvo da se sto pre prevezu od tacke A do tacke B, nije im bitno da li je par stotina dinara vise ili manje. Ja se taksijem odavno ne vozim, ali u okruzenju cesto cujem za takve slucajeve. Vise sam za to da se siri svest ljudima da to ne sme da se radi i da ne sedaju u takva vozila. Prijavljivanje nema smisla kad vidis da su sve najbolje pozicije u gradu zauzeli divlji taksisti. Budimo realni, to je ozbiljno uspostavljen sistem do samog vrha, svako ima svoj deo kolaca i tesko da ce biti uzdrman u skorije vreme.
 
Duleja je napisao svoju priču tj opis događaja a moja takođe zasnovana na istinitom događaju sledi.

Pre nekih mesec dana sam žureći do centra grada izašao iz autobusa kod pijace na Banovom brdu sa namerom da taksijem nadoknadim izgubljeno vreme u polasku.

Reklo bi se uobičajena situacija na taksi stanici kod pijace, prvi je bio neki divljak koga sam naravno preskočio a drugo vozilo čije taksi udruženje nisam upamtio je čekalo sa vozačem na svom mestu. Kucnuo sam po navici vozaču na prozor sa suvozačke strane da mu skrenem pažnju na to da bih ušao ali momak okvirno starosti oko 30 godina gledao je u mobilni i samo klimnuo glavom. Naivno sam pomislio da nije očekivao da uđem direktno kod njega pošto sam preskočio divljaka pa da završava započeto na telefonu. Gledajući u telefon pitao me je gde idemo, a ja mu naravno bez požurivanja rekao lokacijom na koju idemo.

Taksi polako kreće a vozač rekao bih perifernim vidom prati saobraćaj pošto je prioritet na online igri (borbi) koja je u toku :). Skrećemo nekako u Požešku pa dalje petljom kod Hipodroma kada u nekom momentu valja izgubivši u online igri kreće psovanje i nerviranje. Pažnja mu je u potpunosti usmerena ka dešavanju na telefonu a saobraćaj je periferna stvar. Izlazimo na pravac kod Sajma kad u jednom momentu u zanosu igrajući igru pita me da li vozim i da li bi mogao da pridržim volan na pravacu dok on ne odigra započeto. Naravno rekao sam mu da obrati pažnju na saobraćaj nakon čega se malo uozbiljio, srećom uskoro smo stigli do odredišta gde sam u čudu izašao.
 
Таксисти су мафија. Има добрих, али већином су вандали којима је приоритет зарада и који су нелегално добили посао. Нелегалну с*** подхитно отерати одавде, знају да повећају цене и захтевају од путника пажњу да им се не огребе или не упрља такси.
 
Nekoliko dana posle debakla s karavanom, naručujem vozilo. Auto srednje klase, čist spolja i iznutra, radio ne odvaljuje, a lik kao iz klišea: mali nabijen četvrtast ćelav, ali ništa kajle, tetovi i sl. plus osmeh oko glave. Odma' mi se dopao, s takvima volim da ćaskam. Idemo: bla-bla, ja se naravno prvi otvorim, radim u Dojčlandu, živim u Beogardu (živ nisam od lepote). Šta radim pita, rek'o radim gajbe, renoviranja, saniranja, te stvari... Gde živiš tamo, pita, u Kelnu, velim ja. Aaa, znam ja Keln, lep grad, bravo! A bio sam i u DiZeldorfu, Dortmundu, Bohumu, Hamburgu, Bremenu... i nastavi da nabraja još desetak gradova, mislim da je stao kad nije mogao da se seti imena onih manjih. Ja, iznenađen: pa ti baš mnogo putuješ druže, kojim povodom!? Paaa (kez oko glave, mali blush, crtani film), radio sam gajbe... Tu sam tiltovao, priznajem. :) Znači, kolege smo, koje poslove radiš!? On se nasmeja od srca. Ma, raaadim gajbe, kapiraš!? :) Auu, izvini, velim, kapiram i samo udri kapitalistu, tako treba, nemam primedbi! I tu ga potpuno opustim, krenula priča, finese, anegdote, žargoni... Kaže, najviše volim Božić! Braate, naguraju ispod onih jelki ajfone, lapove, kamere... Donesem to ovde, rasturim, sredim malo kuću auto tri sina dobri su uče i tako, život ide dalje, jbg. (kez) Ej, idem na jesen u Berlin, da šljakam! Gajbe? Neee, da vozim autobus. Znaš, malo je dosadno, ali 2 soma mesečno, dojč penzija, treba stati na loptu... Svaka čast burazeru, čini mi se da si sve to dobro osmislio, samo napred! Uto stignemo na cilj, nošeni kao na nekom ružičastom oblaku, beogradske rupe, zastoji, bahanalije, nisu se ni osetili. Platio sam i već izašao, on gestikulira, spušta prozor, baca kez, i kaže: hvala ti, brate! Dan ispunjen, obojici. To zovem 'dobar saobraćaj', ako me kapirate. :)
 
Magicna rec koja podize rampu mnogih parkinga u gradu.
Radi. Provereno i sinoc na ulazu na Kalemegdan kod Zoo.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SHIF1pq0eAo[/youtube]
 
Ako oni misle da će nešto postići blokiranjem ionako već osakaćenog Beograda, grdno se varaju.
Ako budu nastavili i dalje sa blokadom Beograda( a hoće) oni će bukvalno sami sebi lupati šamare, svi će posle koristi CarGo i šta su postigli?
Samo su naterali da što više ljudi koristi CarGo. Em skupi i bahati,em protestuju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665642#p665642:39d3gwri je napisao(la):
astrodule » Sre Okt 02, 2019 12:42 am[/url]":39d3gwri]Koji su zahtevi taksista?
Da rade po par sati dnevno, po zelji, kada je kratka relacija i kada ih mrzi da odbiju voznje, da ucenjuju da nema slobodno vozilo kada padne kiša, a oni da kukaju kako nema dovoljno posla i naravno da zarade 1000+eur to se podrazumeva valjda
 
Има и међу таксистима пристојног света.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665643#p665643:3oqpyowa je napisao(la):
Bender Rodriguez » Сре Окт 02, 2019 12:45 am[/url]":3oqpyowa]Suštinski, da se ukine CarGo.

A porez od 3 miliona ? :lol: Mislim da im je to ustvari prvi zahtev , da im se oprosti dug. Au kako bih hapsio bagru koja je organizovala proteste sadili bi krompir u mitrovici ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665641#p665641:2mja0xa5 je napisao(la):
milos11 » Uto Okt 01, 2019 11:35 pm[/url]":2mja0xa5]Ako oni misle da će nešto postići blokiranjem ionako već osakaćenog Beograda, grdno se varaju.
Ako budu nastavili i dalje sa blokadom Beograda( a hoće) oni će bukvalno sami sebi lupati šamare, svi će posle koristi CarGo i šta su postigli?
Samo su naterali da što više ljudi koristi CarGo. Em skupi i bahati,em protestuju.
A da mozda gospodin Bjelic i kompanija PINK nije uzela neku veliku lovu od npr Vuka Guberenica i da im je ovo scenario da se urusi vec urusen taksi i da ostanu samo pink i car go ?
 
Vlasnik Cammeo taksija je etnički Makedonac.
Kola u Car:Go su uglavnom u vlasništvu vozača.
Gejevi nikad nisu zatvorili ceo grad. Prosto, nisu se nikad okupili u tolikom broju.
Taksisti mi se hvale da su bili u Arkanovim tigrovima i sličnim formacijama poznatim po najtežim ratnim zločinima i uspešnim pohodima na belu tehniku. Da, pričam o onim legalnim sa taksimetar on i stanicom.
I taxi i car go imaju posla više nego ikad jer je javni prevoz pred ukidanjem. Nema razloga za štrajk. Ne pravdajte se iza Vesića.

I šta je sa poštenim taksistima koji ne žele da učestvuju u ovim sabotazama i političkim zloupotrebama? Udruženja, koja neretko vode lica iz podzemlja im u toku blokade isključuju radio vezu i ostavljaju ih bez dobrog dela prihoda.
 
Etnicki Makedonci ne postoje.
Car go i treba da radi,svako ko je posten treba da radi.Samo sam hteo napisati da su iskorisceni taksisti kao produzena ruka vlasti,kao sto je i car go.Posto vidim da ste informisani niste nista napisali ko drzi car go ? Naravno opet ljudi bliski sa politicarima.
Kola su od Zeljka Mitrovica ciji je sin ubio nevino dete,a nije odgovarao za zlocin bas kao i Arkanova banda.
Sto se tice pedera,oni su blokirali drzavu ako se secate ??
Svaki posten treba da radi i da zaradi od postenja.
Mini klasa se vodi na vlasnike,na koga se vodi Eko klasa ????
Na banke.Zasto je skuplja eko klasa od mini klase ?
Zasto placaju 10 evra gazdi,i zasto im Vuk uzima 33 % od svake zarade ? Pozdrav.
 
Ako ne postoje etnički makedonci onda ne postoje ni etnički srbi. Tvoj stav zahteva da malo naučiš opštu kulturu a ne da pišeš besmislice po internetu jer to prosto NIJE tačno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665973#p665973:146i9ivp je napisao(la):
Biciklistkinja » Čet Okt 03, 2019 8:40 am[/url]":146i9ivp]Ako ne postoje etnički makedonci onda ne postoje ni etnički srbi. Tvoj stav zahteva da malo naučiš opštu kulturu a ne da pišeš besmislice po internetu jer to prosto NIJE tačno.
Moj stav je istinit.
 
TAKSISTA, to je samo zavedeni delovodni broj u APR-u pod kojim se vodi ta radna delatnost.
U realnoj stvarnosti to su kao i svi, nase komsije, obicni ljudi, rodjaci i svi oni moguci drugi sa kojima se susrecemo.

Ako imas ludog rodjaka koji ti familiji bruka, mozes ga pogledati i reci mu ti si lud jer si taksista.
Ako imas blesavog komsiju koji te postupcima nervira, i njega mozes gledati i zamisliti da je takav blesav jer je taksista.
Sve koji nas nerviraju mozemo gledati kroz profesiju koju ne volimo.

A zasto je ne volimo?? To pitajmo sebe!!

Ja na primer ne volim zubara. A imam ih i rodjake i komsiju.

Svi su svuda oko nas. Ne volis nekog zbog necega. Prvo pitaj sebe da li bi ti radio to sto radi sada on. Ako bih, onda si ljut jer si ljubomoran na njega i njegov polozaj. Ako ne bih to radio, onda treba da ti ga bude zao a ti da budes srecan sto ne moras da radis to isto kao i on.

Ja i dalje ne volim zubara.
Koga ti ne volis ??
 
Vrh