Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Dakle, rešenje je da Car:go zadrži model poslovanja sa tim što umesto "običnih" vozača zaposli ove licencirane i to je to?

Kao drugo, ako su svi CAR:GO vozači registrovani preduzetnici, kako onda ne plaćaju porez.

Treća stvar je, ovu priču nije realno gledati kao da npr ove zahteve imju pekari ili moleri npr. Zna se koji status u Beogradu imaju taksisti i koja je to "ekipa"
. Koliko se sećam oni su imali protest i protiv uvođenja TX tablica, tačno se sećam članka gde je jedan član udruženje rekao "Kako ja posle da prodam auto ako se zna da je bio taxi?".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537372#p537372:1rmlfo79 je napisao(la):
srdjanprpa » 18 minutes ago[/url]":1rmlfo79] Jedan od njihovih zahteva je da se ne dozvoli komunalnoj policiji da iskljucuju divlje taxi vozace iz saobracaja ili ti taxi vozace koji nemaju TX tablicu. Da se bore protiv divljih vozaca nebi ovo zahtevali.

Kakav je ovo zahtev? Kao ja kada bih zahtevao da se lopov koji krade u radnji ne kažnjava?!?!
 
Upravo prolazim pored jednog taksiste kod gradića pejton koji komentariše svom kolegi
"hah slušaj ovaj lik hteo za 200 dinara da ga odvezem do vojvode šupljicka, rekao sam mu izlazi bre napolje u p****....."

1km malo mu je 200 dinara?
 
Pa ako je p ocenovniku, to bi bilo oko 250 dinara. Ako je bio prvi na stanici, ne isplati mu se nikako.

Ako je "na kvaku" (tako valjda kažu, kada ih zaustave) onda se sve isplati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537374#p537374:2wa5ld0p je napisao(la):
hiavata » Pet Maj 11, 2018 1:28 pm[/url]":2wa5ld0p]Dakle, rešenje je da Car:go zadrži model poslovanja sa tim što umesto "običnih" vozača zaposli ove licencirane i to je to?

Kao drugo, ako su svi CAR:GO vozači registrovani preduzetnici, kako onda ne plaćaju porez.

Treća stvar je, ovu priču nije realno gledati kao da npr ove zahteve imju pekari ili moleri npr. Zna se koji status u Beogradu imaju taksisti i koja je to "ekipa"
. Koliko se sećam oni su imali protest i protiv uvođenja TX tablica, tačno se sećam članka gde je jedan član udruženje rekao "Kako ja posle da prodam auto ako se zna da je bio taxi?".

Sta su to licencirani vozaci?

2. Ko kaze da ne placaju porez?
Pogeldaj celu emisiju https://www.youtube.com/watch?v=GfgfzPAXCrc


astrodule":2wa5ld0p je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537372#p537372:2wa5ld0p je napisao(la):
srdjanprpa » 18 minutes ago[/url]":2wa5ld0p] Jedan od njihovih zahteva je da se ne dozvoli komunalnoj policiji da iskljucuju divlje taxi vozace iz saobracaja ili ti taxi vozace koji nemaju TX tablicu. Da se bore protiv divljih vozaca nebi ovo zahtevali.

Kakav je ovo zahtev? Kao ja kada bih zahtevao da se lopov koji krade u radnji ne kažnjava?!?!

Samo prenosim ono sto sam procitao :)


Sada je ogranicen broj taxista u Beogradu, oni bi se bunili i da se dozvoli da se na priemr registruje 20hiljada taxista, jer bi tad opet imali manje posla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537491#p537491:zvi051v6 je napisao(la):
kopmania » Pet Maj 11, 2018 9:33 pm[/url]":zvi051v6]Upravo prolazim pored jednog taksiste kod gradića pejton koji komentariše svom kolegi
"hah slušaj ovaj lik hteo za 200 dinara da ga odvezem do vojvode šupljicka, rekao sam mu izlazi bre napolje u p****....."

1km malo mu je 200 dinara?
Danas mi se desila ne ista ali slicna situacija samo kod Sajma. Dosao sam do vozila kada mi je prisao vozac uz pitanje "dokle ides". Rekao sam do Prokopa na sta sam dobio odgovor da ne moze da vozi posto je kratka relacija uz pratecu vidno nezainteresovanu reakciju. Svakako nisam ulazio u dalju raspravu vec sam na ulici zaustavio prvo vozilo koje me je sasvim normalno dovezlo do stanice.

U pitanju je vozilo Aurora taksi udruzenja broj sa table 020
 
На таквим релацијама обично хоће да возе ови са краја колоне на станици (а ови напред се, по правилу, не буне).
 
Сећам се када сам пре око 4 године водо деду у клинички центар код кардиолога. Требали смо из зграде поликлинике да дођемо до интерне Б. To je неких 500 метара ваздушном линијом, али доста кривудања, доста степеница и узаних тротоара. Деда није био баш у најбољем стању. Одмах смо видели такси испред поликлинике и деда је ушао и сео (био је иначе човек који није волео да се гура у аутобусима, знао је да плати таксисту да га вози из Шапца у Београд на прегледе). Када смо рекли да нас вози до интерне Б (у доктора Суботића) овај је рекао да неће да нас вози за тако малу раздаљину и да идемо пешке. Мени то није био проблем, али деда се баш уморио само док смо сишли низ велике степенице поликлинике. То је неко моје искуство са кратким релацијама.
 
Slična stvar se i meni desila kada sam išao sa štakama na pregled u dom zdravlja.

Pa šta ti taksisti ispred domova zdravlja očekuju? Da dolazim u dom zdravlja kod Merkatora iz Koteža? Naravno da su tu najčešće kratke relacije.

Uveren sam da bi taksisti imali više posla kada bi snizili cene (i bili kulturniji, čast izuzecima) jer bi onda ljudi više koristili taksi.
 
Ja sam imao situaciju posle BeerFest-a da pitam takstistu moze voznja do belvila, kaze mi lik e ne moze tri puta sam veceras vozio do tamo. Hvala bogu kad je beer fest ima ih na milione pa sam usao u sledeci.
 
Ti taksisti kod sajma su tu nelegalno na trotaru i sto si mi zatamnio tablice cemu to
Inace brnabic se zauzela za car go i moderne tehnologije
 
Malo im je taj start koji treba da pokrije taj neki trosak sto voze kraću relaciju no oni bi 500 600 samo, zato ih ne koristim skoro nikad, a sad sa cargo necu apsolutno nikad. I kad sam bio mali i dolazio u BG znali su me par puta prevarit par puta, nista kao strance ali opet dosta no dobro.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
A kako si dosao do tog zakljucka da oni ne placaju nikom nista?

CarGo dobije 30% zarade, od tih para se placaju obaveze koje svaki DOO donosi (troskovi, plate radnicima, oprema i ...)
Tih 105000e podeli za 30meseci koliko posluju to je mesecno 3500e.
U srbiji senior programer ima platu izmedju 2 i 5 hiljada eura, oni sa tom zaradom ne mogu da pokriju jednog programera.


Svaki vozac ima svoju agenciju kao limo servis ili rent-a-car i oni su pausalci koji sebi takodje uplacuju platu ili ti drzavi porez na dohodak gradjana, doprinosi za pio, doprinosi za zdrastvo i porez za nezaposlenost.
 
A taksisti redovno placaju sve pa malo malo traze neki reprogram dugova ...
 
Niko Drzavi jos ostao nije duzan!
Kao svakome tako i u slucaju taksista svi oni su optereceni porezom. Kada ce ga u osnovi isplatiti je samo pitanje vremena a ne i olaksica.

Posmatrajte to ovako:
Preduzetnik sa dugom ode u penziju. Dobija samo za deo, koji je uplacivao, a ostatak koji treba da mu pripadne, uplacuje naknadno dopunski deo da bi dobio i ono malo sto je ostvario. Za drzavom nema sale. Zato je svako komentarisanje poreskog duga koji neko ne uplacuje izlisno.
 


Poneseni inicijativom organizovali su se i vlasnici automobila starijih od 15 godina i.....ishod je poznat.
 
Koliko sam ispratio temu Car GO se predstavlja kao rent a kar što zapravo nije kako bi izbegao da ulazi u Taxi udruženje priču.
Car GO nije Uber jer je Uber izrabljivačko zlo koje ne smatra vozače svojim radnicima i ne plaća istima doprinose niti ima radni odnos sa njima.
Zapravo, Car GO je negde na pola puta između Uber-a i klasičnog taxija, te mislim da će taxistia sko ne prilagode biti ukinuti i brže nego što sanjaju. Ovo je samo prvi korak.

Napominjem da se do sada nisam vozio Car Go-om, da imam dobrog drugara nelegalnog taksistu kome su čak pisali i prijavu za oduzimanje vozila, te da sam imao zadovoljstvo pre nekoliko dana da tri taxi udruženja nije htelo da me vozi do Lastine stanice na autoputu koja se sada koristi za polaske turističkih autobusa.

Da su pametni taksisti već razmišljali o drugom radnom mestu jer nije lako biti vozač autobusa ili kamiona, ali voziti putnika sa tačke A i B je sada već moguće, a uskoro će biti i savršeno automatizovano.
 
Taksisti su pokazali da su mafija, ništa više. Ne može niko da me ubedi da 500 vozila na ulicama za jedan dan izdejstvuje neku veliku promenu. Cak je i Mihajlovićka komentarisana da je dogovor postignut dan pre, tako da je ono bila samo promocija. Inače, većina taxi udruženja je bojkotovala protest, tako da ni tu nema neke preterane sloge.

Eno, bili su višednevni protesti zbog rušenja u Savamali, koji su bili dosta brojniji od ovoga i uključivali mnogo raznovrsniju demografsku strukturu pa nikom ništa.

Što se duple registracije tiče, od početka je bilo manje/više jasno da od toga neće biti ništa, samo je ostalo bilo da se vidi ko će dobiti čast da odglumi spasioca sirotinje. Pri tome, malo skretanje pažnje od drugih političkih dešavanja nije na odmet.

Nikakva pobuna potlačenih ovo nije bila (taxi protest), već promocija taxi kartela i demonstriranje njihove "moći".
 
A odluka o boji taksi vozila se isto nepostuje ...Oni sami se u udruzenju ne mogu dogovoriti za boju ni za model vozila ...O bahatosti i odbojanju voznji palata albanija ide zena redom 5 kola iz 3 udruzenja niko nije htjeo da vozi do cvetkove pijace ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538427#p538427:33kqhuwl je napisao(la):
vucko » Wed May 16, 2018 6:14 am[/url]":33kqhuwl]Koliko sam ispratio temu Car GO se predstavlja kao rent a kar što zapravo nije kako bi izbegao da ulazi u Taxi udruženje priču.

Koji zakon reguliše poslovanje Car:Go? Rent a car spada pod ingerenciju članova 101, 101a i 102 Zakona o turizmu. Ne verujem da su i oni pod tim zakonskim rešenjima. Imam utisak da Car Go nije neka pretnja taskisima u Beogradu, još se nije razvio i retko ko ga koristi. Prava opasnost je potencijalni ulazak Ubera, ali ne verujem da ce naša država da dozvoli. tako da ovaj protest taksista mi je malo nejasan, ili se htelo malo demonstrirati sila ili je neki obračun među udruženjima
 
Najveca gamad se zaposljava u nasem taxi prevozu.
Bolje ukinuti ovaj vid prevoza i poboljsati javni prevoz, a mislim da nisam ja jedini sa takvim stavom.
Naravno, uvek je zgodnije i brze ici taksijem, ali ne i ako njime upravlja sebicna zver koja misli samo o zaradi.
 
Није баш тако. Скоро сам се возио таксијем и причао са таксистом, културан човек, радио у Београдском аутомобилском док није пропала фирма. Такси има своју клијентелу, мени је овог месеца три пута искрсло да се возим таксијем и много ми је значило што нисам закаснио. Јавни превоз без метроа ће нажалост остати агонија.
 
Pa cisto sumnjam da cemo dobiti metro, kako su taxisti krenuli i zbog izgradnje metro ce blokirati grad.
 
Vrh