Vi ste valjda svesni da je taxi servis u bilo kom delu “civilizovanog” svet jedan od najbahatijih grana privrede i usluge.
Ja cu u Montrealu, Torontu, NYC… radije ici peske 5km nego da uzmem taxi makar pa vukla 3 torbe sa sobom. Iskustva su mi u 90% slucajeva uzasna. Ili me strah kako voze, ili auto bazdi, ili se cudno ponasaju pa se osecas nesigrno, ili se oseca duvan, ili tresti muzika najcesce grozna, paralelno parkiraju… (jedan mi je skoro ranom zorom do aerodroma pokazivao nekakav kult snimak na svom iPadu - morala sam da gledam, jer je on zahtevao da se taj snimak prati i uz put je objasnjavao o cemu se radi… i to je radio svakom korisniku - samo kad se dokopah destinacije).
Vozaci su uglavnom frustrirani tipovi ljudi koji imaju vise obrazovane diplome, ali ne mogu da ih iskoriste ili tipovi ljudi koji od obrazovanja samo imaju vozacku dozvolu. Zato je najbolje zabraniti makar im zabraniti da pricaju sa putnicima, ako nisu nesto pitani.
Hvala onim retkima koji imaju pristojnosti i ljubaznosti.
Osim sto je nedavno u Montrealu pokrenut nesto drugaciji taxi biznis.
Téo.
http://teomtl.com/en/
Zarko bih zelela da jednom u Bgd. ovako nesto zavlada.
1. Svaki auto je elektricni auto (po gradu najvise Kia Soul i Nissan, a do aerodroma Tesla S i X).
2. Izgled auta uniformisan - vozaci uniformisani
3. Vozaci pazljivo izabrani
4. Osiguranje putnika placeno
5. Nema izvlacenja novcanika, sve karticom kroz app
6. App prikaze i lokaciju auta i sliku vozaca
7. Usluga se ocenjuje
8. Cena kompetativna - cena na osnovu standarda nalozenog gradskim zakonom.
Znaci svetlosu godinu iznad Ubera i obicnog taxija u inovaciji, kvalitetu, pouzdanosti i sigurnosti.