Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Koliko se sećam svaka gradska vlast je pokušavala da reši problem na sličan način sa takstima na aerodromu
i svaki put, su se su suočili sa problemom , kao kad bi ste Vi branili parče torte na tanjiru koje muve napadaju,
tu i tamo koju muvu manje ili više pljesnute ali problem ostaje . :violina:
Od uvek sam se zalagao da glavna taksi stanica mora biti daleko od pristanišne zgrade (kod muzeja postojao je pre i kafic i wc) a ispred pristanišne zgrade ,gore (dom.) i dole (ino.) omoguciti samo po dva vozila
O redosledu i ispravnosti treba da vodi računa pretstavnik njihovog glavnog udruženja ( isti sitem kao što imaju dežurstvo na radio stanici u udruženju ) a za nepoštovanje dogovorenog prijavu pisati ne samo taksiti nego licu koje vodi računa o redu ako se predhodno nije obratilo za pomoć dežurnom pozorniku.
To bi izgledalo ovako : putnik izlazi unajmljuje prvi taksi a predstavnik radio stanicom obaveštava (udaljenu ) stanicu da je oslobođeno jedno ili dva mesta.
Ni taj sistem nece biti 100 % uspešan jer gledao sam kada taksista uzima prtljag od putnika i voda ga preko pola aerodorma do javnog parkirališta gde je parkirao taksi sa skinutom vakum oznakom tasksija i na taj način domogao se ,,vožnje,, ali to je vec izbor putnika koj očigledno prošao pored jasno vidljive taksi stanice i nije se zapitao kuda ga to vodi, nego razmišlja kako ce ušićariti koj dinar kroz ,,jeftiniju,, vožnju
Od prekorednih vožnji niko nema velike koristi , nego ,,žickaju,, kako bi navatali ,,put,, tj. duge vožnje van Beograda koje se ugavaraju slobonom pogodbom i najunosnije su. :dil:

Jedinstvena boja taksi vozila generalno bi rešila veliki deo problema ne samo na aerodromu nego i u gradu pa i šire jer sad mangupski pristup - šareniš :rant: omogucava kad kome odgovoara da okrece svoju funkciju i stanje, amatersko ili poslovno u zavisnosti od situacije koja mu više odgovara u datom momentu .
 
Sto se tice kolor seme grad je odredio ako se nevaram da bude metalik siva i da svaka kola moraju imati citac ya kartice gps,stampac za racune ,i mnogo toga i da se mora implementirati do2012 ako se nevaram ali taksisti su takvi da ne žele nikave promjene nista da rade vec samo prete blokadom grada :bash:
 
Poslednji put sam u taxi seo pre dve godine... I idem taxijem samo kada bas moram, sto nije cesto. Inace idem ili gradskim prevozom (redje) ili sopstvenim kolima (cesce). I to ne zato sto ne mogu da platim taxi, vec me nerviraju... I da su oni korektniji i normalniji, i putnika bi bilo vise. Ovako uvek razmislim dva puta pre nego sto pozovem taxi. :kafa:
 
Пре него што позовем такси, сетим се њихове тарифе у Нишу, Краљеву, Ужицу, Чачку....било којем другом граду.......и моментално одлучим да идем пешке.

Сигурно да нећу новац да дајем најорганизованијој криминалној групацији у граду.
 
Na skysrapercity forumu ima jedan clan foruma,taksista iz KG-a.Posten covek,smanjio mi je predrasude o taksistima.Kaze da se i on sam plasi ovih beogradskih taksista :)
 
stf":2o0eb50v je napisao(la):
Пре него што позовем такси, сетим се њихове тарифе у Нишу, Краљеву, Ужицу, Чачку....било којем другом граду.......и моментално одлучим да идем пешке.

Сигурно да нећу новац да дајем најорганизованијој криминалној групацији у граду.

da da, cacak narocito, jeftinije taxi nego trositi patike..
 
Uzbuna na Tviteru: Taksista gošći iz Francuske naplatio 65 evra od aerodroma do centra
Korisnici Tvitera u velikom broju od jutros šeruju račun koji je Francuskinja, gošća Beograda, navodno dobila od taksiste "Beotaksija". On joj je za vožnju od aerodroma "Nikola Tesla" do hotela "Palas" u centru Beograda naplatio 65 evra, a inače račun na ovoj relaciji ne bi trebalo da pređe 1.800 dinara.
376886_tviter_f.jpg

Dragan Maksimović iz Izvršnog odbora "Beotaksija" kaže za "Blic" da se njima nije javio niko da se žali zbog ovog računa, i napominje da su proverili i u inspekciji koja takođe nije dobila žalbu.

- Ograđujemo se od ovoga, jer danas račun može svako da skenira. Ovo je blanko račun, bez oznake vozača. S obzirom da nema pečat velika je verovatnoća da se radi o falsifikatu. Međutim, mi nemamo mogućnost da uđemo u trag ko je postavio ovaj račun na Tviter, i nemamo podatke da li se to stvarno desilo. Da je to stvarni račun iznos bi pisao u dinarima - tvrdi Makismović.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/404266 ... -do-centra
 
Да се надовежем на Директоров пост, а на жалост је ипак брука и срамота од таксисте Беотаксија:

Taxi vs twitter

Ja sam taj koji je na Twitter juče popodne okačio račun jednog taksi udruženja iz Beograda. Priznajem. I da, taj papir stvarno postoji.

Nisam ga skenirao i montirao. Dobila ga je Maeva Vignes, mlada doktorantkinja iz Pariza, u nedelju 8. septembra oko 16:45 ispred Hotela Palas, u centru Beograda.

Mlada naučnica, budući doktor nauka, sa Univerziteta Dekart u Parizu je odlučila da tokom pisanja svoje doktroske disertacije izdvoji 4 dana i dođe u Srbiju kako bi mladim studentima prenela znanje koje ima.

Na njenu usputnu informaciju, tokom razgovora sa ostalima iz grupe studenata iz Pariza koji su trenutno u Srbiji, o tome kako je platila taxi „duplo skuplje, jer je nedelja“, odregaovao sam instinktivno pitajući – koliko?

Odgovor je bio – 65 evra. Šezdesetpet evra. U dinarskoj prtivvrednosti bi to bilo skoro sedamipo hiljada dinara.

Ovaj iznos nije duplo viši. Cena po taksimetru bi verovatno bila manje od 1500 dinara, a uz vaučer koji je Grad Beograd uveo da bi sprečio nelegalne taksiste da potkradaju turiste, 1800 dinara fiksno.

Za ovaj iznos je moguće odleteti ponegde u Evropi ukoliko dobro planirate, i ukoliko idete nekom jeftinom kompanijom.

Okrenuo sam taksi službu čiji podaci stoje na računu oko 17 časova istog dana i razgovarao sa dve gospođe - obe podjednako (ne)prijatne.

Istovremeno je moj kolega pokušavao da dobije komunalnu policiju preko broja telefona (0800...) koji se ne može dobiti sa mobilnog telefona (sreća pa nije bilo ništa hitno ;( ), a zatim i taksi inspekciju. Sa inspekcijom je bilo više sreće u dobijanju veze, ali ne i u rešavanju problema.

Objašnjeno nam je da se prijava mora podneti lično, iako je Maeva u Srbiji svega 3 dana sa posebnim razlogom, koji nikako nije upoznavanje birokratije Srbije. U slučaju da se taksista identifikuje, morala bi da lično ponovo dođe u Srbiju iz Pariza, kako bi svedočila na sudu.

Na kraju sam pomislio: ako već ne možemo da uhvatimo krivca, hajde da bar informišemo javnost.

Zato sam fotografisao račun i okačio ga na Twitter i Facebook. Društvene mreže su nadalje pokazale svoju moć. Informacija je došla do klasičnih medija.

Poenta ovog mog posta nije da jurim krivce - ni taksistu, ni kompaniju,...

Moja želja je bila da glasno ukažem na problem, sa nadom da će neko ko vodi Aerodrom Nikola Tesla, Opštinu Surčin, Grad Beograd, Sindikat taksi vozača, udruženje taksi prevoznika, Republiku Srbiju, shvatiti da je pred svim strancima kojima je prva slika o Srbiji upravo aerodrom i taksi prevoz do grada - jer nemamo metro, jer nam gradski prevoz ide retko...

Ukoliko želimo da nam prvi, a ponekad i jedini, utisak poslovnih ljudi i turista o Beogradu i Srbiji, koji su ipak odlučili da nas posete, bude ovakav – onda samo napred.

Ja ne želim! Ali ne mogu da dopustim da ljudi koji su spremni da dođu u Srbiju da pomognu njen napredak, na lične ili profesionalne pozive, budu izmaltretirani na ovaj način. Ili bilo koji drugi.

Da bismo menjali teže stvari, hajde da promenimo ove banalne!

Dakle nije pitanje koji prevoznik ili taksista je ovo uradio. Poenta je da ovo ne sme i ne može da se dešava.

Ukoliko se nešto osim mora novinskih tekstova desi po ovom pitanju, to će biti i ohrabrenje svim budućim malim i velikim građanskim inicijativama da se dese. Ovo je dokaz da i glas na Twitteru može da pokrene javnost i napravi pozitivnu promenu.

Ako ne... Onda ništa.

Biće još prilika!

http://blog.blic.rs/1079/Taxi-vs-twitter
 
Ето одличне прилике да ставе 20 Солариса на линију 72.

Шалу на страну, опет смо најгори, као да се ово нигде другде не дешава. Све се плашим да су таксисти у Паризу фини и да неће да ти одеру кожу с леђа ако виде да се не сналазиш у непознатом окружењу. Жао ми је девојке, али уопште нећу да се осећам лоше због овога, нити ћу да говорим како смо најгори, јер знам да ја нисам.

А то што ''шаљемо лошу слику у свет'' ме не дотиче нимало.
 
1111":31ekdcau je napisao(la):
Ето одличне прилике да ставе 20 Солариса на линију 72.

Шалу на страну, опет смо најгори, као да се ово нигде другде не дешава. Све се плашим да су таксисти у Паризу фини и да неће да ти одеру кожу с леђа ако виде да се не сналазиш у непознатом окружењу. Жао ми је девојке, али уопште нећу да се осећам лоше због овога, нити ћу да говорим како смо најгори, јер знам да ја нисам.

А то што ''шаљемо лошу слику у свет'' ме не дотиче нимало.

U mnogim zemljama je osigurana( ili regulisana) pravilna naplata prevoza od aerodroma(bus stanica, zeleznickih itd)do grada ili koje god destinacije, upravo zbog gorepomenutog slucaja. Ova mesta su posebno podlozna mahinacijama, jer dolaze turisti ili ljudi umorni od puta kod dobro uigranih lokalaca. Na zalost, postoji mnogo veci broj zemalja kod kojih ova oblast nije striktno regulisana, i kod kojih se ovakvi sucajevi cesto desavaju, pogotovu na popularnim turistickim destinacijama ...

Ono na sta mi treba da se ugledamo su POZITIVNI primeri iz inostranstva, a ne oni NEGATIVNI koje pokusavamo da preslikamo kod nas! ovo nije slucaj srbina protiv francuskinje (tipa, mnogo smo ih zaduzili u proslosti, ili su nam mnogo nesrece naneli, pa sad neka plate ...), vec je ovo slucaj obicne ulicne prevare, obmane, mozda ucene, nepravde, koju bi svi mi trebalo da osudimo! sa druge strane, verujem da bi ''taksista'' pokusao da prevari bilo koga, pa i na primer nekog studenta-doktoranda iz NIŠA koji ne poznaje Bg toliko dobro. Da li bi ti ova prevara(kradja) bila bliza srcu ili te ni tada ne bi doticala?
 
Djilas i kompanija svakodnevno izdaju dozvole za nove taksi vozace a da pri tome niko ne kontrolise rad istih. Taksisti su profesionalni vozaci i ko kontrolise koliko oni sati dnevno provedu za volanom? Kako to da jedino oni nemaju ograniceno radno vreme vev pojedinac moze da radi koliko zeli? Da ne pricamo o racunima i izgovoru direktora beo taksija. Zamislite samo da konobar pozajmi od konobara racune pa da se kaze: desava se da kolega pozajmi kolegi!
Problem tih spornih x eura je u tome sto ih je na ulicama previse i sto pojedinci na ovakav nacin dolaze do izvora prihoda. To je za svaku osudu ali i mi beogradjani treba da se pobudnimo protiv toliko taksi vozila na ulicama i protiv toga sto nemaju ama bas nikakvu kontrolu.
 
Evo pre neki dan bejah na studentskom trgu oko ponoci i to poslom,verovali ili ne.

Dolazi komunalna,cima nekoliko taksista koji su ocigledno regularni, odlaze komunalci i jedan taksista vadi mobilni. posle nekoliko minuta dolaze 3 taksi vozila koja su ocigledno nelegalna.

A da,isti komunalci kontrolisase i kiosk oko prodaje alkohola,cim su otisli lik prodaje alkohol,i meni je nutkao neko pivce kad vec kupujem cigare za kolegu i tako...

Treba ukinuti sva taksi preduzeca i napraviti jedno i gotovo,kada su vec cene i uslovi registracije isti.
 
У праву си: СВИ НА ЈЕДАН КАЗАН! У складу са теби блиском идеологијом коју свима гураш под нос.
 
Ma da vratimo GSP taks
4425272098_bb42524d4d_o.png

Pod hitno uvodjenje reda
1.Uroku od 20 mjececi sva vozila da nabave printere za racune ,i placanje karticama
2.Sva vozila u metalk sivo brendirati prema odluci koja postoji samo je treba sprovesti
3.Cak bi isoao dotle da se odredi model vozila recimo
Fijat%20500l%20Living,%20foto%202.jpg

kupe se na veliko onoliko koliko ima takci dozvola sa klimom svom potrebnom opremom ,onoliko koliko ima dozvola recimo 6 000 vozila samim tim bi se dobila povljnija cijena i vise nbei bilo zabune smanjio bi se broj zloupotreba
Nemora biti fiat ko da naj povoljniju cjenu ,naravno vozila nebi placoa grad vec taksisti
 
Nema potrebe za istim vozilima.
Ali treba da postoje stroži kriterijumi - minimum C klasa(preko 4m, ništa Punto i sl.), max 15 godina (i to je puno ali 'ajde) i sl.

Novoregistrovana vozila da obavezno imaju klimu, plus stroža kontrola na tehničkom itd.
 
GoranKom":2fjqn7n1 je napisao(la):
1111":2fjqn7n1 je napisao(la):
Ето одличне прилике да ставе 20 Солариса на линију 72.

Шалу на страну, опет смо најгори, као да се ово нигде другде не дешава. Све се плашим да су таксисти у Паризу фини и да неће да ти одеру кожу с леђа ако виде да се не сналазиш у непознатом окружењу. Жао ми је девојке, али уопште нећу да се осећам лоше због овога, нити ћу да говорим како смо најгори, јер знам да ја нисам.

А то што ''шаљемо лошу слику у свет'' ме не дотиче нимало.

U mnogim zemljama je osigurana( ili regulisana) pravilna naplata prevoza od aerodroma(bus stanica, zeleznickih itd)do grada ili koje god destinacije, upravo zbog gorepomenutog slucaja. Ova mesta su posebno podlozna mahinacijama, jer dolaze turisti ili ljudi umorni od puta kod dobro uigranih lokalaca. Na zalost, postoji mnogo veci broj zemalja kod kojih ova oblast nije striktno regulisana, i kod kojih se ovakvi sucajevi cesto desavaju, pogotovu na popularnim turistickim destinacijama ...

Ono na sta mi treba da se ugledamo su POZITIVNI primeri iz inostranstva, a ne oni NEGATIVNI koje pokusavamo da preslikamo kod nas! ovo nije slucaj srbina protiv francuskinje (tipa, mnogo smo ih zaduzili u proslosti, ili su nam mnogo nesrece naneli, pa sad neka plate ...), vec je ovo slucaj obicne ulicne prevare, obmane, mozda ucene, nepravde, koju bi svi mi trebalo da osudimo! sa druge strane, verujem da bi ''taksista'' pokusao da prevari bilo koga, pa i na primer nekog studenta-doktoranda iz NIŠA koji ne poznaje Bg toliko dobro. Da li bi ti ova prevara(kradja) bila bliza srcu ili te ni tada ne bi doticala?

Уопште нисам рекао да треба да следимо лоше примере из осталих држава, већ да не треба одмах да ниподаштавамо себе, јер ми је мука више од тога. Нека нађу неко решење против дивљих таксиста, уведу фиксну тарифу од аеродрома до града, то осигурање наплате, шта год. Не разумем се у такси превоз, причам напамет.

Оно што мени боде очи је оно ''ето, ово може само код нас зато што смо бедници''. Исто би ми било жао и Нишлије и Врањанца и Лесковчана (кад смо већ на југу), али осуђујем таксисту, а не Србе. У томе је разлика.

У ствари, ко сам ја да га осуђујем? Ко зна каква га је мука натерала. Не оправдавам, али не осуђујем.
 
Највероватније, слажем се, али можда је и нешто друго у питању. У сваком случају ово не води нигде. Ми ћемо да наставимо да се препуцавамо по разноразним сајтовима, а они који могу нешто да ураде ће да седе скрштених руку. Да ли таксисти издају фискалне рачуне? Мислим да сам се последњи пут таксијем возио пре 5 година, тако да заиста нисам у току.
 
Слажем се са тобом 1111, а прво би требало ово такси удружење (Беотакси) да покрене поступак. Ова францускиња сигурно зна која је марка возила и која је боје било возило, тако да би то била нека полазна тачка, да се покрене поступак.
За фисклне рачуне не знам, не користим такси (задњи пут 2007. године), а само сам чуо да ће почети или су већ почели са плаћањем путем платних картица (само нека удружења).
 
Nikad muka ne može da bude opravdanje za krađu i prevaru.

Jedinu krađu koju opradavam je kad ukradeš (oštetiš) od onoga ko je direktno kriv za tvoju muku (a u većini slučajeva ljudi su sami krivi pa nek ukradu od sebe, a ne od drugih)

To što se nama poremetio sistem vrednosti pa kraduckanje nije kažnjivo je veliki problem koji nećemo rešiti za naših života (nadam se da grešim)
 
Ljudi, preporuka za Gold taksi: jedino udruzenje (koliko ja znam) koje je opet uvelo popust na poziv: 10% u prvoj tarifi i 20% u drugoj tarifi. Plus kazu ako vam neki vozac dodje na poziv, pa ne obracuna popust, obavezno zapamtiti broj table i prijaviti ga centrali, dobicete pare...ja sada kad zovem, samo njih zovem, i uvek su mi popust davali...
 
Ужас, дивљак таксиста поломио ногу регуларном таксисти на аеродрому „Никола Тесла“ !!!!!!!!!!!!!!

"Дивљи" таксисти харају аеродромом"
Испред аеродрома "Никола Тесла" и даље постоје такозвани "руководиоци", таксисти који вуку путнике за руке, возе преко реда и не укључују таксиметре. Комунална полиција истиче да је немоћна да реши проблем, а таксисти који раде регуларно и Град Београд трпе велику штету.
Таксисти који не поштују ред испред аеродрома "Никола Тесла" понашају се како хоће без обзира на Комуналну полицију и обезбеђење "Паркинг сервиса". Не чекају у реду, улазе на паркинг, а на крају га још и не плаћају. И то без икаквих последица.


Претње оружјем, озбиљне повреде, бахатост и вербални обрачуни готово су свакодневни. И екипа РТС-а сведочила је о сукобу Комуналне полиције и таксиста.
Док је снимао колегу како нерегуларно прима путника на паркингу код аеродрома, таксисту Златана Златковића тај колега је ударио колима и поломио му ногу, а потом пролетео кроз рампу и побегао. Од тада претње не престају.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%BC.html
 
Vrh