Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Pa najbolje bi bilo da naprave makar mini bus liniju,ili pojacaju 73ku ili naprave beovoz do aerodroma,al dzaba,onda nece taksisti imati "leba da jedu" kako kazu... :bash:
 
Stvarno je sramota da Beograd nema gradski prevoz do aerodroma, 72. ne racunam jer nije specificno namenjena prevozu avionskih putnika i ide okolo naokolo.
Kada vec vise nema Jatovog autobusa zar je toliko tesko uvesti gradski aerobus kao u svakom normalnom evropskom gradu.
Mora da postoji alternativa taksiju, ova situacija je porazna.
Hocu od Aerodroma autobusom do grada, kada vec nema voza, a ne da placam reket.

4 autobusa, takt 30 min, i resena stvar. Prostor za prtljag unutar auobusa, ljubazna stjuardesa koja posetiocima daje informacije. Kratki espreso.

a trasa recimo Trg - Slavija - Zeleznicka stanica - Sava Centar - Z. St. Novi Beograd - Aerodrom
 
ja sam već negde stavio moje ideje za aerodromske linije. ako se neko seća bile su 4 linije, u međuvremenu sam proširio na 6, da manje više svaki deo grada bude dobro povezan sa aerodromom (šema).
back to taxi: u Novom Sadu vozi Nacionlani taxi sa engleskim kolima
 
Apsolutno nepojmljiv potez! Kao, ajde da resimo problem taksista divljaka tako sto cemo da povecamo cene sa aerodroma??? je*******ote!

Pa cemu onda sluzi policija, inspekcije, slicno?

Problem taksista divljaka moze da se resi u jednom danu:

1. SVI znaju gde se skupljaju divljaci - aerodrom, zel. stanica, Trg, Terazije (Moskva).
2. Posaljes 20-30 pandura u civilu na te lokacije.
3. Panduri udju u taksi, neki od njih se i predstave kao stranci i govore samo na engleskom npr.
4. Na krajnjoj destinaciji cekaju pandurska kola, a pandur koji se vozio u civilu izvadi znacku, slika taksimetar, napise prijavu.
5. Ako treba divljak se uhapsi.

Vrlo jednostavno!
 
ma ceo taj sistem uvođenja fiksnih cena je idiotski. do NBG-a vožnja je oko 400-500 dinara. ja sam letos od mene (Jerković) platio taksi 800 i nešto dinara (bilo je 4 ujutru, znači druga tarifa). stvarno ne znam šta hoće da postignu tim?
 
hazard":1gk1vcai je napisao(la):
Apsolutno nepojmljiv potez! Kao, ajde da resimo problem taksista divljaka tako sto cemo da povecamo cene sa aerodroma??? je*******ote!

Pa cemu onda sluzi policija, inspekcije, slicno?

Problem taksista divljaka moze da se resi u jednom danu:

1. SVI znaju gde se skupljaju divljaci - aerodrom, zel. stanica, Trg, Terazije (Moskva).
2. Posaljes 20-30 pandura u civilu na te lokacije.
3. Panduri udju u taksi, neki od njih se i predstave kao stranci i govore samo na engleskom npr.
4. Na krajnjoj destinaciji cekaju pandurska kola, a pandur koji se vozio u civilu izvadi znacku, slika taksimetar, napise prijavu.
5. Ako treba divljak se uhapsi.

Vrlo jednostavno!
To je resenje koje bi resilo mnoge stvari. Evo npr isto tako moye da se resava problem potkupljivih saobracajaca i kao i jos mnogo toga!
 
Uh!!!
Kakav bezobrazluk taksista, a onda i nesposobnost države!
Alo, pa za 5 km vožnje do NBG da platiš min 1500 din!!! A šte tek ovi koji idu do Surčina, znači 2-3 km!

Ja sam letos bio u Egiptu, i u oba smera taksi platio oko 900 din. (Pink i Lux) od Retenzije. To je onako malo viša cena ali podnošljiva. Ovih 1500 do 5000 je bezobrazluk!!!
 
Smisao taksi prevoza je taksimetar, a ne neke zone.

Zar je ukinut Jatov autobus? Mislim da nije, a i dok je isao bio je popunjen lepo.

72 je dovoljna linija u okviru ITS-a za sad. Onaj ko zeli da ustedi koristice je, ko zeli taksijem icice taksijem, ma koliko linija postojalo.
Secate se da je postojao minibus i prevoznik ga je ukinuo jer je linija bila neprofitabilna.
 
Linijski taksi,sad ih se setih :lol:

A ovo nek zovu lopovski taksi...
 
Taksisti su najorganizovanija mafija u drzavi. Zato je to ovako kako jeste.
 
Što se mene tiče, svaki taksi je lopovski taksi, a sramota je na gradskim očevima i ocima, koji nas u ovom slučaju napraviše ovnovima i ovcama. Kao oni se dogovorili sa taksistima, a korisnike niko ništa i ne pita.
 
Nadam se da ce se neko zaliti antimonopolskoj komisiji i ustavnom sudu ijer je tu mnogo zakona prekrseno nego kad krenu nove tablice nece biti divljaka bar u ovom broju jer ce biti taksi tablica.Nego pajkanio dobili 10 motora sa skrivenim plavim svjetlima i sa jaknama koje nisu obiljezene da love kretene na motorima po terazijama :kafa:
 
To je lepa vest,ali tablice moraju da se menjaju tek od 2014. dotle vaze stare
 
JATov autobus je ukinut.

jatovo-obavestenje.jpg

http://aviokartanet.wordpress.com/2010/05/14/239/

Zone su dobra stvar u divljim i korumpiranim drzavama da ne bi bag** ojadila strance. Budimpesta je uvela taj sistem ali sa pristojnim cenama. Samo jedna taksi kompanija sme da preuzima putnike na aerodromu ali zato mora da postuje unapred dogovorene cene koje manje vise odgovaruju cenama normalne taksi usluge. Uz sve to, aerodrom je vezan sa gradom vozom, autobusom i minibus sluzbom. Znaci taksi je samo alternativa, a zone zastita sa korisnike a ne odraz luksuza.

Ok je da se i kod nas uvedu zone, ali kao kod madjara sa
- pristojnim cenama
- kontrolisanim vozilima (kvalitet vozila, cistoca, ljubaznost...)
- alternativnim prevozom do aerodroma

bez ova prethodna 3, to je cist reket, neka stave onda i naplatnu rampu za prilaz aerodromu privatnim automobilom, recimo 1000 din + parking kada vec toliko vole taksiste...
Kako objasniti Francuzu kada sleti na Surcin da mu je jedini nacin da stigne do hotela u gradu da plati taksi po Pariskoj ceni (Pariz-Orly 25€) a da se ne zali ako mu dodje rasklimana krntija, ili da stopira na autoputu.

GSP autobuska linija do aerodroma ne mora da bude profitabilna, ionako GSP zivi od subvencija, aerodrom je izlog grada i veza sa njim je deo toga. Pitanje je da li hocemo da budemo normalni ili ne, voleo bih da mi neko iz gradske vlade navede jedan medjunarodni aerodrom u Evropi koji nema organizovan prevoz do grada.
Lepo kazem gradska vlada a ne GSP, jer se grad aktivno bavi aerodromom, dokaz je propis o darovanju taksista, oni jasno biraju smer razvoja i ugleda grada: reket i banana republika umesto brige o gradjanima i dostojanstva.
 
Grad: Taksi najjeftiniji u Evropi
18. novembar 2010. | 08:02 | Izvor: Novosti
Beograd -- Prevoz taksijem od Aerodroma Nikola Tesla do centra Beograda po fiksnoj tarifi koja iznosi 1.500 dinara biće među najjeftinijima u Evropi, kažu u Gradskom veću.





Dejan Mali, član Gradskog veća, tvrdi da možda postoje neke metropole koje do užeg gradskog jezgra manje naplaćuju, ali u slučaju srpske prestonice je mnogo važnije da putnici konačno znaju koliko će ih prevoz tačno koštati.

On dodaje da će nakon ulaska putnika sa vaučerom u taksi njegova priča sa vozačem biti završena, a mogućnost prevare je potpuno isključena.

Slede autobuske i železničke stanice
"Slično rešenje moglo bi da bude primenjeno i na vožnje sa autobuske i železnike stanice. - Sačekaćemo da vidimo kako će sistem funkcionisati, i ako se dobro pokaže razgovaraćemo i o mogućnosti da se uvedu tarife za železničku i glavnu autobusku stanicu", kaže Gaćeša.

"Treba imati u vidu da je ovo kompletna cena u koju je uključen i prevoz prtljaga, koji se u mnogim gradovima dodatno naplaćuje. Cene po zonama idu od 1.500 do 7.000 dinara, ali takođe treba znati da su sve centralne gradske opštine u prvoj zoni. Takođe, čak 85 odsto putnika koristiće taksi samo u prve dve zone, dok će broj onih koji će ići do pete biti minimalan", objašnjava Mali.

Mali ističe da je grad svesno odlučio da ovo bude fiksna, a ne maksimalna moguća cena koja se može naplatiti. "Ne želimo da uvodimo nepoznanicu u novi sistem naplate koji bi otvorio mogućnost zloupotrebe. Ovako će putnici dobiti fiksnu cenu, a taksista neće moći da naplati ni skuplje ni jeftinije", kaže on.

I Teodor Gaćeša, suvlasnik Pink taksija, uveren je da ovim rešenjem neće biti oštećeni ni vozači ni mušterije. On dodaje da je "tačno da će na nekim vožnjama taksista biti na dobitku, ali ima i onih na kojima će naplatiti manje nego što bi otkucao taksimetar".

"Naravno da mi radimo sve u interesu naših mušterija, ali moramo da vodimo računa da ni vozači ne budu oštećeni. Mislim da je ovo kompromisno rešenje koje svima ide u korist. Mušterije će tačno znati koliko košta vožnja i neće se dešavati da neko naplati 6.000 dinara za vožnju do centra", navodi Gaćeša.

Njegov optimizam ne deli Milivoje Armuš, prvi čovek Beotaksija. "Deo građana će biti na gubitku, ali ima i onih koji će biti u plusu", kaže Armuš i dodaje da je dobro što je grad konačno doneo odluku o aerodromu, ali izgleda kao da je legalizovana cena koja je i dosad naplaćivana za vožnje sa aerodroma.

Armuš zaključuje da će članovi ovog udruženja poštovati odluku grada, ali da treba proveriti da li je ona saglasna sa važećim zakonima.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=11&dd=18&nav_id=473125
 
vucko":1090uvsl je napisao(la):
Mali ističe da je grad svesno odlučio da ovo bude fiksna, a ne maksimalna moguća cena koja se može naplatiti. "Ne želimo da uvodimo nepoznanicu u novi sistem naplate koji bi otvorio mogućnost zloupotrebe. Ovako će putnici dobiti fiksnu cenu, a taksista neće moći da naplati ni skuplje ni jeftinije", kaže on.
Zloupotreba ako mi neko naplati vožnju jeftinije !?

Do mene je svakako taksijem od aerodroma oko 1500 pa mi je ni iz džepa ni u džep, ali ovo je skandalozna rečenica..
 
Матеја Бељан":1fzb6jwl je napisao(la):
Smisao taksi prevoza je taksimetar, a ne neke zone.

Zar je ukinut Jatov autobus? Mislim da nije, a i dok je isao bio je popunjen lepo.

72 je dovoljna linija u okviru ITS-a za sad. Onaj ko zeli da ustedi koristice je, ko zeli taksijem icice taksijem, ma koliko linija postojalo.
Secate se da je postojao minibus i prevoznik ga je ukinuo jer je linija bila neprofitabilna.
Jatov autobus je odavno ukinut. A otkad je ukinut 72 sigurno NIJE dovoljna kao jedina linija za aerodrom. Prvo, to nije linija koja te vodi direktno iz centra do aerodroma najkracim putem. Drugo, autobusi uopste nisu primereni putnicima sa prtljagom. Pozivam sve koje misle da je 72ka dovoljna za prevoz do aerodroma da se provozaju istom.

(Da ne spominjemo da je to otprilike najgora moguca linija sto se estetskih merila tice za putovanje od aerodroma do centra; zamislite nekog ko je prvi put sleteo u Beograd, udje u bus, i ima sta da vidi: Surcin, Ledine, i jos tako neke divne krajeve grada, i onda izadje na kraju - na zelenom vencu!)

Sad, dok je postojao taksi po ceni od maks. 900 din. (popust) bilo je jos i nekako podnosljivo. Onda su to ukinuli svi taksisti jer su se taksi udruzenja koja nisu nudila taj popust zalila da to nije fer (zamisli! konkurencija nudi nizu cenu! au je*******ote, kakav koncept). Srecom i dalje mozete da pozovete taksi da vam dodje na aerodrom, pa da dobijete popust od 20% (i to su neki trazili da se ukine). Do centra vam onda i dalje izadje oko 1000 din., a do mesta van kruga dvojke ali ne predaleko (dakle neki siri centar ili uza periferija) oko 1300-1500. Naravno da samo sednete u taksi bez poziva kosta 20% vise.

I sad ce nesto sto je pre kostalo 1300 din. da kosta 2000! Alo bre, ko je ovde lud? Misle li oni da su ljudi toliki majmuni?
Inace, vecina putnika se NE VOZI tim divljacima koji cekaju dole na dolascima jer znaju da su divljaci, nego se popnu gore, na odlaske, gde cekaju "normalni" taksisti ili jos bolje nakon sto se popnu okrenu neki taksi (npr. 9801 ili lux) i dodje im taksista koji naplati redovnu cenu uz popust 20%....dakle ovo nije nikakvo resenje za divljake, jer ce vecina ljudi sada da placa VISE! Aman!

I onda dolazimo do zakljucka da je apsolutno SRAMOTNO da u 1 gradu koji pretenduje da bude "svetski" jedina alternativa taksiju od skoro 20 evra bude budjava 72ka! Mora postojati bar neki "E" minibus sa Slavije ili Trga...ako nece grad da organizuje, nek prepusti stvar Lasti, Veoliji, Citybusu, Beobusu...nek bude i karta 300 din., bice popunjeno...ali ne, taksi lobiju se to ne bi svidelo. Zato i ne postoji druga linija do aerodroma osim 72ke. Da bi taksisti imali monopol.


Taksisti su najorganizovanija mafija u drzavi. Zato je to ovako kako jeste.
Eh, i meni je apsolutno nejasno zasto je tako. Zasto se toliko ustupaka cini taksistima, koji to veliki mafijas njih stiti? Zasto im nisu uvedene fiskalne kase, itd.?
 
da li postoje izgledi da taksi dobije jedinstvenu boju i da li je uopste neko nekad, pomislio, zamislio kako bi ona izgledala?
cini mi se da je i tirana resila ta problem...
 
To se i ja pitam.Mada grad nece da resi problem nelegalnih taksista na aerodromu,kamoli da natera taksiste da ofarbaju vozila u istu boju.

Stvarno bi bio red da vozila budu jednobojna.
 
Тиме добијамо и решење једног од "проблема" на које се таксисти жале, а то је да, таксиста из Ужица, купи ауто на лизинг у БГ, и, наравно, има БГ таблице, па онда може да нелегално ради у БГ. То је разлог због кога су се бунили за нове ТX таблице.

Значи, решење се само намеће. Сваки град да има своју колор шему.
 
Vrh