boca-ica
Professional
- Učlanjen(a)
- 02.04.2010.
- Poruke
- 10.414
- Pohvaljen
- 5.263
Koliko se sećam svaka gradska vlast je pokušavala da reši problem na sličan način sa takstima na aerodromu
i svaki put, su se su suočili sa problemom , kao kad bi ste Vi branili parče torte na tanjiru koje muve napadaju,
tu i tamo koju muvu manje ili više pljesnute ali problem ostaje .
Od uvek sam se zalagao da glavna taksi stanica mora biti daleko od pristanišne zgrade (kod muzeja postojao je pre i kafic i wc) a ispred pristanišne zgrade ,gore (dom.) i dole (ino.) omoguciti samo po dva vozila
O redosledu i ispravnosti treba da vodi računa pretstavnik njihovog glavnog udruženja ( isti sitem kao što imaju dežurstvo na radio stanici u udruženju ) a za nepoštovanje dogovorenog prijavu pisati ne samo taksiti nego licu koje vodi računa o redu ako se predhodno nije obratilo za pomoć dežurnom pozorniku.
To bi izgledalo ovako : putnik izlazi unajmljuje prvi taksi a predstavnik radio stanicom obaveštava (udaljenu ) stanicu da je oslobođeno jedno ili dva mesta.
Ni taj sistem nece biti 100 % uspešan jer gledao sam kada taksista uzima prtljag od putnika i voda ga preko pola aerodorma do javnog parkirališta gde je parkirao taksi sa skinutom vakum oznakom tasksija i na taj način domogao se ,,vožnje,, ali to je vec izbor putnika koj očigledno prošao pored jasno vidljive taksi stanice i nije se zapitao kuda ga to vodi, nego razmišlja kako ce ušićariti koj dinar kroz ,,jeftiniju,, vožnju
Od prekorednih vožnji niko nema velike koristi , nego ,,žickaju,, kako bi navatali ,,put,, tj. duge vožnje van Beograda koje se ugavaraju slobonom pogodbom i najunosnije su.
Jedinstvena boja taksi vozila generalno bi rešila veliki deo problema ne samo na aerodromu nego i u gradu pa i šire jer sad mangupski pristup - šareniš :rant: omogucava kad kome odgovoara da okrece svoju funkciju i stanje, amatersko ili poslovno u zavisnosti od situacije koja mu više odgovara u datom momentu .
i svaki put, su se su suočili sa problemom , kao kad bi ste Vi branili parče torte na tanjiru koje muve napadaju,
tu i tamo koju muvu manje ili više pljesnute ali problem ostaje .
Od uvek sam se zalagao da glavna taksi stanica mora biti daleko od pristanišne zgrade (kod muzeja postojao je pre i kafic i wc) a ispred pristanišne zgrade ,gore (dom.) i dole (ino.) omoguciti samo po dva vozila
O redosledu i ispravnosti treba da vodi računa pretstavnik njihovog glavnog udruženja ( isti sitem kao što imaju dežurstvo na radio stanici u udruženju ) a za nepoštovanje dogovorenog prijavu pisati ne samo taksiti nego licu koje vodi računa o redu ako se predhodno nije obratilo za pomoć dežurnom pozorniku.
To bi izgledalo ovako : putnik izlazi unajmljuje prvi taksi a predstavnik radio stanicom obaveštava (udaljenu ) stanicu da je oslobođeno jedno ili dva mesta.
Ni taj sistem nece biti 100 % uspešan jer gledao sam kada taksista uzima prtljag od putnika i voda ga preko pola aerodorma do javnog parkirališta gde je parkirao taksi sa skinutom vakum oznakom tasksija i na taj način domogao se ,,vožnje,, ali to je vec izbor putnika koj očigledno prošao pored jasno vidljive taksi stanice i nije se zapitao kuda ga to vodi, nego razmišlja kako ce ušićariti koj dinar kroz ,,jeftiniju,, vožnju
Od prekorednih vožnji niko nema velike koristi , nego ,,žickaju,, kako bi navatali ,,put,, tj. duge vožnje van Beograda koje se ugavaraju slobonom pogodbom i najunosnije su.
Jedinstvena boja taksi vozila generalno bi rešila veliki deo problema ne samo na aerodromu nego i u gradu pa i šire jer sad mangupski pristup - šareniš :rant: omogucava kad kome odgovoara da okrece svoju funkciju i stanje, amatersko ili poslovno u zavisnosti od situacije koja mu više odgovara u datom momentu .