Ко неће са дететом да прошета 1 км до вртића бар тај један дан док су кола на поправци и треба да га деру.
Iz licnog vaspitanja moram da postujem tvoje razmisljanje. Ono je uslovljeno na ugao gledanja okruzenja oko tebe.
Ali, ako pogledas iz nekog drugog ugla, i zapitas sebe: Da li svi, koji zive u gradu, moraju ili trebaju potrebu da imaju svoj auto?
Takvi ljudi se iskljucivo oslanjaju na uslugu taksija ili prevoz gradskim prevozom.
Usluga i prevoz (transport) nije isto i to nikada nemoj da poistovecujes.
Taksi je usluga. (O ovom drugom necu sada dalje siriti pricu)
Kod usluge ne postoje dimenzije, obima, duzine i velicina. Usluga podrazumeva stanje zadovoljstva.
Da ne bude ovo prica samo kratka voznja u taksiju. postoji i jedna kratka kafa ( i casa vode) u basti kafica. Pa ti zauzme mesto. A neko bi mozda sa njih troje da ruca, a zauzet sto.
Ne znam da li sam uspeo dovoljno dobro da priblizim za razumeti.
I najkraca voznja ima svoj pocetak a to je start na taksimetru.
E sad, druga je stvar kada vozilo dodje sa Terazija do Slavije da nekoga iz kockarnice preveze do Hiltona. To vec ne spada pod stvar taksija vec organizaciju poslovanja istok ko se bavi time. A to su taksi udruzenja koja ubiraju na konto toga materijalna sredstva u vidu clanarine.
Njih nisam cuo da nikada niko nije prozivao ni kritikovao. Vec svu kritiku i tezinu dzaka loseg brasna nose taksisti a niko ne pominje pokvarenog mlinara i onoga ko je usur uzeo.