Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

@srdjanprpa
Opet lazes Yandex uzima 10% od voznje koju ti je on dao, na kvaku nema prava na naknadu.
Komplikovano je da ti objasnjavam mislim da nisi kapacitet da to shvatis, objasnio sam ovde pojedinim ljudima putem privatnih poruka.
 
hahah, pa jel ti imas 8 razreda osnove skole.
Aj opet procitaj sta sam napisao.
Napisao sam recimo, sto znaci da prepostavljamo da Yandex uzima 20% od voznje.

Znaci sad je drugacija situacije, ako taxisti preko app-a naprave promet od 100k mesecno (bez ono na kvaku) uzece ti 10k, nesto manje nego sto uzimaju Pink i Naxi udruzenja. Pa ovo je za ova taxiste koji su u losijim udruzenjima vrh ponuda.

I dalje cekamo odgovor zasto smatras da yandex nije zdrava prica.
 
Ја сам чуо да и они имају свој фиксни део, типа 4000, тако нешто. Тако ми рече онај исти таксиста.
Ал мени није јасно која је фора са тим да сва удружења имају исту (крш) Net Informatika апликацију? Зар не би било логично да јача удружења попут Pinka или Naxisa имају неку своју, знатно бољу и напреднију? Оно је стварно очај живи, као да је полудовршена…
 
@srdjanprpa
Nisi kapacitet da shvatis to, koga je zanimalo objasnio sam mu na pp.
@kila
Krs udruzenja imaju recimo 5.000din clanarinu fiksnu onda se od taksiste koji radi preko yandexa uzima jos 10% na svaku voznju koja je isla preko aplikacije.
 
Ја сам чуо да и они имају свој фиксни део, типа 4000, тако нешто. Тако ми рече онај исти таксиста.
Ал мени није јасно која је фора са тим да сва удружења имају исту (крш) Net Informatika апликацију? Зар не би било логично да јача удружења попут Pinka или Naxisa имају неку своју, знатно бољу и напреднију? Оно је стварно очај живи, као да је полудовршена…
Kad bi za početak dodali plaćanje karticom preko te aplikacije, to bi bio značajan pomak.

Sent from my A063 using Tapatalk
 
Auuu šta je ovo..:ROFLMAO: zar je moguće,toliko biti zavidan što plaćamo udruženjima,yandexu manje...

@srdjanprpa
opusti se,šta te briga koliko plaćamo udruženjima,
Yandexu...ne lupaj gluposti,kad ne znaš
Jel te toliko boli što ne plaćamo 25% od prometa udruženjima,yandexu ili kao što reče @vradovic 25% + 30%

Stalno lupaš neke gluposti,tražiš dokaze
A kad ti neko ponudi dokazivanje onda nemaš vremene i ne zanima te
Mnogo bre ispoljavaš zavidnost jel ti toliko loše u životu
 
Poslednja izmena:
@srdjanprpa
Opet lazes Yandex uzima 10% od voznje koju ti je on dao, na kvaku nema prava na naknadu.
Komplikovano je da ti objasnjavam mislim da nisi kapacitet da to shvatis, objasnio sam ovde pojedinim ljudima putem privatnih poruka.
Jel to bejahu one privatne poruke gde si pretio nekim clanovima pa su objavljene javno, a zbog kojih si i banovan sa foruma?
 
B44F9D5A-203E-4629-B920-A85064479893.jpeg
 
Маре или Батице, ае одговорите на ово за Net informatiku, стварно ме занима а сложићете се да нема смисла да сва удружења имају исту апликацију (не у смислу заједничку) без обзира каква је бројност чланова и квалитет удружења.
Што нпр Pink и Naxis немају неке своје, напредније и боље?
 
1.Urađeno
2.Ne može
3.Mnogo mali broj klijenata bi koristio srednju ili lux klasu
4.Možda bude
5. Šta je problem,imaš više opcija pa biraj
Jesi siguran da je tačna lokacija kod app
1. Да, али по којој методологији и да ли уопште имају представу колико је ког дана таксиста на улицама? Да ли се води рачуна да такси станице буди равномерно распоређене и да таксисти имају праведан приступ нпр аеродрому. Такси јесте у основи предузетниство али је и јавни сервис имајући у виду привилегије добијене од Града тако да свако треба да има приступ таксију (кад кажем приступ мислим да може да га позове из сваког краја града а не да ценовно буде социјална категорија).

2. Због чега? Такси је уређена област и ако је уређен број таксиста зашто не би био и оснос са удружењима како се не би стварали монополи?

3. Па ништа не спречава таксисту да вози и у нижој класи ако не постоји у том тренутку потреба за вишом али ако корисник изрази жељу за вишом класом треба да буде стандард да зна шта га очекује. Већ сада има доста таксиста који имају добре аутомобиле и они су можда више оштећени него корисници јер не могу ро да продају то што имају

5. Кад кажем апликација не мислим само на формално постојање апликација већ да постији нешто овако
bolt.png

Рецимо у неком клубу си где је гласна музика, отвориш апликацију и знаш да можеш да рачунаш да убрзо имаш возило на располагању. Ако си сам можеш да изабереш најјефтинији а ако си у већем друштву имаш и опцију ван. Можеш да пратиш возило да тачно знаш у ком се тренутку налази и кад треба да изађеш напоље. Добијеш инфо о возилу а у крајњем случају ако нешто буде нејасно има и опција чета са таксистом. На крају вожње лепо се поздравиш и ако си задовозан оставиш напојницу, апликација нуди и то. Иначе болт нуди и опцију плаћања кешом. Мени се лично никад није десило да имам неспоразум око локације а користио сам га у градовима које не познајем најбоље.
 
Auuu šta je ovo..:ROFLMAO: zar je moguće,toliko biti zavidan što plaćamo udruženjima,yandexu manje...

@srdjanprpa
opusti se,šta te briga koliko plaćamo udruženjima,
Yandexu...ne lupaj gluposti,kad ne znaš
Jel te toliko boli što ne plaćamo 25% od prometa udruženjima,yandexu ili kao što reče @vradovic 25% + 30%

Stalno lupaš neke gluposti,tražiš dokaze
A kad ti neko ponudi dokazivanje onda nemaš vremene i ne zanima te
Mnogo bre ispoljavaš zavidnost jel ti toliko loše u životu
ahahha ako vas dvoica imate ukupno 8 razreda osnone skole svaka vam csst
 
Маре или Батице, ае одговорите на ово за Net informatiku, стварно ме занима а сложићете се да нема смисла да сва удружења имају исту апликацију (не у смислу заједничку) без обзира каква је бројност чланова и квалитет удружења.
Што нпр Pink и Naxis немају неке своје, напредније и боље?
Iskreno ni meni nije jasno, iako se cesto azurira nije savrsena, mislim da svi uzimaju istu osnovu zato sto je jeftinija opcija.
 
To je zato sto taksisti nece da placaju 25% firmi koja pravi aplikaciju (kao sto je u slucaju Lyfta, Ubera). Nema se dovoljno sredstva da se razvije aplikacija kako valja pa smo primorani da koristimo polu proizvod.
Jedna od prednosti Ubera/Lyfta je ta sto imaju hiljade zaposlenih programeri, QA, PM-ovi i oni su tu da omoguce da se aplikacija uradi kako treba a ne "robovlasnicka firma" i slicno. Aplikacije Uber i Pink nisu za poredjenje relano. Taksi udruzenja treba da podignu naknadu vozacima i da angazuju bolji tim da im se to razvije.
 
Poslednja izmena:
To je zato sto taksisti nece da placaju 25% firmi koja pravi aplikaciju (kao sto je u slucaju Lyfta, Ubera). Nema se dovoljno sredstva da se razvije aplikacija kako valja pa smo primorani da koristimo polu proizvod.

Jedna od prednosti Ubera/Lyfta je ta sto imaju hiljade zaposlenih programeri, QA, PM ovi oni da se aplikacija uradi kako treba.
Sta imam ja da placam aplikaciju, ja placam 100e mesecno clanarinu, i tako nas 3.000 valjda iz tog fonda treba da ide novac za inovacije!?
 
Sta imam ja da placam aplikaciju, ja placam 100e mesecno clanarinu, i tako nas 3.000 valjda iz tog fonda treba da ide novac za inovacije!?
To je smesna cifra koju placate za razvoj takve aplikacije ali jasno mi je da je tesko to utuviti u glavu nasim taksistima :)


Inace sta mislite o ovim buducim taksijima?
Odobrili su me bili u probnom periodu. Odlicna stvar. Dosta povoljnije od Ubera i super radi/ide.



Ovo je po meni odlicna stvar da se automatizuju vozaci u Beogradu. Na taj nacin bi 20-30 hiljada vozaca moglo da
se preorjentise na neku drugu stvar i da svi zajedno kao drzava postanemo efikasniji.

Nemojte mi samo sa pricama u Beogradu to ne moze zato sto je San Francisko KATASTROFALAN za voznju. Iskacu ti beskucnici, bacaju se na haubu, biciklista milion, magla non stop, kisa non stop, uzbrdice kakve Beograd nije video i slicno.

Ovo je zvanican sajt
 
Poslednja izmena:
Sto se tice aplikacije, to grad treba da organizuje i uvede jedinstvenu aplikaciju na nivou celog grada. Tako je u Italiji npr jedinstvena za celu zemlju, i ako odes u drugi grad mozes istu da koristis. Aplikacija je odlicno uradjena i laka za koriscenje. Ovo ako se ostavi udruzenjima da sami prave svoje poluprodukte, od toga nema nista. Ali sa druge strane, kod nas i dalje (pa cak i medju mladjim kolegama mojim sto me iskreno cudi) i dalje preovladava mentalitet da se taksi zove telefonom, i dok god taksi sluzbe imaju pune ruke posla telefonskih korisnika, nece se mnogo ni menjati, nazalost. Da se CarGo nije pojavio, ja verujem da aplikacije ne bi ni funkcionisale uopste.
 
Ja se zalazem da se dodatno naplacuje drugi putnik, voznja da je za 1 osobu a svaka druga dodatno placa neki procenat, nije fer teze bude vozilo vise se haba i goriva trosi a cene taksija su niske pa treba pomoci, predlazem i protest neki.
 
Vrh