Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Nisi u pravu, u tome i jeste problem sto nas narod gleda drugima u novcanik sam konstruise sliku i postane zajedljiv....
 
Nisam zavidan. Drugo imam informacije od taksiste iz Pink taksija.
Napisao sam svaki dan po 8 sati dnevno * 30 dana tj 240h rada
Definitivno se prelazi i 2.000eura ali ti ako mislis da je manje onda lepo napisi koliko.

Ne znam sta imas da krijes te podatke kao da cu ja da se zaposlim na taksiju.

Iz prve ruke informacija preko 2.000 eura sa 8 sati svaki dan u proseku na godinu dana. Nekad vise nekad manje.
 
Ma budalastina,cim covek radi 365 dana godisnje pa nije pakistanac u Londonu.
 
Znaci opet pokusavas da izvrdas odgovor.
Ako neces da kazes koliko taksisti u proseku zaradjuju sa 8 sati dnevnog rada ne moras ali kazi ljudima “krijem koliko zaradjujemo jer mi je glupo da kazem”.
Iskreno iz moje perspektive je i 2.000e malo jer su plate u Beogradu a i troskovi bas porasli.

Sve sto treba je da kazes koliko se bruto uzme za jednu smenu od 8 sati rada.

Dao sam ti realne cifre od tvog kolege koji je dugo na taksiju.
 
Ovde je tema taksi prevoz, a ne taksi zarada. Poenta je da si od pocetka zajedljiv, a predhodnim postom to i dokazao. Sta mene briga koliko investitor zaradjuje na temi sunyville naselje,informisem se kakva je gradnja, infrastruktura, dinamika radova itd. Tako treba da bude i na ovoj temi, a ne koliko ko zaradjuje.
 
Ne ulazim u zarade taksista, al kad se priča o istoj treba da se govori o nekom neto prihodu, a rashodi za kola u to ne treba da ulaze. Mali servis na dva meseca? To je ono kad hoće nešto da se naduva u preuveliča. Mali servis se radi na 15000 kilometara kod većine proizvođača automobila. Kad bi se radio na svaka dva meseca, to znači 180000 godišnju kilometražu, što je naravno nemoguće. Mislim 500 kilometara dnevno ne prelaze ni mnogi autobusi javnog gradskog prevoza. Ako taksisti stvarno voze baš toliko, onda je već reč o ozbiljnim prihodima.
 
Ne ulazim u zarade taksista, al kad se priča o istoj treba da se govori o nekom neto prihodu, a rashodi za kola u to ne treba da ulaze. Mali servis na dva meseca? To je ono kad hoće nešto da se naduva u preuveliča. Mali servis se radi na 15000 kilometara kod većine proizvođača automobila. Kad bi se radio na svaka dva meseca, to znači 180000 godišnju kilometražu, što je naravno nemoguće. Mislim 500 kilometara dnevno ne prelaze ni mnogi autobusi javnog gradskog prevoza. Ako taksisti stvarno voze baš toliko, onda je već reč o ozbiljnim prihodima.
mozda onaj C5 iz 2001 sto je i dalje standardna pojava za taksiste treba mali servis na 2 meseca.
 
@Kesha malo ti racunica nije dobra, ako rade mali servis na 15k svaka dva meseca onda je to 90000 km godisnje, a i tu kilometrazu kad bi podelili na 365 dana ispadne da dnevno predju 246,58km, sto je opet tesko izvodljivo.
E sad, Batica je vec jednom pisao da radi mali servis na 5k, tako da sve je moguce kod njih, mi smo ovde samo da lazemo.
 
Ne ulazim u zarade taksista, al kad se priča o istoj treba da se govori o nekom neto prihodu, a rashodi za kola u to ne treba da ulaze. Mali servis na dva meseca? To je ono kad hoće nešto da se naduva u preuveliča. Mali servis se radi na 15000 kilometara kod većine proizvođača automobila. Kad bi se radio na svaka dva meseca, to znači 180000 godišnju kilometražu, što je naravno nemoguće. Mislim 500 kilometara dnevno ne prelaze ni mnogi autobusi javnog gradskog prevoza. Ako taksisti stvarno voze baš toliko, onda je već reč o ozbiljnim prihodima.
Jos jedna laz, da mali servis radim na 2,5 meseca na 10.000km i to je preporuka svakog mehanicara, posto taksi vozilo radi u "ekstremnim" uslovima ne gleda se samo kilometraza nego i rad u mestu.
Nemoj se blamirati vise...
 
@Kesha malo ti racunica nije dobra, ako rade mali servis na 15k svaka dva meseca onda je to 90000 km godisnje, a i tu kilometrazu kad bi podelili na 365 dana ispadne da dnevno predju 246,58km, sto je opet tesko izvodljivo.
E sad, Batica je vec jednom pisao da radi mali servis na 5k, tako da sve je moguce kod njih, mi smo ovde samo da lazemo.
Tebi licno sam dokazao da si najmanje 10 puta slagao ili lupio nesto iz svog neznanja.
 
Ti si samo dokazao da ne znas da citas, jer na moje pitanje ti kazes da lazem, na stvari koje sam te uhvatio da lazes ti samo odgovoris da ja lazem sa nekim postom od pre par dana na koji sam ti takodje odgovorio.
 
Ja sam često koristio, kada god sam išao poslovno tamo, i privatno. Da se razumemo, daleko je od savršenog taksi i tamo, ima vozača svakakvih, ali sto se tiče funkcionalnosti nisam imao zamerke do sada.
Верујем да је апликација солидна. Негативни коментари углавном замерају оно што нема Убер али иза Убера стоји огромна R&D машинерија. Али имају добро основу и могу да је унапређују.
 
@srdjanprpa
U pravu si🙂 Ja sam računo kao da je rečeno da se servis radi svaki mesec. No, stoji i ovo što kažeš da je i 90000 godišnje mnogo.

@Markonato
Nemoj se ti druže blamirati više ovde, jer koliko vidim osnovna svrha tvog dolaska na ovaj forum, jeste da se svađas sa svima. Ne znam šta pokušavaš da dokažeš. I nemoj meni pričati o održavanju vozila, sa sve tom floskulom o otežanim uslovima eksploatacije. Zamisli auto radi ono za šta je predviđen. Kakva crna zamena na 10000 po preporuci majstora. Uopšte mu ne ide u prilog da ti to govori🙄 Za svaki motor je mnogo gore da se ulje menja na par godina, jer se malo vozi, a uz ono naše da se ulje menja samo na pređenu kilometražu. Kod kamiona se ulje menja i na 120000, iako rade mnogo više nego bilo koji taksi, kod gradskih autobusa zavisi, al obično na 60000. Što bi kod kola bilo drugačije života ti? Ne stignu filteri da se isprljaju za 2,5 meseca, a ulju tek ne može da bude ništa. Kod nekih brendova se ulje menja i na 30000. Servisne knjižice od ovih iz uvoza, bar one koje nisu štelovane, retko gde sa ulje menja i na 15000, pa vidim svi pocrkaše.

Sećam se ja šta si i ranije pisao, a vezano za vraćanje kilometraže. Spadaš u grupu klasičnih "neupućenih" prevaranata. Pazi majku mu, ne znaš da je to krivično delo, pa te to oslobađa odgovornosti. Balkan je čudo. Želiš da svoj izloženi krš posle 10 godina prodaš po tržišnoj ceni? Ko normalan i pogleda vozilo, koje je radilo na taksiju. Zaradio ti pare, i to verovatno dobre, i moraš posle još nekoga da zezneš pa to ti je. Umesto lepo pošteno, pa za 50% od tržišne vrednosti, al većina vas nije sposobna za to.
 
@Kesha
E sad, Batica je vec jednom pisao da radi mali servis na 5k, tako da sve je moguce kod njih, mi smo ovde samo da lazemo.
Kakav si ti manipulator...
Jesam jednom napisao ali sam napisao da je to greška i ispravio se
Tako ako nešto pišeš bar napiši kako je bilo...

Jel ti ono napisa kako ti niko nije tražio lekarski za profesionalnog vozača a imaš kategoriju
Jel si ono znao koja je razlika u lekarskom za vozača profesionalca i vozača amatera

A svaki taksista mali servis treba da radi od 10-12k km
.... eksploatacija taksi vozila je velika i u mestu...
Vozilo radi u mestu i po više sati....gužva,zimi grejanje na taksi stanici a nije prešao ni 1km
Ali Vi to ne razumete..
Jeste neki proizvođači automobila,ulja preporučuju mali servis i na 30k
Ali da vidite filter ulja,vazduha,kabine,ulja posle te kilometraže...
 
Poslednja izmena:
Ni za jedan motor duži rad u leru nije dobar, i to je jasno. Podmazivanje je tad generalno slabije. Zato će dizel motor uvek biti bolja opcija za vozila, čiji će motori provoditi vrše radnih sati i na leru. No, to nije razlog ranije zamene ulja, opet ovdašnje priče. Nema teorije da samo ulje propada toliko od rada na leru pri svega 800 obrtaja. Naveo sam kamione već kao primer. Principi rada motora sa unutrašnjim sagorevanjem su uvek isti, bez obzira na radnu zapreminu. Na kraju krajeva, mali milion primera gde su kola na taksiju prelazila i po više od milion kilometara, i što je najgore i sa benzinskim motorima. Opet, dokaz da je za motor bolji i takav rad, nego li prelaženje tek par hiljada godišnje, uz servis na svake dve do tri godine.
 
Мали сервис није само замена уља и филтера, на малом сервису мајстор треба да прегледа аутомобил и евентуално превентивно замени неке делове како би се спречила нека већа хаварија или угрозила безбедност
 
@srdjanprpa
U pravu si🙂 Ja sam računo kao da je rečeno da se servis radi svaki mesec. No, stoji i ovo što kažeš da je i 90000 godišnje mnogo.

@Markonato
Nemoj se ti druže blamirati više ovde, jer koliko vidim osnovna svrha tvog dolaska na ovaj forum, jeste da se svađas sa svima. Ne znam šta pokušavaš da dokažeš. I nemoj meni pričati o održavanju vozila, sa sve tom floskulom o otežanim uslovima eksploatacije. Zamisli auto radi ono za šta je predviđen. Kakva crna zamena na 10000 po preporuci majstora. Uopšte mu ne ide u prilog da ti to govori🙄 Za svaki motor je mnogo gore da se ulje menja na par godina, jer se malo vozi, a uz ono naše da se ulje menja samo na pređenu kilometražu. Kod kamiona se ulje menja i na 120000, iako rade mnogo više nego bilo koji taksi, kod gradskih autobusa zavisi, al obično na 60000. Što bi kod kola bilo drugačije života ti? Ne stignu filteri da se isprljaju za 2,5 meseca, a ulju tek ne može da bude ništa. Kod nekih brendova se ulje menja i na 30000. Servisne knjižice od ovih iz uvoza, bar one koje nisu štelovane, retko gde sa ulje menja i na 15000, pa vidim svi pocrkaše.

Sećam se ja šta si i ranije pisao, a vezano za vraćanje kilometraže. Spadaš u grupu klasičnih "neupućenih" prevaranata. Pazi majku mu, ne znaš da je to krivično delo, pa te to oslobađa odgovornosti. Balkan je čudo. Želiš da svoj izloženi krš posle 10 godina prodaš po tržišnoj ceni? Ko normalan i pogleda vozilo, koje je radilo na taksiju. Zaradio ti pare, i to verovatno dobre, i moraš posle još nekoga da zezneš pa to ti je. Umesto lepo pošteno, pa za 50% od tržišne vrednosti, al većina vas nije sposobna za to.
Ti o autima i znas samo sa interneta.
Ajde malo slikovitije da ti pojasnim
Da, u stranim drzavama menjaju ulje na 30k(cak i preporuka fabrike), ali sipaju kvalitetnije gorivo, ulje nije kao kod nas za drzave treceg sveta,poenta svega je da voze auta do 150/200k/km prodaju i kupe nova, a auto da bi mi sa 500k/km izgledao kao taj sa 150k/km moram redovno da odrzvam i zato ulje menjam na 10k/km kao sve ostalo ne samo potrosan materijal. Verovao ili ne nikada i nemam skuplji kvar uz redovno odrzavanje. Vozim za nase uslove uvek "skup" auto 3,4 godine i prodam.
Pitaj slobodno sve sto te zanima o automobilima voljan sam da ti objasnim bez obzira sto lupis glupost.
 
Мали сервис није само замена уља и филтера, на малом сервису мајстор треба да прегледа аутомобил и евентуално превентивно замени неке делове како би се спречила нека већа хаварија или угрозила безбедност
Bravo, idealno i trap da se pregleda dok je auto na dizalici, kao i pregled dijagnostikom.
 
Kako za naše uslove skup auto, kad smo pričali o cenama taksija nije moglo za naše uslove da se piše. Ili ti je to privatni auto, a drugim taksiraš?
 
Kako nisi razumeo, vidi se da nisi imao dovoljno putnika zadnjih meseci, inače bi bio pametniji
 
Ni za jedan motor duži rad u leru nije dobar, i to je jasno. Podmazivanje je tad generalno slabije. Zato će dizel motor uvek biti bolja opcija za vozila, čiji će motori provoditi vrše radnih sati i na leru. No, to nije razlog ranije zamene ulja
Hoćeš reći .. kada motor radi u leru...viskozitet ulje se ne smanjuje i ulje ne gubi karakteristike..
Znači ....
Auto u leru za 3 mes odradi 150h (oko 2h na dan) pređe 10k km.... NE TRBA MENJATI
150h : 24 = 6,25 dana je auto radio u mestu
 
Мали сервис није само замена уља и филтера, на малом сервису мајстор треба да прегледа аутомобил и евентуално превентивно замени неке делове како би се спречила нека већа хаварија или угрозила безбедност

Mali servis se zna šta je. Pregled je nešto drugo. Dal će i kad će naći još nešto za rad, mnogo je široka tema. Ovde je bilo reči konkretno o malo servisu.

@Markonato
Kažem ja. Kod tebe ne može normalna diskusija. Samo napad, svađa, ti znaš šta ko i koliko zna, i da uvek si ti u pravu. Poznate su mi te, opet, čuvene floskule kako je ovde gorivo katastrofa, ulje je u stvari vitalovo, pa mora češće da se menja itd. Sve same majstorske priče. Zato ovi na Zapadu i imaju pare. Nas ovde uče da budemo u svemu najbolji najpametniji. Zato i jesmo tu gde jesmo.
 
Vrh