mozda onaj C5 iz 2001 sto je i dalje standardna pojava za taksiste treba mali servis na 2 meseca.Ne ulazim u zarade taksista, al kad se priča o istoj treba da se govori o nekom neto prihodu, a rashodi za kola u to ne treba da ulaze. Mali servis na dva meseca? To je ono kad hoće nešto da se naduva u preuveliča. Mali servis se radi na 15000 kilometara kod većine proizvođača automobila. Kad bi se radio na svaka dva meseca, to znači 180000 godišnju kilometražu, što je naravno nemoguće. Mislim 500 kilometara dnevno ne prelaze ni mnogi autobusi javnog gradskog prevoza. Ako taksisti stvarno voze baš toliko, onda je već reč o ozbiljnim prihodima.
Jos jedna laz, da mali servis radim na 2,5 meseca na 10.000km i to je preporuka svakog mehanicara, posto taksi vozilo radi u "ekstremnim" uslovima ne gleda se samo kilometraza nego i rad u mestu.Ne ulazim u zarade taksista, al kad se priča o istoj treba da se govori o nekom neto prihodu, a rashodi za kola u to ne treba da ulaze. Mali servis na dva meseca? To je ono kad hoće nešto da se naduva u preuveliča. Mali servis se radi na 15000 kilometara kod većine proizvođača automobila. Kad bi se radio na svaka dva meseca, to znači 180000 godišnju kilometražu, što je naravno nemoguće. Mislim 500 kilometara dnevno ne prelaze ni mnogi autobusi javnog gradskog prevoza. Ako taksisti stvarno voze baš toliko, onda je već reč o ozbiljnim prihodima.
Tebi licno sam dokazao da si najmanje 10 puta slagao ili lupio nesto iz svog neznanja.@Kesha malo ti racunica nije dobra, ako rade mali servis na 15k svaka dva meseca onda je to 90000 km godisnje, a i tu kilometrazu kad bi podelili na 365 dana ispadne da dnevno predju 246,58km, sto je opet tesko izvodljivo.
E sad, Batica je vec jednom pisao da radi mali servis na 5k, tako da sve je moguce kod njih, mi smo ovde samo da lazemo.
Верујем да је апликација солидна. Негативни коментари углавном замерају оно што нема Убер али иза Убера стоји огромна R&D машинерија. Али имају добро основу и могу да је унапређују.Ja sam često koristio, kada god sam išao poslovno tamo, i privatno. Da se razumemo, daleko je od savršenog taksi i tamo, ima vozača svakakvih, ali sto se tiče funkcionalnosti nisam imao zamerke do sada.
Kakav si ti manipulator...@Kesha
E sad, Batica je vec jednom pisao da radi mali servis na 5k, tako da sve je moguce kod njih, mi smo ovde samo da lazemo.
Ti o autima i znas samo sa interneta.@srdjanprpa
U pravu si Ja sam računo kao da je rečeno da se servis radi svaki mesec. No, stoji i ovo što kažeš da je i 90000 godišnje mnogo.
@Markonato
Nemoj se ti druže blamirati više ovde, jer koliko vidim osnovna svrha tvog dolaska na ovaj forum, jeste da se svađas sa svima. Ne znam šta pokušavaš da dokažeš. I nemoj meni pričati o održavanju vozila, sa sve tom floskulom o otežanim uslovima eksploatacije. Zamisli auto radi ono za šta je predviđen. Kakva crna zamena na 10000 po preporuci majstora. Uopšte mu ne ide u prilog da ti to govori Za svaki motor je mnogo gore da se ulje menja na par godina, jer se malo vozi, a uz ono naše da se ulje menja samo na pređenu kilometražu. Kod kamiona se ulje menja i na 120000, iako rade mnogo više nego bilo koji taksi, kod gradskih autobusa zavisi, al obično na 60000. Što bi kod kola bilo drugačije života ti? Ne stignu filteri da se isprljaju za 2,5 meseca, a ulju tek ne može da bude ništa. Kod nekih brendova se ulje menja i na 30000. Servisne knjižice od ovih iz uvoza, bar one koje nisu štelovane, retko gde sa ulje menja i na 15000, pa vidim svi pocrkaše.
Sećam se ja šta si i ranije pisao, a vezano za vraćanje kilometraže. Spadaš u grupu klasičnih "neupućenih" prevaranata. Pazi majku mu, ne znaš da je to krivično delo, pa te to oslobađa odgovornosti. Balkan je čudo. Želiš da svoj izloženi krš posle 10 godina prodaš po tržišnoj ceni? Ko normalan i pogleda vozilo, koje je radilo na taksiju. Zaradio ti pare, i to verovatno dobre, i moraš posle još nekoga da zezneš pa to ti je. Umesto lepo pošteno, pa za 50% od tržišne vrednosti, al većina vas nije sposobna za to.
Bravo, idealno i trap da se pregleda dok je auto na dizalici, kao i pregled dijagnostikom.Мали сервис није само замена уља и филтера, на малом сервису мајстор треба да прегледа аутомобил и евентуално превентивно замени неке делове како би се спречила нека већа хаварија или угрозила безбедност
Aj sad napisi na nasem jeziku sta si mislio?Kako za naše uslove skup auto, kad smo pričali o cenama taksija nije moglo za naše uslove da se piše. Ili ti je to privatni auto, a drugim taksiraš?
Hoćeš reći .. kada motor radi u leru...viskozitet ulje se ne smanjuje i ulje ne gubi karakteristike..Ni za jedan motor duži rad u leru nije dobar, i to je jasno. Podmazivanje je tad generalno slabije. Zato će dizel motor uvek biti bolja opcija za vozila, čiji će motori provoditi vrše radnih sati i na leru. No, to nije razlog ranije zamene ulja
Мали сервис није само замена уља и филтера, на малом сервису мајстор треба да прегледа аутомобил и евентуално превентивно замени неке делове како би се спречила нека већа хаварија или угрозила безбедност