Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Naravno da postoje i normalni lepo vaspitani jako korektni taksisti. Mali procenat kvari ceo utisak.

Reci ti nama inside info da li rade nesto udruzenja da sprece nesto od ovoga sa spiska?
 
U prošlom postu sam ti napisao za šta si sve totalno u pravu
Neka manja udruženja ne rade ništa po tom pitanju,bitno im je da samo uzmu članarinu.
Dok veća udruženja dosta toga pokušavaju,najviše oko krađe,čistoće,kartica,klime
Na primer Pink taksi,ako odbiješ plaćanje karticom isključi te 15dana iz sistema preuzimanja vožnji
Ali najgore je što Državni aparat neće ništa da preduzme po nekim pitanjima
Masu puta smo prijavljivali gde stoje lopovi,svi ih znaju,gde stoje,neće da kontrolišu,sankcinišu a kazne su drakonske
Takođe Komunalni milicajac neće da kontroliše urednost vozila itd itd

Ali mnogi toga ide na bolje,nadam se da će mo se izboriti protiv robovlasničkih firmi
 
Poslednja izmena:
To su konstruktivnja pitanja i realnost istih

Nije sve tako crno i belo
Dok mnogi ovde predstavljaju sve kao crno i generalizuju

Mada nam Yandex preti opasno
Sad kada je velika potražnja garantuju cenu vožnje 1200,1500,2400din zavisi od potražnje

Na primer ,vožnja 400 din velika potražnja, oni ti plaćaju još 2000din
Napraviš pare iz 5 vožnji
Samo da na kraju priče ne bude...ko nije platio na mostu platiće na ćupriji
 
Poslednja izmena:
Pre nekoliko godina jedan beogradski taksista mi je pricao kako je u ZG, tadasnji gradonacelnik licno bio otisao u Skodu i pitao kolika bi bila cena za 1000 vozila, zatim u neku banku i pitao kakve povoljnosti mogu da se dobiju za 1000 kredita i da je tako omogucio da njihovi taksisti jeftino dodju do vozila.
Navodno se nije ugradio.
Ne znam da li je prica istinita, ali kod nas je nezamisliva.
Taj gradonacelnik je navodno onaj pokojni Bandic.
 
Ал чек не капирам сад, зар није Yandex само апликација која повезује путника и такси превозника, и у аргументима против Car:goa, Бијелић је истицао Yandex као прихватљиво решење.

Откуд сад да и Yandex смета? Имају много бољу апликацију од такси удружења (која сва имају идентичну апликацију), дају могућност плаћања преко апликације (регистровањем картице)…

А притом су кровна апликација коју може сваки таксиста да користи, што је много логичније него поручивати возило на позив, преко 10 различитих апликација, преко twittera, vibera и не знам чега…
 
Pre nekoliko godina jedan beogradski taksista mi je pricao kako je u ZG, tadasnji gradonacelnik licno bio otisao u Skodu i pitao kolika bi bila cena za 1000 vozila, zatim u neku banku i pitao kakve povoljnosti mogu da se dobiju za 1000 kredita i da je tako omogucio da njihovi taksisti jeftino dodju do vozila.
Navodno se nije ugradio.
Ne znam da li je prica istinita, ali kod nas je nezamisliva.
Taj gradonacelnik je navodno onaj pokojni Bandic.
А код нас су беше добили 8.000 евра на поклон за еколошка возила... И тако неки узели белог Фиат Типа на гас за 5.000 евра. Још могло и на кредит.
 
А код нас су беше добили 8.000 евра на поклон за еколошка возила... И тако неки узели белог Фиат Типа на гас за 5.000 евра. Још могло и на кредит.

Celokupna subvencija EU je bila navodno 16000 E. 8000 je navodno otislo za Batinu i Aninu firmu.
 
Мислим да би требало овако:
1. Да се утврди број таксиста који је потребан Београду
2, Да се дефинише максималан проценат ког може да има једно удружење нпр 20%
3, Да се класификују возила и у склади са тим и цена
4, Да сваки такси има ГПС и да у реалном времену секретаријат за саобраћај има тачну информацију о броју такси возила на улици. Тиме ће временом моћи да се ажурира тачка 1.
5, Да се прихвати чињеница да је позив телефовом и надмудривање око тачне локације ствар прошлости и ако неки и даље по инерцији зову млађе генерације неће да се бакћу са тим

У пушењу у колима, повлачењу за рукав и хигијени нема смисла писати..
 
Zasto niko ne komentarise onaj klip gde cargo ugrozava autobus i druge ucesnike u saobracaju?
 
Zasto niko ne komentarise onaj klip gde cargo ugrozava autobus i druge ucesnike u saobracaju?
Zato sto istih tavkih slucajeva ima na milion a u tu su svrstani i profesionalni vozaci taxisti sto je jos gore zato sto su "profesionalni vozaci"

Ал чек не капирам сад, зар није Yandex само апликација која повезује путника и такси превозника, и у аргументима против Car:goa, Бијелић је истицао Yandex као прихватљиво решење.

Откуд сад да и Yandex смета? Имају много бољу апликацију од такси удружења (која сва имају идентичну апликацију), дају могућност плаћања преко апликације (регистровањем картице)…

А притом су кровна апликација коју може сваки таксиста да користи, што је много логичније него поручивати возило на позив, преко 10 различитих апликација, преко twittera, vibera и не знам чега…
Pa smeta im zato sto Yandex ne uzima fisknu zaradu kao udruzenja vec po voznji, a njima smeta i 3% sto im uzima za naplatu preko kartice jer na 1000 dinara to je 30 dinara, al to nije sve, na to nema ni baksisa a ko ne ostavi baksis pozdravi se da ces naci sledeci taxi :D



Imam osecaj da ce Yandex sad da pokupi sve ove taxiste koji ne mogu da udju u udruzenja kao sto su PINK, LUX i NAXI, naravno kontrola ce biti veca tako da ce ih lagano izbacivati iz Yandex ako krenu sa turbinama, peskirima, cigarama i ...
 
@srdjanprpa
Ti si vec javno dokazao da ti istina nije bliska.
Zasto bi neko iz pinka i Naxisa prelazio u Yandex kad i u svojim udruzenjima koja su uredjena imaju mnogo posla.
Opet lazes i iznosis neistinu ne uzimaju 3% na karticu, nego 10% ukupno od svake voznje ne bitno da li je kes ili kartica.
 
Мислим да би требало овако:
1. Да се утврди број таксиста који је потребан Београду
2, Да се дефинише максималан проценат ког може да има једно удружење нпр 20%
3, Да се класификују возила и у склади са тим и цена
4, Да сваки такси има ГПС и да у реалном времену секретаријат за саобраћај има тачну информацију о броју такси возила на улици. Тиме ће временом моћи да се ажурира тачка 1.
5, Да се прихвати чињеница да је позив телефовом и надмудривање око тачне локације ствар прошлости и ако неки и даље по инерцији зову млађе генерације неће да се бакћу са тим

У пушењу у колима, повлачењу за рукав и хигијени нема смисла писати..
1.Urađeno
2.Ne može
3.Mnogo mali broj klijenata bi koristio srednju ili lux klasu
4.Možda bude
5. Šta je problem,imaš više opcija pa biraj
Jesi siguran da je tačna lokacija kod app

Eto ko hoće ...
Screenshot_20230117_131849_Viber.jpg
 
Zasto niko ne komentarise onaj klip gde cargo ugrozava autobus i druge ucesnike u saobracaju?
Pa znaju da ti vozači rade u robovlasničkoj firmi po 15h za nikakve pare a neki čak u debelom minusu gde im prete izvršitelji.
A i oni ne mogu da rade kada hoće I koliko hoće

Prosto rečeno NEMA NA ČEMU DA IM ZAVIDE...
 
Napisao si da ces objaviti tekst vezan dovoz rodbine na aerodrom, gde su taksisti zahtevali da se isti kazne.
hahah znas ono ko pokusava da se vadi iz (zakljuci sam) on samo vise i vise upada u njih...


Na moju poruku
Imam osecaj da ce Yandex sad da pokupi sve ove taxiste koji ne mogu da udju u udruzenja kao sto su PINK, LUX i NAXI, naravno kontrola ce biti veca tako da ce ih lagano izbacivati iz Yandex ako krenu sa turbinama, peskirima, cigarama i ...
Ti si odgovorio
@srdjanprpa
Ti si vec javno dokazao da ti istina nije bliska.
Zasto bi neko iz pinka i Naxisa prelazio u Yandex kad i u svojim udruzenjima koja su uredjena imaju mnogo posla.
Opet lazes i iznosis neistinu ne uzimaju 3% na karticu, nego 10% ukupno od svake voznje ne bitno da li je kes ili kartica.
Pa sam ti ja odgovorio da ili ne znas da citas ili citas pogresno
@Markonato a ti vec odavno dokazujes ili da ne znas da citas ili da citas pogresno, aj procitaj jos jednom sta sam napisao.
a na ovo ti odgovoris:
Napisao si da ces objaviti tekst vezan dovoz rodbine na aerodrom, gde su taksisti zahtevali da se isti kazne.

jbg pisane dokaze je nekad tesko obrisati

A da ne bude da ti nisam odgovorio na taj zahtev, evo ti link do poruke gde si dobio odgovor


Cekam dalju tvoju poruku da vidimo koliko dalje mozes da ispadnes smesan, posto ocito da priznas gresku je nemoguca.
 
Dovoljno je treći stepen zato što će kroz razgovor sa putnicima da postane mnogo pametan
 
@srdjanprpa
Ti si vec javno dokazao da ti istina nije bliska.
Zasto bi neko iz pinka i Naxisa prelazio u Yandex kad i u svojim udruzenjima koja su uredjena imaju mnogo posla.
Opet lazes i iznosis neistinu ne uzimaju 3% na karticu, nego 10% ukupno od svake voznje ne bitno da li je kes ili kartica.
Зар је Yandex званично taxi удружење?
Ваљда су они само апликација која спаја корисника и таксисту, па ваљда ти паралелно можеш бити у неком удружењу и возити преко yandexa? Једно не искључује друго ако сам ја добро разумео шта је Yandex
 
Vrh