А код нас су беше добили 8.000 евра на поклон за еколошка возила... И тако неки узели белог Фиат Типа на гас за 5.000 евра. Још могло и на кредит.Pre nekoliko godina jedan beogradski taksista mi je pricao kako je u ZG, tadasnji gradonacelnik licno bio otisao u Skodu i pitao kolika bi bila cena za 1000 vozila, zatim u neku banku i pitao kakve povoljnosti mogu da se dobiju za 1000 kredita i da je tako omogucio da njihovi taksisti jeftino dodju do vozila.
Navodno se nije ugradio.
Ne znam da li je prica istinita, ali kod nas je nezamisliva.
Taj gradonacelnik je navodno onaj pokojni Bandic.
А код нас су беше добили 8.000 евра на поклон за еколошка возила... И тако неки узели белог Фиат Типа на гас за 5.000 евра. Још могло и на кредит.
Svako komentariše ono što ga interesuje.Kako niko od Vas ne komentarišite ovog stručnjaka Car:Go inovativne pomoći na put,ne pa on ne spada u taksiste kojim toliko zavidite,zar ne
Zato sto istih tavkih slucajeva ima na milion a u tu su svrstani i profesionalni vozaci taxisti sto je jos gore zato sto su "profesionalni vozaci"Zasto niko ne komentarise onaj klip gde cargo ugrozava autobus i druge ucesnike u saobracaju?
Pa smeta im zato sto Yandex ne uzima fisknu zaradu kao udruzenja vec po voznji, a njima smeta i 3% sto im uzima za naplatu preko kartice jer na 1000 dinara to je 30 dinara, al to nije sve, na to nema ni baksisa a ko ne ostavi baksis pozdravi se da ces naci sledeci taxiАл чек не капирам сад, зар није Yandex само апликација која повезује путника и такси превозника, и у аргументима против Car:goa, Бијелић је истицао Yandex као прихватљиво решење.
Откуд сад да и Yandex смета? Имају много бољу апликацију од такси удружења (која сва имају идентичну апликацију), дају могућност плаћања преко апликације (регистровањем картице)…
А притом су кровна апликација коју може сваки таксиста да користи, што је много логичније него поручивати возило на позив, преко 10 различитих апликација, преко twittera, vibera и не знам чега…
1.UrađenoМислим да би требало овако:
1. Да се утврди број таксиста који је потребан Београду
2, Да се дефинише максималан проценат ког може да има једно удружење нпр 20%
3, Да се класификују возила и у склади са тим и цена
4, Да сваки такси има ГПС и да у реалном времену секретаријат за саобраћај има тачну информацију о броју такси возила на улици. Тиме ће временом моћи да се ажурира тачка 1.
5, Да се прихвати чињеница да је позив телефовом и надмудривање око тачне локације ствар прошлости и ако неки и даље по инерцији зову млађе генерације неће да се бакћу са тим
У пушењу у колима, повлачењу за рукав и хигијени нема смисла писати..
Napisao si da ces objaviti tekst vezan za dovoz rodbine na aerodrom, gde su taksisti zahtevali da se isti kazne.@Markonato a ti vec odavno dokazujes ili da ne znas da citas ili da citas pogresno, aj procitaj jos jednom sta sam napisao.
Pa znaju da ti vozači rade u robovlasničkoj firmi po 15h za nikakve pare a neki čak u debelom minusu gde im prete izvršitelji.Zasto niko ne komentarise onaj klip gde cargo ugrozava autobus i druge ucesnike u saobracaju?
hahah znas ono ko pokusava da se vadi iz (zakljuci sam) on samo vise i vise upada u njih...Napisao si da ces objaviti tekst vezan dovoz rodbine na aerodrom, gde su taksisti zahtevali da se isti kazne.
Ti si odgovorioImam osecaj da ce Yandex sad da pokupi sve ove taxiste koji ne mogu da udju u udruzenja kao sto su PINK, LUX i NAXI, naravno kontrola ce biti veca tako da ce ih lagano izbacivati iz Yandex ako krenu sa turbinama, peskirima, cigarama i ...
Pa sam ti ja odgovorio da ili ne znas da citas ili citas pogresno@srdjanprpa
Ti si vec javno dokazao da ti istina nije bliska.
Zasto bi neko iz pinka i Naxisa prelazio u Yandex kad i u svojim udruzenjima koja su uredjena imaju mnogo posla.
Opet lazes i iznosis neistinu ne uzimaju 3% na karticu, nego 10% ukupno od svake voznje ne bitno da li je kes ili kartica.
a na ovo ti odgovoris:@Markonato a ti vec odavno dokazujes ili da ne znas da citas ili da citas pogresno, aj procitaj jos jednom sta sam napisao.
Napisao si da ces objaviti tekst vezan dovoz rodbine na aerodrom, gde su taksisti zahtevali da se isti kazne.
Зар је Yandex званично taxi удружење?@srdjanprpa
Ti si vec javno dokazao da ti istina nije bliska.
Zasto bi neko iz pinka i Naxisa prelazio u Yandex kad i u svojim udruzenjima koja su uredjena imaju mnogo posla.
Opet lazes i iznosis neistinu ne uzimaju 3% na karticu, nego 10% ukupno od svake voznje ne bitno da li je kes ili kartica.