Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ma u pravu si realno, nemati auto u Beogradu je postao ekstremni sport voleli mi sto je tako ili ne
 
Човек који мора да уради више ствари у току дана, на различитим странама града, не може то да постигне јавним превозом, а таксијем би било ирационално скупо. Са оваквим ценама такси услуга, овај вид превоза може да се користи у нужди, али ретко. Ако неко хоће да изађе у град и да иде таксије од куће до града и назад, мора да припреми барем 2.000,00 динара.

Свако ко има породицу, а нарочито више деце, има ауто. Ту престаје свака расправа.

Сви ови људи који раде плаћеније послове или послове који захтевају да неко изгледа нормално или дотерано, не могу да иду јавним превозом. У Београду се отвара доста пословног простора, где седе људи који имају нека правила облачења или морају да изгледају добро. Они не могу да чекају на киши аутобус пола сата или сат времена. Они не могу да се гурају на вратима и да их неко гужва. Када погледате ко се вози аутобусом, јасно вам је да су то све невољници. Нико није унутра зато што то жели, воли или очекује. Погледајте само на шта личе седишта у аутобусима. Оне налепнице из доба короне нису скинули, већ су пустили да се осуше и да остане лепак и прљавштина. Колико често се чисте тапацирана седишта и шта све на њима остаје? Е сад замислите да неко мора у то да седне. Црна недефинисана маса размазана преко целе површине. Лети огромне температуре или влага.

Такође, колима на посао иду и људи који раде на периферији при неким погонима или тржним центрима. До неких од тих места може да се и дође аутобусом, али то траје предуго. Испостави се да би онда човек у превозу губио дневно 3 или више сати. Замислите некога ко живи у Миријеву, а ради у Земуну. Замислите некога ко живи у Борчи, а ради на Видиковцу. Колико је њему времена потребно да аутобусом дође и врати се?

Ту ни такси не помаже, јер са овим ценама, вожња је неисплатива. Узмите ценовник и рачунајте колико би изашло. За неке моје потребе, без 1.000 динара не може ништа, а да не причам за неке даље вожње. Додајте и то да такси не можете да позовете у вршном сату и све вам је јасно.

Аутомобил остаје повољно превозно средство јер за неку разумну цену штеди доста времена, а нарочито људима који живе на ободу града. Када би гориво било још повољније, као што и може да буде, тешко би било оповргнути ауто.
 
Imam, ali ti i dalje ne kapiraš poentu mog pisanja, s toga srećno u verovanjima koja imaš vezano za kola. Možda se desi jednog dana čudo pa nastavimo da razgovaramo na ovu temu.
 
A koja je poenta? Iskreno i ja nisam ukapirao.

Ja bih prvi voleo da mogu najlaganije da zavrsavam barem vecinu ako ne sve obaveze prevozom ili peske,ali to je zaista preveliko gubljenje vremena i vecina ljudi nema taj luksuz da izdvoji 3h za nesto sto se kolima zavrsi za 1h.
 
Ја сам био у ситуацији као и маса људи да таксиста неће да ме вози . Нудим паре, не тражим да идемо 300 метара, али неће.
I koji je bio razlog njihove takve odluke?
 
Ili nije mu usput ili na BeerFest-u mi se desilo da mi kaze ja treci put vozim tamo, vidi nekog od drugih kolega ili da mi kaze za tu voznju cena je fiksna ne ukljucujem taksimetar.
 
Слично сам и ја доживео са покојним дедом пре око 6 година, тражио деда од таксисте испред поликлинике КЦС да га одвезе до Интерне Б, овај одбио, каже близу му. Деда се лепо намучио пешке у тој шетњи, а платио би и више да се превезе.
 
Kao i kod majstora za nesto.....vazda je bilo onih koji uvek nesto biraju a ima i onih koji hoce da rade!!
 
Sad kad je taksi preoz poskupeo, verujem, taksisti ce hteti radije da voze, svuda.
Jedno vreme taksi je bio previse jeftin.
 
Kao i kod majstora za nesto.....vazda je bilo onih koji uvek nesto biraju a ima i onih koji hoce da rade!!
Delimicno si u pravu, samo ima jedna tu velika razlika, broj taxista je limitiran i imaju cenu koju oni zele, a broj majstora nije limitiran i svako ima svoju cenu, pa ti mozes da biras.
Ako vec imaju privilegije koji drugi nemaju, onda bi trebalo da imaju i neka pravila koja bi morala da se postuje, kao na primer da imaju radno vreme, da ne smeju da odbijaju voznje zato sto im je mala relacija, ili da voze na cenovnik a ne na taksimetar i tako to...
 
Sad kad je taksi preoz poskupeo, verujem, taksisti ce hteti radije da voze, svuda.
Jedno vreme taksi je bio previse jeftin.
Ljudi iz taksi udruzenja da ovom napacenom coveku daju taxi dozvolu, ja mislim da je dovoljno svoje snage potrosio na odbranu taksista. Vreme je da i on postane taksista ! Mogli bi i neku peticiju da pokrenemo da se coveku da taxi dozvola :)
 
Od Bogosloveije do banovog brda, platio sam za taksi skoro 2000 dinara. Vratio sam se prevozom pošto ne mogu sebi da priuštim tolike cifre. Mislim da je to previše i pored svih opravdanja taksista. Možda je njihov profit mali, ali mi kao mušterije stradamo.
Za nekog koji svakodnevno putuje na posao, jeftinije je rentati auto. U Unirentu je Citroen C1 oko 25 evra dnevno, ako se uzme dugoročni najam, na mesec i više dana cena pada ispod 20 evra. Ovo vozilo malo troši, pa na primer ako idu dvojca iz porodice na posao, + ako se vozi dete u školu/vrtić, a nema se auto, i ako se ne želi ići nesigurnim i rasklimanim gradskim rpevozom, onda je to daleko jeftinije od taksija.
Pre desetak godina je bilo normalno da ljudi tasijem idu na posao, skupi se troje ili četvoro i deli se trošak. Danas je to nemoguće, vratili smo se nekoliko decenija nazad.
 
Od Bogosloveije do banovog brda, platio sam za taksi skoro 2000 dinara. Vratio sam se prevozom pošto ne mogu sebi da priuštim tolike cifre. Mislim da je to previše i pored svih opravdanja taksista. Možda je njihov profit mali, ali mi kao mušterije stradamo.
Za nekog koji svakodnevno putuje na posao, jeftinije je rentati auto. U Unirentu je Citroen C1 oko 25 evra dnevno, ako se uzme dugoročni najam, na mesec i više dana cena pada ispod 20 evra. Ovo vozilo malo troši, pa na primer ako idu dvojca iz porodice na posao, + ako se vozi dete u školu/vrtić, a nema se auto, i ako se ne želi ići nesigurnim i rasklimanim gradskim rpevozom, onda je to daleko jeftinije od taksija.
Pre desetak godina je bilo normalno da ljudi tasijem idu na posao, skupi se troje ili četvoro i deli se trošak. Danas je to nemoguće, vratili smo se nekoliko decenija nazad.

Zasto sada ljudi ne mogu zajedno da dele troskove taksija?
 
Ljudi iz taksi udruzenja da ovom napacenom coveku daju taxi dozvolu, ja mislim da je dovoljno svoje snage potrosio na odbranu taksista. Vreme je da i on postane taksista ! Mogli bi i neku peticiju da pokrenemo da se coveku da taxi dozvola :)
Ne moze svako da postane taksista.

Ja branim taksiste jer su preduzetnici, je su ceo dan na ulici.
 
ne znam za raspon moja primanja su oko 75000-80000. Na papiru deluje OK, ali mora dosta da pazim, posebno što imam dvoje dece
 
Ja sam hteo da ti ucinimo i pomognemo kao ekspertu na ovom forumu pogotov za taksi usluge. Lepo bi bilo da i ti budes na ulici i vozis i da budes preduzetnik. Krvav je to leba :)
Ja sam takodje preduzetnik.
Zato i postujem taksiste.
Vecina ljudi ne postuje taksiste i ostale usluzne delatnike i to je izvor konflikata.
 
Vrh