Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

@MC_ dobar deo vozaca CarGo-a bi vozilo taxi al vecini taxista smeta da se taxi kapacitet prosiri.
Kad si poslednji put seo u taxi kod palate Albanije i na aerodromu?
Seo sam na aerodromu letos. Bio je onaj vaucer i cena po vauceru.
I pomislio sam kako je lepo sto je taj problem resen.
 
A kako se ti razlikujes od tih "beogradjana" kad ovde ponizavas ljude koji rade za car go?
ja ih ne ponizavam. Kazem samo da su to nesrecni i ocajni ljudi ljudi.
Legalni taksista ima barem taj automobil, ima zanat, zna taksiste.
Car Go vozac je najamnik, ocajik, kola pripadaju Brnabi i ekipi, koliko sam cuo.
 
ja ih ne ponizavam. Kazem samo da su to nesrecni i ocajni ljudi ljudi.
Legalni taksista ima barem taj automobil, ima zanat, zna taksiste.
Car Go vozac je najamnik, ocajik, kola pripadaju Brnabi i ekipi, koliko sam cuo.

Ne nužno, pojedini Car:go vozači voze svoje automobile, ali ne svakako Fiat Multipla ili slične kante koje voze "pravi" taksisti.
 
ja ih ne ponizavam. Kazem samo da su to nesrecni i ocajni ljudi ljudi.
Legalni taksista ima barem taj automobil, ima zanat, zna taksiste.
Car Go vozac je najamnik, ocajik, kola pripadaju Brnabi i ekipi, koliko sam cuo.
Izvini koji zanat ima, sta zna, da vozi auto?
Odakle ti da CarGo vozaci nemaju svoj auto, mozda su proracunali da im je bolje da rentiraju auto nego da krse svoj?
 
Priznajem, nisam znao da neki voze svoje automobile.
Regularni taksisti su mi rekli da se CarGo, nelegalni taksisti, prepoznaju po tipicnim belim automobilima.
 
Зато мораш да имаш ауто.
Zato ne moram da imam kola. Ne kapiram uopšte tu poentu da ako nemaš kola da ništa u životu ne možeš da obaviš i da si faktički disfunkcionalan. Još malo pa će ispasti po tvom pisanju da ako živiš u zgradi koja ima radnju u prizemlju, nećeš moći da iz stana siđeš do iste, ako nemaš kola i ako ih nisi upalio da bi došao do radnje.
 
Мораш да га имаш у случају нужде, када остали издају и када се не појаве, а то се дешава врло често у последње време.

Нико не каже да ти мораш колима до трафике, до суседне зграде или парка. Ја први не возим тако и никада то нисам радио. Нико не каже да не треба да идеш пешице или јавним превозом. Ја сваки дан пешачим и идем аутобусом. Идем пешице много дуже и даље од ових који причају другима да су размажени и да су бахати.

Суштина је да се догоди да немаш другог начина да одеш негде и да се вратиш, да нема ко да ти помогне и да дође, да нема аутобуса, да нема таксија, да нема трамваја,... У таквим ситуацијама, мораш да имаш ауто. То ти је као кутија за прву помоћ, као неки лек или завој.

Шта мислиш, шта раде ови који заговарају градове без аутомобила, бицикле, тротинете, сегвеје или метро (које ће да им направе пред пензију или никад)? Шта раде када се задесе у таквој ситуацији? Па зову неког ко има ауто да их вози или да им превезе нешто. Имају неког ко има кола. Неко их повезе или им превезе.

Ти мислиш да ови политичари, активисти или појединци не користе кола? Возе се сви. Возе их мужеви, браћа, очеви, комшије, познаници,... На аеродром, до станице, до лекара,...

Ја и када нисам имао, никада нисам говорио "шта ће ми кола, коме то треба", већ сам хтео и желео. То сви хоће, само причају причу.
 
I dalje zvučiš kao da nikada nisi bio u situaciji da ti kola trebaju, a da do njih ne možeš da dođeš, jer si u gradu i desilo se nešto nepredviđeno. A i da pozoveš nekog da dođe po tebe kolima, taj neko ne može, ili je haos u gradu pa ne može da se dođe kolima. Imao sam bezbroj puta takve situacije, pa sam uspevao da se snađem. Pritom ne govorim samo o protestima.
 
Ovde je napisano da ljudi sa fakultetom zavide taksistima. Sta dalje pricati, realno moze 🔒

Da li u nekom pozitivnom zakonu ove zemlje pise da je takav stav nezakonit?
Da li postoji neki zkaon o zabrani negiranja supremacije ljudi s fakultetom?
Dozovoljeno je misliti da ljudi sa fakultetom zavide taksistima.

Mnogo puta sam cuo te price: "Mi smo gulili klupu godinama, a oni rade kad hoce, i dobro zaradjuju"
 
Ne nužno, pojedini Car:go vozači voze svoje automobile, ali ne svakako Fiat Multipla ili slične kante koje voze "pravi" taksisti.
Sta fali F.multipli ??
Jednom prilikom, usled upaljenih svetala, auto nije hteo da upali. Pozvali smo tada taksi coll centar da zatrazimo uslugu paljenja na kablove. Dosao covek bas sa multiplom jer danasnji novi sa pregrst elektronike se ne usudjuju da takve poduhvate prespajanja rade.
Povezao covek kablove i auto upali.
Cena 700d. i hvala lepo.
Isti takav zahvat u amss da ih pozoves je tada bio 2.400 d.
 
Sta fali F.multipli ??
Jednom prilikom, usled upaljenih svetala, auto nije hteo da upali. Pozvali smo tada taksi coll centar da zatrazimo uslugu paljenja na kablove. Dosao covek bas sa multiplom jer danasnji novi sa pregrst elektronike se ne usudjuju da takve poduhvate prespajanja rade.
Povezao covek kablove i auto upali.
Cena 700d. i hvala lepo.
Isti takav zahvat u amss da ih pozoves je tada bio 2.400 d.

Upravo si najbolje opisao zašto takav auto ne bi smeo da bude sredstvno javnog prevoza u gradu koji se loži da je nekakav centar "regiona".
 
Sta fali F.multipli ??
Jednom prilikom, usled upaljenih svetala, auto nije hteo da upali. Pozvali smo tada taksi coll centar da zatrazimo uslugu paljenja na kablove. Dosao covek bas sa multiplom jer danasnji novi sa pregrst elektronike se ne usudjuju da takve poduhvate prespajanja rade.
Povezao covek kablove i auto upali.
Cena 700d. i hvala lepo.
Isti takav zahvat u amss da ih pozoves je tada bio 2.400 d.
A kad je to bilo?

Od 2013te do 2019te sam imao amss gold clansku karticu, koju sam u pocetku placao 2000-2200 din da bih posle dobijao dzabe jer sam godinama imao kod njih kasko osiguranje.
Jednom u Beogradu kad mi je trebalo paljenje na kabl zvao sam ih prijavio stigao mi taxi i to pasat karavan upalio, potpisao zahtev i zahvalio mu se, tako da mi tih 2400 ne pije bas vodu da toliko kosta.
 
Zasto komlikovati......pozoves 1987 i saznaces sam.
 
Multipla je najergonomicniji automobil koji postoji.
Nije ni cudo da ga cene profesionalni taksisti jer oni znaju vise o saobracaju od obicnih ljudi, stalno su na ulici.
 
I dalje zvučiš kao da nikada nisi bio u situaciji da ti kola trebaju, a da do njih ne možeš da dođeš, jer si u gradu i desilo se nešto nepredviđeno. A i da pozoveš nekog da dođe po tebe kolima, taj neko ne može, ili je haos u gradu pa ne može da se dođe kolima. Imao sam bezbroj puta takve situacije, pa sam uspevao da se snađem. Pritom ne govorim samo o protestima.
Живот је непредвидив и никада не знаш. Друго, човек стари и не може да све поднесе што је могао са 18 или 20 година. Треће, такси не можеш често да добијеш или уопште зауставиш на улици.

Пусти ти шта причају други.
 
Evo, rešio sam da prihvatim tvoj predlog i stoga te puštam da pričaš da bez kola ne možeš ništa u životu da obaviš, kao i da u ama baš svakoj situaciji možeš da se osloniš na ista...
 
Купи ауто и држи га. Дође време када нема ничег и када нема никог да ти помогне. Мени ће требати у недељу. Шест дана сам ишао пешице и аутобусом и то баш доста. Баш сам вечерас доста ходао и све урадио идући пешице јер нисам морао никога да водим са собом нити сам био временски ограничен да то спроведем, односно нисам био у журби, АЛИ у недељу ми треба ауто јер не могу да урадим неке ствари без истог.

Ја сам био у ситуацији као и маса људи да таксиста неће да ме вози. Нудим паре, не тражим да идемо 300 метара, али неће. Сва срећа па није падала киша или било невреме.

Најгори су ови зелени политичари који се возе аудијем А8 и причају како људи морају да штеде, да иду пешице, да продају кола, а они имају по још један џип код куће. То ти је исто као када ти богати људи причају "не требају ти паре" и сл. глупости.

Ја бих највише волео да ми не треба ништа од тога и да све може да се уради јавним превозом за мале паре, али не може. И ја хоћу метро и све по реду, али нема и ко зна да ли ће га бити. Исто сам себе убеђивао "ма који ће ми", али то једноставно није тачно.
 
Vrh