Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Taxi monopol i ne treba da ima korist po gradjane, korist treba da imaju samo taksisti i taksi udruzenja. Ko uopste u Srbiji stvano misli o gradjanima?

Tj. da se ispravim...misli...kako da izvuce sto vise para!

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604425#p604425:27utvpl0 je napisao(la):
srdjanprpa » Pon Feb 25, 2019 7:42 am[/url]":27utvpl0]Odakle ti da nisu ponudili i taxistima da voze za njih? (prica se ponavlja vec 10puta, Batice idi na sajt cargo-a i popuni aplikaciju da vozis za njih)
Kako da njihovi partneri registruju taxi prevoz ako ima limit taxista u gradu koji taxisti nece da povecaju?
Kako da voze po ceni aplikacije kad su se taxisti bunili da se jedino prihvata cenu taximetra?
Kako da se vozi po ceni koju oni zele, kad se taxisti bore da cena bude ista za sve taxiste i da nema popusta na voznju?

Na sva pitanja odgovor je...
Da posluju kao u Švajcarskoj i tamo posluju zar ne.
 
Ocekivan odgovor, pa svi Beogradski taxisti bi u svajcarkoj ostali bez dozvole posle mesec dana.
 
BATICA":27fa7ixt je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604425#p604425 je napisao(la):
srdjanprpa » Pon Feb 25, 2019 7:42 am[/url]":27fa7ixt]Odakle ti da nisu ponudili i taxistima da voze za njih? (prica se ponavlja vec 10puta, Batice idi na sajt cargo-a i popuni aplikaciju da vozis za njih)
Kako da njihovi partneri registruju taxi prevoz ako ima limit taxista u gradu koji taxisti nece da povecaju?
Kako da voze po ceni aplikacije kad su se taxisti bunili da se jedino prihvata cenu taximetra?
Kako da se vozi po ceni koju oni zele, kad se taxisti bore da cena bude ista za sve taxiste i da nema popusta na voznju?

Na sva pitanja odgovor je...
Da posluju kao u Švajcarskoj i tamo posluju zar ne.
Šta se desilo sa yandexom koji je probao da sarađuje sa našom taksi mafijom? Čim je u novinama bio članak gde neko iz yandexa kaže da su cene taksija visoke usledio je bojkot. Pa onda naplaćivanje vožnje po taksimetru umesto po aplikaciji... Sve to pa i gore bi se desilo pri saradnji cargoa i t domaće taksi mafije.

Zakon na koji se batica poziva je napisan samo za interes taksista i taksi mafije. Taj zakon je protiv interesa gradjana, sprečava zdravu konkurenciju i tržišnu privredu itd itd. Zato nije ni čudo što taksi mafija odjednom snažno zastupa neki zakon. To što ne plaćaju poreze pa traže reprograme i otpise dugova pa tako ukrug to nema veze, zakon se mora poštovati - makar selektivno :)

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Piše Danas

https://www.danas.rs/ekonomija/usvojene ... si-prevoza
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture usvojilo je pet mera za suzbijanje sive ekonomije i još bolje poštovanje zakona u oblasti taksi prevoza, saopšteno je iz tog Ministarstva.

Elitni TaskForce predvodiće agentica Skali i agent Molder a na agendi imaće sledeće:

1. Uprava Grada Beograda u roku od sedam dana formiraće operativne timove na nivou jedinica lokalne samouprave od predstavnika kriminalističke policije, odeljenja za privredni ili visokotehnološki kriminal, poreske uprave i poreske policije, saobraćajne inspekcije, komunalne policije, upravne inspekcije i predstavnika Ministarstva. Cilj ovih timova je priprema i usvajanje akcionog plana, sa jasnim ciljem i indikatorima za utvrđivanje pojave nelegalnog prevoza, planiranje akcija i sprovođenje kontrola sa ciljem podnošenja krivičnih prijava, prijava za privredne prestupe, prekršajnih prijava, uz prethodnu procenu koji postupak je najbolje pokrenuti, vodeći računa o propisanim sankcijama, radi postizanja najboljeg efekta za suzbijanje ove štetne pojave.


2. Sekretarijati grada Beograda za javni prevoz, inspekcijske poslove, komunalnu policiju i policijska uprava za Beograd dosledno i kontinuirano će primenjivati Zakon o prevozu putnika, sa posebnim akcentom na primenu čl. 92, uz podnošenje krivičnih i prekršajnih prijava, kao i prijava za privredni prestup.


3. Inspektori Gradskog sekretarijata za inspekcijske poslove Beograda, u saradnji sa komunalnom policijom i uz asistenciju MUP-a, vršiće stalni inspekcijski nadzor sa stalnim korišćenjem instituta anonimnog korisnika – „prikriveni putnik“ iz čl. 147 stav 1. tačka 11, Zakona o prevozu putnika.


4. Odeljenje MUP-a za visokotehnološki kriminal, Poreska uprava grada Beograda, upravni inspektori ministarstva lokalne i državne samouprave i republički inspektori Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture radiće na utvrđivanju zloupotreba pravne forme udruženja građana, za nezakonite ili prevarne svrhe, usled obavljanja komercijalnih delatnosti, suprotno ciljevima osnivanja udruženja i ostvarivanju aktivnosti suprotno zakonu (u ovom slučaju Zakona o prevozu putnika) propisanih odredbama čl. 73 stav 1. tačka 1 Zakona o udruženjima, kontrole tokova novca, izmirenja poreskih obaveza i protivzakonitih isplata članovima udruženja i raspolaganjem sredstvima udruženja.


5. Tržišni inspektori Ministarstva trgovine imaju obavezu na kontrolišu primenu Zakona o oglašavanju, kojim se u članu 7 zabranjuje svako oglašavanje delatnosti za koju oglašivač ne poseduje saglasnost, dozvolu ili drugi odgovarajući akt nadležnog organa.

Drago mi je da vidim da je borba protiv organizovanog krimnala, dakle mafije, dakle IT mafije, konačno shvaćena ozbiljno i da su svi resursi na nivou grada i na nivou republike usmereni na ovu vitalnu borbu, a u korist svih građana ove poštene zemlje. :lool: :lool: :lool: :lool: :lool:

Bože sačuvaj, svakog iole normalnog bi bilo sramota, ali Zorana je odavno pokazal da ima đon i krampone umestoi obraza. Je ne znam da li se ikada u zadnjih 19 godina Država Srbija ovako ozbiljno angažovala u borbi protiv bilo čega...
 
Uprava Grada Beograda u roku od sedam dana formiraće operativne timove na nivou jedinica lokalne samouprave od predstavnika kriminalističke policije, odeljenja za privredni ili visokotehnološki kriminal, poreske uprave i poreske policije, saobraćajne inspekcije, komunalne policije, upravne inspekcije i predstavnika Ministarstva.
E da je Marvelu ovo neko rekao kakve bi filmove danas imali! Fantastična devetorka opštine Zvezdara koja sarađuje sa fantastičnom devetorkom opštine palilula i tako dalje :D Sad očekujem da se pojavi veliki vođa i da kaže evo, ukinućemo i taksije kad se toliko bunite, Beograd ne treba da ima nikakav prevoz. :D
Nekad mi se smeje nekad mi se pakuju koferi.
 
ne poštuje se zakon, NE valja, poštuje se zakon NE valja



srdjanprpa »" pa svi Beogradski taxisti bi u svajcarkoj ostali bez dozvole posle mesec dana.

Možda ali cargo ni jedan dan ne bi mogao da radi kao u Beogradu,dokazano

od kolombaja »Šta se desilo sa yandexom koji je probao da sarađuje sa našom taksi mafijom? Čim je u novinama bio članak gde neko iz yandexa kaže da su cene taksija visoke usledio je bojkot. Pa onda naplaćivanje vožnje po taksimetru umesto po aplikaciji
Nikad merilo za naplatu nije bila aplikacija da je bilo bojkota aplikacije jeste.

Zakon na koji se batica poziva je napisan samo za interes taksista i taksi mafije. Taj zakon je protiv interesa gradjana, sprečava zdravu konkurenciju i tržišnu privredu itd itd. Zato nije ni čudo što taksi mafija odjednom snažno zastupa neki zakon. To što ne plaćaju poreze pa traže reprograme i otpise dugova pa tako ukrug to nema veze, zakon se mora poštovati - makar selektivno
Lupaš...lupaš jer si samo nešto čuo
I
Što se tiče poreza tu tek lupaš jer ne može da se traži otpisivanje poreskog duga .
Svojevremeno je bila kamata na kamatu poreskog duga i tu se tražila izmena.
A reprogram duga se ne donosi SAMO ZA TAKSISTE već za sve PREDUZETNIKE
Poreski dug ne može da se otpiše
Ne lupaj više i ne iznosi laž ako ne znaš o čemu se radi
Ali znaš da pljuješ.....
 
ko što rekoh, ignorišite lika, imali smo ovakvog i ranje 2012 mu je bio nick pa možete da ga stavite na ignore listu u podešavanjima. Nema smisla raspravljati se sa nekim ko ne daje nikakve argumente i samo troluje. Najbolje da uvedemo jedan delić Švajcarske a da ostalo ignorišemo..
otpis duga može da se traži, pitanje je da li bi ga neko prihvatio, a moe da se traži i izmena zakona ko ova sada što je došla, to je taksistima očigledno pošlo za rukom, valjda da izbegnu ponovnu blokadu ulica. hajde sad tako svi da izađemo, svako od nas da blokira za svoje i milina jedna! i naravno, sve da monopolizujemo, pa ko upadne u monopol super, ovi ostali nek pocrkaju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604621#p604621:1n97oqqn je napisao(la):
BATICA » Uto Feb 26, 2019 1:39 am[/url]":1n97oqqn]

od kolombaja »Šta se desilo sa yandexom koji je probao da sarađuje sa našom taksi mafijom? Čim je u novinama bio članak gde neko iz yandexa kaže da su cene taksija visoke usledio je bojkot. Pa onda naplaćivanje vožnje po taksimetru umesto po aplikaciji
Nikad merilo za naplatu nije bila aplikacija da je bilo bojkota aplikacije jeste.

Napredujemo, bar si nesto priznao, i sta CarGo sklopi ugovore sa vama i vi bojkotujete aplikaciju, jel isto tako i u Svajcarskoj taxisti bojkotuju CarGo?

A i Yandex nije postovao zakon pa ste ga zbog toga bojkotovali?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604621#p604621:2q1t82js je napisao(la):
BATICA » 26 Феб 2019 12:39 am[/url]":2q1t82js]ne poštuje se zakon, NE valja, poštuje se zakon NE valja

За почетак уведите фискалне касе и плаћајте порез па онда од других тражите да "поштују законе" ... лицемерје.
 
od srdjanprpa » jel isto tako i u Svajcarskoj taxisti bojkotuju CarGo?

Pa nemaju potrebe da bojkotuju jer cargo se ne meša u način obavaljannja taksi prevoza kao ni u cenu.A i da hoće ne može.

A i Yandex nije postovao zakon pa ste ga zbog toga bojkotovali?
Pokušali su....

od stf »За почетак уведите фискалне касе и плаћајте порез па онда од других тражите да "поштују законе"
Fiskalne kase nikad nisu bile problem regularnim taksistima.
A što se tiče poreza ti nemaš pojma kako funkcioniše i samo si nešto čuo pa lupaš kao i dotični iz Cargo
Svaki regularan taksista se automatski zadužuje za osnovicu paušalnog poreza koji mu je odredila poreska uprava i to svaki 15. u mesecu
Možes da ga plaćaš i ne moraš ,ali u slučaju neplaćanja nemaš overenu zdravstvenu knjižicu a dug se nagomilava i poreska uprava ti blokira poslovne račune koje si u obavezi da imaš..Posle blokade računa u trajanju od dve godine NBS izdaje rešenje APR-u o zatvaranju preduzetničke radnje za obavljanje taksi prevoza.To tada znači da si izgubio dozvolu za obavljanje taksi prevoza.Nekim bivšim kolegama koji nisu plaćali porez i oduzeta im je dozvola za rad a nastavili da rade,oduzeta su vozila ovih dana.
A takođe i poreski dug ostajei tad za naplatu,jer svaki (taksi)preduzetnik svoja dugovanja prema državi garantuje svom svojom imovinom.
Tako, molim te ne pričaj o nečemu o čemu nemaš pojma već si samo nešto čuo.
 
Fiskalne kase i to da na racunu pise lokacija starta i cilja i broj predjenih kilometara. Nije ovo nikakav problem danas sa GPS-om izvesti. Kako bi krenulo onda da prsti od zalbi... :lol: :lol: :lol:

Cenim da od ovoga u Srbiji nema nista, otpor bi bio bas kao i ovaj prema CarGo-u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604730#p604730:19a9xsus je napisao(la):
BATICA » Uto Feb 26, 2019 3:23 pm[/url]":19a9xsus]
A i Yandex nije postovao zakon pa ste ga zbog toga bojkotovali?
Pokušali su....
A jel mozes da napises sta je to bilo te ste ih bojkotovali i sta su to pokusali?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604730#p604730:19a9xsus je napisao(la):
BATICA » Uto Feb 26, 2019 3:23 pm[/url]":19a9xsus]
od stf »За почетак уведите фискалне касе и плаћајте порез па онда од других тражите да "поштују законе"
Fiskalne kase nikad nisu bile problem regularnim taksistima.
A što se tiče poreza ti nemaš pojma kako funkcioniše i samo si nešto čuo pa lupaš kao i dotični iz Cargo

Posto kazes da ovde neko lupa, eto mozemo i mi tebi da kazemo da lupas jer doticni iz CarGo-a placaju porez, e sad druga je stvar sto je CarGo registrovan kao DOO i pri tome oni placaju mnogo vise stvari nego sto placaju pausalci.

A evo opet da kazemo da ti lupas
https://www.blic.rs/vesti/beograd/zakon ... ju/khwyr1q
clanak iz 10.05.2018
Jedan od uslova
Kod:
da se zaustavi neostvarivi reprogram duga i napravi novi u skladu sa zakonom.
Znaci trazili ste reprogram duga cak i pre ovih protesta koji ocito nije ostvaren.
Znaci dolazimo do toga da ima vas koji ne placate porez.
I onda ces ti pisati da ti kao pausalac garantujes svojom imovinom, pa da garantujes, isto tako kao i pola pausalaca sto garantuje imovinom a na svoje ime nema nista, pa kad dodju izvrsitelji mogu samo da se okrenu i vrate.

I molim te nemoj vise da laprdas o porezu kao da jedini znas kako porez u srbiji funkcionise a svi mi smo sisli sa brda i ne znamo to. Ima ovde ljudi koji su vise godina od tebe pausalci, koji imaju svoje DOO firme, koji su ekonomiste, advokati i znaju dobro sve kako to funkcionise.
 
od srdjanprpa »
A jel mozes da napises sta je to bilo te ste ih bojkotovali i sta su to pokusali?
Pokušali da povećaju procenat koji im plaćamo kao i da sarađuju sa nelegalnim taksistima.

doticni iz CarGo-a placaju porez, e sad druga je stvar sto je CarGo registrovan kao DOO i pri tome oni placaju mnogo vise stvari nego sto placaju pausalci.
Plaćaju ali ne sve, ne i svi partneri kako ih oni zovu,puno je tu muvanja.

Znaci trazili ste reprogram duga cak i pre ovih protesta koji ocito nije ostvaren.
Jesmo i reprogram poreskog duga je u toku,samo su se tražila poboljšanja tj.duži period otplate.
A kada se traži reprogram duga, NIKADA država nije donosila zakon o reprogramu duga SAMO ZA TAKSISTE već ZA SVE PREDUZETNIKE,DOO,FIZIČKA LICA.. ITD
http://www.poreskauprava.gov.rs/sr/biro ... amate.html

Znaci dolazimo do toga da ima vas koji ne placate porez.
JESTE ima kolega koji nisu ušli u reprogram duga i ne plaćaju porez te su izgubili dozvolu za obavljanje taksi delatnosti,takođe baš su zadnjih meseci i nekima od njih oduzeti automobili.

I onda ces ti pisati da ti kao pausalac garantujes svojom imovinom, pa da garantujes, isto tako kao i pola pausalaca sto garantuje imovinom a na svoje ime nema nista, pa kad dodju izvrsitelji mogu samo da se okrenu i vrate.
Da,da i da ovo je sve tačno,samo što ostaje bez DOZVOLE za obavljnje delatnosti i ceo ostatak života mora da radi na crno.....itd

I molim te nemoj vise da laprdas o porezu kao da jedini znas kako porez u srbiji funkcionise a svi mi smo sisli sa brda i ne znamo to. Ima ovde ljudi koji su vise godina od tebe pausalci, koji imaju svoje DOO firme, koji su ekonomiste, advokati i znaju dobro sve kako to funkcionise.
Ja nisam nigde napisao da jedini znam i da ste svi sišli sa brda,normalno je da ima ovde mnogo stručnijih......
Moj komentar se odnosi da svi taksisti ne plaćaju porez i da za to ne snose nikakve sankcije
i da tražimo da drugi plaćaju a mi ne plaćamo,
komentar se odnosio na ovo """"плаћајте порез па онда од других тражите да "поштују законе" ..."""

-----------------------------------------
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604748#p604748:3mebvpe5 je napisao(la):
Misha V » Uto Feb 26, 2019 3:30 pm[/url]":3mebvpe5]Fiskalne kase i to da na racunu pise lokacija starta i cilja i broj predjenih kilometara. Nije ovo nikakav problem danas sa GPS-om izvesti. Kako bi krenulo onda da prsti od zalbi...

Uveliko grešiš jer bi to svima pomoglo i mislim da bi većina taksista prihvatilo,ja prvi prihvatio ODMAH pod uslovom da se automobil prizna kao sredstvo za obavljanje delatnosti.
 
Ima nekih koji imaju i jedno i drugo pa ih drzava šiša na vise nacina.

Elem, sa tobom je svaka diskusija suvisna dok ne pocnes da koristis argumente.
Za pocetak, da nam argumentima objasnis potrebu da drzava i grad sa svojim institucijama, instrumentima, osobljem... stite vas monopol.
Sta drustvo u celini i mi kao korisnici i poreski obveznici (cijim novcem se placa cela ta bulumenta) dobija time sto samo vas par hiljada ima ekskluzivno pravo da obavlja tako rudimentarnu delatnost? Pri tom, propisom odredjuje obaveznu, minimalnu cenu cime direktno zabranjuje slobodnu trzisnu utakmicu cak i izmedju vas nekoliko ekskluzivaca.

Cime se vasa delatnost razlikuje od bilo kog drugog biznisa?
Sta bi smo to izgubili liberalizacijom i konkurencijom?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
BATICA":cyq8mtit je napisao(la):
Uveliko grešiš jer bi to svima pomoglo i mislim da bi većina taksista prihvatilo,ja prvi prihvatio ODMAH pod uslovom da se automobil prizna kao sredstvo za obavljanje delatnosti.

Lako je mlatiti kako bi ti to odmah prihvatio kad znas da se nikda nece desiti. I ne vidim u kakvoj je to sprezi sa automobilom kao sredstvom za obavljanje delatnosti.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Odlično,baš tako

Elem, sa tobom je svaka diskusija suvisna dok ne pocnes da koristis argumente.
Za pocetak, da nam argumentima objasnis potrebu da drzava i grad sa svojim institucijama, instrumentima, osobljem... stite vas monopol.
Kao prvo ne štiti naš monopol jer taksi prevoznici ne odlučuju o ceni prevoza kao i o načinu obavljanja istog a takođe postoje i druge vrsta javnog prevoza.
Sta drustvo u celini i mi kao korisnici i poreski obveznici (cijim novcem se placa cela ta bulumenta) dobija time sto samo vas par hiljada ima ekskluzivno pravo da obavlja tako rudimentarnu delatnost
Isto ono što se dobija od onih koji ima ekskluzivno pravo da obavlja tako rudimentarnu delatnost kao što je gradsi prevoz(GSP)
Pri tom, propisom odredjuje obaveznu, minimalnu cenu cime direktno zabranjuje slobodnu trzisnu utakmicu cak i izmedju vas nekoliko ekskluzivaca.
I u GSP-u je propisana cena gde samo nekoliko ekskluzivaca obavlja tu
---------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cime se vasa delatnost razlikuje od bilo kog drugog biznisa?

Najbitnija razlika je u tome što se delatnost taksi prevoza obavlja na JAVNIM POVRŠINAMA tj. saobraćajnicama.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Sta bi smo to izgubili liberalizacijom i konkurencijom?
U prvo vreme korisnici bi imali povoljniji prevoz a kasnije bi se stvorio monopol jakih kompanija koji bi damping cenama uništili male preduzetnike a onda diktirale svoje cene i uslove.
U većini Evropskih zemalja je ograničen broj taksi prevoznika ,mali broj zemalja gde je liberalizacijom uređen taksi prevoz , pa čak i Uber se morao prilagoditi zakonima većine evropskih gradova.
Eto primera iz Hrvatske gde je Uber skoro uništio male preduzetnike i osvoji tržište a sad svake godine polako dižu cenu prevoza.
Takođe i prvih godina stvorile bi se opšte gužve u saobraćaju jer bi bilo previše taksi prevoznika
https://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/gra ... 20804.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604782#p604782:12a4cay0 je napisao(la):
Misha V » Uto Feb 26, 2019 6:37 pm[/url]":12a4cay0]
BATICA":12a4cay0 je napisao(la):
Uveliko grešiš jer bi to svima pomoglo i mislim da bi većina taksista prihvatilo,ja prvi prihvatio ODMAH pod uslovom da se automobil prizna kao sredstvo za obavljanje delatnosti.

Lako je mlatiti kako bi ti to odmah prihvatio kad znas da se nikda nece desiti. I ne vidim u kakvoj je to sprezi sa automobilom kao sredstvom za obavljanje delatnosti.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Nikad ne reci nikad
a o sprezi sa automobilom kao sredstvom za obavljanje delatnosti , ako mi već nameću neku obavezu onda je i logično da već jednom automobil bude sredstvo za rad a ne samo taksimetar.
 
Ne znam samo kako si našao istu paralelu između GSP-a i taksi prevoznika. GSP nema nikakvo ekskluzivno pravo da vrši uslugu javnog prevoza putnika na teritoriji grada Beograda, već je od pomenutog osnovan, a zbog obavljanja javno komunalne delatnosti od opšteg interesa gradjana naše prestonice. Znači spada u opšte dobro, i čini deo komunalnih delatnosti, pored čistoće, vodovoda, kanalizacije, javne rasvete, pogrebnih usluga itd, bez kojih grad jednostavno ne može funkcionisati. Privatni prevoznici su angažovani od strane Grada, a putem javnog tendera, za obavljanje istovetne delatnosti kao i GSP, i za to dobijaju unapred određeni paušal. Njihova zarada, neophodna za održivo poslovanje, mora biti zagarantovana, jer vrše delatnost od javnog značaja poput GSP-a. Cene se ne formiraju za interes GSP-a, već zarad ekonomske održivosti svih podsistema javnog prevoza. Delatnost, koja je retko gde profitabilna, pa se s toga daju subvencije, jer opet, to je nešto bez čega grad ne može funkcionisati.

Taksi prevoz nam jeste neophodan, ali ipak ne spada u one osnovne delatnosti bez kojih bi grad bio paralisan. Niko vas ne tera da se bavite taksi prevozom. Jednostavno, postoje uslovi koji se moraju ispuniti, kao i neophodna sredstva za obavljanje predmetne delatnosti. Vi ne radite za opšte dobro, već za profit, i naravno, lični interes. Iskreno, ne zanima me mnogo taksi prevoz. Koristim ga tek nekoliko puta na godišnjem nivou. Povremeno posetim ovu temu ne bi li se malo informisao o problematici zvanoj CAR:GO. Nisam hteo da ulazim u raspravu, mada kako čitam komentare, sve manje imam razumevanja za taksiste. Jasno mi je da ste krenuli sa nekim kapitalom, uložili sredstva i vreme da dođete do neophodnih dozvola, pa s toga i očekujete zaštititu vaših interesa, prvenstveno od zakonodavca, al opet, ne možete očekivati ni da vam se da sve na tacni, a da vi radite samo onoliko koliko vi mislite da treba. Ne treba sad ni dozvoliti svakom da obavlja tu delatnost, a sigurno da treba da postoji i neko ograničenje po pitanju broja taksi prevoznika. No, ne mislim da je CAR:GO loša stvar, jer ipak donose neke novine, a pritom nude i izbor, što opet znači zdravu konkurenciju. Kapiram da se osećate ugroženim, ali hvatati se za njih, jer tobože ne plaćaju porez, a plaćaju ga, odnosno, kao glavni argument potežeš, bar ti lično, to što im delatnost nije prijavljena pod "adekvatnom šifrom". I to donekle razumem, ali ipak mislim, da bi ti smetali, verovatno i većini taksista, i da su "čisti" i sa te strane.

Ima dosta primera masovnih pobuna taksista širom sveta, među najvećima je mislim ona u Južnoj Koreji od pre par meseci. Razumem u većini u čemu je problem, ali kod nas taksisti, ipak, sa teškom mukom uspevaju da opravdaju toliko negodovanje. Očigledan nedostatak pravih argumenata.
 
Za to vreme drama na Dorćolu...

https://www.blic.rs/vesti/beograd/drama ... -i/xl6qbsb

Dobra fora ovo sa vozilom kao osnovnim sredstvom. Kaže "pod uslovom da nam priznaju vozilo kao osnovno sredstvo". Ma kako da ne. Da nećeš možda i status službenog lica? I ko ste vi taksisti da postavljate uslove za fiskalne kase i slično? Nema ni jednog osnova za tako nešto, imate i previše povlastica. Treba vam ukidati povlastice a ne povećavati.

Još kažeš ja lupam a onda mic po mic ispade sve što sam napisao stoji. I naravno da stoji. Pričao mi je to tvoj kolega koji nije smeo da vozi onog dana kad ste štrajkovali na Slaviji, da mu kolege ne polupaju auto.


Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Ovo da nije žalosno bilo bi smešno šta radi Grubenić
Član Udruženja građanja ispred legalne menjačnice viče devize,devize,devize
po jeftinijem kursu
I onda kad dođu da privedu tog jednog člana udruženja građana okupe se si oni koji to isto rade i brane ga.

Sreća da se nisu okupili i taksisti u većem broju

ps
nastavi ti i dalje da voziš za cargo
 
Batice, ne vozim ni za koga, bavim se drugom profesijom koja nema veze sa prevozom bilo koje vrste :) Ja sam potencijalni korisnik usluga prevoza (taksi ili cargo). Do skora nisam imao nikakav izbor. Kad se pojavio cargo dobio sam alternativu, isprobao je i svidela mi se. S obzirom koliko sam retko koristio taksi a koliko često je moje iskustvo sa njima bilo loše ili veoma loše, to je bilo logično.

Taksi ili cargo koristim jako retko, ali želim da imam mogućnost izbora onda kad mi zatreba. Postojeći zakon sprečava bilo kakvu mogućnost konkurencije i samim tim poboljšanje usluge. A o trenutnom nekvalitetu usluga koje ti i tvoje kolege pružate, pisali su ljudi ovde naširoko. Zakon je očito pisan samo za interes taksista a protiv svih korisnika njihovih usluga. Mislim da je to urađeno u direktnoj sprezi taksista i ministarke. Kakva je tu sprega ne znam niti je bitno za ovu priču, ali evidentno je da tako nešto postoji. Zato sam i napisao ranije "taksi mafija", jer samo mafija može da ima direktni uticaj i da privatizuje jedan zakon, ministarstvo i ministarku jedne zemlje.

Na kraju neko je lepo napisao, vas ima 4-5-6 hiljada, a nas dva miliona (stanovnika Beograda). Valjda treba da vi budete nama na usluzi a ne obrnuto?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Po ovome što radi cargo taksisti bi trebali svaki put da se okupe u većem broju kada saobraćajni ispektor ili komunalni policajac hoće da im napišu prijavu.
I šta bi ste onda rekli....
Niko ne brani da ti devize kupuješ na ulici po jeftinijem kursu od ljubaznijeg prodavca takođe možeš i milku jeftinije da kupiš na pijaci.
I sve to dok država ne počne da sankcioniše.

Zašto tako Cargo neposluje kao u Švajcarskoj jel se hvali da i tamo posluje.

Kao taksista..zašto
1.Zašto ja moram DVA puta godišnje na tehnički pregled.
2.Zašto ja moram da imam lekarsko uverenje za "C" kategoriju.
3.Zašto ja moram da imam Saobraćajnu školu.
4.Zašto ja moram da imam polaganje ispita "poznavanja Grada"
5.Zašto ja moram da imam odobenje Grad da moje vozilo ispunjava uslove
6.Zašto ja moram da baždarim taksimetar
7.Zašto ja moram da plaćam Gradu produženje taksi dozvole.
8.Zašto ja moram da osiguram putnike.
9.Zašto ja moram skuplje da plaćam osiguranje vozila
10.Zašto ja moram da posedujem protivpožarni aparat.
11.Zašto ja moram da imam 0.0 alkohola
12.Zašto ja moram da duplo više platim kazne nego fizičko lice
I još mnogo toga zašto ......
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604839#p604839:mirzuuip je napisao(la):
BATICA » Uto Feb 26, 2019 11:45 pm[/url]":mirzuuip]
Niko ne brani da ti devize kupuješ na ulici po jeftinijem kursu od ljubaznijeg prodavca takođe možeš i milku jeftinije da kupiš na pijaci.
I sve to dok država ne počne da sankcioniše.
Znači zabraniti prodaju Milke na pijaci jer je nelojalna konkurencija sa nižom cenom onoj u Maxi , Tempo , Roda , Merkator , Idea , Super vero , Univerexport... :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604839#p604839:mirzuuip je napisao(la):
BATICA » Uto Feb 26, 2019 11:45 pm[/url]":mirzuuip]
Kao taksista..zašto
1.Zašto ja moram DVA puta godišnje na tehnički pregled.
2.Zašto ja moram da imam lekarsko uverenje za "C" kategoriju.
3.Zašto ja moram da imam Saobraćajnu školu.
4.Zašto ja moram da imam polaganje ispita "poznavanja Grada"
5.Zašto ja moram da imam odobenje Grad da moje vozilo ispunjava uslove
6.Zašto ja moram da baždarim taksimetar
7.Zašto ja moram da plaćam Gradu produženje taksi dozvole.
8.Zašto ja moram da osiguram putnike.
9.Zašto ja moram skuplje da plaćam osiguranje vozila
10.Zašto ja moram da posedujem protivpožarni aparat.
11.Zašto ja moram da imam 0.0 alkohola
12.Zašto ja moram da duplo više platim kazne nego fizičko lice
I još mnogo toga zašto ......
Upravo zato što si taksista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604839#p604839:sea9rica je napisao(la):
BATICA » 26 Feb 2019 10:45 pm[/url]":sea9rica]Po ovome što radi cargo taksisti bi trebali svaki put da se okupe u većem broju kada saobraćajni ispektor ili komunalni policajac hoće da im napišu prijavu.
I šta bi ste onda rekli....
Niko ne brani da ti devize kupuješ na ulici po jeftinijem kursu od ljubaznijeg prodavca takođe možeš i milku jeftinije da kupiš na pijaci.
I sve to dok država ne počne da sankcioniše.

Zašto tako Cargo neposluje kao u Švajcarskoj jel se hvali da i tamo posluje.

Kao taksista..zašto
1.Zašto ja moram DVA puta godišnje na tehnički pregled.
2.Zašto ja moram da imam lekarsko uverenje za "C" kategoriju.
3.Zašto ja moram da imam Saobraćajnu školu.
4.Zašto ja moram da imam polaganje ispita "poznavanja Grada"
5.Zašto ja moram da imam odobenje Grad da moje vozilo ispunjava uslove
6.Zašto ja moram da baždarim taksimetar
7.Zašto ja moram da plaćam Gradu produženje taksi dozvole.
8.Zašto ja moram da osiguram putnike.
9.Zašto ja moram skuplje da plaćam osiguranje vozila
10.Zašto ja moram da posedujem protivpožarni aparat.
11.Zašto ja moram da imam 0.0 alkohola
12.Zašto ja moram da duplo više platim kazne nego fizičko lice
I još mnogo toga zašto ......

Zato što si tako IZABRAO! Možeš da predješu GSP i bez stresa čekaš platu.
 
Vrh