[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588758#p588758 je napisao(la):
kolombaja » 15 Dec 2018 11:40 pm[/url]":14xhtg6x]Odakle ti to da je zarada 30-40000? Ako se pozivas na ono što je Batica pisao, uzmi to sa debelom rezervom. Ako misliš da taxi nije preskup zašto privatno koristiš car:go? Razumem da ti taxi službeno nije skup jer firma pokriva troškove.
Nisam rekao da je 30-40000 vec da ne trebaju da rade za 30-40000. Trebalo bi da im ostane
barem 700-800 eura mesecno kada plate sve troskove. Ne zaboravi da oni kada odu na godisnji nemaju prihode, pa svakog mjeseca kada rade trebaju da zarade i 1/11 dodatno za mjesec kada su na GO, da ako se razbole ili im se pokvari auto pa ne mogu da rade nemaju plaćeno odsustvo itd.
Nisam preterani ljubitelj njihove generalne etike i profesionalnosti, ali ipak treba biti razuman.
Napisao samo vise puta koje su prednosti CarGo-a za mene.
Dakle ne cena, da li cu platiti npr 550rsd ili 610rsd ili 650 rsd meni ne radi razliku na 10ak voznji mesecno. Nisam bogat ali radim 2+posla (zbog dopunskih poslova najcesce I koristim CG) I mogu da prezivim sa par stotina dinara dodatnih izdataka kako bi sebi priustio neke kvalitete koje su meni bitne.
Ali mogucnost bezgotovinskog placanja tj konkretno nikakvo cimanje oko placanja -samo izadjem iz vozila, mail sa rutom i obracunom cene, brže dobijanje vozila, odustvo cekanja da mi se javi distributer i dodeli mi vozilo i mogucnost pracenja gdje je vozilo pa da ja mogu da izadjem kada se skroz priblizi. A i generalno se trudim da licnim primerom podrzim inovacije koliko mogu posebno u oblasti bezgotovinskog plaćanja i elektronskog novca. Ne znam za tebe ali ja koristim cargo zbog ovih razloga.
A sto se firme tiče, ja veoma savesno trošim njene resurse, i predlozicu firmi da i ona zakljuci ugovor sa CarGo, bas pre neki dan mi je njihov vozac rekao da vec imaju nekoliko ugovora sa firmama. Prednost za firmu bi bila jos veca upravo u kontroli troskova jer bi tacno vidjeli gdje je zaposleni isao kada ja narucio vožnju o racunu firme a i mogli bi da centralizujemo naručivanje vožnji.