Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ok, da ti nacrtam onda :) Jel si napisao da su i divljaci koristili istu rupu u zakonu kao cargo i da vise nece moći ni jedni ni drugi, te da će zato moći sada i divljacima da oduzimaju vozila kao što su ovom mučeniku iz cargoa danas? Zašto onda nisu divljacima zaplenili vozila kad su protestovali u Nemanjinoj pre par nedelja? Došli su takoreći mečki na rupu, blokirali saobraćaj i nikom ništa nakon toga. Divljaci nemaju aplikaciju pa su neuhvatljivi ulični fantomi i nemoguće im je oduzeti vozila?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Inaće vozaču partneru CarGo kojem je oduzeto vozilo je registovan u APR-u kao
autoprevoznik
(poslovni podaci) pod šifrom
Šifra 4939 - Ostali prevoz putnika u kopnenom saobraćaju
Obuhvata:
ostali prevoz putnika drumom:
redovni autobuski međumesni prevoz
vanredni prevoz (čarter-prevoz), npr. u svrhe ekskurzije, i ostale povremene usluge prevoza
prevoz putnika u okviru prostora koji pripada aerodromu
prevoz uspinjačama, žičarama i ski-liftovima ako nisu deo sistema gradskog ili prigradskog saobraćaja
prevoz školskim autobusima i autobusima za prevoz zaposlenih
prevoz putnika vozilima koja vuku životinje

http://pretraga2.apr.gov.rs/Enterpreneu ... G7I3eDutck
Nije obavljao prevoz za koji je registovan
A svi znamo da obavlja taksi prevoz i ko mu je to omogućio
Meni je iskreno žao čoveka jer on je tu najmanji krivac,on je posledica a glavni uzrok vlasnik CarGO ne snosi nikakve sankcije a on je glavni organizator takvog prevoza
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588392#p588392:xhqmnlop je napisao(la):
kolombaja » Čet Dec 13, 2018 11:10 pm[/url]":xhqmnlop]Ok, da ti nacrtam onda :) Jel si napisao da su i divljaci koristili istu rupu u zakonu kao cargo i da vise nece moći ni jedni ni drugi, te da će zato moći sada i divljacima da oduzimaju vozila kao što su ovom mučeniku iz cargoa danas? Zašto onda nisu divljacima zaplenili vozila kad su protestovali u Nemanjinoj pre par nedelja? Došli su takoreći mečki na rupu, blokirali saobraćaj i nikom ništa nakon toga. Divljaci nemaju aplikaciju pa su neuhvatljivi ulični fantomi i nemoguće im je oduzeti vozila?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
I zvini ali tebi očigledno treba da se crta

Pa oni su registovani kao taksisti u APR-u samo u drugim Gradovima(Apatin,Sečanj itd.) zato su i bili bez taxi oznake na krovu.
Da su imali oznake taxi na krovi pisali bi im drakonske kazne a po novom zakonu ako ih uhvate sa putnikom kod dežurnog sudije,odmah....itd
Ali ti ništa ne razumeš.....

A skup su prijavili,svako ima pravo na okupljanje itd
 
A odakle im onda BG tablice bez TX oznake, zar ne trebaju svi taxisti koji su legalni da imaju tablice sa TX oznakom?
Po ovome sto pricas, svi vozaci koji imaju saradnju sa CarGo-om su mogli da urade isto sto i divlji taxisti, zar ne?


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588387#p588387:ymzv0pkh je napisao(la):
BATICA » Čet Dec 13, 2018 11:44 pm[/url]":ymzv0pkh]Još nešto,aplikacije donose bolju zaradu,veću zauzetost sa strankom..
To je u Bg nemoguća misija jer evo ja radim na dve aplikacija i ne može zauzetoat da bude preko 55 % zauzetosti pređenog kilometra
DA uzmemo da je i 70 km zuzetost sa strankom od pređenih 100km što je nemoguća misija
Po sadašnjim cenama
70km x 65 din = 4550 din x 25 dana = 113.750 din - 80.000din troškovi msesčni

== 33.750 din zarada taksiste

70% zauzetost nemoguća misija i sa pet aplikacija

Opet ista prica i opet isto pitanje a sto ne nadjes bolji posao?
I da, zaboravio si i start od 170din da racunas, a i ispade da niko od taxista ne radi trecu smenu ili ne daj boze nedeljom :) a cenu u drugoj tarifi znam da znas :)
 
Meni je sve sasvim jasno. Znaš i sam o čemu se ovde radi samo se praviš nevešt.

Poenta je da divljacima i dalje ne mogu ništa, sa sve tim savršenim novim zakonom koji ovde reklamiraš i još kažeš da će to rešiti problem divljaka. A zapravo je istina da "regularnim" taksistima ne smetaju divljaci, svi se vi znate i radite zajedno, smeta vam konkurencija koja vozi po nižoj ceni i to je suština. Priča o divljacima je samo dimna zavesa.

Sve ostalo što ovde pričaš služi samo da pruži šuplje argumente koji bi podržali ukidanje bilo kakve mogućnosti konkurencije. I razumem da se boriš protiv toga, kao pripadnik male grupe povlašćenih tj. taksista. Da sam na tvom mestu u ja bih se verovatno borio kao i ti. Samo, to nema veze sa borbom za neka prava već jedino sa borbom za očuvanje povlastica koje imate na štetu građana koji nemaju mogućnost da biraju sa kim će da se voze. To što ima više taksi udruženja nema poentu jer je svuda ista cena i jednak nekvalitet usluge. A zašto da se kvalitet usluge diže kad ionako nema konkurencije pa nema ni bojazni da će stranka da nađe alternativu. Znaš ti sve ovo i sam naravno...

Ali odajem ti priznanje za upornost, desetka za trud :) Čak sam ponešto novo i saznao zahvaljujući tvojim postovima :)

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588401#p588401:3rv5zqv8 je napisao(la):
srdjanprpa[/url]":3rv5zqv8]

Opet ista prica i opet isto pitanje a sto ne nadjes bolji posao?
I da, zaboravio si i start od 170din da racunas, a i ispade da niko od taxista ne radi trecu smenu ili ne daj boze nedeljom :) a cenu u drugoj tarifi znam da znas :)
Pa koji može biti bolji posao?! :)
Ja još nisam čuo da je neko sišao sa taksija, ko je lud da to uradi, znam samo da otac odlazi lagano u penziju da prepusti sinu mesto.
 
od srdjanprpa »

A odakle im onda BG tablice bez TX oznake, zar ne trebaju svi taxisti koji su legalni da imaju tablice sa TX oznakom?

Očigledno je da ti nisi ni malo u materiji,ali eto voliš da polemišeš
Mnoge Opštine,Gradovi u Srbiji nemaju urđen taksi prevoz tj nemaju nikakvu odluku o taksi prevozu i na koji se način se on obavlja dok Republički zakon uređenje taksi prevoza i prepušteno je LOKALNIM SAMOUPRAVAMA(Opštini,Gradu) DA GA BLIŽE UREDE.

Opet ista prica i opet isto pitanje a sto ne nadjes bolji posao?
Normalno da je ista priča, a i isti odgovor ne želim jer volim ovaj posao

I da, zaboravio si i start od 170din da racunas, a i ispade da niko od taxista ne radi trecu smenu ili ne daj boze nedeljom :) a cenu u drugoj tarifi znam da znas :)
Da nisam uvrstio start i drugu tarifu kao ni veće kvarove na vozilu,kao i obnovu tj zamenu automobila.to si lepo primetio ali nisi primetio tj razmislio da je 70 % zauzetosti sa strankom nemoguća misija.
Što se tiče druge tarife ona je samo značajna vikendom ali Nedelja nema tri dana nego sedam,radnim danima u drugoj tarifi od 22.00h -06.00h 1000 vozila bi pokrilo svu potrebu za taksijem tako da ....smešno
---------------------------------------------------------

kolombaja »

Meni je sve sasvim jasno. Znaš i sam o čemu se ovde radi samo se praviš nevešt.

Poenta je da divljacima i dalje ne mogu ništa, sa sve tim savršenim novim zakonom koji ovde reklamiraš i još kažeš da će to rešiti problem divljaka.

Ništa tebi nije jasno,što se tiče divljak i novog zakona to će mo tek da vidimo,da li će izvršna vlast da ga primenjuje, ako ne eto opet protest
[/quote] A zapravo je istina da "regularnim" taksistima ne smetaju divljaci, svi se vi znate i radite zajedno[/quote]
To je tvoje mišljenje da ne smetaju a ja ti kažem da smetaju i to mnogo,
znamo ih a i zna ih izvršna vlast,a šta treba da radimo da se bijemo svaki dan na ulici sa njima a bilo je i toga.
A zašto da se kvalitet usluge diže kad ionako nema konkurencije pa nema ni bojazni da će stranka da nađe alternativu. Znaš ti sve ovo i sam naravno...
Ako se kvalitet diže niskom cenom i ispod ekonomski isplativom onda stvarno...
-----------------------------------------------------------
od jovancvet »
Pa koji može biti bolji posao?! :)
Ja još nisam čuo da je neko sišao sa taksija, ko je lud da to uradi, znam samo da otac odlazi lagano u penziju da prepusti sinu mesto

To što ti nisi čuo ne mora da znači ...
A ovo da otac prepušta sinu pokazuje takvu glupost i tvoje zablude da nisi ni svestan
 
Molim dokaz to da za druge gradove nije potrebno TX tablica!


I opt isto, kako bre u Novom Sadu, Nisu, Kragujevcu i ostalim gradovima ljudi voze po nizim cenama, pricam o legalnim taxistima, pa im ostaje za zivot, cena goriva ista, cena odrzavanja auta ista, i jedina razlika je u porezu, tu moze da bude razlika do 6,7k max.

Pricas kako jedva zaradjujete a kad ti kazemo da nadjes drugi posao e to ne zelis, pa tu nesto ne pije vodu.
Naravno da volis svoj posao i to je dobro, al nemoj da nam pricas bajke kako zaradjujes 20,30k mesecno i to sa 10 sati rada.


Cene taxi NS
Start: 100,00
1 tarifa: 54,00
2 tarifa: 66

Cene taxi Nis
Start: 100,00
1 tarifa: 40,00
2 tarifa: 50,00

Cene taxi BG
Start: 170,00
1 tarifa: 65,00
2 tarifa: 85,00


I sad ti kazes u BG veci standard, jeste u BG veci standard od Nisa ili Novog Sada, slazemo se, al ne za 40% veci.

Jer ako su tvoje obaveze 30k, u NS su 25,26k tako da to nije 40% vece.


A da, volim da pisem u materiju koju se ne razumem kao sto i ti volis, kao sto sve tvoje kolege vole i kao sto sve bolje znaju i u sve se razumete.
 
Dokaz,pa šta god dokažem tii opet misliš po svome,tako da je besmisleno..
A što se cena tiče,tu mogu samo da se :lol:
Jer ti si ubeđen da može jeftinje
 
A šta god mi drugi dokazali , ti tvrdiš kako nije tačno i kako ne poznajemo materiju , nego jedino ti , i stalno se na sve to još i cerekaš i dodaješ da je besmisleno to što verujemo da može i mora jeftinije... I tako u krug punih , za sada 200 postova.
 
izvini bez ljutnje....al tvoj nick BATICA tako potkrepljuje sve stereotipe o taksistima


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
A gde su taxisti veceras? Sat vremena pokusavam da dozovem taxi!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja se cesto vozim taksijem na poslu (npr prekjuce 3 vožnje svaka oko 500-600 din) a privatno kako sam vec pisao koristim CarGo.

Vecina takisista se najvise zali na broj voznji i na cekanje izmedju voznji. I tu je upravo zadatak taksista i njihovih udruženja da nađu lek za taj problem. Ali to nije moj zadatak ni zadatak CarGo-a.

Redovno mi se desava da su taksisti vidno ljuti kada ih pozovem i kada shvate da je vožnja kratka, iako su im te kratke vožnje najisplatljivije. Ali ima ih malo. Kada padne kisa a tada mi najvise trebaju tada ih je nemoguce dobiti, jednom sam zvao 45minuta dok mi se nije javio operater. Pre mjesec dana sa partnerima smo cekali 30 minuta da dobijemo voznju u centru grada /kod pravnog/ A moja firma ima ugovor sa 2 udruzenja i jako puno vožnji imamo. Kod CarGo a je odaziv mnogo brzi i nikada mi aplikacija nije "vrtela" duže od 30-40 sec do dodele vozila.To je jos jedan razlog zasto privatno koritim CG.

Generalno taksi udruženja su jako slabo organizovana i CG sa manje vozaca zaista postize više, između ostaloga zato sto je jedan sistem dok taxi udruženja ima nekoliko desetina. Mozda se na 50 m od mene nalazi x taksista ali ne u udruzenju kojeg zovem, mozda se nalazi i njihov vozac ali mi se dispecer ne javlja...

Cene taksija po meni nisu previsoke. Ipak ne očekujem da niko pa ni oni rade za 30-40000 ako rade 8h u radno vreme. Da, mogu da zarade vise po noci i vikendom ali i kao svi mi zele da spavaju u svojim kucama i da budu sa porodicom ili da makar taj rad u "ne vreme" naplate skuplje.
 
Odakle ti to da je zarada 30-40000? Ako se pozivas na ono što je Batica pisao, uzmi to sa debelom rezervom. Ako misliš da taxi nije preskup zašto privatno koristiš car:go? Razumem da ti taxi službeno nije skup jer firma pokriva troškove.
BATICA":3qdj0gl8 je napisao(la):
od srdjanprpa »

A odakle im onda BG tablice bez TX oznake, zar ne trebaju svi taxisti koji su legalni da imaju tablice sa TX oznakom?

Očigledno je da ti nisi ni malo u materiji,ali eto voliš da polemišeš
Mnoge Opštine,Gradovi u Srbiji nemaju urđen taksi prevoz tj nemaju nikakvu odluku o taksi prevozu i na koji se način se on obavlja dok Republički zakon uređenje taksi prevoza i prepušteno je LOKALNIM SAMOUPRAVAMA(Opštini,Gradu) DA GA BLIŽE UREDE.

Opet ista prica i opet isto pitanje a sto ne nadjes bolji posao?
Normalno da je ista priča, a i isti odgovor ne želim jer volim ovaj posao

I da, zaboravio si i start od 170din da racunas, a i ispade da niko od taxista ne radi trecu smenu ili ne daj boze nedeljom :) a cenu u drugoj tarifi znam da znas :)
Da nisam uvrstio start i drugu tarifu kao ni veće kvarove na vozilu,kao i obnovu tj zamenu automobila.to si lepo primetio ali nisi primetio tj razmislio da je 70 % zauzetosti sa strankom nemoguća misija.
Što se tiče druge tarife ona je samo značajna vikendom ali Nedelja nema tri dana nego sedam,radnim danima u drugoj tarifi od 22.00h -06.00h 1000 vozila bi pokrilo svu potrebu za taksijem tako da ....smešno
---------------------------------------------------------

kolombaja »

Meni je sve sasvim jasno. Znaš i sam o čemu se ovde radi samo se praviš nevešt.

Poenta je da divljacima i dalje ne mogu ništa, sa sve tim savršenim novim zakonom koji ovde reklamiraš i još kažeš da će to rešiti problem divljaka.

Ništa tebi nije jasno,što se tiče divljak i novog zakona to će mo tek da vidimo,da li će izvršna vlast da ga primenjuje, ako ne eto opet protest
A zapravo je istina da "regularnim" taksistima ne smetaju divljaci, svi se vi znate i radite zajedno
To je tvoje mišljenje da ne smetaju a ja ti kažem da smetaju i to mnogo,
znamo ih a i zna ih izvršna vlast,a šta treba da radimo da se bijemo svaki dan na ulici sa njima a bilo je i toga.
A zašto da se kvalitet usluge diže kad ionako nema konkurencije pa nema ni bojazni da će stranka da nađe alternativu. Znaš ti sve ovo i sam naravno...
Ako se kvalitet diže niskom cenom i ispod ekonomski isplativom onda stvarno...


Batice, ne razumeš kako su povećanje kvaliteta i niža cena povezani? Pa evo da ti objasnim (odnosno nacrtam ponovo :) ) i to. Ne mrzi me, nije mi teško, kao što i tebi nije teško da nas ubeđuješ ovde kako su taksi prevoznici na ivici egzistencije.

Dakle, zdrava konkurencija vodi tome da se konkurenti trude da privuku klijente. To rade na dva načina uglavnom a to je povećanjem kvaliteta i/ili nižim cenama. Kada su cene zakucane, kao u slučaju taksi prevoza, niko od taksi udruženja nema interes da povećava kvalitet. Naprotiv, makar vozili i taljigama, cena je zagarantovana pa zašto bi se onda trudili bilo šta da poboljšaju. Jednostavno nema potrebe niti interesa za tako nešto.

Eto nadam se da ti je sad jasnije. Pitaj slobodno ako treba još neko pojašnjenje :)

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588758#p588758:3rlymhhp je napisao(la):
kolombaja » 15 Dec 2018 11:40 pm[/url]":3rlymhhp]Odakle ti to da je zarada 30-40000? Ako se pozivas na ono što je Batica pisao, uzmi to sa debelom rezervom. Ako misliš da taxi nije preskup zašto privatno koristiš car:go? Razumem da ti taxi službeno nije skup jer firma pokriva troškove.

Nisam rekao da je 30-40000 vec da ne trebaju da rade za 30-40000. Trebalo bi da im ostane barem 700-800 eura mesecno kada plate sve troskove. Ne zaboravi da oni kada odu na godisnji nemaju prihode, pa svakog mjeseca kada rade trebaju da zarade i 1/11 dodatno za mjesec kada su na GO, da ako se razbole ili im se pokvari auto pa ne mogu da rade nemaju plaćeno odsustvo itd.
Nisam preterani ljubitelj njihove generalne etike i profesionalnosti, ali ipak treba biti razuman.

Napisao samo vise puta koje su prednosti CarGo-a za mene.
Dakle ne cena, da li cu platiti npr 550rsd ili 610rsd ili 650 rsd meni ne radi razliku na 10ak voznji mesecno. Nisam bogat ali radim 2+posla (zbog dopunskih poslova najcesce I koristim CG) I mogu da prezivim sa par stotina dinara dodatnih izdataka kako bi sebi priustio neke kvalitete koje su meni bitne.

Ali mogucnost bezgotovinskog placanja tj konkretno nikakvo cimanje oko placanja -samo izadjem iz vozila, mail sa rutom i obracunom cene, brže dobijanje vozila, odustvo cekanja da mi se javi distributer i dodeli mi vozilo i mogucnost pracenja gdje je vozilo pa da ja mogu da izadjem kada se skroz priblizi. A i generalno se trudim da licnim primerom podrzim inovacije koliko mogu posebno u oblasti bezgotovinskog plaćanja i elektronskog novca. Ne znam za tebe ali ja koristim cargo zbog ovih razloga.

A sto se firme tiče, ja veoma savesno trošim njene resurse, i predlozicu firmi da i ona zakljuci ugovor sa CarGo, bas pre neki dan mi je njihov vozac rekao da vec imaju nekoliko ugovora sa firmama. Prednost za firmu bi bila jos veca upravo u kontroli troskova jer bi tacno vidjeli gdje je zaposleni isao kada ja narucio vožnju o racunu firme a i mogli bi da centralizujemo naručivanje vožnji.
 
I kako čovek da se ne iznervira, naročito imajući u vidu da je pre neki dan bila vest da su "navukli" jednog taksistu sa Car Go aplikacijom pomoću inspektora u ulozi lažnog putnika kome je asistirala policija.

Žao mi je taksisti, ali morate se sami izboriti sa go*nima u svojim redovima, a tek onda tražiti zabranu Car Go i sličnih. Do tada vas niko neće voleti.

Od ove vesti, jadnija mi je samo ona kada je inspektor po isteku radnog vremena složio priču da mu je dete bolesno pa dobio pljeskavicu koju je platio, ali nije dobio fiskalni.

Slobodna taksi vozila stoje na regularnoj taksi stanici u centru grada. Hoćete vožnju, imate novac, ali niko od 15 vozača ne želi da vas vozi. Nedaleko od vas stoje komunalci koji ne mogu da vam pomognu?

Zvuči poznato?

Upravo to se dogodilo novinarki Blic.rs dok je pokušavala da se preveze do Mirijeva.

"Može, al' za 2.000 dinara".

https://www.blic.rs/vesti/beograd/ludil ... do/n1gkhxf
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588809#p588809:3h5mtc2k je napisao(la):
marat » Ned Dec 16, 2018 10:40 am[/url]":3h5mtc2k]
Nisam rekao da je 30-40000 vec da ne trebaju da rade za 30-40000. Trebalo bi da im ostane barem 700-800 eura mesecno kada plate sve troskove. Ne zaboravi da oni kada odu na godisnji nemaju prihode, pa svakog mjeseca kada rade trebaju da zarade i 1/11 dodatno za mjesec kada su na GO, da ako se razbole ili im se pokvari auto pa ne mogu da rade nemaju plaćeno odsustvo itd.
Nisam preterani ljubitelj njihove generalne etike i profesionalnosti, ali ipak treba biti razuman.

Gledaj malo sa druge strane, svi preduzetnici nemaju prihode kad odu na godisnji odmor, pa ne mogu da zarade 700-800e da im ostane mesecno, a ima ih dosta kao sto su casovnicari, frizeri, berberini, obucari, pa i ljudi koji rade na tezgama, imas takodje i ljude koje rade kombi prevoz putnika i robe, selidbe i tako dalje...
 
Znam ali i za njih mislim isto da trebaju da zarade minimum toliko u aktivnim mjesecima.
 
tzoran1":18edxvl3 je napisao(la):
o cemu vi pricate?

"LUDILO SA TAKSISTIMA U BEOGRADU Njih 15 na stanici, a niko neće da nas odveze: "Može do Mirijeva, al' za 2.000". Komunalci stoje pored i GLEDAJU BLEDO"

https://www.blic.rs/vesti/beograd/ludil ... do/n1gkhxf
Gospoda taksisti bi da voze samo kad njima odgovara. Isključivo duge relacije, u terminima kad nema gužve u saobraćaju i u pravcu njihove kuće da spoje lepo i korisno. A onda neki ovde pišu da su taksisti na ivici egzistencije. Jel se tako ponaša neko ko je na ivici egzistencije? Ne, taj neko grize za svaki dinar koji može da zaradi na pošten način.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
marat":14xhtg6x je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588758#p588758 je napisao(la):
kolombaja » 15 Dec 2018 11:40 pm[/url]":14xhtg6x]Odakle ti to da je zarada 30-40000? Ako se pozivas na ono što je Batica pisao, uzmi to sa debelom rezervom. Ako misliš da taxi nije preskup zašto privatno koristiš car:go? Razumem da ti taxi službeno nije skup jer firma pokriva troškove.

Nisam rekao da je 30-40000 vec da ne trebaju da rade za 30-40000. Trebalo bi da im ostane barem 700-800 eura mesecno kada plate sve troskove. Ne zaboravi da oni kada odu na godisnji nemaju prihode, pa svakog mjeseca kada rade trebaju da zarade i 1/11 dodatno za mjesec kada su na GO, da ako se razbole ili im se pokvari auto pa ne mogu da rade nemaju plaćeno odsustvo itd.
Nisam preterani ljubitelj njihove generalne etike i profesionalnosti, ali ipak treba biti razuman.

Napisao samo vise puta koje su prednosti CarGo-a za mene.
Dakle ne cena, da li cu platiti npr 550rsd ili 610rsd ili 650 rsd meni ne radi razliku na 10ak voznji mesecno. Nisam bogat ali radim 2+posla (zbog dopunskih poslova najcesce I koristim CG) I mogu da prezivim sa par stotina dinara dodatnih izdataka kako bi sebi priustio neke kvalitete koje su meni bitne.

Ali mogucnost bezgotovinskog placanja tj konkretno nikakvo cimanje oko placanja -samo izadjem iz vozila, mail sa rutom i obracunom cene, brže dobijanje vozila, odustvo cekanja da mi se javi distributer i dodeli mi vozilo i mogucnost pracenja gdje je vozilo pa da ja mogu da izadjem kada se skroz priblizi. A i generalno se trudim da licnim primerom podrzim inovacije koliko mogu posebno u oblasti bezgotovinskog plaćanja i elektronskog novca. Ne znam za tebe ali ja koristim cargo zbog ovih razloga.

A sto se firme tiče, ja veoma savesno trošim njene resurse, i predlozicu firmi da i ona zakljuci ugovor sa CarGo, bas pre neki dan mi je njihov vozac rekao da vec imaju nekoliko ugovora sa firmama. Prednost za firmu bi bila jos veca upravo u kontroli troskova jer bi tacno vidjeli gdje je zaposleni isao kada ja narucio vožnju o racunu firme a i mogli bi da centralizujemo naručivanje vožnji.
U pravu si, i ja lično koristim cargo zbog svih tih prednosti. Ovde se provlači pogrešna priča kao da je cargo u najmanju ruku duplo jeftiniji od taksija. A nije. Jednostavnost naručivanja, transparentnost cena, mogućnost ocenjivanja, plaćanje kreditnom na računu, sve su to prednosti u odnosu na tradicionalni taksi. Pored toga, ako vremenom dodaju mogućnosti kao uber, na primer deljenje vožnje i naručivanje luksuznih vozila, još više će povećati prednost nad običnim taksijem. Verujem i nadam se da će naći rešenje za nastavak poslovanja kod nas. Užasno bi bilo da nakon svega opet ostanemo bez izbora i prepušteni na milost i nemilost taksi mafije :)

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Uveli su sada 2 kategorije vozila što je dodatni bonus, ako hočeš bolje vozilo malo više platiš i extra.
 
Navodno ti dodju kao hibridi ili vozila do 5 godina starosti, a sada su im cene po km vece nego u taksiju u prvoj tarifi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588894#p588894:3oyehzsa je napisao(la):
marat » 16 Dec 2018 03:55 pm[/url]":3oyehzsa]Uveli su sada 2 kategorije vozila što je dodatni bonus, ako hočeš bolje vozilo malo više platiš i extra.
Imali su na početku tri, vratili na jednu, sada opet dve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588970#p588970:2jf5ecst je napisao(la):
loyola » Sun Dec 16, 2018 10:24 pm[/url]":2jf5ecst]Navodno ti dodju kao hibridi ili vozila do 5 godina starosti, a sada su im cene po km vece nego u taksiju u prvoj tarifi

Isprobano pre vikenda sad. Dođe stvarno hibrid (uhvatio sam period pre "podele" na segmente tako da mi je dosao hibrid slucajno). Sve novo kul, kupili su sad nekih 10ak, planira se kupovina jos 30. Automobili u vlasnistvu firme i iznajmljuju se vozacima. Realnost je da ce u Beogradu, kao i vecini zapadnih prestonica na ulici biti najvise, ako ne i samo, vozila firmi koja se rentaju operateru, a operateri ce biti imigranti i slicno koji ce uvek "moći" da rade za neku siću u odnosu na domaćeg radnika.
 
Vrh