Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Da, i to nema veze sa zakonima, propisima, cargoom i slično. To neće ni jedan zakon da reši, samo konkurencija - zdrava konkurencija a ne ona sa utvrđenom cenom. Prosto, kao i u ostalim granama, zašto bi taxi prevoz bio izuzetak?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Dobro ljudi, ne treba zaboraviti da taksista može da bude svako. SVAKO. I tu imamo bar 70% neostvarenih ljudi koji nisu uspeli da u životu rade ono za šta su se školovali. Zato imamo bahate taksiste, nevaspitane, prljava vozila.

Ali zato imamo i tih 30% koji taj posao smatraju za ozbiljan, gde je auto čist, ispravan, vozači vaspitani, kulturni.

Naravno, skoro svi bismo voleli da je više ovih "dobrih", ali do sada bukvalno nije postojao neki praktični filter ili neki način da se eliminišu ovi "loši". Aplikacije su upravo to, način da uz ocenjivanje izdvojimo žito od kukolja.
 
Taksisti kao celina biraju mamlaze i propalitete da ih predstavljaju u javnosti i uopšte se ne trude da poprave sliku o sebi koja je u zadnje vreme dostigla rekordno nizak nivo.

Svađanje u emisijama, nastupanja sa onim čuvenim stavom ''ne razumete vi obični ljudi tako kompleksnu stvar kao što je taksiranje'', blokiranje ulica čak i onda kad im javnost kaže da o***bu više, bezgranično licemerje da im smeta domaća firma a strani kartelaši su im ok, konstantna tvrdnja da njima aplikacije odnose sve mušterije, iako je očigledno da njih mahom koriste ljudi se pre nisu vozili taksijima, trzanje i dečije durenje na sam pomen da se vremena menjaju i da treba da se prilagode. A da ne pričam tek o onom ubeđenju da neko njima ''ne daje da radU'' i uopšte, ceo taj nastup gde ispada da su oni jedina profesija koja u Srbiji u 2018. godini prolazi kroz težak period a svima nama ostalima je sve potaman...

Tako se ne radi na imidžu, niti se bilo šta menja. Pogotovu u Srbiji, gde takvi nastupi (posebno blokade) mogu samo da rezultiraju još većim inatom ljudi odnosno mušterija. Al dobro, samo neka tako nastave. Za par godina doživeće sudbinu Dodoa, pa će preklinjati ljude na ulici da im uđu u kola.

P.S.
Jedini s njihove strane koga mogu da slušam jeste onaj Bjelić. Pošto čovek shvata stanje, koliko su omraženi, i da se to ne rešava arogancijom. Tako da pokušava na jedan umereniji način da izgura svoju priču. I u emisijama dobro priča, bolje nego Guberinić koji je počeo da prekida sagovornike a i da im izvrće reči. Ali iza Bjelića stoji tek jedan mali broj taksista. Većina njih se ne slaže s njim i više voli ''glavom u zid'' nastup što im, opet kažem, svaki put donese samo još više štete. Ali se to njima ne može utuviti u glavu.
 
Пази, као што они бирају мутне ликове за вође и представнике, исто ми радимо и на нивоу државе, града, синдиката и сл.

Оно у чему ја видим неки вид решења, јесте да можда сам град уреди целу ту причу са апликацијом и исту преузме у своју надлежност, па да имамо једну апликацију за све легалне таксисте у граду која не би узимала проценат од таксиста као што то раде стране апликације, али и да истом апликацијом буде јасно дефинисан ценовник. Апликацијом би могао да руководи секретаријат за јавни превоз. Мислим да би тиме на губитку били странци који извлаче паре из земље и дивљаци који деру муштерије.
 
Naroda u državi ima 6 i kusur miliona. Taksista u BG ima 6 i kusur hiljada. Ako oni među sobom ne mogu da se dogovore i da pošalju u javnost nekog normalnog, onda ne znam stvarno. Takođe, za razliku od običnih građana koji se ovde ne pitaju ni za šta i koji se sa zapostavljaju, u toku cele ove frke, mediji su itekako kontaktirali taksiste i zvali ih da daju svoja mišljenja. Bilo na ličnom nivou u vidu uličnih intervjua, bilo na nivou reprezenata u emisijama. Većina njih se pravila mutava ili su slali onih par arogantnih mrguda. Tek kad su ti mrgudi odstupili, Bjelić je dobio priliku da iznese svoj, nešto umereniji i razumniji stav.

I za kraj, svaka stranka ili politička grupa u Srbiji, kada vidi da gubi popularnost, da sve od sebe da je povrati. Najčešće promenom nastupa ili korekcijom politike. Ako ne zato što zaista žele da budu fer, onda bar da bi vratili popularnost. A taksisti to ne kapiraju. Većina njih je i dalje ubeđena da svi drugi greše a samo su oni u pravu. Ok, pa može i tako. I ko zna, možda oni i jesu u pravu. Ali to im neće doneti paru u džep.

Inače taj predlog s aplikacijom na nivou grada je po meni sasvim ok. Mada znam da taksisti ni to ne bi prihvatili. U njihovim očima, CarGo, i to samo i jedino CarGo, je jedini krivac za sve loše što se dešava u njihovim životima.
 
Jos jedan na taxi stajalistu naravno taxistima ne smeta, sto bi smetao pa ima taxi znak na krovu.
Dt-DeYnW0AEaNf6.jpg:large
 
Znači grad da plati izradu aplikacije za taksiste? Drugim rečima svi mi gradjani koji plaćamo porez? Zbog čega su taksisti toliko specijalni da svi mi treba njima da plaćamo izradu aplikacije ili bilo čega drugog? Zašto bi ta branša bila tako povlašćena u odnosu na sve ostale. I dalje mi nije jasno zašto je to ovde nekim forumasima u redu.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Prvo, aplikacija nije spejs šatl. Drugo, očigledno je da sadašnje stanje nije održivo, tako da svaki dobronameran predlog valja razmotriti. A Došljak jeste dao upravo predlog, nije insistirao da to tako treba i da je tako najbolje.
 
Pa grad bi im naplacivao tu aplikaciju, kao sto im naplacuje Yandex i CarGo.
 
Ok diskutujemo o predlogu, valjda to nije zabranjeno? Evo srdjanprpa je nadogradio dosljakov predlog i to vec (barem meni) zvuči bolje. Koliko god da košta pravljenje aplikacije ne vidim razlog da im to finansiraju gradjani "za badava". Pri tom, aplikacija ima raznih pa u zavisnosti od kompleksnosti i korisnosti razvoj može da bude manje ili više skup. Jeftin ne može da bude nikako. Odnosno može ali je rezultat po pravilu neupotrebljiv.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Taksisti biraju one za koje misle da će dobro da ih predstavljaju. Ako je većina taksista bahata, onda će naravno takav da bude i većinski izabrani predstavnici.

Naravno, ne treba zaboraviti da fini ljudi skoro nikako ne mogu da imaju podršku bahatih, plus što se bahati bolje "laktaju" i guraju.

Aplikacija, kao šta kaže Bender, nije spejs šatl. Svaki klinac bi mogao to da odradi. Za početak da se svaka vožnja prati. Znači veliko dugme KRENI i veliko dugme STANI i imamo vreme vožnje i putanju.

Grad plati aplikaciju, taksisti daju 200e za neki tablet i licencu, što im se odbije od nekog nameta i eto rešenja za bezbedniju vožnju.
 
Da, izrada takve aplikacije, sa ovakvom gradskom vlascu kostace poreske obveznike bar 2 miliona evra... Prilika za novu otimacinu i to u celom procesu, od izrade, preko implementacije do upotrebe.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Ako je mogao Bus plus da se izvede, ovo bi trebalo da je mnogo prostije. Naravno, mora tu neko i da se žestoko ugradi.

Bus plus kao ideja uopšte nije loša, ali svi znamo koji su glavni problemi
 
Sto ste se uhvatili za aplikaciju, aplikacija je najmanji problem, mnoga udruzenja vec imaju aplikaciju. Sustina je da li postoji trzisna bitka i da li su uslovi takvi da je neophodno biti inovativan, unapredjivati uslugu i takmiciti se oragnizacijom i cenom ili ne. Da li zelimo sistem koji garantuje da neko ko nije u stanju da se popuni bar 60% (vremena, ne predjenih kilometara) moze da opstane na taksiju ili ne?
(e sad, mozda je 60% visok cilj za preko noci, bar u Beogradu, pa je neophodno ici sitnijim koracima, ali to je pravac...)
 
Jednom da uhvatim i ove trutove kako rade svoj posao.


Slikano večeras iz (štrokavog) BKMa na početku Kolarčeve. Kontrolisali su dva divljaka bez TX tablica, jedan audi A6 i drugi BMW 5, oba sivi, iz 90ih.
 
Aplikacija poput bukinga slika tasiste i kola broj dozvole
Svi pod jednu aplikaciju gps da pokazuje nak kracu rutu od tacke a do tacke b cienu koliko ce da kosta okvirno ...
Sva vozila iste boje 500l na metan novi ....
Bjela kosulja kravata...
Gospodski ....
 
Policija zaplenila CarGo vozilo po nalogu ministarke Mihajlović
Beogradska policija zaplenila je vozilo CarGo partnera vozača Jovana Šarovića, po, kako su naveli, “nalogu ministarke saobraćaja Zorane Mihajlović”.

Do incidenta je došlo sinoć oko 19 časova, kada je CarGo partner vozač primio poziv za vožnju i prevezao lice koje se predstavilo kao osoba sa invaliditetom, a za koje se nakon vožnje ispostavilo da je policajac u civilu i da je u pitanju nameštaljka.

“Rekao sam da nisam prekršio zakon ni na jedan način, a policajci su mi rekli da postupaju po direktnom naređenju Zorane Mihajlović”, te da oni “nisu za to”, ispričao je Šarović, za šta postoji video snimak razgovora kao dokaz.

Ostatak tekstsa > https://appcargo.net/2018/12/13/zaplenjeno-cargo-vozilo/
CarGo optužuje, ministarka Mihajlović demantuje
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture saopštilo je danas da su optužbe kompanije CarGo da je ministarka Zorana Mihajlović naložila zaplenu njihovog vozila "neistinite, zlonamerne i do sada nezabeležene u poslovnoj komunikaciji".
Ostatak tekstsa > http://mondo.rs/a1152386/Auto/Vesti/Ministarstvo-demanti-CarGo-zaplena-automobila.html

Pa, ovo sada stvarno postaje zanimljivo, a i da mi ide na zivce pomalo.
U Srbiji se trenutno vode dve velike kampanje za digitalni napredak drustva, pomislio bi covek da pocinjemo da se ugledamo na Estoniju..
  • Prva je Inicijativa "Digitalna Srbija, to je zapravo neprofitna organizacija iza koje stoje firme kao sto su Microsoft, Nordeus, PWC, RAS, SevenBridges, Telekom, Telenor, Infostud, StartIT, Raiffeisen, FIS, Societe, TeleGrouup, Roche itd..
  • Druga je "Srbija zemlja inovacija" koju vodi Ministar bez portfelja Nenad Popović, a zaduzen je za - Inovacije i tehnoloski razvoj. Znaci citav jedan Ministar je zaduzen za inovacije i tehnoloski razvoj.

Ali ipak ne, ne znam ni zasto se bilo ko trudi. Srbija blokira svaki tehnoloski napredak koji moze da ugrozi neki od kartela.
 
Dobar je ovaj Vuk,bori se za jeftiniji prevoz građana ,ne bavi se on taksi prevozom :lol:
30% jeftinije 30% za sebe
Nema priče vešt
Dobro napisan tekst
 
Šta i da se bavi taksi prevozom, jel to profesija na lošem glasu možda ili?

Oh wait...
 
Ma da,gde da se bavi taksi prevozom pa tu su sve lopvi,prevaranti..
a on fin,pošten i brine o građanima,partner vozačima :lol:

oh cheap trick
 
Koliko ono prosle sedmice digose nelegalnih taxista ispred Nemanjine, ah cekaj to je taxi cartel, a da njima ne smemo nista...

:lol:
 
Ti lupiš takvu glupost i ....
Pa stvarni te ne razumem zašto nešto komentrišeš kad nemaš pojma šta i kako,pa stvarno..
A li si ti čuo kartel,kartel i ne znaš ništa više
E vo da ti objasnim
Svi divlji taksisti su se registovali u drugim Opštinama za obavljanje taksi prevoza i samim tim registovani u APR-u za obavljanje taksi prevoza.
I to u mestima kao što su APATIN,SEČANJ ITD
To su uradili iz prostog razloga da im ne bi mogli da zaplene vozilo,a to su uradili pre par godina kad je donesen zakon da se divljim taksistima oduzimaju vozila,
ali svi oni imaju po više prijava za obavljanje taksi prevoza jer su uhvaćeni da taksi prevoz obavljaju van teritorije za koju imaju taksi dozvolu.
Većina njih ima fiktivne adrese.
I to je bio osnovni problem zašto im se nisu oduzimala vozila,koristili su tu rupu u zakonu kao i CarGo što je do sad koristio,ali više neće moći ni jedni ni drugi.

Jel ti sada jasno,eto ti sad nastavi da pljuješ bez ikakvog osnova. :lol:
 
Još nešto,aplikacije donose bolju zaradu,veću zauzetost sa strankom..
To je u Bg nemoguća misija jer evo ja radim na dve aplikacija i ne može zauzetoat da bude preko 55 % zauzetosti pređenog kilometra
DA uzmemo da je i 70 km zuzetost sa strankom od pređenih 100km što je nemoguća misija
Po sadašnjim cenama
70km x 65 din = 4550 din x 25 dana = 113.750 din - 80.000din troškovi msesčni

== 33.750 din zarada taksiste

70% zauzetost nemoguća misija i sa pet aplikacija
 
Zašto onda nisu zaplenili vozila divljacima pre par nedelja kad su protestovali? Nije tako famozni novi zakon donesen juče ili danas, zar ne?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
O čemu ti pričaš,pa svako ima pravo na protest,prijaviš organizuješ itd
A divljacima objasnio šta ,kako, šta nije jasno
 
Vrh