Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Samo da se podsetimo da 70-tih nije bilo ovoliko automobila kao danas. Ljudi niti su znali da voze niti je bilo automobila.
Danas gotovo svako ima vozačku, a juga možete kupiti za 400-500e.
 
U drugoj polovini 1960-ih je naglo porastao broj automobila, tako da je Beograd tokom 1970-ih godina muku mučio u saobraćajnim gužvama.
 
MEni nesto iz ovog saopstenja ispada da ce oni saradjivati sa regularnim taksistima, i da ce im dati samo svoju aplikaciju za pozivanje vozila uz nadoknadu. Nisu napisali cargo pocinje sa radom u Svajcarskoj, trazimo vozace...
 
Eto lepo,ponudio aplikaciju legalnom prevozniku
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586223#p586223:1iwkvaa6 je napisao(la):
BATICA » 05.Dec.2018/1:23 am[/url]":1iwkvaa6]Eto lepo,ponudio aplikaciju legalnom prevozniku
Cisto da ne bude zabune, Car:Go nudi aplikaciju taksistima i u Srbiji.
 
To upšte nije tačno,cargo ne nudi aplikaciju taksistima.
Zašto prišeš neistinu, praviš zabunu
 
od roland »
Neverovatno je da se trenutno više isplati putovati gradom svojim vozilom nego taksijem i pored preskupog goriva, naplate parkinga, preskupe registracije i pooštrenih uslova za tehnički. A taksi još ima pravo na žutu traku i besplatan parking na taksi stanicama.
Ovo je STRAŠAN komentar
taksisti nije preskupo gorivo,preskupa registacija,nisu pooštreni uslovi za tehnički
a tek ovo "besplatan parking na taxi stanici" pa to je strašno,pa prijatelju i to taksista PLAĆA
kao i mnogo toga koje ti ne plaćaš sa svojim autom.......
------------------------------------------------
od bl3y4 »

Mogu oni da kažu šta hoće ali taksistima treba yandex, a ne obrnuto.

Pa može taksista da radi i na KVAKU,

od bl3y4 »

Pa da li se placa procenat aplikaciji ili taksi udruzenju i nije neka razlika. Zasto se ne borite protiv taksi udruzenja? I ona vam uzimaju procenat.

Tvoje nepoznavanje funkcionisanja naplate je toliko očigledno,ali ti komentarišeš
Evo ovako,na " bruto " promet taksiste od 100.000din mesečno taksi udruženje naplaćuje FIKSNO od 5000-8000din zavisi od udruženja do udruženja, može promet da bude i duplo veći opet isto.
Dok aplikacije na taj " bruto " promet od 100.000din uzimaju 20.000-30.000dina
I NIJE NEKA RAZLIKA,zar ne


od bl3y4 »
Ali aplikacije daju mogucnost za mnogo bolju iskoriscenost vremena i vecu sigurnost putnika i vozaca.
Delimično tačno,
Ti znaš kako sad bi aplikacije dale bolju iskoriščenost sa klientom,pa to zavisi od potražnje i u sadašnjem sistemu je to odlično rešeno, ali ti čuo od vlasnika aplikacija da bi bila bolja
Ovo za sigurnost putnika i vozača je tačno.Mada tebi aplikacija ništa ne garantuje niti ima bilo kakvu obavezu prema tebi,a takođe i prema vozaču.
od bl3y4 »
Nemate nikakve teske uslove, vozite klimatizovano, udobno vozilo. Uglavnom imate pristojne musterije, a neugodne istrpite.
Odlično što si upućen u uslove na ulici jednog taksi vozača,otkud sad klimatizovana,udobna vozila pa zar nas ne pljujete obrnuto.
----------------------------------------------------------
BATICA » Uto Dec 04, 2018 2:58 pm napisao:
Batice a sto ti ne pronadjes novi posao nego kukas na ovaj?

A zašto ti ne kupiš auto ako ti je skup taxi

Odakle ti da ja nemam auto?
Taxi koristim samo kad pijem alkohol, al od kad je Car:Go tu koristim samo Car:Go.
A ovo ti je odgovor na nivou AV, pitanjem odgovori pitanjem. Tako da ae probaj opet plz.

I meni je skupo gorivo,ali ne kupujem od ovih iz kantica...
srdjanprpa
Znaci sad ti ni Yandex ne valja?
Pa normalno i oni su ista xovna kao i Xber,derikože,monopolisti, itd mada su još kod nas i korektni ali to je samo iz prostog razloga što još nisu preuzeli tržište,a kad se to desi osetićete i vi kao stranke i mi taksisti po đepu.

BATICA » Uto Dec 04, 2018 2:58 pm napisao:
nebi bilo bleje na taxi stanicama.

nebi, vozio bi non stop,mala cena,više stranaka ,više pređenih KM,veća potrošnja goriva,i najskuplja stavka AUTO bi brzo bio za rashod ....
pređeni KM ima cenu

Ni ovde nisi tacan, imao bi vecu voznju sa klijentom, nebi imao manje od 50% koliko tvrdis sad, imao bi sigurno 70,80% sa klijentom voznju.

Ma odlično,samo što kod nas ljudi nemaju ni za bus plus, a i oni mini busevi polu prazni,
jel ti znaš da auto treba nekad i zameniti,
I sa ovim sadašnjim sitemom isto se postiže veliki procenat vožnje sa klijentom kad je odgovarajuća potražnja prema broju izvršilaca taksi prevoza,to kod nas je samu u špicu,pre podne od 08,30 -10.00h i posle podne od 16.30 do 18.30h dok ostali period su taksi stanice prepune jer je potražnja nikakva.
Pa kolika cena treba da bude da bi se povećala potražnja,jeftinija od GSP
Ali ti nemaš pojma kako to sada funkcioniše.
Jedina prednost aplikacije je je za stranku,nema cimanja pozivanja više udruženja i to je odlično, ali isto tako u vreme špica ili kad je velika podražnja ta aplikacija će ti to naplatiti samo tako...itd

Stvarno mi nije jasno sta pokusavas da objasnis, ovo sto pises ispada da 6500 taxista je pametnije od 2 miliona stanovnika u BG
a TI predstavljaš ta 2mil.
--------------------------------------------------------------
od solecar »
Još bolje bi bilo kada bi moglo da se ni ne izlazi sa taxi stanice , a da zarada bude minimum
. :)
Svako polazi od sebe i svog razmišljanja


Mnogi od VAS polaze od svog sagledavanja i mišljenja kako nešto znaju o sadašnjem funkcionisanju taksi prevoza a ustvari sve to je proizvoljno mišljenje a skroz je suprotno.
Uvek je bilo da onom ko plaća je skupo a onom ko prodaje jeftino.
Evo ja ne znam da li je taksi skup ili nije ali ajde vi pokušajte da izračunate realnu CENU KM u taksi prevozu
 
BATICE, ja bih bas voleo da vidim tvoju racunicu, eto koliko, po tvom misljenju, treba da bude start i cena km po tarifama. Znaci bez filozofije, toliko i toliko dinara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586228#p586228:wleczklx je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 1:46 am[/url]":wleczklx]To upšte nije tačno,cargo ne nudi aplikaciju taksistima.
Zašto prišeš neistinu, praviš zabunu

Ovde si u pravu, ne nudi aplikaiju taksistima, nudi vam ugovor o saradnji i da vozite po aplikaiji i da naplacujete po Car:Go ceni.
Kod:
CarGo iznajmljuje softver koji naplaćuje i organizuje prevoz auto prevoznicima i rent a car kućama, koji posluju u skladu sa Zakonom o turizmu, član 101. Svi su registrovani u Agenciji za privredne registre pod šifrom 5221 (uslužne delatnosti u kopnenom saobračaju) i 4939 (ostali prevoz putnika u kopnenom saobraćaju,) kao i [b]4932[/b] taksi prevoz.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586235#p586235:wleczklx je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 2:57 am[/url]":wleczklx]
Tvoje nepoznavanje funkcionisanja naplate je toliko očigledno,ali ti komentarišeš
Evo ovako,na " bruto " promet taksiste od 100.000din mesečno taksi udruženje naplaćuje FIKSNO od 5000-8000din zavisi od udruženja do udruženja, može promet da bude i duplo veći opet isto.
Dok aplikacije na taj " bruto " promet od 100.000din uzimaju 20.000-30.000dina
I NIJE NEKA RAZLIKA,zar ne

Auu bre, do sad si pricao da Yandex uzima 5% od voznje, sad ispade da uzima 20,30% od voznje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586235#p586235:wleczklx je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 2:57 am[/url]":wleczklx]
BATICA » Uto Dec 04, 2018 2:58 pm napisao:
Batice a sto ti ne pronadjes novi posao nego kukas na ovaj?

A zašto ti ne kupiš auto ako ti je skup taxi

Odakle ti da ja nemam auto?
Taxi koristim samo kad pijem alkohol, al od kad je Car:Go tu koristim samo Car:Go.
A ovo ti je odgovor na nivou AV, pitanjem odgovori pitanjem. Tako da ae probaj opet plz.

I meni je skupo gorivo,ali ne kupujem od ovih iz kantica...

Kakve veze ima gorivo sa mojim pitanje? Ajde da ponovim pitanje, zasto ne nadjes drugi posao ako na ovom zaradjujes minimalac?


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586235#p586235:wleczklx je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 2:57 am[/url]":wleczklx]
Ma odlično,samo što kod nas ljudi nemaju ni za bus plus, a i oni mini busevi polu prazni,
jel ti znaš da auto treba nekad i zameniti,
I sa ovim sadašnjim sitemom isto se postiže veliki procenat vožnje sa klijentom kad je odgovarajuća potražnja prema broju izvršilaca taksi prevoza,to kod nas je samu u špicu,pre podne od 08,30 -10.00h i posle podne od 16.30 do 18.30h dok ostali period su taksi stanice prepune jer je potražnja nikakva.
Pa kolika cena treba da bude da bi se povećala potražnja,jeftinija od GSP
Ali ti nemaš pojma kako to sada funkcioniše.
Jedina prednost aplikacije je je za stranku,nema cimanja pozivanja više udruženja i to je odlično, ali isto tako u vreme špica ili kad je velika podražnja ta aplikacija će ti to naplatiti samo tako...itd

A ti si ekonomista pa znas sve ovo?
Kako to onda da se broj vozaca u Car:Go sistemu uvecava nonstop?
Evo ja cu da ti objasnim, zato sto im raste broj klijenata, jer je klijentu lakse kad vidi da ce voznja da ga kosta od tacke A do tacke B nekih 300din, nego da sedne u taxi i da gleda u taximetar koji samo otkucava. Dve karte u GSP kostaju 140 din, pa pre cu da dodam jos 160din da se vozim od tacke A do tacke B sa kolima, nego da cekam GSP, a sa druge strane da nemam Car:Go onda bih cekao GSP, jer taxi bi me izasao 500,600din (da ne pricamo o skupljim tarifama) a to je velika razlika 360,460din.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586235#p586235:wleczklx je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 2:57 am[/url]":wleczklx]
Stvarno mi nije jasno sta pokusavas da objasnis, ovo sto pises ispada da 6500 taxista je pametnije od 2 miliona stanovnika u BG
a TI predstavljaš ta 2mil.

Ne predstavljam, al imam oci da vidim i usi da cujem i ne bezim od istine.
Pogledaj zadnjih 20,30 stranica pa ces videti koliko su ljudi ocajni na taxi prevoznike, zasto vas zovu taxi mafia. U 90% kad izadjete u novine ili na tv il ste nekog odrali ili napravili neko piiip.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586235#p586235:wleczklx je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 2:57 am[/url]":wleczklx]
Mnogi od VAS polaze od svog sagledavanja i mišljenja kako nešto znaju o sadašnjem funkcionisanju taksi prevoza a ustvari sve to je proizvoljno mišljenje a skroz je suprotno.
Uvek je bilo da onom ko plaća je skupo a onom ko prodaje jeftino.
Evo ja ne znam da li je taksi skup ili nije ali ajde vi pokušajte da izračunate realnu CENU KM u taksi prevozu

Pa i ti dajes neka misljenja a ne znas kako nesto funkcionise.
Pa mi ti uporno govorimo da je taxi u Beogradu preskup, al ti uporno govoris da taxisti imaju milion troskova i da jedva zaradjujete minimalac sta vise ni minimalac ne mozete da zaradite.
 
Eto ne znam,kazu da je skupo...nemaju svoje automobile ili ih ne voze
Taksista godisnje predje prosecno oko 40.0000 km - 45.000 km,onaj sto zivi od taksiranja,
znam samo da su mi mesecni troskovi nesto preko 80.000 din za predjenih 100 km dnevno,redovno odrzavanje,servisi(mali i veliki),plocice ,diskovi,gorivo,gume,registacija,sestomesecni tehnicki pregled,produzenje taksi dozvole,koriscenje radio centar(aplikacije) porez i doprinosi itd
Takodje bez bolovanja i nekih vecih kvarova poput lamele i plivajuceg zamajca,bosh pumpe,pumpe u rezervaru,spona,lezaja tocka,amortizera,itd itd itd
Znaci 25 radnih dana moram da pazarim 3.200 din da bi kao bi na nuli,
a treba nekad valjda i auto da se zameni(5.000e prosecan,a tek skupli :bash: ) sto znaci 5god. jos min, 500din dnevno
Eto 3700din dnevno pazara za osnovne troskove,bez vecih kvarova,bolovanja,plate,
sa platom od 40.000 din jos 1.600 din = 5.300 din dnevno
Ako uzmemo da taksista 25 dana radi po 10h i uzme 10 voznji (start 170din)na sat (tesko,tesko) to je 1700 dnevno znaci plata i sitni troskovi
Ostaje nam 3700 da mora da zaradi,po sadasnjm cenama mora da bude zauzet sa lijentom
57 km x 65 din km = 3700din i praznog hoda 40 km
Sto znaci da je zauzet 60 %
I nedaj boze nekog veceg kvara ili sudara,bolesti pa da se ne radi 20-ak dana,samo jednom godisnje
Stim da ovde nisu uracunati jos mnogi sitni troskovi i auto skuplji od 5.000e
Nisam ekonomista ali to je neka moja prosta racunica.
 
Da ponovim moje pitanje.

Sto ne nadjes drugi posao nego se mucis vozeci taxi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586264#p586264:2b0jj715 je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 9:29 am[/url]":2b0jj715]Eto ne znam,kazu da je skupo...nemaju svoje automobile ili ih ne voze
Taksista godisnje predje prosecno oko 40.0000 km - 45.000 km,onaj sto zivi od taksiranja,
znam samo da su mi mesecni troskovi nesto preko 80.000 din za predjenih 100 km dnevno,redovno odrzavanje,servisi(mali i veliki),plocice ,diskovi,gorivo,gume,registacija,sestomesecni tehnicki pregled,produzenje taksi dozvole,koriscenje radio centar(aplikacije) porez i doprinosi itd
Takodje bez bolovanja i nekih vecih kvarova poput lamele i plivajuceg zamajca,bosh pumpe,pumpe u rezervaru,spona,lezaja tocka,amortizera,itd itd itd
Znaci 25 radnih dana moram da pazarim 3.200 din da bi kao bi na nuli,
a treba nekad valjda i auto da se zameni(5.000e prosecan,a tek skupli :bash: ) sto znaci 5god. jos min, 500din dnevno
Eto 3700din dnevno pazara za osnovne troskove,bez vecih kvarova,bolovanja,plate,
sa platom od 40.000 din jos 1.600 din = 5.300 din dnevno
Ako uzmemo da taksista 25 dana radi po 10h i uzme 10 voznji (start 170din)na sat (tesko,tesko) to je 1700 dnevno znaci plata i sitni troskovi
Ostaje nam 3700 da mora da zaradi,po sadasnjm cenama mora da bude zauzet sa lijentom
57 km x 65 din km = 3700din i praznog hoda 40 km
Sto znaci da je zauzet 60 %
I nedaj boze nekog veceg kvara ili sudara,bolesti pa da se ne radi 20-ak dana,samo jednom godisnje
Stim da ovde nisu uracunati jos mnogi sitni troskovi i auto skuplji od 5.000e
Nisam ekonomista ali to je neka moja prosta racunica.

Uz ovu matematiku, koliko mislis da treba da bude start i kilometar po 1.2.3 tarifi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586260#p586260:1g86fpo0 je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Dec 05, 2018 9:09 am[/url]":1g86fpo0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586228#p586228:1g86fpo0 je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 1:46 am[/url]":1g86fpo0]To upšte nije tačno,cargo ne nudi aplikaciju taksistima.
Zašto prišeš neistinu, praviš zabunu

od srdjanprpa »
Ovde si u pravu, ne nudi aplikaiju taksistima, nudi vam ugovor o saradnji i da vozite po aplikaiji i da naplacujete po Car:Go ceni.

Da i ne želim da idem u propast jer znam da je to neisplativo,to mi govori moje iskustvo po sadašnijm cenama kojim vozim,Ne želim nelegalno da radim.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586235#p586235:1g86fpo0 je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 2:57 am[/url]":1g86fpo0]
Tvoje nepoznavanje funkcionisanja naplate je toliko očigledno,ali ti komentarišeš
Evo ovako,na " bruto " promet taksiste od 100.000din mesečno taksi udruženje naplaćuje FIKSNO od 5000-8000din zavisi od udruženja do udruženja, može promet da bude i duplo veći opet isto.
Dok aplikacije na taj " bruto " promet od 100.000din uzimaju 20.000-30.000dina
I NIJE NEKA RAZLIKA,zar ne

od srdjanprpa »
Auu bre, do sad si pricao da Yandex uzima 5% od voznje, sad ispade da uzima 20,30% od voznje.

Jesam,jesam i sad uzima 5% ali kad osvoji tržište(ako osvoji) ide to na 20-30% kao i Uber ili nelagalni Cargo
A računica je ovakva 3000 vozača x 20.000 din mesečno = 60.000.000 / 118 =508.000 e mesečno x 12 meseci = 6.100.000 e godišnje
Zato njima uvek malo vozača.........
od srdjanprpa »
A ti si ekonomista pa znas sve ovo?
Kako to onda da se broj vozaca u Car:Go sistemu uvecava nonstop?
Evo ja cu da ti objasnim, zato sto im raste broj klijenata, jer je klijentu lakse kad vidi da ce voznja da ga kosta od tacke A do tacke B nekih 300din, nego da sedne u taxi i da gleda u taximetar koji samo otkucava. Dve karte u GSP kostaju 140 din, pa pre cu da dodam jos 160din da se vozim od tacke A do tacke B sa kolima, nego da cekam GSP, a sa druge strane da nemam Car:Go onda bih cekao GSP, jer taxi bi me izasao 500,600din (da ne pricamo o skupljim tarifama) a to je velika razlika 360,460din.
Nisam ekonomista,normalno
pa odlično što si ti samo ekonomista iz svog đepa,i ti si sračunao svoju računicu
Pa broj vozača se uvećava iz prostog razloga,
koji ti ne vidiš,ne želiš
puno je nezaposlonih sa autom,nemaju računicu isplativosti,
takođje i oni koji rade, pa dopunski misle da kao nešto zarade...

srdjanprpa »
Pogledaj zadnjih 20,30 stranica pa ces videti koliko su ljudi ocajni na taxi prevoznike, zasto vas zovu taxi mafia. U 90% kad izadjete u novine ili na tv il ste nekog odrali ili napravili neko piiip.
Kad i pogledam to je 20,30 ljudi a i manje koji su očajni.....ja isto toliko znam mojih stranaka koje vozim svaki dan i koji su prezadovoljni
Tvoje razmišljane, kad smo god u novinima da smo nekog odrali itd
govori o tebi i tvom mišljenju kao da su svi taksisti lopovi šljam(ne kažem da ih nema)
sramotno je to,u svakoj profesiji ima lopova i šljama i nikad mi na pamet neće pasti da ih sve svrstam u isti koš kao ti
Ali jednostavno to je tvoje razmišljanje
Jedostavno tvrdim da 90% taksista obavlja svoj posao savesno i regularno a ti 10% ja ne mogu da ih promenim .

srdjanprpa »
Pa i ti dajes neka misljenja a ne znas kako nesto funkcionise.
Pa mi ti uporno govorimo da je taxi u Beogradu preskup, al ti uporno govoris da taxisti imaju milion troskova i da jedva zaradjujete minimalac sta vise ni minimalac ne mozete da zaradite.

Dobro ja ne znam kako funkcioniše taksi u kome sam 20 god,a dok sve znate,smo znate da je skupo,da ima lopova taksista i šljama.Dovoljno,zar ne
A niste znali masu osnovnih stvari o taksiju šta i kako,a rashode,o njima niste ni razmišljali

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586265#p586265:1g86fpo0 je napisao(la):
srdjanprpa » Sre[/url]":1g86fpo0]Da ponovim moje pitanje.

Sto ne nadjes drugi posao nego se mucis vozeci taxi?

Eto neću,volim ovaj posao,dovoljno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586269#p586269:1c90r6u9 je napisao(la):
Misha V » Sre Dec 05, 2018 11:09 am[/url]":1c90r6u9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586264#p586264:1c90r6u9 je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 9:29 am[/url]":1c90r6u9]Eto ne znam,kazu da je skupo...nemaju svoje automobile ili ih ne voze
Taksista godisnje predje prosecno oko 40.0000 km - 45.000 km,onaj sto zivi od taksiranja,
znam samo da su mi mesecni troskovi nesto preko 80.000 din za predjenih 100 km dnevno,redovno odrzavanje,servisi(mali i veliki),plocice ,diskovi,gorivo,gume,registacija,sestomesecni tehnicki pregled,produzenje taksi dozvole,koriscenje radio centar(aplikacije) porez i doprinosi itd
Takodje bez bolovanja i nekih vecih kvarova poput lamele i plivajuceg zamajca,bosh pumpe,pumpe u rezervaru,spona,lezaja tocka,amortizera,itd itd itd
Znaci 25 radnih dana moram da pazarim 3.200 din da bi kao bi na nuli,
a treba nekad valjda i auto da se zameni(5.000e prosecan,a tek skupli :bash: ) sto znaci 5god. jos min, 500din dnevno
Eto 3700din dnevno pazara za osnovne troskove,bez vecih kvarova,bolovanja,plate,
sa platom od 40.000 din jos 1.600 din = 5.300 din dnevno
Ako uzmemo da taksista 25 dana radi po 10h i uzme 10 voznji (start 170din)na sat (tesko,tesko) to je 1700 dnevno znaci plata i sitni troskovi
Ostaje nam 3700 da mora da zaradi,po sadasnjm cenama mora da bude zauzet sa lijentom
57 km x 65 din km = 3700din i praznog hoda 40 km
Sto znaci da je zauzet 60 %
I nedaj boze nekog veceg kvara ili sudara,bolesti pa da se ne radi 20-ak dana,samo jednom godisnje
Stim da ovde nisu uracunati jos mnogi sitni troskovi i auto skuplji od 5.000e
Nisam ekonomista ali to je neka moja prosta racunica.

Uz ovu matematiku, koliko mislis da treba da bude start i kilometar po 1.2.3 tarifi?

Sve ti govori gore napisano,da je ova cena na ivici rentabilnosi,neke stvari sa ovim cenama trpe,rad preko 10h,lošiji automobili,produženje intervala velikog i malog servisa,duga za porez,manji kvarovi itd itd
Nisam ekonomoista niti saobraćalni inž. ovo je samo iskustvo
Dosta je parametara za određivanje cene jednog pređjenog km
 
Ja sam pitao za tvoje misljenje, kakva cena treba da bude da bi po tvom misljenju posao imao smisla?
 
Meni sve ovo govori ili da nas lazes ili da si neradnik.

Pricas kako radite ispod minimalca, a kad te pitamo da nadjes drugi posao gde bi vise imao kinte ti ne zelis.
Sto dolazim do zakljucka da imate mnogo vecu zaradu a ne koliko ovde prestavljas ili da ste neradnici.

A gledajuci taxiste u Novom Sadu koji rade po manjoj tarifi pa opstaju, dolazim do zakljucka da imate mnoogo vecu zaradu.


Al dobro, lepo je sto si sa nama ovde da podeslis to iskustvo kako je biti taxista al nemoj da pokusavas da ubedis ljude u nesto sto svi mi ovde vidimo da nije istina.
 
od BATICA »
Tvoje nepoznavanje funkcionisanja naplate je toliko očigledno,ali ti komentarišeš
Evo ovako,na " bruto " promet taksiste od 100.000din mesečno taksi udruženje naplaćuje FIKSNO od 5000-8000din zavisi od udruženja do udruženja, može promet da bude i duplo veći opet isto.
Dok aplikacije na taj " bruto " promet od 100.000din uzimaju 20.000-30.000dina
I NIJE NEKA RAZLIKA,zar ne
Nisam siguran ko ovde prica gluposti, Yandex uzima 30%?
EDIT: Provericu ovu informaciju i cim saznam odgovor napisacu ovde.

od BATICA »
Delimično tačno,
Ti znaš kako sad bi aplikacije dale bolju iskoriščenost sa klientom,pa to zavisi od potražnje i u sadašnjem sistemu je to odlično rešeno, ali ti čuo od vlasnika aplikacija da bi bila bolja
Ovo za sigurnost putnika i vozača je tačno.Mada tebi aplikacija ništa ne garantuje niti ima bilo kakvu obavezu prema tebi,a takođe i prema vozaču.
Trenutni sistem se zasniva na "licitacijama" od strane vozaca ko moze brze da stigne na odredjenu lokaciju. Tako barem funkcionise Alfa taksi koliko sam uspeo da primetim na poslednjoj voznji.

Osim sto ometa vozaca koji konstantno prait "priliku", nije prilicno efikasno i stvarno se nadam da im ne placate vise od 50 dinara za to.

Ukoliko postoji sistem koji je povezan istovremeno sa kupcima i prodavcima usluge, on moze da predvidi kretanje potrebe za uslugom.
Npr. ukoliko svaki dan u 16h iz Airport City-a dodje 20 zahteva za voznju, vozaci se mogu pre vremena uputiti da budu u pripravnosti. Time se smanjuje prazan hod, a kupac je zadovoljan posto je bio odmah usluzen.

od BATICA »
Odlično što si upućen u uslove na ulici jednog taksi vozača,otkud sad klimatizovana,udobna vozila pa zar nas ne pljujete obrnuto.
Takve uslove Vam zakon propisuje. A vozila su generalo u uzasnom stanju ili sam ja najveci baksuz u ovom gradu po pitanju taksi vozila. Jeste da se vozim retko, ali u 100% slucajeva mi je doslo polu ispravno vozilo. Ili nisu radila vrata, ili ne moze da se spusti staklo itd..

Inace, otac mi je vozac kamiona, a i ja sam mu pomagao jedno vreme. Prilicno sam upoznat sa tezinama posla voznje. Istovaranje i utovaranje kamiona je nesto drugo, ali ti se time ne bavis tako da znam koliko se mucis na poslu.
od BATICA »
Stvarno mi nije jasno sta pokusavas da objasnis, ovo sto pises ispada da 6500 taxista je pametnije od 2 miliona stanovnika u BG
a TI predstavljaš ta 2mil.
Predstavlja barem nas dvojcu ako nista drugo..

od BATICA »
Evo ja ne znam da li je taksi skup ili nije ali ajde vi pokušajte da izračunate realnu CENU KM u taksi prevozu
Ne znam zasto bi bilo ko racunao cenu KM. Neka drzava da da minimalna mesecna zarada vozaca mora da bude u skladu sa minimalnocm cenom rada, pa ko koliko moze da optimizuje svoje troskove neka toliko spusti cenu.
Ako se vozacu ne svidja plata u tom udruzenju ili aplikaciji neka predje u drugo.

Izbor je odlicna stvar, stvara potrebu za borbom za klijente. A ovako kada ste ususkani i zasticeni, zabole Vas du*e za sve osim da ne dodje bolja konkurencija, onda se odmah probudite.
 
Toliko neboluza si napisao da je svaki komentar suvisan
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586281#p586281:1r3yfz1r je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Dec 05, 2018 12:28 pm[/url]":1r3yfz1r]Meni sve ovo govori ili da nas lazes ili da si neradnik.

Pricas kako radite ispod minimalca, a kad te pitamo da nadjes drugi posao gde bi vise imao kinte ti ne zelis.
Sto dolazim do zakljucka da imate mnogo vecu zaradu a ne koliko ovde prestavljas ili da ste neradnici.

A gledajuci taxiste u Novom Sadu koji rade po manjoj tarifi pa opstaju, dolazim do zakljucka da imate mnoogo vecu zaradu.


Al dobro, lepo je sto si sa nama ovde da podeslis to iskustvo kako je biti taxista al nemoj da pokusavas da ubedis ljude u nesto sto svi mi ovde vidimo da nije istina.

Dobro zivi u svom ubedjenju,sve sam lagao
Ako smatras da zaradjujemo 500-600 e i to je ok
Takodje ako smatras da je neradnik onaj ko provede 250 h na ulici i predje 3500 km mesecno gradske voznje i radi 300 dana u godini i to da treba da vozi auto od 8-10.000e i to je ok
A voznja da kosta 2-3e i to je ok
I to da moze svako da taksira i to je ok
U svakom slucaju taksi je skupo prevozno sredstvo verovali vi to ili ne,ma ko god ga obavljao i na koji nacin.
 
Tacno, taxi je skupo prevozno sredstvo, i ako ga vi taksisti nacinite jos skupljim, moracete da protestujete protiv gradjana zato sto ne koriste vase usluge. I nestankom Car Go-a i slicnih aplikacija, nista se nece promeniti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586332#p586332:31yu3pkb je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 3:33 pm[/url]":31yu3pkb]
Dobro zivi u svom ubedjenju,sve sam lagao
Ako smatras da zaradjujemo 500-600 e i to je ok
Takodje ako smatras da je neradnik onaj ko provede 250 h na ulici i predje 3500 km mesecno gradske voznje i radi 300 dana u godini i to da treba da vozi auto od 8-10.000e i to je ok
A voznja da kosta 2-3e i to je ok
I to da moze svako da taksira i to je ok
U svakom slucaju taksi je skupo prevozno sredstvo verovali vi to ili ne,ma ko god ga obavljao i na koji nacin.

Ne zivim ja u svom ubedjenju, vec sam dosao do zakljucaka koje si izneo gore.

A da se nisi zapitao nekad kako da provedemo manje vremena na ulici a da zaradimo isti novac? Dal da probamo da privucemo klijente mozda jeftinijom voznjom, mozda neke akcije tipa svaka peta voznja 50% gratis, ili da poklanjate neke cokoloadice kao znak paznje ili da uvedete WiFi u kola i ... Ili je najlakse da kazete da provedite 250h na ulici pod istim uslovima i samo da kukate?

Sto niste napravili neki strajk organizovan za poskupljenje goriva, sto niste podrzali tad narod, nego ste tad vozili klijente jer su bile pojedine GSP linije blokirane.

Uostalom ajde odgovori mi na silna ona gore pitanja, pocev od toga sto si slagao da CarGo nije nudio taxistima saradnju, da Yandex naplacuje 20,30% a lepo si vec jednom rekao da naplacuju 5%.

Znamo da je skupo, zato se i vozimo CarGo-om :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586319#p586319:2eekavs4 je napisao(la):
BATICA » Sre Dec 05, 2018 3:00 pm[/url]":2eekavs4]Toliko neboluza si napisao da je svaki komentar suvisan

Iskreno, mi ovde vidimo da samo ti bises neke nebuloze jer ni za jednu stavku nemas dokaz a razumes se u sve.
 
srdjanprpa »
Ne zivim ja u svom ubedjenju, vec sam dosao do zakljucaka koje si izneo gore.
ma zaključak je :lol:
srdjanprpa »
A da se nisi zapitao nekad kako da provedemo manje vremena na ulici a da zaradimo isti novac?
Odlično,jesam ali narod jednostavno nema pare,pa većina se švercuje i u GSP-u
srdjanprpa »
Dal da probamo da privucemo klijente mozda jeftinijom voznjom, mozda neke akcije tipa svaka peta voznja 50% gratis,
Eto vidiš nemaš pojma,ALFA I GOLD na nelegalan način ponudili jeftinije 10% danju i 20% noću i ništa nemaju više posla nego PINK,BEOGRADSKI,LUX I drugi . Stim što ubijaju auto sa mnogo većom kilometražom i mnogi su u problemu sa dugovanjem za porez itd.
srdjanprpa »
Ili je najlakse da kazete da provedite 250h na ulici pod istim uslovima i samo da kukate?
Evo da i ja tebi dam savet, pa nađi još jedan posao pa ti taxi neće biti skup
srdjanprpa »
pocev od toga sto si slagao da CarGo nije nudio taxistima saradnju
I dalje tvrdim da nam nije nudio aplikaciju
srdjanprpa »
da Yandex naplacuje 20,30% a lepo si vec jednom rekao da naplacuju 5%.
Jesam napisao da naplaćuje Yandex 5% a nigde nisam napisao da naplaćuje 20-30%
to sam napisao za CarGo i UBER a da će i Yandex kad (ako) osvoji tržište postupiti isto
Znamo da je skupo, zato se i vozimo CarGo-om
Još do 07.02.2019 :lol: :lol:
od srdjanprpa »
Iskreno, mi ovde vidimo da samo ti bises neke nebuloze jer ni za jednu stavku nemas dokaz a razumes se u sve.
A ti imaš dokaz :lol:
moj dokaz je moj posao a tvoj
To mi napisa onaj ko nije znao koji profesinalni vozač treba da radi lekarski na tri godinea a ima skoro sve kategorije

ps
i još nešto,ja na ovom forumu ne polemišem o bilo čemu drugom jer nisam upućen a ti vidim u sve razumeš se
od srdjanprpa »
A gledajuci taxiste u Novom Sadu koji rade po manjoj tarifi pa opstaju
A evo pročitaj ovo pa će ti biti jasno kako opstaju
http://sitans.iz.rs/wp-content/uploads/ ... 20Sadu.pdf

ovo ću da izdvojim 19.strana
Поред података који су затражено од такси удружења, од Градске управе за
инспекцијске послове затражени су подаци о издатим решењима за такси вотила
које је издао овај градски орган у 2012 и 2013 години. Како један број такси
удружења из нама непознатих разлога није желео да достави тражене податке није
било могуће, апсолутно тачно утврдити број такси возила по удружењима. На
основу добијених података утврђено је да на подручју града Новог Сада укупно
функционише 15 такси удружења. Појам такси удружење коришћен је као
универзални без обзирана да ли се ради о привредном друштву или другом правном
лицу.
Анализом података достављеним од стране Градске инспекције утврђено је
да тренутно, односно завршно са 31 јануаром 2014. год. на подручју Новог Сада има
927 возила која имају уредно издато решење. Према подацима добијеним из такси
удружњена и других извора процењено је да у систему такси превоза на подручју
Новог Сада има између 1500 и 1550 возила.
 
Da ne polemišeš ni ovde , bilo bi sve OK. Problem je što jednog dana pišeš jedno , drugog dana drugo , i posle na sve to kažeš kako je dokaz za to što tvrdiš tvoj posao , a da smo svi mi neupućeni , da iznosimo neistine... OK , ako je tako , kako je moguće da se onda većina podataka koje nam prezentuješ razlikuju na dnevnom nivou? Kako je moguće da jednog takvog sagovornika shvatimo ozbiljno kada on sam iznosi različite informacije za istu stvar , a plus što imamo i gomilu kontradiktornosti i izjava i izveštaja sa raznih strana , kao i utiske korisnika usluge.
 
Vrh