Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585286#p585286:1qgovov3 je napisao(la):
astrodule » Sub Dec 01, 2018 11:20 am[/url]":1qgovov3]Ali ja ne mogu da shvatim koji je interes Grada da ne reši taj problem. Davno sam čuo da Čume drži divljake na aerodromu, ali da li je moguće da neko stoji i iza divljaka po centru?

Aerodrom je skoro sredjen,ima jos njih nekolik divljih i legalnih koji stoje u holu,taksi,taksi nude se ko trotar....e
Pre nego sto smo uspeli da se postavi taxi pult na medjunarodnim dolascima,posteni i legalni taksisti nisu ni mogli da sidju u rupu na taxi stanicu kod medju. dolazaka i doticni surcinac jeste stitio neke.
Ali tu je ova vlast vise puta bas reagovala zestoko,po dve tri intervetne su dezurale danima i bilo je tu svaceg...
Sto se tice divljaka, u principu njih niko u centru ne stiti,koriste rupe u zakonu(nadam se da u ovom novom nema) takodje nerad nadleznih sluzbi,manjak saobracajnih ispektora.
Ali ovaj put smo dobili obecanja da ce novi zakon striktno da se sprovede na sve vrste,divljaka,lopova itd.
Imaju rok do Februara,inace nece biti malog protesta vec ce biti ukljuceni svi taksist i kamiondjije iz Srbije.
Ali opet ima tu puno politike .....sindikati,taksi predstavnici, imalo je raznih pritisaka na njih.
Jer u Srbji ima oko 15.000 registovanih taksista, od toga skoro polovina je u Beogradu.
Svaki protest,najveci 2005 ili 2008 se dozira,jer kad bi se pojavilo 10.000 vozila u centru..................pa Grad bi totalno stao.

A sto se tice aplikacija pa bitke se vode u celoj Evropi,svugde je bio ogranicen broj taksja.
U pocetku sve aplikacije su korisnicima donosile benefit nize cene ali vremenom se cena izjednacavala ili blago bila jeftinija a nekad,kad je velika potraznja cak i skupje .
U svakom slucaju u takvom nacinu poslovanja nemaju puno koristi ni korisnici ni vozac,ili je to trenutni privid boljeg,jeftinijeg.......isto kao akcije u supermarketima.
Evo Yandex reklamira popust od 70 % ali voznju od 1000din placate 600din.
Poznata prica,ubijaju konkurenciju,klasican damping cena,a kad osvoje trziste onda oni diktiraju ..a svi pocinju na isti nacin,nisu oni taksi nego visoko tehnoloska kopanija,bla,bla
Pa cak je i sud u Strazburu presudio da se oni ipak bave prevozom
Velika je tu lova u igri
Zabluda vozaca kao i korisnika....ocenjivanje ima smisla, a da,ide u korist vlasniku aplikacije nece mu uzeti prcenat od voznje
Znam ko me vozi,imam negovo ime,znam koji auto, ko vas vozi u autobusu,avionu,ko vam prodaje pljeskavicu.......itd

PS
Jel neko stopovao koliko sekundi ima minut kad vam najave vozilo a koliko sekundi je u minutu kad vas vozi.. :lol:
 
A zasto vise nema popusta kad se narucuje voznja preko telefonom, to je koliko se secam bilo pre, pa je bila neka mala pobuna i sad je ukinuto i to su svi ukinuli, zasto?
 
Evo blic pise dok kad ce nas taksisti gnjaviti sa strajkom u nemanjinoj ...
 
Ima i dalje popust u dva udruzenja, i ta udruzenja su redovni posetioci na protestima (alfa i gold). Bune se zbog cargoa sto ima nize cene a i oni daju popust :)
 
https://staimanovo.com/english/taxi-dri ... urvive/59/ (neki naš lik na dnu ima link ka eksel tabeli)

TaxiChart.png


I made excel table with Average monthly wage, average hour wage, gas price per liter, start price for taxi, price for 1km and then I calculated price for 5km that included starting price.

After that I made another column called „Ideal“ that included: Starting price, 1/4th of an hour wage for 15 min. drive, 1/2 lite of fuel.This column did not include other expenses but just this core ones.

What will this column show? Well, ideally how much more drivers make then average wage per 1/4 of hour. But don’t be fooled – Taxi drivers don’t have 100% utilization rate, so actual earning are much lower.

Well, I can see that most taxi drivers are barely making it, but some like in UK, Germany, Luxemburg, Japan have very good wages – Seven times higher than average, so if they have customers 1/7th of a day they are making average salary.

And in my home country data says Taxi drivers are making just enough to live. Gas prices are high, so they don’t make a ton of money.

This data does not take into account price of a vehicle, licences or maintenance cost but I think its good enough to show what can taxi drivers expect.

Errors in data
As you can see there are some weird data in this table.
For example, Taxis in Singapore and Qatar are loosing money but in contrast – Taxi drivers in Honduras and Dominican Republic are making 13 times more money then average person in their country.
 
Nego, stigao iznenadni udarac sa boka... sa leđa... odakle ga pošteni taksisti nisu očekivali... Pravo iz Rusije. To, braćo!

Yandex.Taxi: "BG potrebno 3x više taksista, usluge preskupe"
Iskustvo poslovanja na 14 različitih tržišta, kao i posebno razvijena dugogodišnja saradnja sa gradskim vlastima u Moskvi pokazuje da je Srbiji potrebna radikalna promena zakonodavstva u oblasti taksi usluga. Da bi se Beograd i ostali gradovi Srbije razvijali i postali savremeni "pametni gradovi", država bi morala temeljno da izmeni zakone u oblasti taksi prevoza, pre svega u oblasti regulisanja cena i vođenja prilično rigidne politike izdavanja licenci za nove vozače. To u razgovoru za B92.net kaže Anton Petrakov, direktor za vezu sa državnim organima Yandex.Taxi.

To mišljenje podelio je i tokom prezentacije "Smart City" na konferenciji Innovation Talk koja je ove nedelje održana pod pokroviteljstvom Ministarstva za inovacije Srbije.

"Koncept 'Smart City', između ostalog, podrazumeva značajno smanjenje upotrebe i čak potpuno napuštanje ličnih automobila. Ako je u gradu dobro razvijen, ne samo tradicionalni javni prevoz, već i 'lični' (taksi, car sharing), koji je jeftin i udoban za korišćenje, njihov automobil postaje nepotreban. Zašto gubiti vreme i novac za kupovinu automobila, osiguranje, održavanje, traženje parking mesta, brinući o sigurnosti vozila dok šetate ili dok idete u restoran, kada u bilo kom trenutku i u bilo kom mestu u gradu možete naručiti jeftini taksi? A ako želite da vozite - koristite car shering: brzo će te pronaći automobil u vašoj blizini sa vašeg pametnog telefona, odvesti se tamo gde želite, i ostavite auto na ulici za sledeće korisnike", kaže Petrakov.

Prema njegovim rečima, u mnogim razvijenim gradovima sveta to se već dešava. "Nažalost, u Srbiji to nije moguće zbog ozbiljnih zakonskih ograničenja u oblasti taksi usluga. Cene prevoza se utvrđuju zakonom i veoma su visoke. Interesantno je i da je Srbija u sve većem deficitu sa vozačima javnog prevoza koji odlaze u inostranstvo a sa druge strane taksisti imaju sve više ograničenja zbog zakonodavstva".

"Taksi tržište u zemlji je trenutno u ozbiljnoj krizi, a ako se ništa ne uradi, za nekoliko godina će i nestati. Taksisti, naravno, brinu o svojim zaradama i mogu ih shvatiti. Iz istog razloga, protestuju protiv dolaska tehnoloških platformi, verujući da one uzimaju njihov novac i ne osiguravaju sigurnost prevoza. Ali kako pokazuje naše iskustvo, sve se događa potpuno suprotno: kada se cene za prevoz smanje i tržište postaje otvoreno, vozači počinju zarađivati više. Platforme poput naše pomažu u tome: zahvaljujući modernim tehnologijama, vreme mirovanja i čekanja vozača je smanjeno nekoliko puta, tako da stvarno zarađuju većinu radnog dana. Zahvaljujući otvorenom tržištu pojavljuju se nove kompanije, dolaze veliki igrači, koji počinju da se takmiče ne samo za putnike, već i za vozače", smatra Petrakov.

Po rečima Antona Petrakova, čak u jednom od najskupljih gradova na svetu u Moskvi - prosečna cena vožnje taksijem je približna kao i u Beogradu, dok je prosečna plata dva puta veća. Pored toga, važeći zakon je napravljen tako da dobijanje taksi licence u zemlji već duži niz godina je nemoguć. Broj vozača je prirodno smanjen, a za one koji žele da zaradjuju dodatni novac, postoji samo jedan izlaz - da se to uradi nezakonito, zaobilazeći zakon i poreze.

Na pitanje kakva su iskustva YandexTaxi u tom smislu na drugim tržištima, Petrakov objašnjava iskustvo koje imaju sa Moskvom, gde sa lokalnim vlastima imaju temeljnu saradnju u oblasti javnog prevoza i imaju više servisa i aplikacija koje pomažu ljudima da stignu od tačke A do tačke B.

"Yandex je osim taksi prevoza doneo i druge servise koji su veoma korisni za one koji ih upotrebljavaju. Sa jedne strane imate visoku cenu usluge, velike gužve po gradu i mnogo vremena je potebno da na primer stignete od kuće do posla. Sa druge strane grad može to da reši ali je to skupo, nemaju ekspertizu o detaljima i mehanizmima kako saobraćaj funkcioniše. Mi smo pre pet godina postpisali ugovor sa gradom Moskva gde smo imali 'road map', počeli smo da dajemo podatke gradu o saobraćajnim gužvama, koje dobijamo od korisnika Yandex mapa i navigacije a to je skoro svaki stanovnik Moskve sada. Znamo takođe brzinu svakog automobila u Moskvi, što omogućava predviđanje dinamike saobraćaja u narednih pola sata na primer. Oni su nama počeli da dostavljaju informacije o zatvorenim ulicama ili oblastima, hitnim građevinskim radovima, o novim putevima kako bi ih ucrtali na mape i kako bi korisnici mogli da ih koriste", objašnjava Petrakov i dodaje da je veliki projekt u Moskvi bio da se praktično razvije taksi servis.

"Pre pet godina je bilo 90 odsto nelegalnih taksista. Ljudi su uzimali taksi, odnosno nismo mogli da kažemo da je bilo taksista uopšte. Postojala su privatna kola koja su prevozila ljude, korisnici nisu znali ko su oni, očekivali su ekstra novac za uslugu, cena je bila previsoka, to je bila siva zona. Odlučili smo da lansiramo ekstra usluge Yandex-a, počeli smo da proveravamo dozvole koje grad izdaje taksistima, da li je auto legalan ili ne, razmenjivali podatke kako bi se ustanovilo koliko je automobila potrebno za grad Moskvu. Ta saradnja i različiti projekti su snizili cenu taksija za dva do tri puta u odnosu na period od pre pet godina a u isto vreme broj taksista je porastao sa 25.000 na 70-75.000, koliko ih je danas. U isto vreme prihod svakog taksiste je porastao zato što je usluga taksija postala dostupona, svaki stanovnik može da je priušti, može da plati relaksirano, karticom, prijemčivo je za korišćenje i za turiste i za stanovnike", navodi Petrakov.

Ono na šta se sada koncentrišu u daljem razvoju je pitanje bezbednosti. "Razvijamo analitiku da pratimo brzinu vozača, da vidimo da li krši ograničenje brzine. Glavni cilj je ne samo da napravimo pouzdan i jeftin taksi prevoz nego da biznis bude siguran, da se ne kupuju novi uređaji, nego da koristimo našu tehnologiju, pametne telefone i tablete".

Dejan Jefim, menadžer Yandex.Taxi za Srbiju i zemlje Centralne Evrope smatra da je taksi biznis u Srbiji malo potisnut sa ovakvim zakonskim odredbama kojima je ograničen broj licenci koje izdaje grad i jako je mali, a i cena je regulisana i može da bude prilično visoka.

"Ima ogromnog prostora da se taksi prevoz ovde razvije, nevezano za nas kao kompaniju. Ovde je mnnogo teško dobiti taksi, to sve proizilazi iz tih problema. Mislim da bi trebalo da se razmisli da bude više vozila. U tom slučaju porašće potražnja za uslugama i ja mislim da je reč o rastu od tri ili četiri puta u odnosu na ono što je danas. Kad bi ljudi počeli više da koriste taksi usluge kao u drugim gradovima, mnogo više posla bi tu moglo da se napravi. Zna se koliko ima taksista sada, to je 6.650 licenci, neki slični gradovi imaju čak 30.000", kaže Jefim.

Na konstataciju da verovatno postoji strah taksista da bi to moglo da smanji njihov obim posla, Jefim kaže da je na primer u Moskvi obim posla jako skočio sa primenom novih tehnologija.

"Mi smo u u toj priči na strani taksista, oni su naši partneri. Za razliku od nekih, mi radimo sa taksistima koji maju licence, bez njih ne možemo. Verovatno je prisutan strah da će pasti posao ako se bilo šta promeni u toj sferi, ali tu nema razloga za strah pošto bi obim posao sigurno porastao. Treba samo napraviti pametno rešenje povoljno i za građane i za taksiste".

Jefim navodi da to donosi brojne prednosti. "Sad sam zakasnio na intervju jer je gužva u gradu. Taksi usluge su u Beogradu realno malo skupe, taksi je ovde neka luksuzna usluga, koja se koristi kada nema druge opcije. Ljudi koriste gradski saobraćaj. Kada bi se to promenilo i vozači bi imali više posla, mislim da bi se i promet popravio pa bi se brže odvijalo, vožnje bi bile brže. Kad se razvije tržište, zarada taksista uvek poraste, cena se smanjuje, kraće su rute za stranke, sve mnogo brže ide i na račun toga se zarade taksista povećavaju jer je više vožnji".

Upitan o iskustvima u Srbiji za nekoliko meseci poslovanja, Jefim kaže da je njihova prednost to što nisu taksi firma nego tehnološka firma. "Prednost je da agregiramo više partnera, trenutno šest, tako da napravimo veću količinu vozila, poboljša se usluga, brže dođe taksi, bolje su vožnje za taksiste jer oni ne vole prazan hod. Može da se prati vozilo, bezbednije je, integrisano je plaćenje. Budućnost definitivno nije u telefonima, sigurno je u aplikacijama. Kako će se to podeliti na male i velike igrače? Mislim da će biti uvek neka konkurencija, to je dobro za sve. Mi konkurenciju volimo. Taksisti se boje takvih tipova konkurencije kao što je Car:go koji ima tu nelojalnu prednost da ne treba da se drži tih zakonskih odredbi koje taksisti moraju da poštuju. Mi smo njihovi pratneri, sami taksisti nas ne vide kao pretnju".

"U Beogradu ima toliko posla da nema brige ni za koga", zaključuje Jefim.

Izvor: b92/PR
Ljink: https://www.b92.net/biz/pr/pr.php?nav_c ... id=1477162

Vidim ja da će nas Putin i Lavrov oslobađati od taksi kartela :)
Al` onda da im dignemo spomenik još za života.
 
Standardni taksi će uvek postojati, isto kao što postoje i turističke agencije. Evo, da napravim poređenje - hoću aplikaciju koja mi omogućava direktan kotakt sa taksistom i gde ću videti odmah cenu, ocene, slike vozila, vozača, kao što postoji Booking.com za putovanja.
 
Realno, kad bi taksi bio jeftiniji u Beogradu smanjile bi se gužve jer bi se smanjio broj automobila na ulicama. Upravo je to jedna od najvećih neiskorištenih potencijala taksi prevoza u Beogradu, mogućnost da se bez ikakvih dodatnih ulaganja u saobr. infr. ubrza saobraćaj i smanje gužve. Neverovatno je da se trenutno više isplati putovati gradom svojim vozilom nego taksijem i pored preskupog goriva, naplate parkinga, preskupe registracije i pooštrenih uslova za tehnički. A taksi još ima pravo na žutu traku i besplatan parking na taksi stanicama.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Jel treba opet da se pise kolike troskove imaju taxisti, cak dva puta godisnji tehnicki, lekarski pregled na tri godine i ostalo...

Al ovo sa yandex-om je bilo ispod pojasa... Mislim da su zavrsili sa Beogradskim taxistima :D
 
Mogu oni da kažu šta hoće ali taksistima treba yandex, a ne obrnuto.
 
Kažu da su im dozvolili da potpuno legalno rade u određenom broju i po minimalnoj ceni radnog sata.

Potpuni kontrast od onoga što ti predlažeš. Uber ovako polako ulazi u potpuno "legalne" tokove, barem u očima javnosti i političara.

Više niko ne može da štrajkuje protiv njih i nko ne može da kaže da su nelojalna konkurencija zato što su dobili zeleno svetlo od grada. Grad je jedino izašao u susret taksistima time što je ograničen broj vozila pa će i njima ostati više posla.

EDIT:
Njujork trenutno ima oko 9mil. ljudi. To mu dođe 6 puta više od BGa, a imaju 15.000 taksista i 80.000 car-hire vozila. Skoro 100.000 vozila namenjenih za prevoz ljudi.
 
Piše tu još nešto,al si ti izdvojio ono što tebi najviše odgovara
biče i ovo jednog dana.....valjda
https://www.miaminewtimes.com/news/uber ... ve-8148437

gallon price for diesel fuel , to $3.10


Kažu da su im dozvolili da potpuno legalno rade u određenom broju i po minimalnoj ceni radnog sata.

Pa zašto ih organičavaju,nek radi ko god hoće,šta kažu zašto
Zašto cenu regulišu (pa to samo ima u BG, kartelskog taksija).....zar ne treba tržište to da reguliše,šta kažu zašto
 
Uopste ne regulisu cenu voznje nego regulisu minimalnu cenu rada - Vozac mora da ima barem 15$ za svaki sat rada.

A sto se ogranicavanja broja vozila tice - Ogranicili su na 80.000 vozila, sto znaci da ukupno ima 95.000 vozila u NY.

Ako uzmemo proporcionalno, Beogradu fali barem jos 9.000 vozila - Taman Car:GO, UBER, Lyft i Yandex da uskoce.
 
Uopste ne regulisu cenu voznje nego regulisu minimalnu cenu rada - Vozac mora da ima barem 15$ za svaki sat rada.
:lol: Da,da ne reguliše cenu
"Vozac mora da ima barem 15$ za svaki sat rada" :lol:

A sto se ogranicavanja broja vozila tice - Ogranicili su na 80.000 vozila, sto znaci da ukupno ima 95.000 vozila u NY.

A što su ograničili,zar nije to stvaranje monopola,kartela itd

Ako uzmemo proporcionalno, Beogradu fali barem jos 9.000 vozila - Taman Car:GO, UBER, Lyft i Yandex da uskoce.
:lol: :lol: aj obiđi sad malo taxi stanice u BG...pa razmisli dal bi tih 9000 imalo 100din po satu

gallon price for diesel fuel , to $3.10
gallon = 3.8 l
 
Batice a sto ti ne pronadjes novi posao nego kukas na ovaj?
Mislim ovde nas ubedjujes non stop da su taxisti bukvalno socijala, al ne odustajes da promenis posao a pritom mi nije jasno kako to da se za licencu ceka po 2,3 godine, da je tolika navala na taxi licencu.

Pritup aj sto mi pisemo ovde da fali taxista, nego i Yandex i Car:Go su slozni da fale taxi-a u BG, pricas da nemas ni 50% prevoza sa klijentom, kad bi se smanjila cena kako oni predlazu imali bi sigurno vise klijenata i ta cifra od 50% prevoza sa klijentom bi se povecala sigurno na 70%. Jeste da bi u tom slucaju morali da radite vise, nebi bilo bleje na taxi stanicama.
 
Batice a sto ti ne pronadjes novi posao nego kukas na ovaj?
A zašto ti ne kupiš auto ako ti je skup taxi
nije jasno kako to da se za licencu ceka po 2,3 godine, da je tolika navala na taxi licencu.
Zato što su mnogi u zabludi,nekad je taksista bio gospodin i zarađivao odlično,za vreme Tita
a sad..

aj sto mi pisemo ovde da fali taxista, nego i Yandex i Car:Go su slozni da fale taxi-a u BG
Pa prosta matematika
niža cena =više taksija=više procenata uzimaju=sigurna zarada
pricas da nemas ni 50% prevoza sa klijentom, kad bi se smanjila cena kako oni predlazu imali bi sigurno vise klijenata i ta cifra od 50% prevoza sa klijentom bi se povecala sigurno na 70%
Da tu su upravu,ali takođe i moji troškovi bi se uvećali za toliko,
I još,ako bi se povećao broj taksija drastično,mala cena na više izvršilaca usluge,a aplikacija uzima isti procenat,zato je njima bolje više izvršilaca (taksija)
nebi bilo bleje na taxi stanicama.
nebi, vozio bi non stop,mala cena,više stranaka ,više pređenih KM,veća potrošnja goriva,i najskuplja stavka AUTO bi brzo bio za rashod ....
pređeni KM ima cenu
 
E sad kad,ako dođu u legalne tokove(teško) ....drastično im se povećavaju troškovi a stim i cena prevoza

ps
i milka je na pijaci jeftinija
prvi milion je nebitno....
 
Pa da li se placa procenat aplikaciji ili taksi udruzenju i nije neka razlika. Zasto se ne borite protiv taksi udruzenja? I ona vam uzimaju procenat.
Ali aplikacije daju mogucnost za mnogo bolju iskoriscenost vremena i vecu sigurnost putnika i vozaca.

A taksi je skup, preskup, zato i imam auto. I to ne jedan nego dva u porodici, i bajseve, i BusPlus. Taksijem sam isao 2 puta ove godine.
Jednom kada sam isao sa dedom u dom zdravlja i jednom kada sam se iz kafane vracao kuci i na taksi sam potrosio isto koliko i na kafanu.

Biti taksista moze biti svako, tako da i cena rada treba da prati to.
Nemate nikakve teske uslove, vozite klimatizovano, udobno vozilo. Uglavnom imate pristojne musterije, a neugodne istrpite.

Kao kada bi se cistacica zalila na malu platu. Radi nesto sto niko drugi ne moze pa uzimaj milione.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586064#p586064:qbfedr3g je napisao(la):
BATICA » Uto Dec 04, 2018 2:58 pm[/url]":qbfedr3g]
Batice a sto ti ne pronadjes novi posao nego kukas na ovaj?
A zašto ti ne kupiš auto ako ti je skup taxi
Odakle ti da ja nemam auto?
Taxi koristim samo kad pijem alkohol, al od kad je Car:Go tu koristim samo Car:Go.
A ovo ti je odgovor na nivou AV, pitanjem odgovori pitanjem. Tako da ae probaj opet plz.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586064#p586064:qbfedr3g je napisao(la):
BATICA » Uto Dec 04, 2018 2:58 pm[/url]":qbfedr3g]
nije jasno kako to da se za licencu ceka po 2,3 godine, da je tolika navala na taxi licencu.
Zato što su mnogi u zabludi,nekad je taksista bio gospodin i zarađivao odlično,za vreme Tita
a sad..
Znaci oko 2500 ljudi je u zabludi da je taksista socijalni slucaj pa zato ajde mi da vozimo divlje ili da registrujemo taxi u lazarevcu, obrenovcu ili ... pa cemo tako voziti.
Tako da ni ovaj odgovor ti ne pije vodu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586064#p586064:qbfedr3g je napisao(la):
BATICA » Uto Dec 04, 2018 2:58 pm[/url]":qbfedr3g]
aj sto mi pisemo ovde da fali taxista, nego i Yandex i Car:Go su slozni da fale taxi-a u BG
Pa prosta matematika
niža cena =više taksija=više procenata uzimaju=sigurna zarada
Znaci sad ti ni Yandex ne valja?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586064#p586064:qbfedr3g je napisao(la):
BATICA » Uto Dec 04, 2018 2:58 pm[/url]":qbfedr3g]
pricas da nemas ni 50% prevoza sa klijentom, kad bi se smanjila cena kako oni predlazu imali bi sigurno vise klijenata i ta cifra od 50% prevoza sa klijentom bi se povecala sigurno na 70%
Da tu su upravu,ali takođe i moji troškovi bi se uvećali za toliko,
I još,ako bi se povećao broj taksija drastično,mala cena na više izvršilaca usluge,a aplikacija uzima isti procenat,zato je njima bolje više izvršilaca (taksija)
Pa ni ovde mi nisi dobar sa racunicom, povecace ti se procenat voznja sa klijentom, nebi imao toliko prazne voznje koju tvrdis da imas.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586064#p586064:qbfedr3g je napisao(la):
BATICA » Uto Dec 04, 2018 2:58 pm[/url]":qbfedr3g]
nebi bilo bleje na taxi stanicama.
nebi, vozio bi non stop,mala cena,više stranaka ,više pređenih KM,veća potrošnja goriva,i najskuplja stavka AUTO bi brzo bio za rashod ....
pređeni KM ima cenu
Ni ovde nisi tacan, imao bi vecu voznju sa klijentom, nebi imao manje od 50% koliko tvrdis sad, imao bi sigurno 70,80% sa klijentom voznju.


Stvarno mi nije jasno sta pokusavas da objasnis, ovo sto pises ispada da 6500 taxista je pametnije od 2 miliona stanovnika u BG, pa daj napravite neku stranku udjite u vladu da nam procveta u ovoj Srbiji :)
 
Pa naravno da im ni Yandex na valja kad im covek iz Yandexa juce porucio kako treba da ih ima 3x vise i da su im usluge preskupe. Kad bi moglo da se predje dnevno 20km i od toga sjajno da se zaradi to bi bilo najbolje. :bash:

Kapiram da bi najvise voleli da se uvede neka taksa koju ce gradjani Beograda da placaju, pa da oni posle dobijaju pare iz gradskog budzeta, i da rade minimalno.
 
Još bolje bi bilo kada bi moglo da se ni ne izlazi sa taxi stanice , a da zarada bude minimum poslanička. :)
 
Da se nastavi ona tradicija, kad su bili gospoda ljudi '70-tih i '80-tih i zaradjivali nenormalno. Nikada oni gospoda nisu bili, samo sto je narod imao para, pa mu nije znacilo to da li ce taksista da pusti turbinu pa da mu naplati malo vise nego sto treba.
 
Vrh