Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ја се слажем за Таxi возачима да Car:Go нелагално врши превоз из једног простог разлога. Они као компанија су направили софтвер преко којег пре свега да омогуће људима лакши, селективнији и безбезднији трансфер када је питању превоз што је за похвалу али ко врши тај превоз то је друго питање! Схватите Car:Go налаже да сваки иоле човек који има Б категорију, који вози ауто 5 година, познаје град и нема никакав досије може са својим аутом обављати превоз. То је скарадно. Зна се тачан број такси возила који мора да постоје на улици. За разлику од Јандекса који јесте такси Car:Go није такси. То ван је онај систем: "чека ме Житомир са своји аутом па ће ме повезе и наплатити јефтиније". Јефтиније дапаче, све док не преуму примат. Зато се такси бори! Против неправде. Што људи зарађују крвав лебац и имају године искуства као ПРОФЕСИОНАЛНИ ВОЗАЧИ (Ц,Д,Е) а онда ће доћи неки лик који је пре 5 година стекао Б са својим аутом и сад ће он да ради њихов посао и да им отима из уста леба.

Car:Go али да се конвертује у такс а не ово Uber диљваштво далеко било! :violina:
 
Ispadoše taksisti jadna neshvaćena školovana nevinašca koja se, uz Yandex i budući Uber, bore za goli opstanak pod mafijaškim kartelaškim CarGoom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584650#p584650:3mwis3ub je napisao(la):
Bender Rodriguez » Сре Нов 28, 2018 10:00 pm[/url]":3mwis3ub]Ispadoše taksisti jadna neshvaćena školovana nevinašca koja se, uz Yandex i budući Uber, bore za goli opstanak pod mafijaškim kartelaškim CarGoom.

Uber такође није такси. И они су дивљаци. Запрво они су монополска фирма који прва почела са дивљањем у Америци и инспирасла многе сестринске фирме у другим државама да почну да врши овакав вид превоза. "Чекамо комшију Житомора из Белог потока да нас покупи и да нам за то НАПЛАТИ ПО МАЊОЈ ТАРИФИ..." премда по ЗАНИМАЊУ није уопше возач па самим тим ни МЕРОДАВАН да врши ту делатнност.
 
Slažem se oko Ubera. Mada mislim da se diže prevelika frka oko jedne male firme koja je taksistima uzela tek jedan mali deo mušterija, a sve ostale dobila od nule. To jest, CarGoom se uglavnom voze ljudi koji se ranije nisu vozili taksijem. Kažem uglavnom. Dakle, jesu im uzeli deo. Ali mali deo. Tako da priče kako CarGo otima lebac taksistima i kako im ''ne daju da radU'' ne pije vodu.

Da ima više pameti i razumevanja, na sve tri strane - i kod taksista, i kod Cargo, i kod Grada - taksisti i CarGo bi našli način da ostanu zajedno na tržištu i podele ga. Istina, taksisti bi time opet izgubili jedan broj ukupnog broja mušterija. Ali bolje im je da izgube npr mesečno 1000 mušterija na taj način, nego da kao do sad gledaju 5000 mušterija koje radije biraju CarGo umesto njih. Bolje izgubiti 1000 mušterija nego gledati 5000 propuštenih prilika.

Sve u svemu, jedino trajno rešenje je kompromis. Samo što nijedna strana nije spremna za to. Taksisti ponajmanje. Da ne pričam o tome da su taksisti i dalje ubeđeni da milion i po ljudi greši i nema pojma, a oni su svi u pravu i popili su svu pamet sveta. Iako su popularni taman koliko i izvršitelji.
 
Све то би имало смисла само да су ставили услов да њихов возачи морају испуњавати услов да су учени за обављање те делатности.
Овако ови желе да кроз закон униште нелојалну конкуренцију на исти начин као што је Car:Go пронашао рупу и имају свако право за то а они кукавци не знају да се бране већ се ваде на "народ нас воли" као да ће то спречити било шта.
 
Da,da jesu za sada mali ali šta će biti ako porastu.
Zašto CarGo nije ponudio svoju aplikaciju pravim taksistima kao Yandex(oni su tek kvarni igrači),sigurno bi većina prihvatila bez problema.
 
A ko kaze da nisu ponudili, ima bar par snimaka na YT gde lepo Vuk poziva taxi vozace da voze za njih al po ceni Car:Go aplikacije a ne taximetra, al to vama ne odgovar.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584654#p584654:7trd4pdq je napisao(la):
Norexan » Sre Nov 28, 2018 11:14 pm[/url]":7trd4pdq]Све то би имало смисла само да су ставили услов да њихов возачи морају испуњавати услов да су учени за обављање те делатности.
Овако ови желе да кроз закон да униште нелојалну конкуренцију на исти начин као што је Car:Go пронашао рупу и имају свако право за то а они кукавци не знају да се бране већ се ваде на "народ нас воли" као да ће то спречити било шта.

A ko vozi za firme Tera Travel i Gea Travel i kako su oni registrovani a voze od vrata do vrata?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584658#p584658:ok0dc699 je napisao(la):
srdjanprpa » Сре Нов 28, 2018 10:22 pm[/url]":ok0dc699]A
A ko vozi za firme Tera Travel i Gea Travel i kako su oni registrovani a voze od vrata do vrata?

Ја колико видим то је минибус (аутобуски) превоз. У Сијетлу у оквиру јавног превоза постоје минибус линије DART који имају сталну путању али има и реон где могу по позиву путника да дођу букавлно до врата. Резервише се траса најмање 1 сат унапред путем интернета или call центра. Супер ствар за београдска села. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584659#p584659:35xwbsri je napisao(la):
Norexan » Sre Nov 28, 2018 11:27 pm[/url]":35xwbsri]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584658#p584658:35xwbsri je napisao(la):
srdjanprpa » Сре Нов 28, 2018 10:22 pm[/url]":35xwbsri]A
A ko vozi za firme Tera Travel i Gea Travel i kako su oni registrovani a voze od vrata do vrata?

Ја колико видим то је минибус (аутобуски) превоз. :kafa:

Mini bus je preko 8 sedista, kombi prevoz je do 8 sedista, 7+1 i moze da se vozi sa B kategorijom.
Tako da ti isti vozaci nemaju nista vise od nekog drugog vozaca koji ima B kategoriju.
 
Da li sam ja nelojalna konkurencija ako povezem tri ortaka do nekog grada i uzmem im kintu?
A ako preko neta nađem osobu koju ne poznajem i povezem je i uzmem kintu?
Zna se koji su rizici i prednosti i svako neka izabere šta mu se sviđa.
Na državi je da pokuša da sve to nekako "ishendluje", a ne da jednostavno zabrani.
Pa neka samo uzme 20% od svake vožnje (PDV) mislim da bi bilo koristi (svaka vožnja zakazana preko aplikacije ostavlja trag)

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584661#p584661:3i67o6w1 je napisao(la):
astrodule » Сре Нов 28, 2018 10:32 pm[/url]"]Da li sam ja nelojalna konkurencija ako povezem tri ortaka do nekog grada i uzmem im kintu?]


Наравно да јеси јер се бавиш мутним послом - мимо закона наплаћујеш нешто зашта ниси стручан. :dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584660#p584660:2ovb8syp je napisao(la):
srdjanprpa » Сре Нов 28, 2018 10:31 pm[/url]":2ovb8syp][

Mini bus je preko 8 sedista, kombi prevoz je do 8 sedista, 7+1 i moze da se vozi sa B kategorijom.
Tako da ti isti vozaci nemaju nista vise od nekog drugog vozaca koji ima B kategoriju.

Али ти исти возачи који управљају комбијем сигурно имају Ц категорију и радили су већ нешто па возе ово од муке.

Друго, гледао сам Теру тамо пише минибус и аутобус.
 
Norexan ne znam dal si upucen kako je uopste funkcionisao CarGo, svi vozaci koji su imali ugovor sa CarGo su bili registovani kao limo servis, limo servis moze da vozi bilo ko sa B kategorijom. Tako da u BG mozes lepo da iznajmis limunzinu na sat dva ili na koliko zelis i stice ti vozac sa B kategorijom.
CarGo je napravio aplikaciju da iznajmljujes auta sa vozacem na odredjeno vreme gde ti se naplati to vreme i kliometraza.

Opet da te pitam kakva to strucnost treba da bi vozio kombi za Teva Travel i Gea Travel ili zelis da otvoris svoju firmu za prevoz putnika i robe a imas kombi do 8 sedista?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584664#p584664:38t38840 je napisao(la):
Norexan » Sre Nov 28, 2018 11:37 pm[/url]":38t38840]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584660#p584660:38t38840 je napisao(la):
srdjanprpa » Сре Нов 28, 2018 10:31 pm[/url]":38t38840][

Mini bus je preko 8 sedista, kombi prevoz je do 8 sedista, 7+1 i moze da se vozi sa B kategorijom.
Tako da ti isti vozaci nemaju nista vise od nekog drugog vozaca koji ima B kategoriju.

Али ти исти возачи који управљају комбијем сигурно имају Ц категорију и радили су већ нешто па возе ово од муке.

Друго, гледао сам Теру тамо пише минибус и аутобус.

Ne moraju da imaju C kategoriju, 100% provereno.
Pa oni zovu minibus al 90% njihove flote je do 8 sedista i mozes da upravljas sa B kategorijom.

Al ajde ako ti je problem sto nema C kategoriju, onad nek se donese zakon da svi limo servis vozaci moraju da imaju C kategoriju i onda ces se voziti sa CarGo vozacem koji ima C kategoriju, a ne da donesu zakon da ne mogu da voze nikako nego samo taxisti mogu da voze.


Pritom procitaj ovaj clan
Član 13
Domaći ili međunarodni prevoz koji putničkim vozilom ili autobusom obavlja domaće, odnosno strano lice koje nema svojstvo prevoznika, a koji se obavlja dva ili više puta tokom dana, nedelje ili meseca, na istom ili sličnom prevoznom putu ili se lica koja se prevoze ukrcavaju ili iskrcavaju na autobuskim stajalištima ili na istim ili sličnim mestima ukrcavanja ili iskrcavanja, i lica koja se prevoze nisu u srodstvu sa licem koje upravlja vozilom smatra se javnim prevozom koji je ovim zakonom zabranjen.

Ovim zakonom ne mozes ni devojku tri puta mesecno da povezes do grada/bioskopa/restorana...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584661#p584661:1kmxa6gh je napisao(la):
astrodule » Sre Nov 28, 2018 10:32 pm[/url]":1kmxa6gh]Zna se koji su rizici i prednosti i svako neka izabere šta mu se sviđa.
Na državi je da pokuša da sve to nekako "ishendluje", a ne da jednostavno zabrani.
Ovo je otprilike neka suština cele priče.
Ne kažem da je to cela priča, niti da sve treba na tome da ostane. Ali jeste suština, osnova od koje treba kretati u pokušaju da se ovaj problem trajno reši.


P.S
Argument protiv CarGo koji je za mene validan jeste da bi on trebao dodatno da se zakonski uredi, pod time mislim na prihode i poreze. Zato što je to jedan od koraka ka kompromisu i pravljenju okvira za novi oblik tržišta na kome će sve strane, htele ne htele, moći odnosno morati da koegzistiraju.
Argument protiv CarGo koji za mene nije validan je ova priča o stručnosti. To što na papiru kaže da taksista treba da ima i B i C, i da je zdrav ko dren, i da poznaje grad... to je mrtvo slovo na papiru. Bitno je stanje u praksi, odnosno kako se propisi sprovode. A činjenica je da u Srbiji takve stvari niko ne kontroliše ili se kontrolišu ko od bede. Tako da priča da u taksiste idu sve sami profesionalci koji su zdravi i obučeni ko astronauti, a da u CarGo idu muljatori ili klinčadija koja je juče položila i koja će nekog da usmrti, baš i ne pije vodu.
 
.
Bender Rodriguez
To što na papiru kaže da taksista treba da ima i B i C, i da je zdrav ko dren, i da poznaje grad... to je mrtvo slovo na papiru. Bitno je stanje u praksi

Opet tvrdiš nešto što uopšte nije tačno
Taksi dozvola se produžava jednom godišnje i tada je pod obavezno da se poseduje lekarsko uverenje za profesionalnog vozača ne starije od 3 god takođe svaki saobraćajni policajac kao i komunalni prvo što ti traži lekarsko uverenje i šestomesečni tehnički pregled,pa onda overen protivpožarni aparat i na kraju sve ostalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584701#p584701:34r806zq je napisao(la):
BATICA » Чет Нов 29, 2018 3:36 am[/url]":34r806zq]aksi dozvola se produžava jednom godišnje i tada je pod obavezno da se poseduje lekarsko uverenje za profesionalnog vozača ne starije od 3 god takođe svaki saobraćajni policajac kao i komunalni prvo što ti traži lekarsko uverenje i šestomesečni tehnički pregled,pa onda overen protivpožarni aparat i na kraju sve ostalo.

О овоме све време и причам. Главна разлика између таксија и дивљака. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584701#p584701:a1lny33d je napisao(la):
BATICA » Čet Nov 29, 2018 3:36 am[/url]":a1lny33d]
.
Bender Rodriguez
To što na papiru kaže da taksista treba da ima i B i C, i da je zdrav ko dren, i da poznaje grad... to je mrtvo slovo na papiru. Bitno je stanje u praksi

Opet tvrdiš nešto što uopšte nije tačno
Taksi dozvola se produžava jednom godišnje i tada je pod obavezno da se poseduje lekarsko uverenje za profesionalnog vozača ne starije od 3 god takođe svaki saobraćajni policajac kao i komunalni prvo što ti traži lekarsko uverenje i šestomesečni tehnički pregled,pa onda overen protivpožarni aparat i na kraju sve ostalo.
Koliko puta su te zaustavili i proverili u poslednjih 5 godina?
 
Bender Rodriguez evo ja znam odgovor taxista, svaki put kad su ga zaustavili, ove godine milion puta.

A sad ti dajem odgovor od profesionalnog vozaca, bavi se time zadnjih 15tak godina ima svoj minibus sa 15 sedista znaci dozvola D kategorije ( a da dobijes D kategoriju potrebna ti je i C kategorija) ima svoju firmu, lekarsko uverenje mu traze jednom u godinu dana.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584703#p584703:3jq9jxqv je napisao(la):
Norexan » Čet Nov 29, 2018 5:13 am[/url]":3jq9jxqv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584701#p584701:3jq9jxqv je napisao(la):
BATICA » Чет Нов 29, 2018 3:36 am[/url]":3jq9jxqv]aksi dozvola se produžava jednom godišnje i tada je pod obavezno da se poseduje lekarsko uverenje za profesionalnog vozača ne starije od 3 god takođe svaki saobraćajni policajac kao i komunalni prvo što ti traži lekarsko uverenje i šestomesečni tehnički pregled,pa onda overen protivpožarni aparat i na kraju sve ostalo.

О овоме све време и причам. Главна разлика између таксија и дивљака. :kk:

A tebi je veoma bitno da ima lekarsko uverenje koje mora da vadi svake tri godine i da ide na tehincki pregled na svakih 6 meseci?
Da li ti kao vozac vadis lekarsko uverenje na svake tri godine i da li radis tehicki na svakih 6 meseci?
Ako je to veoma bitno, zassto se ne uvede za sve vozace u saobracaju, jer isto je rizican vozac taxiste i neki drugi vozac, takodje moze da se desi da neki drugi vozac napravi prekrsaj i udari taxi vozilo, da li ce vozacu taxi vozila znaciti lekarsko uverenje ako ne uspe da izbegne udes?

Te price za lekarsko i C kategoriju su smesne. Moglo je i od vozaca CarGo da se zahteva da imaju sve to, al opet kazem to taxistima ne odgovara jer su oni jeftiniji.
 
Problem nas koji nemamo auta a moramo da putujemo svaki dan na posao iovde-onde je previsoka cena taksija. Gradski rpevoz je postao krš a kako izgleda potonuće još dublje, tako da opcije limitirane. Od Mirjeva do Novog Beograda jedna vožnja je minimum 1200 dinara i nazad toliko, to je već 20 evra dnevno (ko putuje na posao,). Iznajmljivanje nekog manjeg automobila je jeftinije od toga. Zato pozdravljam svaku jeftiniju opciju. A CarGo jeste jeftiniji, tako da taksisti poštujem vas, ali ovde niste u pravu. Smanjite cene pa da pričamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584654#p584654:35lo2ah3 je napisao(la):
Norexan » 28.Nov.2018/11:14 pm[/url]":35lo2ah3]Све то би имало смисла само да су ставили услов да њихов возачи морају испуњавати услов да су учени за обављање те делатности.
A ti mislis da je biti taksista visokospecijalizovan posao?
Sta tu tacno ima da se nauci osim eventualnog poznavanja grada?
Naravno pod pretpostavkom da je vozac neosudjivan i da je prosao zdravstveni pregled - Mada, ovaj sto se u Srbiji radi nije nikakvo merilo zdravlja.

Cak bih rekao da je CarGo i Yandex mnogo sigurnije resenje od obicnih taksista:
  • "Centrala" tacno u svakom momentu zna gde se vozilo nalazi.
  • Tacno se zna ko se vozi posto ima povezana kartica, ime, telefon
  • I najbitnije, za mene kao putnika - Tacno se zna ko me vozi.

Sto znaci da niko nema mnogo mesta za muljanje i prevaru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584651#p584651:1nc10yd7 je napisao(la):
Norexan » Sre Nov 28, 2018 9:04 pm[/url]":1nc10yd7]
премда по ЗАНИМАЊУ није уопше возач па самим тим ни МЕРОДАВАН да врши ту делатнност.

Ни таксисти углавном нису правници или економисти по ЗАНИМАЊУ, па самим тим нису ни МЕРОДАВНИ да оптужују друге да ли или не крше закон или плаћају порез.
 
Previše filozofiranja. Treba ići u korak sa vremenom i prilagoditi se.

Vožnja automobilom (sam ili sa nekim) od tačke A do tačke B nije nuklearna fizika jer to većina ljudi radi svakodnevno.
 
Teško da će biti sniženja cena taxi usluga.

Moj je utisak da gradske vlasti u dogovoru sa vrhuškama taxi-udruženja sinhronizovano rade sve kako ne bi došlo ni do kakvog rešenja mnogih problematičnih situacija u raznim aspektima taxi-delatnosti.
 
Samo nek nastave tako dobar posao , pa će vrlo brzo sami taksisti početi da ih mole da se reše te situacije , jer narod neće doveka da se oslanja isključivo na njih , pogotovu što može da bira jeftiniju , a u nekim slučajevima i kvalitetniju , alternativu.
 
Vrh