Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Cargo ima i start i naplatu po minutu voznje, ne cekanja nego voznje.

Sta bi onda rekao za Ameriku kada ljudi voze po 50km u jednom pravcu na posao pa hvala Bogu nemaju ni cukanje a kamo li nesto ozbiljno.
 
Dobro,dobro znam ja to ali njegova naplata po KM ne može biti veća od 50din.

A ovo nije Amerika i retko ko pravi u Srbiji po 50km do posla u jednom pravcu,a i kod njih je gorivo jeftinije nego kod nas voda...
 
Ljudi da se ne lažemo ovo nije rivalitet između taksista i CAR:GO , već između YANDEX(uber) i CAR:GO, i dolazimo do paradoksa da taksisti naši u poređenju sa njihovim kolegama sa zapada koji su protiv ubera ustvari su za uber a protiv domaćeg preduzetnika Srbina koji je pokušao da napravi inovaciju u Srbiji i da napravi giganta međutim frka je počela onog trenutka kad je YANDEX ušao u Srbiju i instrumentalizovao taksiste kojima CAR:GO do tad nije parao oči i nije bio na vidiku od jednom ih je zasvrbeo . MA NEMOJ ! Mi smo kao id***, e ne dam CARGO! SMRT YANDEXU ŽIVEO CARGO.
 
Samo ne znam ko to kupuje kada vozaci sami voze svoja kola. I nigde ne odgovaraju kako sada rade kada su na crno zvanicno, kao mi cemo istrajati. Ok, ali po kom osnovu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581533#p581533:18v8tys1 je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Nov 14, 2018 11:29 pm[/url]":18v8tys1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581524#p581524:18v8tys1 je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 14, 2018 11:42 pm[/url]":18v8tys1]Evo već se divlji taksisti uplašili novog zakon pa protestuju
https://www.blic.rs/vesti/beograd/taksi ... se/njjx29k

Sta donosi novi zakon za divlje taxiste?


Koliko je losa zarada u CarGo vidimo i po ovome https://appcargo.net/2018/11/13/toyota-hibridi/ kupuju hibride da bi im se isplatila voznja :D

Pa normalno da mogu da kupe te hibride,Pa tri godine deru vozače,državi ni dinara, lepo sam ja napisao da je CarGo dnevno zaradjivao oko 50.000 din. X 30 dan ==1.500.000 X 12mes.=========18.000.000 din godišnje / 118 ==== 152.542 e=====
Zato se Vuk G .toliko kuka..
A vozači dobili...šta ništa
i posle kažu radi legalno..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581537#p581537:3r14nvia je napisao(la):
loyola » Sre Nov 14, 2018 11:44 pm[/url]":3r14nvia]Samo ne znam ko to kupuje kada vozaci sami voze svoja kola
Priča se,da su ušli u kombinaciju sa hrvatskim CAMEO,ne znam da li je tačno
loyola »
kako sada rade kada su na crno zvanicno, kao mi cemo istrajati. Ok, ali po kom osnovu?
Pa možda se iskoristi prijateljica, A.B.


od KartmenBG » Sre Nov 14, 2018 11:09 pm

Ljudi da se ne lažemo ovo nije rivalitet između taksista i CAR:GO , već između YANDEX(uber) i CAR:GO, i dolazimo do paradoksa da taksisti naši u poređenju sa njihovim kolegama sa zapada koji su protiv ubera ustvari su za uber a protiv domaćeg preduzetnika Srbina koji je pokušao da napravi inovaciju u Srbiji i da napravi giganta međutim frka je počela onog trenutka kad je YANDEX ušao u Srbiju i instrumentalizovao taksiste kojima CAR:GO do tad nije parao oči i nije bio na vidiku od jednom ih je zasvrbeo . MA NEMOJ ! Mi smo kao i*****, e ne dam CARGO! SMRT YANDEXU ŽIVEO CARGO.
O čemu ti pričaš,Uber u svetu isto radi sa partner vozačima a ne sa regularnim taksistima,a tako isto radi i CARGO, dok Yandex u BG radi samo sa regularnim taksistima.
Ne sviđa se meni što je Yandex tu i znam ako preuzme tržište da će da dere i taksiste i stranke,jasno je meni da oni u Moskvi sarađuju sa Uberom ,da su podelili tržište pod jednim imenom i da je dogovor da ne ulaze na tržište gde jedan od njih posluje.
Cargo je pogrešio što nije ponudio legalnim taksistima aplikaciju uz manju proviziju (5%) od vožnje i sad bi u sistemu imao bar 2.000 vozila.
Ali vlasnik aplikacije CarGO hoće brzu zaradu i da kroz muljanje stekne extra profit,dokazao kupovinom 10 hibrida,minimun vrednosti 200.000 e a najavljuje kupovinu još 10 kom.
 
Odavno oni saradjuju sa cameom, to
je regularna aplikacija sa regularnim taksistima, ne znam samo zasto su protestovali taksisti protiv toga.

Nekoliko tx tablica mi je dolazilo preko cargoa.

A za ***** da su prijatelji ne bi donosila takav zakon o prevozu, nesto bi izmuvala bolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581564#p581564:22y1mfai je napisao(la):
BATICA » Čet Nov 15, 2018 3:28 am[/url]":22y1mfai]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581533#p581533:22y1mfai je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Nov 14, 2018 11:29 pm[/url]":22y1mfai]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581524#p581524:22y1mfai je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 14, 2018 11:42 pm[/url]":22y1mfai]Evo već se divlji taksisti uplašili novog zakon pa protestuju
https://www.blic.rs/vesti/beograd/taksi ... se/njjx29k

Sta donosi novi zakon za divlje taxiste?


Koliko je losa zarada u CarGo vidimo i po ovome https://appcargo.net/2018/11/13/toyota-hibridi/ kupuju hibride da bi im se isplatila voznja :D

Pa normalno da mogu da kupe te hibride,Pa tri godine deru vozače,državi ni dinara, lepo sam ja napisao da je CarGo dnevno zaradjivao oko 50.000 din. X 30 dan ==1.500.000 X 12mes.=========18.000.000 din godišnje / 118 ==== 152.542 e=====
Zato se Vuk G .toliko kuka..
A vozači dobili...šta ništa
i posle kažu radi legalno..

Ja tebe u potpunosti razumem, kao i svakog taxistu jer vi ste jedini koji su ostali u Srbiji a najpametniji. Svi ovi mladi sa fakultetima odose preko jedino vi ostaste.


Do sad je CarGo sklapao ugovore sa vozacima koji su otvarali firme kao limoservis i novac je isao sa CarGo-a na preduzetnicki racun vozaca koji je otvorio limoservis, prosto i jednostavno.
Sad CarGo moze da prebaci firmu bilo gde van srbije i da posluje sa vozacima tako sto ce im na fizicki racun uplacivati kintu za voznju. Time vozaci mogu da zatvore svoje preduzetnicke radnje i da ne placaju Srbiji nista.



Ne odgovori mi na pitanje sta donosi novi zakon za divlje taxiste?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581537#p581537:2vz35o18 je napisao(la):
loyola » Čet Nov 15, 2018 12:44 am[/url]":2vz35o18]Samo ne znam ko to kupuje kada vozaci sami voze svoja kola. I nigde ne odgovaraju kako sada rade kada su na crno zvanicno, kao mi cemo istrajati. Ok, ali po kom osnovu?

Moze bilo ko da kupi ko ima kintu za to :)
Ti mozes da kupis 5 auta i da nadjes 15 vozaca koji ce voziti preko CarGo-a po 8 sati. Dogovorite se oko plate ili procenta i auti su u pokretnu 24h.
 
Ljudi, nisam pisao na ovoj temi do sad.

Počeo sam da koristim CAR:GO pre par nedelja, PRE ZA DO VO LJAN SAM!

Prosto mi je žao da ikoga reklamiram za dž, ali izuzetno retko mi se desi da nemam zamerke na uslugu. I sad dolazim do pitanja: Zašto se ne gleda šta je ljudima sigurnije, povoljnije, ekonomičnije, lepše... u diskusijama oko ovih rivaliteta? Jednostavno, čak da su i gazde okoreli kriminalci osuđeni za transport tone kokaina - meni je to bolja usluga i nastaviću da je podržavam. Koliko vidim po intervjuima i vestima, oni su spremni da naprave kompromis oko svih zakona i svega, ne znam što bi se iko bunio na to...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581589#p581589:1qr9p062 je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Nov 15, 2018 9:22 am[/url]":1qr9p062]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581564#p581564:1qr9p062 je napisao(la):
BATICA » Čet Nov 15, 2018 3:28 am[/url]":1qr9p062]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581533#p581533:1qr9p062 je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Nov 14, 2018 11:29 pm[/url]":1qr9p062]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581524#p581524:1qr9p062 je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 14, 2018 11:42 pm[/url]":1qr9p062]Evo već se divlji taksisti uplašili novog zakon pa protestuju
https://www.blic.rs/vesti/beograd/taksi ... se/njjx29k

Sta donosi novi zakon za divlje taxiste?


Koliko je losa zarada u CarGo vidimo i po ovome https://appcargo.net/2018/11/13/toyota-hibridi/ kupuju hibride da bi im se isplatila voznja :D

Pa normalno da mogu da kupe te hibride,Pa tri godine deru vozače,državi ni dinara, lepo sam ja napisao da je CarGo dnevno zaradjivao oko 50.000 din. X 30 dan ==1.500.000 X 12mes.=========18.000.000 din godišnje / 118 ==== 152.542 e=====
Zato se Vuk G .toliko kuka..
A vozači dobili...šta ništa
i posle kažu radi legalno..

Ja tebe u potpunosti razumem, kao i svakog taxistu jer vi ste jedini koji su ostali u Srbiji a najpametniji. Svi ovi mladi sa fakultetima odose preko jedino vi ostaste.


Do sad je CarGo sklapao ugovore sa vozacima koji su otvarali firme kao limoservis i novac je isao sa CarGo-a na preduzetnicki racun vozaca koji je otvorio limoservis, prosto i jednostavno.
Sad CarGo moze da prebaci firmu bilo gde van srbije i da posluje sa vozacima tako sto ce im na fizicki racun uplacivati kintu za voznju. Time vozaci mogu da zatvore svoje preduzetnicke radnje i da ne placaju Srbiji nista.



Ne odgovori mi na pitanje sta donosi novi zakon za divlje taxiste?


Većina mladih sa diplomama ostaju u Srbiji, evo na primer ja i kakve veze to ima sa taksi prevozom?!? Ova štetočinska kampanja protiv privanika koji nije želeo da čeka da se uber pojavi u Srb otvorio je firmu pod istim konceptom. Sadašnji taksi prevoz je zreo da ostane u prošlosti jer izvini sve sto se radilo peške aplikacija je uspela da zameni uskoro će se pojaviti autonomna vozila tako da profesija zvana taksista može slobodno da se zgužva i baci u smeće. A da se vratim na odlazak mladih u inostranstvo (iako nema nikakve veze sa temom) verovali ili ne taksisti koji žele da zaustave povoljniji prevoz za običnog gradjanina samo više iritiraju javnost opijenu pričama zelenijoj travi u tudjim dvorištima. Jer taksisti ovakvim ponašanjem gaze tu istu travu u svom dvorištu i jos i koče napredak lobiranjem da truo sistem taksiranja opstane jer se bore da opstanu da rade ca crkavicu (svi do jednog to kažu). Ovo mi sve liči na scenario gde se kasirke bune jer ih zamenjuju automatske kase .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581591#p581591:kdphe3pd je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Nov 15, 2018 9:24 am[/url]":kdphe3pd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581537#p581537:kdphe3pd je napisao(la):
loyola » Čet Nov 15, 2018 12:44 am[/url]":kdphe3pd]Samo ne znam ko to kupuje kada vozaci sami voze svoja kola. I nigde ne odgovaraju kako sada rade kada su na crno zvanicno, kao mi cemo istrajati. Ok, ali po kom osnovu?

Moze bilo ko da kupi ko ima kintu za to :)
Ti mozes da kupis 5 auta i da nadjes 15 vozaca koji ce voziti preko CarGo-a po 8 sati. Dogovorite se oko plate ili procenta i auti su u pokretnu 24h.

Jel to znači da ja mogu da kupim 20 minibusevi i registruje se za obavljanje delatnosti Limo servisa i radim ka GSP NA LINIJAMA 16,95.... I da ja odredim koja cena karte će biti,normalno malo jeftinija od GSP
I tako može da radi ko god hoće...
 
Tako je i učinio bi uslugu gsp-u jer će manje biti opterećen gradjanima a postoji i socijalni momenat gde će narod moći jeftinije da se prevozi od tacke a do tacke b .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581659#p581659:3q4hbl6a je napisao(la):
BATICA » Čet Nov 15, 2018 6:19 pm[/url]":3q4hbl6a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581591#p581591:3q4hbl6a je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Nov 15, 2018 9:24 am[/url]":3q4hbl6a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581537#p581537:3q4hbl6a je napisao(la):
loyola » Čet Nov 15, 2018 12:44 am[/url]":3q4hbl6a]Samo ne znam ko to kupuje kada vozaci sami voze svoja kola. I nigde ne odgovaraju kako sada rade kada su na crno zvanicno, kao mi cemo istrajati. Ok, ali po kom osnovu?

Moze bilo ko da kupi ko ima kintu za to :)
Ti mozes da kupis 5 auta i da nadjes 15 vozaca koji ce voziti preko CarGo-a po 8 sati. Dogovorite se oko plate ili procenta i auti su u pokretnu 24h.

Jel to znači da ja mogu da kupim 20 minibusevi i registruje se za obavljanje delatnosti Limo servisa i radim ka GSP NA LINIJAMA 16,95.... I da ja odredim koja cena karte će biti,normalno malo jeftinija od GSP
I tako može da radi ko god hoće...

Mozes, al ja ti predlazem da vozis po ceni CarGo-a jer ces tako vise zaraditi.

Kako voze firme Gea Turs i Tara turs, sto se ne bunite zbog njih, jer realno da voze sa autobuske stanice korisnicima bi trebao neki prevoz do autobuske stanice zar ne, a ovako od vrata do vrata, znaci obavljaju i taxi prevoz?


@KarmenBG moja greska, nisam lepo preformulisao recenicu. Jer evo vec 5 stranica kad ne zna sta da odgovori covek se vraca na jednu te istu konsultaciju da CarGo ne placa porez i da izvlace kroz razne kanale novac. To bi iso bilo da i mi govorimo kako taxi udruzenja Pink, Naxi i ostali novac sa DOO firmi izvlace kroz taxiste pausalce i ne placaju porez drzavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581264#p581264:1kavdkpb je napisao(la):
BATICA » 13 Nov 2018, 21:50[/url]":1kavdkpb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581055#p581055:1kavdkpb je napisao(la):
milanche » Uto Nov 13, 2018 11:28 am[/url]":1kavdkpb]Secam se da mi jedan taksista pre vise od 5-6 godina pricao, da je imao sudar, da nije bio kriv, i da je od tog koji ga je udario naplatio ne samo stetu na autu, vec i stetu sto ne radi dok se auto ne popravi - dnevno 50e.

I to je tačno,mora da je kolega imao teške telesne povrede,lom noge,ruke...kad je toliko naplatio
A osiguranje priznaje u slučaju saobraćajke kada taksista nije kriv, izgubljenu zaradu dok se popravlja auto dnevno oko 1500din

Ne nije on imao nikakve povrede. Auto mu je bio na popravci, pa to vreme dok se ne poravi, posto nije mogao da radi posao, naplatio je 50e dnevno. Da li preko suda ili neceg drugog ne secam se. Tako da po tome proizilaui da je suma koju u proseku taksisti prihoduju oko 50e dnevno. Kazem prihoduju, jer ne racunam rashod kao sto su amortizacija, gorivo i ostalo. Sto se mene tice nek prihoduju i 150e, samo nek se uvede neki red - fiskalne kase, placanje karticama, gps pracenje vozila, vozila ne starija od 7 godina, itd. Ovo sto sada imamo je blagi uzas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581443#p581443:3adoiw66 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 14, 2018 5:06 pm[/url]":3adoiw66]damping, damping, damping... :shock: :roll:

Ko o čemu ti o dampingu. Čoveče shvati više, ljudima je preko glave dranja i hohštaplerisanja, i zato se opredeljuju za stvari kao CarGo. Da je on loš, neprspektivan ili nefer, ne bi doživeo bum nego bi nestao i bio izbojkotovan.
A po čemu je to on veće zlo nego strani karteli koji dolaze ovde da uspostave svoje, kao što si sam rekao - imperije i izvlače novac van zemlje... to samo ti znaš.

Idi reci Maksiju i Idei da blokiraju ulice i radikalizuju proteste zato što se pojavio Lidl koji nudi iste proizvode za manje para. O čemu bre mi pričamo ovde... Cela zemlja u krivu, samo 10.000 taksista u pravu. Ma kako da ne.
Evo malo mentalne gimnastike. :)
Dolazak Lidla nije doneo blagostanje , jer u dosta stvari su sa cenama približno drugim marketima. Ono što je doneo Lidl je to da su oni proizvodi koji su kod njih jeftiniji , postali jeftiniji i kod drugih , i to tako da su sad otprilike iste cene. To je baš primetno za limun , kelerabu , banane , narandže , mandarine , nar , sapun , vlažne maramice , pojedine paste za zube...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581728#p581728:22na36gf je napisao(la):
milanche » Čet Nov 15, 2018 11:04 pm[/url]":22na36gf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581264#p581264:22na36gf je napisao(la):
BATICA » 13 Nov 2018, 21:50[/url]":22na36gf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581055#p581055:22na36gf je napisao(la):
milanche » Uto Nov 13, 2018 11:28 am[/url]":22na36gf]Secam se da mi jedan taksista pre vise od 5-6 godina pricao, da je imao sudar, da nije bio kriv, i da je od tog koji ga je udario naplatio ne samo stetu na autu, vec i stetu sto ne radi dok se auto ne popravi - dnevno 50e.

I to je tačno,mora da je kolega imao teške telesne povrede,lom noge,ruke...kad je toliko naplatio
A osiguranje priznaje u slučaju saobraćajke kada taksista nije kriv, izgubljenu zaradu dok se popravlja auto dnevno oko 1500din

Ne nije on imao nikakve povrede. Auto mu je bio na popravci, pa to vreme dok se ne poravi, posto nije mogao da radi posao, naplatio je 50e dnevno. Da li preko suda ili neceg drugog ne secam se. Tako da po tome proizilaui da je suma koju u proseku taksisti prihoduju oko 50e dnevno. Kazem prihoduju, jer ne racunam rashod kao sto su amortizacija, gorivo i ostalo. Sto se mene tice nek prihoduju i 150e, samo nek se uvede neki red - fiskalne kase, placanje karticama, gps pracenje vozila, vozila ne starija od 7 godina, itd. Ovo sto sada imamo je blagi uzas.
Ili te je taksista slagao ili ti,evo ja ti nudim 50e ako je to tačno i da te besplatno prevezen do kojeg ti hoćeš osiguranja da proverimo koliko se plaća jedan dan taksisti dok popravlja auto.
Pošalji neki kontakt i idemo...
 
srdjanprpa

Do sad je CarGo sklapao ugovore sa vozacima koji su otvarali firme kao limoservis i novac je isao sa CarGo-a na preduzetnicki racun vozaca koji je otvorio limoservis, prosto i jednostavno.
Sad CarGo moze da prebaci firmu bilo gde van srbije i da posluje sa vozacima tako sto ce im na fizicki racun uplacivati kintu za voznju. Time vozaci mogu da zatvore svoje preduzetnicke radnje i da ne placaju Srbiji nista.



Ne odgovori mi na pitanje sta donosi novi zakon za divlje taxiste?

Ovo nije uopšte tačno novac se bar do skoro isplaćivao vozačima na ruke jednom nedeljno.
Može Cargo da prebaci firmu bilo gde i neće biti kažnjen, ali vozači hoće.

Što se tiče zakona i kazni za divljake,Limo servis evo pa čitaj
https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o ... acaju.html
 
@BATICA
Ja želim da batalim pekaru i da odem u taksiste, ali niko me ne prima u klan!
Mogu da otvorim, obućara, frizera, hemijsko.... ma šta mi god volja ako imam neki početni kapital, ali taxista sile nema, osim debele debele veze ili da kupim mesto.
Zašto je to tako? Ja imam pekaru i želim da i država propiše koliko sme pekara da ima na ovu količinu stanovnika... hoću i ja da budem monopolista!
Slušao sam lika na tv-u koji priča kako se ugrožava 6000 porodica i slično, a to što je lik pored mene otvorio pekaru na 10 metara i umanjio cene za 5 dinara ne ugrožava moju porodicu ???
Sve ostale delatnosti su tržište pa budi konkurentan, samo taxi monopol.... kač ni telekom više nema monopol a taxi ga ima...
Kada i ja jednog dana budem u tom klanu i ja cu braniti neki car go jer pokušava da uruši monopolski sistem i zavlači mi ruku u džep, a do tada podrška ne car go, nego svim mogućim uberima i sličnim aplikacijama
 
Kao prvo lepo sto si pekar,kao drugo ispunio si neke prpoise,zakone da bi otvorio pekaru,kao trece ne koristis javnu saobracajnu povrsinu za obavljanje delatnosti,kao cetvrto i taj pored tebe sto je otvorio pekaru ispunio je iste propise,zakone kao i ti.
Sta bi se desilo kad bi se ja registovao za prevoz pekarskih proizvoda i parkirao pikap ispred tvoje pekare i iste prodavao sve 20% jeftinije i tako ko god hoce.
Sta bi se desilo kada svako ko moze da kupi BUS izadje i prevozi gradjane po neko svojoj ceni.
Pa bilo bi koliko hoces autobusa,em sto bi se stvorio kolaps,em sto ne bih znao koliko je karta u nekom od njih,kod nekog bi jednom bila 10 din a sledeci dan mogla bi da bude i 20din
Tako i taksi,kada bih mogao svako da taksira i da formira samostalno cenu,nastao bi opsti kolaps u saobracaju a tek cena.
Zato se javni prevoz putnika ogranicava,ko moze da prevozi,na koji nacin,koje uslove treba da ispuni ,koji je optimalni broj izvrsilaca prevoza putnika. I normalno propisuje se cena prevoza tj. cena karte u autobusu,cena km u taksi prevozu.Nismo to mi izmisli,taako je u vecin zemalja.
Sto se tice taksi prevoza on je oduvek bio ogranicen u svim zemljama sveta,normalno sve do pojave Ubera,nije bilo propisa,zakona za takav nacin prevoza putnika. I Uber je to obilato koristili.Kasnije su u mnogim zemljamo poceli da ih kopiraju i pojavilo se brdo slicnih aplikacija.
Mnoge Evropske zemlje su ih zabranjivale ali su tesko suprostavljale velikom kapitalu.
Najboji primer je Nemacka,oni su uspeli najbolje da urede takav nacin prevoza i Uber posluje u samo 6 gradova ali su morali da ispune iste uslove kao klasicni taksi prevoz.
Slicno su uradile i mnoge druge Evropske zemljje,pa cak i Amerika.
Sto se tice cene taksi prevoza u vecini zemalja jeste u pocetku bilo drasticno jeftinije,dok je posle nekog vremena bila ta razlika minimalna.Takodje su aplikacije blago smanjile cenu klasicnog taksija,ali neprimetno jer su aplikacije pocele da naplacuju otkazivanje voznje ili ti kao kada je spic,nevreme,neki koncert i slicno,cena prevoza bude 2x ,3x skuplja.I normalno to se razlikuje od zemlje do zemlje.
A tek penal ako vozilo dodje na adresu a vi otkazete ili neizadjete.

ps
Da zanemarimo mi to sve,kako neko napisa doci ce autonomna vozila i takav nacin prevoza ce da umre,kao i mnoga druga zanimanja,normalno nece nam trebati skole,diplome,fakulteti i sve ce mo znati,samo necemo jos znati kad ce ljudska bica da izumru , prepustimo sve masinam.....bice kazu :? :) :)
ali vazno,da bude jeftinije...... :sesir:

i da, nemojte biti GLUPI kao taksisti pa da svoje zanimanj,struku neprilagodite naprednoj tehnologiji,bice vam jeftinije....a oni ce da izumru
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581659#p581659:1by98yoa je napisao(la):
BATICA » 15 Nov 2018 05:19 pm[/url]":1by98yoa]
Jel to znači da ja mogu da kupim 20 minibusevi i registruje se za obavljanje delatnosti Limo servisa i radim ka GSP NA LINIJAMA 16,95.... I da ja odredim koja cena karte će biti,normalno malo jeftinija od GSP
I tako može da radi ko god hoće...

A, ovo mi je omiljeni način razmišljanja! Sad ti meni reci - zašto ne bi mogao? Evo, moja koleginica živi u Grockoj a radi na Novom Beogradu. Dnevno, dva sata do posla i dva sata sa posla! Da vozi auto, ne isplati se. Famozni GSP nema direktnu liniju preko Save, autoputem, što bi bilo logično da ima. Pruge nema. Cepelin još nije uveden, kao ni hoverkraft niz Dunav. I, onda, da se pojavi neko ko bi razvozio ljude kombijem, minibusom... bilo čime, sa adrese u Grockoj do posla na NB i nazad, i za dve svakodnevne vožnje mesečno uzimao, recimo, 8.000 dinara, to bi za moju koleginicu bio spas, a naša vlast bi rekla: Ne može.

A, zašto? Sa kojim moralnim pravom?

Sad ide onaj genijalni argument: "Pa to nema nigde u svetu". E, ima. U razvijenim zemljama - nema, ali tamo bi do Grocke mogao vozom, ili u kombinaciji metro/ekspresni autobus, ili bi imao para da voziš automobil. A šta je naša država omogućila? Onu stvar! Vozi se raspalim autobusom 309, pa se gužvaj nekim drugim šitom, pa trećim, ako ne i četvrtim... ili daj otkaz. Pa, super. I to je OK? Merilo da li nešto treba da postoji ili ne nisu ni potrebe građana, ni razum, već volja Zorane Mihajlović i njenog držvnog sekretara? Isto i za taksi.

Čija je, bre, ovo zemlja, šta piše u Ustavu? Budale smo i nezreo narod što to sve trpimo.
 
Ima smisla i ovo sto Batica prica, medjutim.....

Uber je koncipiran da bude kao dodatni posao a ne full time job (konkretno ovde u Melburnu) Realno, ne isplati se raditi puno radno vreme na uberu jer iste pare mozes zaraditi na laksi nacin, ali ako recimo nista nisi planirao za vikend, odes odvozis i umesto da si blejao kuci ti zaradis nesto. Takodje vozilo mora da je besprekorno, kasko osigurano i mladje od 8 godina. Kao sto kaze batica ne retko se desi da voznja uberom nije jeftinija od taksija, zbog potraznje za vozilima (posebno posle velikih koncerata ili vremenske nepogode). Ono sto je dobro sa uberom je aplikacija, ocenjivanje vozaca ali i putnika, sto pre voznje znas koliko ces platiti i ima dovoljno vozila cak i u 4 ujtro. Razvoj GPS software-a je takodje obesmislio poznavanje ulica i grada, sto je na neki nacin dobro.

E sad taksisti su dosta ucaureni, ne prate korak sa vremenom i ne zele malo konkurencije. Prvo bi drzava trebalo da izadje na kraj sa divljacima, drugo da se ogranici broj taksista u gradu, trece uvedu nove tehnologije (aplikacije), i mogucnost placanja karticom ili preko aplikacije. Isto tako smatram da je ocenjivanje vozaca odlicna stvar. Ako bi to ostvarili, taksi i uber (ili bilo koja druga firma) bi mogli da rade bez da se mnogo sudaraju i otimaju oko novca i putnika. Ali znajuci da je ovo Srbija.....tesko brale.

Jos jedan veliki problem kod ubera je sto se izvlace za placanje poreza drzavi, to bi moralo da se regulise malo bolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581797#p581797:1flx3pi7 je napisao(la):
Пантограф » Pet Nov 16, 2018 10:43 am[/url]":1flx3pi7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581659#p581659:1flx3pi7 je napisao(la):
BATICA » 15 Nov 2018 05:19 pm[/url]":1flx3pi7]
Jel to znači da ja mogu da kupim 20 minibusevi i registruje se za obavljanje delatnosti Limo servisa i radim ka GSP NA LINIJAMA 16,95.... I da ja odredim koja cena karte će biti,normalno malo jeftinija od GSP
I tako može da radi ko god hoće...

A, ovo mi je omiljeni način razmišljanja! Sad ti meni reci - zašto ne bi mogao? Evo, moja koleginica živi u Grockoj a radi na Novom Beogradu. Dnevno, dva sata do posla i dva sata sa posla! Da vozi auto, ne isplati se.

Pa normalno da bi mogao,nepostiji prevoz na toj relaciji.
Ali opet ne bi mogao svako da obavlja taj prevoz.
Prvo,morao bi da ispune neke zakonske norme vezane za prevoz putnika i to kao..naprimer
Registacija za obavljanje prevoza
Registacija obavljnja delatnost prevoza putnika u javnom saobracaju
Odobrenje za vozilo kojim ce se obavljti prevoz putnika
Prijavljeno vreme polaska,odlaska
Prijava vozaca koji ce vrsiti prevoz
itd,itd
Ustvari da ispuni sve uslove zakonom propisane kao sto su ga ispunili i ostali koji se bave prevozom putnika u Gradskom i Medjugradskom prevozu putnika.
I to znaci da ne bi mogao svako a takodje i vise njih,a takodje cenu prevoza bi morala da propise Gradska uprava i sve to iz razloga isplativosti i opstanka te linije prevoza.
 
Vrh