Kako te nije sramota da pises o necemu gde nemas pojma kako funkcionise i još pritom iznosiš toliko neistina da je očigledno koj su ti namere.Što bi rekli HEJTER
KartmenBG »
vec taksisti imaju bezobrazan cenovnik,
To je tvoje viđenje što je i normalno,ali cenu KM može izračunati svaki bolji ekonomista a u nju ulazi više parametara.Nije to samo cena goriva.....
cena može da ide ispod realne cene koštanja,DAMPING, ali u toj situaciji niko nema koristi ni vozači ni stranke jer da bi se postigao neki kvalitet usluge cena mora biti EKONOMSKI isplativa.
Jedina korist DAMPING cena imaju vlasnici aplikacije jer osvajaju tržište bez svog klasičnog ulaganja kapitala a i to malo što ulože vrlo brzo im se vraća.
Iz iskustva mnogih zemalja,aplikacije su se izjednačile sa cenom klasičnog taksi prevoza jer vozači su odlazili,dolazili jer nisu imali zaradu...
KartmenBG »
nije normalno da se putnici plaše da li je taksimetar nastelovan ili ne.
Tu se slažem sa tobom,to treba država da reguliše,a nadam se da će novim zakonom to postići jer su kazne drakonske.Problem je naravno kako će se zakon primenjivati,ako ne opet nam sledi protest taksista
KartmenBG »
Druga stvar pa ne funkcioniše taksi tako sto vozi do aerodroma 25 km i onda nazad 25 km vec tu ga dispecer navodi gde je sledeća musterija.
Ovo je baš smešno,taksista odveze stranku na aer. N. Tesla u 04.00h a prvo sledeće sletanje u 06.30 pa dok prođu carinu i izađu bude 07.00h i gde ga dispečer navodi....a da uzmemo u obzir i neko vreme kad ima više sletanja, isto čeka 2-4 h ,možda uzme a i ne uzme vožnju za nazad do Grada...
I da, :roll: bilo bi super kad bi svih 5000 taksista odvezli do Aerodruma i nazad za Grad,za 3-4 h bruto 3000din
Pa trebalo bi jedno 10 BOINGA 747 sa 500 putnik da sleti i poleti sa Nikole Tesle............. za 3-4 h
:lol: :lol: :lol: i da se svi voze taksijem
KartmenBG »
I dolazimo do zakljucka da taksisti naplate 1500 rsd a realno ga kosta 325 rsd gorivo a ostatak ide dispeceru,udruzenju i taksisti.
Kako si došao do ove realne cene od 325 din jel tako što si sipao gorivo u kantu i vozio se,nema amortizacije,poreza itd
i ne ide dispečeru,udruženju ništa osim mesečne nadoknade u visini od 8000din za sve vožnje koje se ostvare u tom mesecu,u taj iznos ulazi još i pos terminal za kartice,internet...
o čemu ti bre pričaš
KartmenBG »
Zastareo sistem koji previše košta za nesto što aplikacija može da zameni.
Koga previše košta i na koji način, sistem radio stanice tj. dispečera,udruženja naplaćuje oko 8000 din mesečno pa dal je taksista uzeo 100 vožnji ili 200 vožnji i pazario 100.000 din ili 150.000 din isto plaća 8000 din i normalno tu se vožnja dodeljuje najbližem samo na drugi princip...
Aplikacija naplaćuje od cene vožnje 20-30 % i ako 100.000 din pazari taksista,vlasnik APLIKACIJE uzme min. 20.000 din. što ispadne mnogo skuplje za taksistu....
jedina konfornost aplikacije što taksista može da ide iz vožnju u vožnju,(to može i preko radio stanice)ali kod nas nije tolika potražnja za taksijem i dugo se čeka na sledeću vožnju(iskustvo radim preko Yandex aplikacije) Druga konfornost je za stranku,ocenjvanje,primedbe itd bez cimanja...
Ali isto tako ako Aplikacije preovaladaju budi siguran da će cena vožnje u špicu kada su koncerti,nevreme, 2 x ,3 x biti skuplja a da nepričamo o tome kada taksista ode na adresu a stranka ne izađe,u sadašnjem sistemu se ništa ne naplaćuje dok preko aplikacije se sigurno plaća.
KartmenBG »
Taksi u Podgorici plaćam 4 evra od Aerodroma pa do drugog kraja Podgorice , razdaljina za koju bi ekvivalent platio u BGu 1500 dinara.
Ovo je takva LAŽ.... pa cena u Podgorici je 0,55 e -0.60e po KM
KartmenBG »
i sta god traze dobiju.
Nije tačno da smo sve dobili,nismo oslobođeni poreza na osnovno sredstvo za rad (auto) nego ga kupujemo kao fizičko lice,,
A nikom ni u jednoj delatnosti nije zabranjeno da se ujedine,okupe prijave skup i traže svoja prava pred Državnim organima