Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

loyola
A da ne bude samo moje subjektivno misljenje, u maju sam koristio preko 70ak puta taksi i cargo, uvek su bili sa mnom stranci ili nasi koji zive preko. Sami su shvatili zasto je bolji cargo i sta su prednosti (cistiji, ne puse, ljubazni kad ih nesto pitas ili ti pozele dobrodoslicu, pozdrave na kraju voznje, cute tokom voznje, ne raspravljaju se kada kazes kojom ces rutom, itd itd)
Ima istine da je dosta kolega aljkavo i neuredno..ali ne baš u tolikom broju....
isto takvo mišljenje kao što ti iznosiš,uredni,ljubazni itd iznose i korisnici koji su koristili Yandex,a što je najveća ironija to su isti oni taksisti koje su do juče pljuvali.
 
E da za Yandex, koristio sam ga dva puta, imao sam promo kod od 50% popusta.
Prva voznja taximetar otkucao 500dinara a na Yandexu izaslo 450, naravno na 500dinara je isao popust a taxista je na aplikaciji povecao cenu. Druga voznja, od Ade do Bulevara Oslobodjenja 1 do same slavije, idemo prema autokomandi i taxista se odvaja na prvo iskljucenje, sa auto puta i ide na kruzni tok na autokomandu pa prema slaviji, ja reko zar nije bilo blize da smo se iskljucili na drugom iskljucenju kaze mi taxista joj jeste nego ja navikao stalno da idem u Bulevar Oslobodjenja ka zvezdinom stadionu, ta voznja je bila oko 560dinara. Nije mi jasno zasto ne slusate rutu koju je ponudila sama aplikacija, nije bezveze ponudila tu rutu vec je izracunala kuda je najblize i najbrze.

Treba i CarGo i Yandex da postave na sajtu komentare korisnika na vozace.

Sa CarGo-om sam imao jednu voznju kojom me je vozio vise za nekih 220dinara, ocenio sam ga sa jedinicom i napisao da me vozio duzom rutom nego sto je trebalo. Posle 3,4 dana mi stize mail od CarGo-a koji se izvinjavaju i vracaju mi nazad novac za tu duzu rutu ili ti tih 220dinara. Nesto ne videx da mi je Yandex vratio novac.
 
BATICA":io4pghvi je napisao(la):
loyola
A da ne bude samo moje subjektivno misljenje, u maju sam koristio preko 70ak puta taksi i cargo, uvek su bili sa mnom stranci ili nasi koji zive preko. Sami su shvatili zasto je bolji cargo i sta su prednosti (cistiji, ne puse, ljubazni kad ih nesto pitas ili ti pozele dobrodoslicu, pozdrave na kraju voznje, cute tokom voznje, ne raspravljaju se kada kazes kojom ces rutom, itd itd)
Ima istine da je dosta kolega aljkavo i neuredno..ali ne baš u tolikom broju....
isto takvo mišljenje kao što ti iznosiš,uredni,ljubazni itd iznose i korisnici koji su koristili Yandex,a što je najveća ironija to su isti oni taksisti koje su do juče pljuvali.
Ne, nisu ti isti, jer dosta taksista u yandexu su beogradski poslovni, ima sica nekih samostalaca i ostalih minijaturnih udruzenja.
 
Baš tako kako si napisao...prvi post sa kojim se slažem u celosti.

Ps
Svako može da pogreši,ali tu svoju grešku treba i da ispravi,a što se tiče navigacije veruj da u većini slučajeva zablentavi
A i dosta kolega je došlo iz drugih udruženja,Pink,LUX,Naksis itd baš u Beogradski poslovni radi Yandex,a tu sam i ja preko 15g
Tako da ima i istih....
 
Ne znam ali ja kao rodjeni Beogradjanin mi je luksuz da koristim taksi u mom gradu... uvek me neko vozi i uvek je frka kad treba do aerodroma da se ide samo da se taksi ne uzima. Po mom mišljenju taksi ne treba da bude luksuz a realno za većinu jeste . Taksiste baš briga opelješiće strance a stanovnicima koji ovde zive bas ih briga što većina ne može da prijušti taksi sebi. Ne znam zašto se taksisti zale na cargo pa da su oni kao upola kao cargo narod bi ih više poštovao. Za mene su taksisti alavi banditi koje em što moras da platis em sto moraš da slušaš njihove priče .
 
Pa nisu valjda taksisti krivi što je platežno moć stanovnika mala,pa i ne treba da bude luksuz ali kod nas je luksuz i kupiti kartu u GSP,a što se tiče vožnje do aerodroma nazoveš,zakažeš, taj koji te vozi napravi bar 50km i potroši najmanje 650din a taksi te košta 1500din
To što se pelješe stranci je za svaku osudu i u novom zakonu je krivično delo,mislim minimalno 3mes zatvora.
A da ima derikože taksista,ima ali to je manjina i oni upadaju u oči,
biću srećan kada se one derikože kod palate Albanija,pristaništa,ž stanice ITD ,SKLONE...
 
Ako u drugim gradovima pređeš za manje para veću destinaciju nego u Beogradu , ne vidim zašto beogradski taksista mora da bude povlašćena vrsta. Da posluju po istom principu , više ljudi bi koristilo njihove usluge. Sve ovo meni deluje kao da većina njih želi da sa jednom vožnjom zaradi mesečnu platu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580977#p580977:1fn3jfwl je napisao(la):
solecar » Uto Nov 13, 2018 12:30 am[/url]":1fn3jfwl]Ako u drugim gradovima pređeš za manje para veću destinaciju nego u Beogradu , ne vidim zašto beogradski taksista mora da bude povlašćena vrsta. Da posluju po istom principu , više ljudi bi koristilo njihove usluge. Sve ovo meni deluje kao da većina njih želi da sa jednom vožnjom zaradi mesečnu platu.
Ma super je to što si čuo da je taksi jeftiniji u drugim Gradovima,a jes li čuo kako oni tamo rade...
Ako je u BG javašluk što se tiče divljaka,kako li je u drugim Gradovima...
Ne vidim zašo građani u BG moraju biti povlašćeni pa imaju tramvaj,trolejbus dok drugi Gradovi nemaju
A jesi čuo da su u drugim Gradovima dosta jeftiniji stanovi nego u BG
......... tvoje pisanje meni deluje da bi ti hteo da taksi u BG bude jeftiniji od GSP-a i pritom budu mercedesi
ili da nije bitno kako se obavlja taksi prevoz,nego samo da je jeftin
 
Nego aj ti meni objasni zasto taksista radi 12-15 sati dnevno 30 dana mesecno za 45k dinara. Videh pre neki dan oglas za rad na trafici za 36k, dakle totalno je iracionalno da postoji i jedan taksista, jos ako radi 40 sati nedeljno kao sto je normalno radno vreme on ne zaradi ni 20 iljada.
 
Ne zarađuju 45.000 mesečno, nismo budale tolike. Ne nasedajte na naivni PR mučenika - one profesije koje najglasnije kukaju da nemaju ni dinara, po pravilu najviše i imaju.

Taksi službu treba pod hitno fiskalizovati i kontrolisati izdavanje računa, pa bi se tada i znalo koliko zarađuju. Ovako, s obzirom na cene, mogu da pretpostavim da zarađuju bar 1.000 evra mesečno. I to opušteno.
 
Secam se da mi jedan taksista pre vise od 5-6 godina pricao, da je imao sudar, da nije bio kriv, i da je od tog koji ga je udario naplatio ne samo stetu na autu, vec i stetu sto ne radi dok se auto ne popravi - dnevno 50e.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581002#p581002:1vza5dgz je napisao(la):
BATICA » Uto Nov 13, 2018 6:50 am[/url]":1vza5dgz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580977#p580977:1vza5dgz je napisao(la):
solecar » Uto Nov 13, 2018 12:30 am[/url]":1vza5dgz]Ako u drugim gradovima pređeš za manje para veću destinaciju nego u Beogradu , ne vidim zašto beogradski taksista mora da bude povlašćena vrsta. Da posluju po istom principu , više ljudi bi koristilo njihove usluge. Sve ovo meni deluje kao da većina njih želi da sa jednom vožnjom zaradi mesečnu platu.
Ma super je to što si čuo da je taksi jeftiniji u drugim Gradovima,a jes li čuo kako oni tamo rade...
Ako je u BG javašluk što se tiče divljaka,kako li je u drugim Gradovima...
Ne vidim zašo građani u BG moraju biti povlašćeni pa imaju tramvaj,trolejbus dok drugi Gradovi nemaju
A jesi čuo da su u drugim Gradovima dosta jeftiniji stanovi nego u BG
......... tvoje pisanje meni deluje da bi ti hteo da taksi u BG bude jeftiniji od GSP-a i pritom budu mercedesi
ili da nije bitno kako se obavlja taksi prevoz,nego samo da je jeftin
Šta čuo , imao prilike lično da se uverim. Sam mentalitet ljudi je drukčiji , drukčije se ophode prema mušterijama , vozila su čista... Ponekad sam imao utisak da se trude da ti bude milo što si se vozio taksijem a ne gradskim prevozom... Dok je kod ovih Beogradskih , kako se uzme. Ima finih , a bogami ima i onih koji jedva čekaju da te zaje*******u. Jednom prilikom sam bio na Kalemegdanu , bilo leto , a ja bez kišobrana. Udari iznenadni pkjusak , provala oblaka , i završim na kraju mokar do gole kože. Čak mi je i donji veš bio mokar. Jedan taksista nije hteo da me pusti da uđem , dok je drugi odmah prihvatio. Ta noćna vožnja me je izašla jeftinije na potezu Kalemegdan - Prokop nego što je bila dnevna vožnja od BAS do Prokopa.
Drugi put sam od Arene išao do Prokopa i namerno sam odabrao starijeg vozača , jer sam želeo da me dobaci do parkinga ispred Mujeza "25. maj" , a računam da će stariji znati o čemu pričam. Kad ono , krene on da me vozi ka Brankovom mostu. Kad sam ga upitao zašto me vozi tuda , a ne preko Gazele , odgovara mi kako me vozi tamo gde sam tražio , do bazena "25. maj". Na to odgovorim da sam ja tražio da me vozi do muzeja kod Partizanovog stadiona , a ne do bazena na Dorćolu. Prešli smo Brankov most , i nastavio je pravo pa Kraljice Natalije i dalje Kneza Miloša. Kad smo došli , hteo da mi naplati punu vožnju , ali ja mu nisam dao toliko koliko je tražio , iako je krenuo da se pravda da je napravio troškove... , na šta sam ja odgovorio da je njegova obaveza da povede računa šta mu govori potencijalna mušterija za željenu destinaciju , dok dogovaraju vožnju.
Ista situacija sa Arenom se ponovila par meseci kasnije , ali je ovog puta vozač odmah skrenuo po prelasku Brankovog mosta i špreko Savske me dobacio do muzeja. Vožnju mi je naplatio 300 din manje uz izvinjenje što je pogrešno razumeo , i to više puta.
Treći i poslednji put kada sam išao pomenutu rutu , odmah sam vozaču rekao da me vozi preko Gazele , kako bih izbegao potencijalno konfliktnu situaciju.
Onda , jednom prilikom sam trebao da odem do prijatelja u Jajinace i pomognem mu da utovarimo neke stvari za izložbu i stignemo do Kalemegdana taksijem , pošto kolima nismo mogli , jer su mu bila kod žene na poslu. Krenuli smo taksijem preko Bulevara Oslobođenja da izbijemo na Slaviju i Kralja Milana najkraćim i najbržim putem , ali na pola puta smo morali da se vratimo natrag jer je bila stravična gužva zbog protesta studenata na Slaviji. Vozač je pitao kuda da nas vozi kako bi smo izbegli gužvu , na šta sam ja predložio Neznanog junaka i Bulevar Kneza Aleksandra Karađorđevića , pa Savskom i Karađorđevom. Na kraju je vožnju naplatio manje.

Apropo jeftinijih stanova , kako to da onda ljudi iz unutrašnjosti masovno gledaju da se dokopaju "svetog grala" zvanog Beograd , a ne žele da ostanu tamo gde su se rodili i odrasli , iako su im troškovi života povoljniji tamo?

Što se tiče cene , to što si se osetio pogođenim zbog mog komentara , savim dovoljno govori o čitavoj ovoj problematici. Poenta mog komentara nije uopšte da mi je cilj da cena pojedinačne vožnje bude jeftinija od karte za pojedinačnu vožnju u Bus plus sistemu , a da pritom vozila budu Mercedesi , već da ako se vozim Puntom , da cena zaista i bude u skladu sa kategorijom vozila , a ne da me to zadovoljstvo (tako vidi taxi uslugu u Beogradu) košta kao da sam se prevezao sa Mercedesom , ili da me pak vožnja Mercedesom košta kao da sam se vozio predsedničkom limunzinom.
A tek one priče o tome da taksisti zarađuju manje nego radnik u nekom marketu ili lokalnoj piljarnjici , su u rangu bajki u koje ni trogodišnje dete više ne veruje.

I za kraj , Beograd mora da bude povlašćen što se tiče tramvaja i trolejbusa , i to samo iz jednog jedinog razloga , a to je taj što je u prošlosti bilo zaista uticajnih ljudi , u istom tom Beogradu , koji su videli i pozitivnu stranu ovih vidova prevoza , te je zahvaljujući njima situacija takva kakva je danas , no to neće biti još skoro tako , obzirom kako su krenuli ovi danas da rade , nadovezujući se na ideje svojih prethodnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581043#p581043:5ys0cpf5 je napisao(la):
Пантограф » Uto Nov 13, 2018 10:50 am[/url]":5ys0cpf5]Ne zarađuju 45.000 mesečno, nismo budale tolike. Ne nasedajte na naivni PR mučenika - one profesije koje najglasnije kukaju da nemaju ni dinara, po pravilu najviše i imaju.

Taksi službu treba pod hitno fiskalizovati i kontrolisati izdavanje računa, pa bi se tada i znalo koliko zarađuju. Ovako, s obzirom na cene, mogu da pretpostavim da zarađuju bar 1.000 evra mesečno. I to opušteno.

Potpuno si u pravu,zarađujemo bruto 1000e :roll:
Idi u prvu Banku,predstavi se kao taksista i traži kredit ,doobićeš lep odgovor i sve će ti biti jasno
A fiskalne kase bi bile super jer bi onda država davala povraćaj PDV na gorivo,delove...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581055#p581055:3ooh8kpf je napisao(la):
milanche » Uto Nov 13, 2018 11:28 am[/url]":3ooh8kpf]Secam se da mi jedan taksista pre vise od 5-6 godina pricao, da je imao sudar, da nije bio kriv, i da je od tog koji ga je udario naplatio ne samo stetu na autu, vec i stetu sto ne radi dok se auto ne popravi - dnevno 50e.

I to je tačno,mora da je kolega imao teške telesne povrede,lom noge,ruke...kad je toliko naplatio
A osiguranje priznaje u slučaju saobraćajke kada taksista nije kriv, izgubljenu zaradu dok se popravlja auto dnevno oko 1500din
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580972#p580972:y3d6jllt je napisao(la):
BATICA » Uto Nov 13, 2018 12:09 am[/url]":y3d6jllt]Pa nisu valjda taksisti krivi što je platežno moć stanovnika mala,pa i ne treba da bude luksuz ali kod nas je luksuz i kupiti kartu u GSP,a što se tiče vožnje do aerodroma nazoveš,zakažeš, taj koji te vozi napravi bar 50km i potroši najmanje 650din a taksi te košta 1500din
To što se pelješe stranci je za svaku osudu i u novom zakonu je krivično delo,mislim minimalno 3mes zatvora.
A da ima derikože taksista,ima ali to je manjina i oni upadaju u oči,
biću srećan kada se one derikože kod palate Albanija,pristaništa,ž stanice ITD ,SKLONE...

Izvini molim te nije platezna moc stanovnika mala vec taksisti imaju bezobrazan cenovnik, i nije normalno da se putnici plaše da li je taksimetar nastelovan ili ne. Druga stvar pa ne funkcioniše taksi tako sto vozi do aerodroma 25 km i onda nazad 25 km vec tu ga dispecer navodi gde je sledeća musterija. I dolazimo do zakljucka da taksisti naplate 1500 rsd a realno ga kosta 325 rsd gorivo a ostatak ide dispeceru,udruzenju i taksisti. Zastareo sistem koji previše košta za nesto što aplikacija može da zameni. Druga stvar ja koji rado platim u ostalim gradovima u Srb ili u Podgorici uhvatim sebe kako sam isparanoisan cenama u bgu da me je strah da zovem taksi tamo. Taksi u Podgorici plaćam 4 evra od Aerodroma pa do drugog kraja Podgorice , razdaljina za koju bi ekvivalent platio u BGu 1500 dinara. Nije narod kriv jer mu je skup taksi vec je drzava koja je dozvolila oligopol na taksi tržištu jer taksi tržište još uvek nije osetilo konkurenciju a trebalo bi. Taksisti su zaštićeni kao beli medvedi i sta god traze dobiju.
 
Kako te nije sramota da pises o necemu gde nemas pojma kako funkcionise i još pritom iznosiš toliko neistina da je očigledno koj su ti namere.Što bi rekli HEJTER

KartmenBG »
vec taksisti imaju bezobrazan cenovnik,
To je tvoje viđenje što je i normalno,ali cenu KM može izračunati svaki bolji ekonomista a u nju ulazi više parametara.Nije to samo cena goriva.....
cena može da ide ispod realne cene koštanja,DAMPING, ali u toj situaciji niko nema koristi ni vozači ni stranke jer da bi se postigao neki kvalitet usluge cena mora biti EKONOMSKI isplativa.
Jedina korist DAMPING cena imaju vlasnici aplikacije jer osvajaju tržište bez svog klasičnog ulaganja kapitala a i to malo što ulože vrlo brzo im se vraća.
Iz iskustva mnogih zemalja,aplikacije su se izjednačile sa cenom klasičnog taksi prevoza jer vozači su odlazili,dolazili jer nisu imali zaradu...

KartmenBG »
nije normalno da se putnici plaše da li je taksimetar nastelovan ili ne.
Tu se slažem sa tobom,to treba država da reguliše,a nadam se da će novim zakonom to postići jer su kazne drakonske.Problem je naravno kako će se zakon primenjivati,ako ne opet nam sledi protest taksista
KartmenBG »
Druga stvar pa ne funkcioniše taksi tako sto vozi do aerodroma 25 km i onda nazad 25 km vec tu ga dispecer navodi gde je sledeća musterija.
Ovo je baš smešno,taksista odveze stranku na aer. N. Tesla u 04.00h a prvo sledeće sletanje u 06.30 pa dok prođu carinu i izađu bude 07.00h i gde ga dispečer navodi....a da uzmemo u obzir i neko vreme kad ima više sletanja, isto čeka 2-4 h ,možda uzme a i ne uzme vožnju za nazad do Grada...
I da, :roll: bilo bi super kad bi svih 5000 taksista odvezli do Aerodruma i nazad za Grad,za 3-4 h bruto 3000din
Pa trebalo bi jedno 10 BOINGA 747 sa 500 putnik da sleti i poleti sa Nikole Tesle............. za 3-4 h
:lol: :lol: :lol: i da se svi voze taksijem
KartmenBG »
I dolazimo do zakljucka da taksisti naplate 1500 rsd a realno ga kosta 325 rsd gorivo a ostatak ide dispeceru,udruzenju i taksisti.
Kako si došao do ove realne cene od 325 din jel tako što si sipao gorivo u kantu i vozio se,nema amortizacije,poreza itd
i ne ide dispečeru,udruženju ništa osim mesečne nadoknade u visini od 8000din za sve vožnje koje se ostvare u tom mesecu,u taj iznos ulazi još i pos terminal za kartice,internet...
o čemu ti bre pričaš
KartmenBG »
Zastareo sistem koji previše košta za nesto što aplikacija može da zameni.
Koga previše košta i na koji način, sistem radio stanice tj. dispečera,udruženja naplaćuje oko 8000 din mesečno pa dal je taksista uzeo 100 vožnji ili 200 vožnji i pazario 100.000 din ili 150.000 din isto plaća 8000 din i normalno tu se vožnja dodeljuje najbližem samo na drugi princip...
Aplikacija naplaćuje od cene vožnje 20-30 % i ako 100.000 din pazari taksista,vlasnik APLIKACIJE uzme min. 20.000 din. što ispadne mnogo skuplje za taksistu....
jedina konfornost aplikacije što taksista može da ide iz vožnju u vožnju,(to može i preko radio stanice)ali kod nas nije tolika potražnja za taksijem i dugo se čeka na sledeću vožnju(iskustvo radim preko Yandex aplikacije) Druga konfornost je za stranku,ocenjvanje,primedbe itd bez cimanja...
Ali isto tako ako Aplikacije preovaladaju budi siguran da će cena vožnje u špicu kada su koncerti,nevreme, 2 x ,3 x biti skuplja a da nepričamo o tome kada taksista ode na adresu a stranka ne izađe,u sadašnjem sistemu se ništa ne naplaćuje dok preko aplikacije se sigurno plaća.

KartmenBG »
Taksi u Podgorici plaćam 4 evra od Aerodroma pa do drugog kraja Podgorice , razdaljina za koju bi ekvivalent platio u BGu 1500 dinara.

Ovo je takva LAŽ.... pa cena u Podgorici je 0,55 e -0.60e po KM

KartmenBG »
i sta god traze dobiju.
Nije tačno da smo sve dobili,nismo oslobođeni poreza na osnovno sredstvo za rad (auto) nego ga kupujemo kao fizičko lice,,
A nikom ni u jednoj delatnosti nije zabranjeno da se ujedine,okupe prijave skup i traže svoja prava pred Državnim organima
 
Ako vec radis za yandex, sto ne kazes koliku si lovu uzeo za par meseci samo od dotacija yandexa?
 
E,odlično pitanje,baš rado ću ti odgovoriti...
Jest i to je tačno da sam uzeo LEPU lovu od Yandexa, svaku vožnju koju sam uzmimao preko njihove aplikacije imao sam dodatni bonus,pa normalno, ja sam njima razrađivao aplikaciju i oni su to meni plaćali, e sad kada su je razradili oni meni naplaćuju 5% od svake vožnje a ne 20-30% kao dotični CarGo koji hoće da ja njemu razrađujem aplikaciju i još ja da mu platim extra

ps
Jel realno da od 500din uzmeš 100din a sve troškove prevoza snosi vozač
100 vozača x 5 vožnji = 500 vožnji x 100 din == 50.000 din. dnevno
 
Pa naravno da im uzima toliki procenat jer im omogucava da rade, jedini nacin na koji mogu da rade je preko te aplikacije, nemaju poziciju kao ti da mozes i na kvaku i na radio stanicu da rade. I Uber uzima 20ak %.

Sad, zenin rodjak vozi za car go i njemu uzimaju 30%, a drugima su povecali sa 20% na 24%, imaju nekih 4 ili 5 firmi preko kojih svasta muljaju. Opet, izmedju taksija i cargoa, prednost cargou ali na kraju je to izbor manjeg od dva losa.

Cargo koristim nedeljom i nocu, regularni taksi preko dana.


Za yandex znam da su davali "dnevnice" plus na svaki iskorisceni kod npr od 300 din oni daju 350, i na kratkim voznjama manji popust bude od 300, ali taksisti full dobiju nadoknadu. Sad kuda idu pare, i zasto yandex nije registrovan u Srbiji je drugo pitanje.

Taxify je uzimao mislim 50 dinara po voznji od taksista, ali to ovde nije zazivelo. Mislim da ce i yandex da dozivi slicnu sudbinu.

I za kraj, najsmesniji protest je bio protiv Camea, gde su preko aplikacije radili regularni taksisti, sve po zakonu, ali izgleda da je to zasmetalo divljacima (na protestu velika vecina divljaka bez TX tablica i poludivlja udruzenja)
 
Ovo što sam napisao batice nije moja sramota nego taksista, i ovo što sam ja napisao svi običan narod misli, u podgorici evo vec 5 godina i to mi svi taksisti stalno ponavljaju kao pesmicu u sred sezone “ ođe ti je sve 4 eura od aerodroma” idi u Cg pa proveri. Izračunao sam logikom da kad taksista odveze na aerodrom mušteriju naplaćuje mu samo 25 km do aerodroma a ne i nazad. Druže nemoj običan narod da ubeđujes da je taksistima loše nije narod glup toliko da poveruje da u gradu od 2.000.000 stanovnika plus milion turista a samo 6.700 taksista , odnosno na jedno taksi vozilo 500 ljudi. I neka se tih 500 ljudi 3x godišnje provoza taksijem to je 1.500.000 rsd na mesečnom nivou 125.000 rsd bar pod uslovom da ih vožnja košta 1000 dinara. Za taksiranje ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581296#p581296:31lt2m6v je napisao(la):
loyola » Sre Nov 14, 2018 1:22 am[/url]":31lt2m6v]Pa naravno da im uzima toliki procenat jer im omogucava da rade, jedini nacin na koji mogu da rade je preko te aplikacije, nemaju poziciju kao ti da mozes i na kvaku i na radio stanicu da rade. I Uber uzima 20ak %.

Sad, zenin rodjak vozi za car go i njemu uzimaju 30%, a drugima su povecali sa 20% na 24%, imaju nekih 4 ili 5 firmi preko kojih svasta muljaju. Opet, izmedju taksija i cargoa, prednost cargou ali na kraju je to izbor manjeg od dva losa.

Cargo koristim nedeljom i nocu, regularni taksi preko dana.


Za yandex znam da su davali "dnevnice" plus na svaki iskorisceni kod npr od 300 din oni daju 350, i na kratkim voznjama manji popust bude od 300, ali taksisti full dobiju nadoknadu. Sad kuda idu pare, i zasto yandex nije registrovan u Srbiji je drugo pitanje.

Taxify je uzimao mislim 50 dinara po voznji od taksista, ali to ovde nije zazivelo. Mislim da ce i yandex da dozivi slicnu sudbinu.

I za kraj, najsmesniji protest je bio protiv Camea, gde su preko aplikacije radili regularni taksisti, sve po zakonu, ali izgleda da je to zasmetalo divljacima (na protestu velika vecina divljaka bez TX tablica i poludivlja udruzenja)

Odličan post,prvi put realan, i tačan
Pohvala od mene.

PS
iz mog zaključka,šta me briga ko me prevozi i na koji način,da li je to uređeno ili nije
jedino je VAŽNO da je meni JEFTINIJE.
 
KartmenBG »
i ovo što sam ja napisao svi običan narod misli,
Da,da kod nas su svi i fudbalski treneri i misle da bi bolje sastavili tim..
KartmenBG »
“ ođe ti je sve 4 eura od aerodroma” idi u Cg pa proveri.
Ne želim da idem u CG, ali evo ti linkovi taxi firmi u Podgorici....i njihove cene po km
http://citytaxi.com/cijene-taxi-usluga/
https://besttaxi.me/cijena
http://www.redtaxi.me/index.php/cijenovnik/
CENA po km je od 0.55 - 0.60e
Izračunao sam logikom da kad taksista odveze na aerodrom mušteriju naplaćuje mu samo 25 km do aerodroma a ne i nazad.
Pa tako se i naplaćuje,samo kako si ti izrčunao da taksistu ta vožnja košta realnih 325 din.
A NAZAD taksista sam snosi troškove....ili da ostane da spava na istom

da u gradu od 2.000.000 stanovnika plus milion turista a samo 6.700 taksista , odnosno na jedno taksi vozilo 500 ljudi. I neka se tih 500 ljudi 3x godišnje provoza taksijem to je 1.500.000 rsd na mesečnom nivou 125.000 rsd bar pod uslovom da ih vožnja košta 1000 dinara. Za taksiranje ...

Ma odlična ti ova računica,jer si uračunao i Mladenovac,Sopot,Lazarevac,Obrenovac,Batajnicu,Zemun Polje itd u taj broj stanovnika,
a tek turiste, pa njih 1.000.000 ima u Beogradu :lol:
Odlično,Odlično....

ps
ajd molim te izračunaj i troškove taksiste na mesečnom nivou
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581262#p581262:27qf9p99 je napisao(la):
BATICA » Uto Nov 13, 2018 10:46 pm[/url]":27qf9p99]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581043#p581043:27qf9p99 je napisao(la):
Пантограф » Uto Nov 13, 2018 10:50 am[/url]":27qf9p99]Ne zarađuju 45.000 mesečno, nismo budale tolike. Ne nasedajte na naivni PR mučenika - one profesije koje najglasnije kukaju da nemaju ni dinara, po pravilu najviše i imaju.

Taksi službu treba pod hitno fiskalizovati i kontrolisati izdavanje računa, pa bi se tada i znalo koliko zarađuju. Ovako, s obzirom na cene, mogu da pretpostavim da zarađuju bar 1.000 evra mesečno. I to opušteno.

Potpuno si u pravu,zarađujemo bruto 1000e :roll:
Idi u prvu Banku,predstavi se kao taksista i traži kredit ,doobićeš lep odgovor i sve će ti biti jasno
A fiskalne kase bi bile super jer bi onda država davala povraćaj PDV na gorivo,delove...

Opet da ponovim, retko koji pausalac u banci moze da dobije kredit. Jbg nemoj ubacivati sta sve ne mogu taxisti jer isto to ne mogu ni ostali pausalci.
 
Batice ajde odgovori coveku na ovo pitanje:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581029#p581029:1e16nm1x je napisao(la):
ftj » Uto Nov 13, 2018 11:10 am[/url]":1e16nm1x]Nego aj ti meni objasni zasto taksista radi 12-15 sati dnevno 30 dana mesecno za 45k dinara. Videh pre neki dan oglas za rad na trafici za 36k, dakle totalno je iracionalno da postoji i jedan taksista, jos ako radi 40 sati nedeljno kao sto je normalno radno vreme on ne zaradi ni 20 iljada.


I nama svima ovde opet nije jasno, kako to da se ceka na dozvolu da budes taxista a kukate da nema para u taxiju?


U nekom od prethodnih postova si napisao da firme za koje vozite vam uzimaju od 2 do 3 posto, a sad si napisao da uzimaju 8000din mesecno, jel oni uzimaju 8000din mesecno ili tebe izlazi tih 2,3 posto 8000din mesecno?
 
A nazad dispečer ne navodi taksistu na novu najbližu mušteriju?! Ma daj... ili nema mušterija na aerodromu šta ?! Ako je toliko loše zašto taksisti rade za male pare i ispunjavaju standarde za 45.000 rsd? Prave buku i dramu za 380 evra kako da ne .... vi nekapirate gnev naroda na taksiste i zašto su omraženi kao banditi ? Nije narod kriv .
 
Vrh