Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ne bih sad da branim taksiste, ali na aerodromu osim ako nisi divljak, cekas u redu svoj broj za voznju preko vaucera, ili cucis negde i cekas da te neko pozove na telefon, mozes samo kod spomenika da narucis taksi, ne znam kako ih dispecer navodi, nisu rakete, cita voznju i javlja se onaj koji je prvi na stanici, pa tek onda ko je u voznji slobodan.


Mislim da im udruzenje naplacuje koriscenje radio stanice tj frekvencije, a procenat uzima yandex preko aplikacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581310#p581310:37oz0a1q je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 14, 2018 2:49 am[/url]":37oz0a1q]
KartmenBG »
i ovo što sam ja napisao svi običan narod misli,
Da,da kod nas su svi i fudbalski treneri i misle da bi bolje sastavili tim..
A šta je to pogrešno rekao? Hoćeš da sprovedemo anketu na forumu da vidimo šta ljudi misle o taksistima i njihovim cenama? A možemo i da se prošetamo po ulicama pa da pitamo.

Narodu je taksista pun kufer. I po pitanju cena, i po pitanju zahteva, i po pitanju ponašanja. Onog dana kad je blokiran BG, taksisti su u Srbiji - dakle ne samo u Beogradu nego u Srbiji - bili popularni koliko i izvršitelji. I umesto da se tad malo osveste, dovedu u red i prilagode novim vremenima i uslovima, svi oni bi da se celo društvo njima povinuje, a da oni nastave da rade manje više sve po starom. O licemerju da smeta domći CarGo a ne smetaju strani kartelisti Yandex i Uber sam već pričao.

Što se tiče cena... vidi, možete vi da donesete i ekonomsku analizu i obrazloženje Miltona Fridmana (on je pod zemljom odavno, ali je bio i ostao oličenje korumpiranih plaćenika koji šteluju svoje ekspertize i stavove kako im sponzor diriguje) koje kaže da cene ne samo da mogu da ostanu iste nego da po ''ekonomskim parametrima'' treba (kobajagi) čak i da ih povećate... Ali to što papir i ''stručnjaci'' tako kažu, ne znači da će to i uspeti. Nije bitno koliko na papiru treba da bude neka cena, nego koliko je to primenjivo u praksi. A praksa i iskustvo kažu da su ove cene bezobrazno visoke, i da je sve manje ljudi koristilo taksi čak i pre nego što se CarGo pojavio. A tek sad će taj broj sve više da se smanjuje.

I tako i treba. Kao što rekoh, vreme SFRJ i socijale je odavno prošlo. Na sreću ili na žalost, sada je na snazi novi poredak gde važi da konkurencija stvara napredak, i da opstaju samo najsposobniji. Firme i preduzetnici mogu ili da se prilagode tome ili da nestanu. Slepačka mafijaška država će možda nastaviti da povlađuje taksistima još neko vreme, ali kao i uvek, i to će se oboma obiti o glavu. I posle dovoljno propusta i vremena, ljudi će naći nove alternative. A taksisti će ostati da se češu po glavi i pitaju što ih više niko ne zove. Živi bili pa videli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581363#p581363:14pbaqon je napisao(la):
loyola » Sre Nov 14, 2018 12:27 pm[/url]":14pbaqon]Ne bih sad da branim taksiste, ali na aerodromu osim ako nisi divljak, cekas u redu svoj broj za voznju preko vaucera, ili cucis negde i cekas da te neko pozove na telefon, mozes samo kod spomenika da narucis taksi, ne znam kako ih dispecer navodi, nisu rakete, cita voznju i javlja se onaj koji je prvi na stanici, pa tek onda ko je u voznji slobodan.


Mislim da im udruzenje naplacuje koriscenje radio stanice tj frekvencije, a procenat uzima yandex preko aplikacije.

Baš tako,na Aerodromu postiji taksi stanica(u krugu Aerodroma) na koju taksiata dolazi i ukucava se na semafor koji čita br. registarske oznake a na drugom ekranu taksista vidi svoj red za ulazak na drugu taksi stanicu koja se nalazi kod terminala za dolaske. Stranka izlazi i u holu postoji vidno obeležen taksi pult.Tu stranka saopštava da joj je potreban taksi do ? i dobija vaučer sa cenom vožnje do željene destinacije. A cene su po zonama...
http://www.beg.aero/upload/Putnici/2015_flajer_taxi.pdf
1. zona------------ 2. zona -----------3. zona----------4. zona ------5. zona--------6. zona
1.400 din.---------1.800 din.-----------2.200 din-------3.000 din.---4.500 din.-----6.000 din.

1.zona --Zemun,Novi Beograd,Surčin,Ugrinovci,Dobanovci
2.zona--Savski Venac,Vračar,Zvezdara,Voždovac,Čukarica,Banovo Brdo,Banjica,Palilula
3.zona--Žarkovo,Železnik,Kaluđerica,Višnjica,Krnjača,Kotež
4.zona--Ostružnica,Beli Potok,Pinosava,Resnik,Leštane,Vinča
5.zona--Padinska Skela,Kovilovo,Umka,Vrčin,Begaljica,Brestovik
6.zona--Mladenovac,Lazarevac,Sopot,Obrenovac,Barajevo

Što se tiče telefonskog poziva,dispečer pročita vožnju za Aerodrom(uvek ima više raznih udruženja ali može da se desi da nema baš onog koga zovete)
ako nema nikog dispečer čita sledeći put(to je ako neko ima do 1500m) ako nema ni tad čita treći put (to je do 5min. ako ima neko ) ako nema ni tad četrvti put čita(to je do 10min.) i na kraju čita bilo koje vreme.
To izgleda ovako:
1.Aerodrom--nema nikog (dispečer vidi ako nema nikog i preskače to čitanje i odam čita poziciju)
2.Aerodrom---pozicija (inače to je do 1500m)
3.Aerodrom----5min.
4............-----10min.
5...........-------bilo koje vreme
Tako da taksista daje vreme za koje može da stigne do Aerodroma i dispečer vama saopštava za koje vreme dolazi vozilo i koji broj i gde se nalazite na Aerodromu

Što se tiče naplate,udruženja taksistima naplaćuju fiksnu cenu mesečno u iznosu od 6000-8500din zavisi od udruženja i nema veze koliko si taj mesec uzeo vožnji.

Imaš svu pomoć u bilo kom slučaju,a najvažnije prilikom NAPADA

Dok alikacije naplaćuju u procentima od cene vožnje koju je napravio taksisat,vozač
i to Yandex 5%
dok CarGo ucenom naplaćuje 20-30 %
i preko aplikacija nemaš NIKAVU POMOĆ PRILIKOM NAPADA
 
Pa CarGo-u samo treba neki taster prilikom napada taxista, inace nisam jos cuo da je neki korisnik napao nekog vozaca CarGo-a :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581294#p581294:1qfh06kg je napisao(la):
BATICA » Uto Nov 13, 2018 11:43 pm[/url]":1qfh06kg]
Jest i to je tačno da sam uzeo LEPU lovu od Yandexa, svaku vožnju koju sam uzmimao preko njihove aplikacije imao sam dodatni bonus,pa normalno, ja sam njima razrađivao aplikaciju i oni su to meni plaćali, e sad kada su je razradili oni meni naplaćuju 5% od svake vožnje a ne 20-30% kao dotični CarGo koji hoće da ja njemu razrađujem aplikaciju i još ja da mu platim extra

Uz razliku da je yandex ruska imperija, ruska verzija gugla i bave se i drugim stvarima osim aplikacije za vožnju, i da oni imaju resurse da vas plaćaju da im razvijate aplikaciju i da mogu da istiskuju druge aplikacije, a car go se razvija od nule. Malo je licemerno da licno Vi prebacujete ljudima na forumu da ih zanima da se voze po najjeftinijoj ceni, a Vi sami vozite za yandex jer je po Vas najpovoljniji.
 
Bender Rodriguez »
Hoćeš da sprovedemo anketu na forumu da vidimo šta ljudi misle o taksistima i njihovim cenama? A možemo i da se prošetamo po ulicama pa da pitamo.
Uvek će biti pljuvača,hejtera itd ali i onih koji su zadovoljni,ne može se sve generalizovati
Narodu je taksista pun kufer. I po pitanju cena, i po pitanju zahteva, i po pitanju ponašanja.
To je iz tvog ugla gledanja, a ima kod mnogih i ono " PREDRASUDE "
Bender Rodriguez »
Onog dana kad je blokiran BG, taksisti su u Srbiji - dakle ne samo u Beogradu nego u Srbiji - bili popularni koliko i izvršitelji.

Šta bi tek rekao na blokadu Barselone od strane taksista čitavih 5-6dana
https://www.youtube.com/watch?v=ff1zIeinUzI
i oni su isti kao Beogradski..
a te ovo u PARIZU
https://www.youtube.com/watch?v=aXRgh4tI82Y

Bender Rodriguez »
Nije bitno koliko na papiru treba da bude neka cena, nego koliko je to primenjivo u praksi. A praksa i iskustvo kažu da su ove cene bezobrazno visoke,
Ali na papiri treba da piše parvila za obavljanje te delatnosti,a ograničenje taksista je normalno svugde u svetu.Samo što kapitalistički robovlasnici ili kako ti kažeš""sada je na snazi novi poredak gde važi da konkurencija stvara napredak"
a ta konkurencija i napredak je da se DAMPIGUJU CENE,normalno preko vozača ne od svog kapitala i time privlače potrošačko društvo jeftinijom cenom usluge.....

Bender Rodriguez »
Slepačka mafijaška država će možda nastaviti da povlađuje taksistima još neko vreme,
Jel to misliš na ove države,Španija,Francuska,Nemačka itd
Bender Rodriguez »
A taksisti će ostati da se češu po glavi i pitaju što ih više niko ne zove. Živi bili pa videli.
Da ovi u Barseloni,Parizu se baš počešali po glavi.....
ps
Ako ti je skup taksi kupi svoja kola pa se vozi za đabe do mile volje a nemoj da misliš da neko drugi treba da te vozi za đabe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581418#p581418:1psbuuud je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Nov 14, 2018 3:12 pm[/url]":1psbuuud]Pa CarGo-u samo treba neki taster prilikom napada taxista, inace nisam jos cuo da je neki korisnik napao nekog vozaca CarGo-a :D
Nikad ne reci nikad.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581423#p581423:mdwxsv5b je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 14, 2018 3:27 pm[/url]":mdwxsv5b]
Uvek će biti pljuvača,hejtera itd ali i onih koji su zadovoljni,ne može se sve generalizovati
To je iz tvog ugla gledanja, a ima kod mnogih i ono " PREDRASUDE "
Pitaću Igora da stavi anketu, pa da vidimo šta je ''hejt'' a šta gorka istina koju vi uporno odbijate da prihvatite. U međuvremenu možemo da bacimo pogled i na komentare po javnosti iz onog dana kad je blokiran grad.
A ne ček ček, da pogodim.... reći ćeš mi da su to plaćeni aktivisti CarGo? Ili da su to zajedljivi Srbi koji žele da komšiji crkne krava? Ili da su mediji namerno prenaduvali tu blokadu da bi nahuškali ljude protiv njih? Jel tako? Svi su krivi sem vas. Sve je laž sem vaših priča...
Šta bi tek rekao na blokadu Barselone od strane taksista čitavih 5-6dana
Ako se ponašaju isto kao naši, imaju iste bezobrazne cene i na iste bezobrazne načine isteruju svoje interese, rekao bih, logično - isto sranje, drugo pakovanje. Čast izuzecima.
Ali na papiri treba da piše parvila za obavljanje te delatnosti,a ograničenje taksista je normalno svugde u svetu.Samo što kapitalistički robovlasnici ili kako ti kažeš""sada je na snazi novi poredak gde važi da konkurencija stvara napredak"
a ta konkurencija i napredak je da se DAMPIGUJU CENE,normalno preko vozača ne od svog kapitala i time privlače potrošačko društvo jeftinijom cenom usluge.....
Prilagodite se ili nestanite.
Jel to misliš na ove države,Španija,Francuska,Nemačka itd
Babe i žabe.
Ako ti je skup taksi kupi svoja kola pa se vozi za đabe do mile volje a nemoj da misliš da neko drugi treba da te vozi za đabe.
Samo vi terajte takav stav, pa kad vas strefi sudbina Dodoa ima posle da naričete po ulicama i jedni druge sabotirate i premlaćujete ne biste li ugrabili ono malo preostalih mušterija...

Sami ste sebi najveća kočnica, neprijatelj i antireklama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581420#p581420:1hirrjfx je napisao(la):
shiljoman » Sre Nov 14, 2018 3:17 pm[/url]":1hirrjfx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581294#p581294:1hirrjfx je napisao(la):
BATICA » Uto Nov 13, 2018 11:43 pm[/url]":1hirrjfx]
Jest i to je tačno da sam uzeo LEPU lovu od Yandexa, svaku vožnju koju sam uzmimao preko njihove aplikacije imao sam dodatni bonus,pa normalno, ja sam njima razrađivao aplikaciju i oni su to meni plaćali, e sad kada su je razradili oni meni naplaćuju 5% od svake vožnje a ne 20-30% kao dotični CarGo koji hoće da ja njemu razrađujem aplikaciju i još ja da mu platim extra

Uz razliku da je yandex ruska imperija, ruska verzija gugla i bave se i drugim stvarima osim aplikacije za vožnju, i da oni imaju resurse da vas plaćaju da im razvijate aplikaciju i da mogu da istiskuju druge aplikacije, a car go se razvija od nule. Malo je licemerno da licno Vi prebacujete ljudima na forumu da ih zanima da se voze po najjeftinijoj ceni, a Vi sami vozite za yandex jer je po Vas najpovoljniji.

Velika razlika, jeste imperija upravu si,ali ako CarGo razvija svoju aplikaciju to ne znači da to treba da plaćaju vozači, jer nisu oni vlasnici aplikacije,ako nema kapital pa nek podigne kredit a ne da im dere kožu da na 500 din uzima 150din jer ne mogu da rade legalno a eto on im omogućuje kao da nešto zarade
Što se tiče,licemerno,taksiti rade legalno,vozači cargo nelegalno i zato mogu da DAMPINGUJU cene i da privlače korisnike.Ajmo svi da prodajeno na kutijama ispred prodavnice da bi nam bilo jeftinije.
 
Strane kartelske imperije = dobro
Domaće firme koje uzimaju tek jedan delić tržišta = zlo


:roll:
 
Meni nije jasno zasto ti Batice imas problema sa CarGo-om koliko oni uzimaju od voznje?
Mozda je i Yandex uzimao na startu 20,30% od voznje, to ne znamo.
Da li bi vozio za CarGo da uzimaju 5% od voznje?
 
^^
Kad smo već kod toga... a vraćamo se na to jedno 50ti put na temi... mene stalno mori još jedno jednostavno pitanje - ako je tih 20% zaista tolika pljačka, i ako vozačima CarGo to ne prija... Što ne odlaze? Ako je to toliko loše kao što neki tvrde, kako je moguće da im je broj vozača porastao, a ne opao? I da nigde nisam čuo da je neko od njih nezadovoljan uslovima rada i zarade?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581429#p581429:usscsr4t je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 14, 2018 3:41 pm[/url]":usscsr4t]Strane kartelske imperije = dobro
Domaće firme koje uzimaju tek jedan delić tržišta = zlo


:roll:

Nisu DOBRO,ali kako neko napisa od dva zla oprdeljujem se za manje.
Prvo radi sa regularnim taksi preduzetnicima i dampiguje cene iz svog kapitala a drugo radi polulegalno koje dampinguje cene preko vozača svojih kola.

Ajde molim te, objasni mi kako bi trebao da funkcioniše taksi prevoz u jednom Gradu,ko bi mogao da se bavi tom vrstom prevoza i ono najvažnije ko bi bio taj ko bi FORMIRAO CENE taksi prevoza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581436#p581436:wgbs9vfz je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Nov 14, 2018 3:51 pm[/url]":wgbs9vfz]Meni nije jasno zasto ti Batice imas problema sa CarGo-om koliko oni uzimaju od voznje?
Mozda je i Yandex uzimao na startu 20,30% od voznje, to ne znamo.
Da li bi vozio za CarGo da uzimaju 5% od voznje?

Pa nornalno da bi vozio preko CarGo kad bi uzimao 5% i kad bi radio samo sa registovanim taksistima
 
damping, damping, damping... :shock: :roll:

Ko o čemu ti o dampingu. Čoveče shvati više, ljudima je preko glave dranja i hohštaplerisanja, i zato se opredeljuju za stvari kao CarGo. Da je on loš, neprspektivan ili nefer, ne bi doživeo bum nego bi nestao i bio izbojkotovan.
A po čemu je to on veće zlo nego strani karteli koji dolaze ovde da uspostave svoje, kao što si sam rekao - imperije i izvlače novac van zemlje... to samo ti znaš.

Idi reci Maksiju i Idei da blokiraju ulice i radikalizuju proteste zato što se pojavio Lidl koji nudi iste proizvode za manje para. O čemu bre mi pričamo ovde... Cela zemlja u krivu, samo 10.000 taksista u pravu. Ma kako da ne.

Inače nisam došao na temu da bih projektovao novi sistem taksiranja u gradu, nego da ti kažem da nas maneš više sa tim pamfletima i izgovorima.
 
Zaboravih da pomenem da ovaj zenin rodjak oko 1500-2000 ima za nekoliko sati voznje posle posla, i 4-6 voznji za tih par sati. Kontam da onaj ko radi 12 sati na cargou uzima minimum 4000.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581438#p581438:1ab1y3g8 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 14, 2018 3:54 pm[/url]":1ab1y3g8]^^
Kad smo već kod toga... a vraćamo se na to jedno 50ti put na temi... mene stalno mori još jedno jednostavno pitanje - ako je tih 20% zaista tolika pljačka, i ako vozačima CarGo to ne prija... Što ne odlaze? Ako je to toliko loše kao što neki tvrde, kako je moguće da im je broj vozača porastao, a ne opao? I da nigde nisam čuo da je neko od njih nezadovoljan uslovima rada i zarade?

Prosto i jednostavn,te pljačke vozači postanu svesni posle par meseci,kada dođu na red servis,veći kvar,nedaj bože sudara itd .Do tad imaju prividnu zaradu
Broj vozača im se uvećava jer su čuli u medijima,a dosta onih koji nisu zaposleni i misle da može lako da se zgrne lova.
Pa i nećeš čuti,gde da čuješ...nezadovoljstvo vozača
Evo ja sam sasvim kulturno i na istinit način objacnio kako sve to sa CarGo funkcioniše na njihovoj Facebook stranici ali su odmah izbrisali komentar i blokirali me.
 
Prosto i jednostavn,te pljačke vozači postanu svesni posle par meseci,kada dođu na red servis,veći kvar,nedaj bože sudara itd .Do tad imaju prividnu zaradu
Broj vozača im se uvećava jer su čuli u medijima,a dosta onih koji nisu zaposleni i misle da može lako da se zgrne lova.
Mda, ti ljudi nemaju kolege, prijatelje, internet, medije... da se informišu o svemu tome na vreme nego moraju da čekaju da prođe mesec dana da bi se uverili u to kakav ih posao čeka... Daj bre, Rusi na odsluženju vojnog roka u Sibiru znaju kakvi ih uslovi čekaju i gde idu a ti ovde kažeš kako ljudi u Beogradu u 2018. godini uleću u CarGo ne znaju ništa o njemu...?

Sve i da poverujem u takvu priču, kako to da im posle 3 godine broj i dalje ne opada nego raste?
Pa i nećeš čuti,gde da čuješ...nezadovoljstvo vozača
Gde da čujem?
Ne znam gde živiš, ali u Srbiji redovno slušamo o nezadovoljnim radnicima u fabrikama pod budnim okom SNSa, u Ministarstvu odbrane, Policiji, Sudstvu, pa čak i političkim strukturama... Istina, neke informacije se malo suzbijaju ili peglaju, ali sve u svemu ne prođe jedan mesec a da se ne pojavi neka ispovest (ili ispovesti) nezadovoljnih radnika u svim sferama društva i ešalonima moći. A ti kažeš da ima gomila nezadovoljnih vozača u jednoj firmi kao što je CarGo, a nijedna njihova priča nije dospela u medije zato što eto kao, nema gde da se čuje?

I to nas vraća na gornji pasus/citat - ako je to istini, da ljudi ulete u CarGo pa se posle pokaju i gledaju kako se brže bolje izvuku, te da im non stop pristižu novi talasi vozača a postojeći odlaze... kako to da im te brojke ne jenjavaju? Jel ti stvarno misliš da u jednom Beogradu, može da postoji firma 3 godine sa užasnim uslovima rada, i da iz nje svi beže, a da javnost ili bar oni koji bi da u njoj rade jednog dana... za to ne saznaju?
Evo ja sam sasvim kulturno i na istinit način objacnio kako sve to sa CarGo funkcioniše na njihovoj Facebook stranici ali su odmah izbrisali komentar i blokirali me.
E baš čudno. Siguran sam da, da su kojim slučajem na njihovom mestu bili taksisti, da nikad ne bi uradili tako nešto...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581443#p581443:19myxe9s je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 14, 2018 4:06 pm[/url]":19myxe9s]damping, damping, damping... :shock: :roll:

Ko o čemu ti o dampingu. Čoveče shvati više, ljudima je preko glave dranja i hohštaplerisanja, i zato se opredeljuju za stvari kao CarGo. Da je on loš, neprspektivan ili nefer, ne bi doživeo bum nego bi nestao i bio izbojkotovan.
A po čemu je to on veće zlo nego strani karteli koji dolaze ovde da uspostave svoje, kao što si sam rekao - imperije i izvlače novac van zemlje... to samo ti znaš.

Idi reci Maksiju i Idei da blokiraju ulice i radikalizuju proteste zato što se pojavio Lidl koji nudi iste proizvode za manje para. O čemu bre mi pričamo ovde... Cela zemlja u krivu, samo 10.000 taksista u pravu. Ma kako da ne.

Inače nisam došao na temu da bih projektovao novi sistem taksiranja u gradu, nego da ti kažem da nas maneš više sa tim pamfletima i izgovorima.

A šta bi rekao taj isti Maksi,Ideja kad bi ja postavio kutiju i te piliće prodavo još jeftinije,pa radio bi samo tako,građani bi bili prezadovoljni..... a bio bi dosta jeftiniji i mnogi bi se opredelili da kupe kod mene, sigurno me građani ne bi bojkotovali....
o čemu bre mi pričamo
Pa veće je zlo zato što hoće da uveća kapital za kratko vreme dranjem vozača,pa kad je počeo bilo je isto izvlačenje para preko paypal-a

A na postavljenje pitanje ko bi trebao da taksira i na koji način, ko da formira cenu,pitao sam te iz razloga da se maneš o zabludu "jeftiniji taksi prevoz" i pristupačan za svakog
 
Nema problema, ja ću da se manem ideje o jeftinijem taksi prevozu, a vi se manite ideje da ćete za 5 godina imati posao. Eto toliko.
A šta bi rekao taj isti Maksi,Ideja kad bi ja postavio kutiju i te piliće prodavo još jeftinije
Babe i žabe. Opet.
Pa veće je zlo zato što hoće da uveća kapital za kratko vreme dranjem vozača,pa kad je počeo bilo je isto izvlačenje para preko paypal-a
Sreća pa Uber i Yandex nisu takvi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581441#p581441:2va8cye3 je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 14, 2018 5:02 pm[/url]":2va8cye3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581436#p581436:2va8cye3 je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Nov 14, 2018 3:51 pm[/url]":2va8cye3]Meni nije jasno zasto ti Batice imas problema sa CarGo-om koliko oni uzimaju od voznje?
Mozda je i Yandex uzimao na startu 20,30% od voznje, to ne znamo.
Da li bi vozio za CarGo da uzimaju 5% od voznje?

Pa nornalno da bi vozio preko CarGo kad bi uzimao 5% i kad bi radio samo sa registovanim taksistima

A cena voznje da bude istao kao u taxi-u, ili je ok da cena bude koju naplati CarGo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581446#p581446:1y8po9e4 je napisao(la):
loyola » Sre Nov 14, 2018 4:13 pm[/url]":1y8po9e4]Zaboravih da pomenem da ovaj zenin rodjak oko 1500-2000 ima za nekoliko sati voznje posle posla, i 4-6 voznji za tih par sati. Kontam da onaj ko radi 12 sati na cargou uzima minimum 4000.
Eto odlično za jedno 5-6 meseci videćemo rezultate.
Neka za 10h uzme 5000din -1500din cargo - 1500din gorivo njemu ostaje ----2.000 dnevno x 30 dana ======60.000 din.
Odlična zarada,odlična...
A gde je tu amortizacija kola, za mesec dana je napravio najmanje 4500km(minimum) a kad bi platio porez državi na dodatnu zaradu ili bar paušalno porez,a plus ostali nevidljivi troškovi.
Nedaj bože,da ima čukanje a on kriv,kulu lele
Ali on misli ,Ej zarada 60.000,din. SUPER

Ps
Bolje ga posavetuj da stavi sve na papir,da se preračuna, u svakom slučaju želim mu sve najboje.
 
Svakako akas kola pa ih akas, ne znam kako racunas tih 4500 km, to je 200km skoro dnevno (za 25 dana). Pa da toliko dnevno pravi imao bi milione.

Za cukanje isti ti je rizik i da vozis privatno kola, a ne znam kako su smuljali tu prijavu, ima ugovor o dopunskom radu.

Ono sto isto rade cargo vozaci, sede kuci i upaljena im je aplikacija, kad izadje neka voznja skoce u kola i voze, ne sede u kolima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581492#p581492:r6pqq58u je napisao(la):
loyola » Sre Nov 14, 2018 8:49 pm[/url]":r6pqq58u]Svakako akas kola pa ih akas, ne znam kako racunas tih 4500 km, to je 200km skoro dnevno (za 25 dana). Pa da toliko dnevno pravi imao bi milione.

Za cukanje isti ti je rizik i da vozis privatno kola, a ne znam kako su smuljali tu prijavu, ima ugovor o dopunskom radu.

Ono sto isto rade cargo vozaci, sede kuci i upaljena im je aplikacija, kad izadje neka voznja skoce u kola i voze, ne sede u kolima.
Teško da privatno toliko akaš kola svaki dan po BG

Pa prosta računica,ako napravi 5000din. a da kažemo da mu je jedan km u naplati oko 50din to je 100km dnevno ili ti 3.000km mesečno plus prazan km dnevno sigurno oko 50 km to je mesečno 4500km
Za čukanje privatno,pa retko ko po BG privatno pravi 150km,veća verovatnoća čekanja na tu KM

Kažem ti još jednom nek sve stavi na papir...
 
Vrh