Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

@loyola pa to su nasi taxisti, ja sam narucio voznju preko yandex-a kad sam video da mi stize auto sa TX tablicama odmah sam otkazao i narucio voznju preko CarGo-a, jeste da tad nisam znao da Yandex koristi nase taxiste, al sam znao da ce me zavaliti za cenu a nisam bas bio raspolozen da se svadjam sa nekim oko cene :)
 
Ma ne, to je sve divan svet, ima samo par losih izuzetaka...
 
Proverio sa yandeksom, jedina relevantna cena je ona sa taksimetra. Dok im traje popust ok, posle toga je bismislena aplikacija. Jedino sto je nekoliko vozila doslo novije proizvodnje i potpuno cistih.

Kameo izgleda nije poceo sa velikim brojem vozila, ne daju se da se uhvate.
 
Puštaju glasine taksisti da su oni koji voze za cargo i yandex propali i već u minusu.
 
Videh još nekoliko vozila sa Yandex reklamom. A i CarGo raste bogami. Još sa ovim Cameo...

Već zamišljam scenu, za 6 meseci novi protest taksista na kom će jedini učesnici biti ova dvojica


:mrgreen:
 
IMG_20180616_190527.jpg


Stoje tu i caskaju guzvu prave :bash:
 
Evo, po ovoj kiši sam zvao 5 taxi službi za neku relativno kratku relaciju za člana porodice koji ne može da se kreće normalno. 5 udruženja nije htelo jer su pitali za lokaciju. Neka propadnu kopilad, ni ne zaslužuju bolje. Upravo instaliram cargo, uber, yandex i haarp na telefon ali klasični taxi više zvati neću.
 
Inace je po pljusku ili obicnoj cak kisici jako tesko naci taksi (i onda kazu da je 5000 dovoljno za BG i da su to vanredne situacije koje su inace potpuno normalne i cesto se desavaju). Jedini koji ne pita za relaciju je Pink i dok sam se vozio preko radio stanice sam cuo nekoliko puta kako obavestavaju da je taj i taj izbacen iz radio mreze na 10 dana zbog odbijanja da vozi stranku na kratkoj relaciji.

Dok sam koristio yandex, vidim taksisti stize obavestenje pred kraj voznje da ima ponudu za sledecu i komentarise lik za sebe “ma boli me k da idem 3,2 kilometra za voznju...”. Da ne pricam sto yandex placa svakog cetvrtka taksistima dotacije za ljude koji se voze na promo kod ( kod je 30% za 10 voznji, s tim da maksimalno tih 30% posto moze da bude 300 din). I sad nekomse vozi za 400 dinara, sa popustom izadje 280, em dobije covek razliku od 120 i jos 230 preko toga. Ali ga boli patka da idem 3,2km...
 
Cargo dobr i efikasno radi u centru ali je prilicno los van njega. Druga stvar su neobuceni vozaci + lose mape koje koriste, cesto dolazi do nesporazuma u par stotina metara i/ili par minuta. Trenutna ocena sa moje strane je 3,5/5. Taksi je jedva 2 poredjenja radi
 
Prosle nedelje sam pokusavao da narucim cargo sa aerodroma oko pola 1 nocu, hteo sam da ih isprobam ali nisam uspeo jer nije bilo vozila u blizini, mada su nudili cenu za 25-30% nizu nego sto me je kostalo kad sam pozvao beogradski taksi. Cini mi se da je aplikacija pokazivala vozilo u blizini aerodroma, moguce je da gresim jer sam prvi put koristio. Na aerodrom idem uglavnom beogradskim i nemam neke zamerke na njih, uglavnom su pristojni.
 
Priča mi drug koji je divlji taksista koji ne može godinama da upadne u kvotu, a kome je otac taksista celog života. Na kraju su mu oduzeli auto pa sada uzima auto od oca noću vozi njegovo TX vozilo kako je komunalna izuzetno korumpirana. Kaže da na Aerodromu komunalna uzima dobre pare od tih posebnih divljaka koji su izuzetno agresivni. Navodi primere da su tukli i druge divljake a i legalne taksiste. Užas apsolutni.
 
Divlji prevoznici "otimaju" putnike
S. B. MILOŠEVIĆ | 09. jul 2018. 22:15

Taksisti bez dozvole zauzimaju stajališta na Trgu Republike i kod Kalemegdana. Komunalna policija: Tokom maja i juna postupano je dvanaest puta. I fizički nas napadaju, žale se legalni taksisti

DIVLjI taksisti, uprkos rigoroznim kontrolama, sve više uzurpiraju taksi stajališta u Uzun Mirkovoj, na Trgu Republike, kod Kalemegdana i Beton hale. Uzaludni su i pokušaji registrovanih vozača da ih uz pomoć Komunalne policije rasteraju.

- Sve je više "divljaka" na ulicama i čini se da niko ne može da ih rastera - priča jedan taksi vozač. - A na moje pozive i prijave, Komunalna policija često i ne reaguje. Na taksi stajališta ne možemo ni da stanemo od kolega koji nemaju dozvole za taksiranje prestonicom, a kada pokušamo da se za svoje mesto izborimo, oni krenu da nas fizički napadaju. Zato se stalno povlačimo, tražimo mušterije na drugim mestima.

Iz Sekretarijata za poslove komunalne policije kažu da po svim prijavama postupaju u najkraćem mogućem roku, i da potrebe građana uzimaju u obzir uvek kada je to moguće.

- U toku maja i juna, u vezi sa nelegalnim taksistima na Trgu republike, Uzun Mirkovoj i kod Kalemegdana, postupano je 12 puta. :lol: Šest puta su ekipe izlazile na teren po prijavama i šest puta samostalno, a tom prilikom izdato je šest prekršajnih naloga.

Prema rečima nadležnih iz Sekretarijata za inspekcijske poslove, tokom kontrole nelegalnih taksi prevoznika na stajalištu u Uzun Mirkovoj ulici i na Trgu republike ili kod Kalemegdana, radnim danima u maju izvršeno je sedam akcija redovnog dnevnog inspekcijskog nadzora taksi prevoza. U junu je bilo osam akcija a sve su obavljene uz asistenciju pripadnika Saobraćajne policije.

- U dane vikenda tokom maja i juna izvršili smo ukupno osam akcija vanrednog noćnog inspekcijskog nadzora, uz asistenciju pripadnika Komunalne policije - kažu iz pomenutog sekretarijata.

Najveći problem grada u borbi sa nelegalnim taksistima je nedostatak saobraćajnih inspektora. Zato se i javila ideja da se komunalnim policajcima daju nova ovlašćenja, kako bi mogli da pišu prekršajne naloge i tako sankcionišu divlje prevoznike.

Prekršaji

U PERIODU od 1. maja do 22. juna na terenu, uz asistenciju Saobraćajne i Komunalne policije, utvrđeno je 45 prekršaja. Od toga jedan od strane neregistrovanog subjekta, 34 od strane lica sa taksi dozvolama drugih lokalnih samouprava i 10 od strane lica sa taksi dozvolom grada Beograda. Povodom utvrđenih prekršaja doneto je 45 rešenja. Nakon inspekcijskih kontrola podneti su zahtevi za pokretanje prekršajnog postupka.

Kontrole i na aerodromu

OSIM navedenih lokacija, kontrole taksi prevoza obavljene su i na lokacijama Aerodrom "Nikola Tesla", Pariska i Karađorđeva ulica. Policija je te lokacije obišla 12 puta na osnovu prijava i 18 na sopstvenu inicijativu. Izdato je deset prekršajnih naloga, tri su prosleđenja nadležnim organima radi preduzimanja mera iz okvira njihove nadležnosti, dok je sedam predmeta još u radu.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ju-putnike
 
Koji mafijasi... Skoro sam bio na aerodromu dole i slusam debile kako se hvale ko koliko ima prekrsaja i kada zastareva sve to. Lik jedan ima 30ak trenutno, drugi ne zaostaju za njim...
 
Isprobao sam i Kameo konacno, to je izgleda taksi udruzenje il kako god da su organizovani, vozilo je celo izbrendirano, TX tablice. Aplikacija sluzi samo za pozivanje vozila, moze i preko telefona da se zove na 19987. Ostavljanje utiska na kraju.

Kada sve uporedim cargo je i dalje najbolji sa svim svojim manama.
 
Moraju vodjini ke*** da se zadovolje da uguse konkurenciju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553859#p553859:e9v9xv0x je napisao(la):
direktor » Pon Jul 23, 2018 7:53 pm[/url]":e9v9xv0x]http://rs.n1info.com/a406290/Biznis/CarGo-Nov-zakon-ne-predvidja-upotrebu-digitalnih-aplikacija.html

Sto ste se vozili vizili ste se
Mora pecat...
Mora u sjedistu pruzaoca usluga ...
Idiotn jedni kompetni
Glupost neviđena. Noću i vikendom Car:Go bude i 20-30% jeftinij...
 
Kao što sam i pretpostavljao, država je rešila da sahrani CarGo - jednu od retkih domaćih firmi koje su em uspešne, em korektne, em profitabilne - da bi rasčistila prostor za strane monopoliste i kartele.

Ovde je nebitno kako radiš svoj posao, kako se ophodiš prema klijentima i ljudima i koliko si domaćih ljudi uposlio. Ako nisi na državinom spisku povlašćenih ''partnera'' i ako nisi stranački finansijer, ideš pod zemlju momentalno.
 
Сахрана је почела када су дозволили Јандекс поред наше фирме. Ово се такође и видело по таксистима који ни реч нису зуцнули када је Јандекс дошао али зато када наш човек жели нешто до уради у овој земљи онда се на њега засипа дрвљем и камењем. Потребне ће године када ће наш народ научити шта је индувидуалност капитализма.
 
Yandex je nesto drugo, rade sa regularnim taksistima i plus odgovara im jer im dotiraju svaku voznju.
 
Vrh