Nesto mi tu smrdi narodna banka(ministar mali) direktna banka(Bojan i Andrej hilton, big pica, novi Dorcol, medi group.. Jedan je novi kum vulina).. Ko je vlasnik tog niskog taksija(vrv socijal demokrata) i zasto to nije uradjeno prvo u Beogradu? Kladim se da mi posteni taksisti ne bi imali nista protiv!
Па пише да и друге банке пружају ту услугу а не само Еуробанкдиректна (која је притом приватизована и купљена од Еуробанке - грчка банка). Мислим, не знам који интереси стоје иза тога (ако уопште стоје) али ово вам је боље него картице - јефтиније и брже.Nesto mi tu smrdi narodna banka(ministar mali) direktna banka(Bojan i Andrej hilton, big pica, novi Dorcol, medi group.. Jedan je novi kum vulina).. Ko je vlasnik tog niskog taksija(vrv socijal demokrata) i zasto to nije uradjeno prvo u Beogradu? Kladim se da mi posteni taksisti ne bi imali nista protiv!
I smo gospoda taksisti
Koji smo mi zapad za Tursku. Kod nas taksisti barem x4 u odnosu na ovog
Ma bolje je kad ima roba kome ćeš da platii dal će priča sa njim ili ne ...
Kako ono se plaća... trafici,pijaci,kod frizera,fast fond,vulkanizera,
mehaničara...itd
@sjcam
Sto se ti uopste nerviras oko provizije aplikatora
@sjcam
Slažem se....nikog ali..
Tj nećeš da radiš za siću ...TVOJA ODLUKA ima ko hoće....
Jel u ovim zemljama..
Sve je to super dok ne zakuca na tvoja vrata...jednog danaUber papiri, šest ključnih stvari u političko-tehnološkom skandalu
Uber papiri, ogromna količina dokumenata procurila je do britanskog Gardijana i pokazuje vezu, kako piše britanski list, između tehnološkog giganta koji je pokušavao da nametne gig model poslovanja i političara u 40 zemalja od 2013. do 2017. godine. Gardijan prenosi da se prema podacima vidi...www.rts.rs
Eto super,imaš izbor
Fensi nema šta
TERMINI...
" Aplikatora " je onaj ko ti omgućuje da radiš preko App
A to ko je razvija zavisi od App....tako da..
O kakvim mešanjem termina pišeš
Gde brže stigne sa WOLT/GLOVO. To je čista laž. Uvek je bila i uvek će biti najbolja opcija preko restorana, sada dobar deo ima i POS kod dostave. Da ne pričam o propustima Wolt i Glovo dostave koji često kasne na preuzimanje hrane. Znam za dva slučaja gde vlasnik picerije nije hteo da da picu koja se ohladila, već je hteo da napravi novu (neće da zbog bu**** dobije lošu ocenu), dostavljač neće da sačeka već kaže"Akos e korisnik bude bunio dobiće poklon kredit". Drugi slučaj naglašeno da dođe kurir sa kolima, ovi prvo poslali bicikl pa motor, tek iz trećeg puta poslali kola. Zato su sada uveli i svoju dostavu. Koja je em jeftinija (cena kao u lokalu), em besplatna. Wolt se dosta pokvario u zadnje vreme, a Glovo je uvek bio srednja žalost.To što vi dokazujete ovde kako je neka aplikacija "izrabljivačka", to nikoga ne interesuje... Npr. da ti sutra u Srbiju dođe Uber, automatski će skoro svi stranci i poslovni ljudi da se voze Uber-om. Tebe niko neće terati da ideš da voziš i preko Uber-a, sam ćeš zaključiti šta ti se više isplati. U nekim zemljama možeš i oba - i da voziš kao do sada, a i preko Uber-a. To je stvar tvoje odluke i šta ti se više isplati.
Takođe, ne razumem u čemu je problem što je provizija 20-30%, kada je cena preko Uber-a ionako viša, ali ga svi koriste jer im je tako lakše i usluga nije ista. Tebi je opet svejedno, kupac plati uglavnom tu proviziju.
Kao kada se hrana poručuje preko Wolt-a ili direktno od restorana. Preko Wolt-a je skuplje, ali brže stigne, imaš mogućnost da veoma lako rešiš bilo kakav problem sa dostavom itd... Nije svakome sve u novcu, ima puno ljudi koji cene kvalitet usluge.
Uglavnom, pre nego što pričaš te pričice oko izrabljivanja, seti se da nije realno da si ti sada razotkrio neku svetsku zaveru od strane UBER-a i to tek nakon što su ljudi napavili biznis u celom svetu. Svi upućeniji znaju kako koncept funkcioniše, ali je korisnika usluge puno više, nego pružalaca usluga i naravno da sistem ide u korist kupca. U normalnim tržišnim privredama.
Gde brže stigne sa WOLT/GLOVO. To je čista laž. Uvek je bila i uvek će biti najbolja opcija preko restorana, sada dobar deo ima i POS kod dostave. Da ne pričam o propustima Wolt i Glovo dostave koji često kasne na preuzimanje hrane. Znam za dva slučaja gde vlasnik picerije nije hteo da da picu koja se ohladila, već je hteo da napravi novu (neće da zbog bu**** dobije lošu ocenu), dostavljač neće da sačeka već kaže"Akos e korisnik bude bunio dobiće poklon kredit". Drugi slučaj naglašeno da dođe kurir sa kolima, ovi prvo poslali bicikl pa motor, tek iz trećeg puta poslali kola. Zato su sada uveli i svoju dostavu. Koja je em jeftinija (cena kao u lokalu), em besplatna. Wolt se dosta pokvario u zadnje vreme, a Glovo je uvek bio srednja žalost.
Ja sae nadam da UBER/LYFT/BOLT nikada neće dobiti dozvolu za rad u Srbiji.