Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

@Milos201
Nisam mehaničar, al sam radio na Novom Beogradu sa majstorima četiri i po godine🙂 I dalje sam u GSP-u, evo skoro pa 13 godina. Nebitno šta radim, al mogu reći da sam na poprilično ozbiljnom radnom mestu. U kontaktu sam sa svim strukturama, uključujući tu i direktore pogona, pa sam i upućen u sve u svašta, a sve što ima točkove čini moju strast preko 20 godina. Pratim prosto tu tematiku intenzivno. Pišem ono u šta sam upućen, a naravno, dal sam u pravu ili ne, to je već na drugima da sude🙂

@Markonato
Bitno je da si me ti dobro procenio. Nesposobni gejmer rekao bih. No dobro, tvoje pravo, kao i moje da kažem za tebe da si pravi prototip taksiste. Jedan od onih zbog kojih vam profesija nije na dobrom glasu. Batica i ostavlja utisak korektne osobe. Ne moramo se slagati, al sa njim je normalna konverzacija moguća rekao bih.
 
@Kesha
Uopste nisam rekao propali gejmer, meni je gejmer izraz za rad ljudi na racunaru.
Drzavna jasla poznavanje cele firme, na kom li si radnom mestu😀
 
Pa prošao dosta struktura, pošto nisam neka debela vezara. Samo sin dugogodišnje radnice. Nepotizam postoji i u najboljom kompanijama sveta, tako da se toga ne stidim. Pobijao sam se radom. Zapaze te i u državnoj firmi. Nije baš da moraš da imaš ne znam koga, kako se obično misli. A to državne jasle, pa kako za koga. Ja radim odgovoran i dosta obiman posao, koji pritom nije šablonski.
 
Pa prošao dosta struktura, pošto nisam neka debela vezara. Samo sin dugogodišnje radnice. Nepotizam postoji i u najboljom kompanijama sveta, tako da se toga ne stidim. Pobijao sam se radom. Zapaze te i u državnoj firmi. Nije baš da moraš da imaš ne znam koga, kako se obično misli. A to državne jasle, pa kako za koga. Ja radim odgovoran i dosta obiman posao, koji pritom nije šablonski.
Odgovorniji posao od vozaca u gsp ne postoji!
Nego da li ima slucaj da neko nije na drzavnim jaslama generacijiski(amanet)?
Moja snaja poreska uprava(radi joj majka)
Drug iz srednje edb(radi otac)
Kum elektrane bgd(radi otac)
Komsija vodovod(radio otac)
Itd. Inace svi imaju po dva auta😀
 
Ne znam šta znači to toliko na državnim jaslama. Mislim to važi za određenu grupu, što se eto uhlebi bez mnogo posla. Za većinu to prosto ne važi. Radi se i te kako. Nije da se baš ljudi satiru od posla u svakom pojedinačnom slučaju i u privatnim firmama. I rad u državnim firmama može biti i te kako stresan. Ja svoju platu zaradim, a GSP ipak pripada nekoj proizvodnji, u smislu da vrši neku funkciju, odnosno, pruža uslugu. A ta njegova funkcija, i te kako je bitna za ovaj grad. A to što se zapošljavaju deca radnika nije baš nenormalna pojava, i to ne samo ovde. Ružno je što se zapošljavaju šire familije, al ne bih o tome na forumu. Partijska zapošljavanja tek ne bih komentarisao.
 
Ako gledas tako usko svaka Drzavna "firma" ima ulogu za zivot gradjana..
Gsp, elektrane, zdravstvo, poreska..
Ja sam samo naveo LICNE primere iz svog okruženja, kako se generacijski zivi na drzavnim jaslama, a ko koliko zaradi platu je diskutabilno..
Da ne pominjemo beneficije kao sto su kvadrat stana u novoj gradnji na kraju Zemuna od 600e/kvm.ili Stepa Stepanovica..
 
Nije svaka državna firma baš od vitalnog značaja, a poneke su čist višak, kao ovo čudo od firme zvane Beogradski metro i voz. Tek će glupost biti, ako se formira i posebna firma za kontrolu karata sa jedno 1000 zaposlenih. Nemaju ni sve državne firme isto ustrojstvo, niti funkcionišu na isti način. Prosveta i zdravstvo su primer, imaš javnu upravu sa sekretarijatima, javno komunalna preduzeća, pa i AD poput Laste. Ogromne razlike, pa mi generalno taj izgovor države jasle malo smeta. U jednom Miniju rade zaposleni generacijski, i to ima prioritet pri prijemu novih radnika. Računa se na veću požrtvovanost i lojalnost firmi. Beneficije su retko ne znam kako velike. Poštuje se Zakon o radu. Ne može da se mešatari baš, sem u slučaju rada na privremeno povremenim poslovima, tamo gde toga još ima. Stanovi, verovatno privilegije samo vojske i policije.
 
Uzimas za reper inostranu kompaniju u slucaju kada ti odgovora nepotizam.
Taj isti Gsp je decenijski na infuziji grada, mogu da kazem da ga ja finansiram svojim obavezama prema drzavi i gradu.
Nije poenta u tome, samo sam dao konkretne primere eto slucajno si ti bio tema, zato sto svi pljuju taksi i zajedljivi su prema nama, a od tolikih smekera ovde niko nece da se predstavi i kaze na koji nacin zaradjuje novac. Nego lupetaju i pljuju taksiste, a nisu seli u isti od kad su dosli u Beograd.
 
Zar nisi rekao da je ovo tema o taxi-u a ne da pricamo gde ko radi?
Kako ide dobijanje taxi licence, jel to ne ide preko kolona ili podmazivanjem?
A ovde koliko vidimo najvise ti lupetas, ili volis da se hranis tim nekim laganjem i omlazavanjem drugih clanova foruma kako nisu usli u taxi, kako ne znaju nista, i kakos samo ti znas sve i sve sto ti kazes je tacno, a ni jedan dokaz ne znas da dostavis, osim da kazes kako neko laze.
 
@srdjanprpa
Lazes u svakom drugom postu, ja te lepo pitam ako hoces da postanes taksista da te uputim za redosled..
Tvoje pisanje na ovoj temi je cist odraz frustriranosti sadašnjim zivotom.
 
Prvo nam reci koliko taksisti zaradjuju da bi mogli da se odlucimo.
Pricah sa covekom lepo. Kaze vise od 2.000 eura to je sigurno. Trazimo da nam potvrdis.

Kaze guzve pred ng su ga ubile u pojam a da nije toga uzimao bi i znacajno vise.
 
@Markonato
Na infuziji Grada je da bi javni prevoz bio dostupan svima. Nemaju svi privilegije da imaju prihode kao JKP Parking servis. Da bi javni prevoz bio profitabilan, i da bi GSP kao prevoznik živeo od naplate svoje usluge, cene karata bi morale biti ekonomske, bez silnih povlašćenih kategorija. Sreća po većinu, to nije slučaj. Mogao bi i ti na državne jasle🙂 Lepo odradiš prekvalifikaciju sa C na D o trošku GSP-a, pa da imaš i veće privilegije od mene. Nego zeznuto to. Mora da se radi. Na taksiju je ipak laganije. Nemaš radno vreme, gazdu, plus obezbeđen posao od strane Grada. Mislim, ne radite ni vi po pravilima tržišne ekonomije, tako da ste faktički već ne nekoj vrsti jasli, i opet, živite od svih građana ove države, a ne samo od "Beograđana" (po tebi pretpostavljam bar jedno četiri generacije da bi poneli pre napisan epitet).
 
@vradovic
Malo je kume,malo je to.....laže te ;)
još kad nam uzmu 25% + 30%
 
Poslednja izmena:
Prvo nam reci koliko taksisti zaradjuju da bi mogli da se odlucimo.
Pricah sa covekom lepo. Kaze vise od 2.000 eura to je sigurno. Trazimo da nam potvrdis.

Kaze guzve pred ng su ga ubile u pojam a da nije toga uzimao bi i znacajno vise.
Cime se ti bavis i koliko zaradjujes?
 
@Markonato
Na infuziji Grada je da bi javni prevoz bio dostupan svima. Nemaju svi privilegije da imaju prihode kao JKP Parking servis. Da bi javni prevoz bio profitabilan, i da bi GSP kao prevoznik živeo od naplate svoje usluge, cene karata bi morale biti ekonomske, bez silnih povlašćenih kategorija. Sreća po većinu, to nije slučaj. Mogao bi i ti na državne jasle🙂 Lepo odradiš prekvalifikaciju sa C na D o trošku GSP-a, pa da imaš i veće privilegije od mene. Nego zeznuto to. Mora da se radi. Na taksiju je ipak laganije. Nemaš radno vreme, gazdu, plus obezbeđen posao od strane Grada. Mislim, ne radite ni vi po pravilima tržišne ekonomije, tako da ste faktički već ne nekoj vrsti jasli, i opet, živite od svih građana ove države, a ne samo od "Beograđana" (po tebi pretpostavljam bar jedno četiri generacije da bi poneli pre napisan epitet).
Al si ga srocio, a sustinu nisi rekao nema veze nista licno nisam ima nameru kad sam rekao da radis u firmi koja je na infuziji grada.
Ne mora cetiri generacije, dovoljno je da si ti rodjen na asfaltu ne u blatu.
 
@srdjanprpa
Lazes u svakom drugom postu, ja te lepo pitam ako hoces da postanes taksista da te uputim za redosled..
Tvoje pisanje na ovoj temi je cist odraz frustriranosti sadašnjim zivotom.
haha eto vidis opet se ponavlja isto, tvoja hrana je vredjanje nekog i pisanje cistih gluposti.
Ne ne zelim da postanem taxista, al zelim da znam kako se dobija taxi licenca i da li ima potplacivanja za taxi licencu, neki ljudi vole da uce dok su zivi, neki i ne bas pa gledaju samo ispred zvog nosa.

Ovaj forum sluzi za razmenu misljenja, iskustva i ... to sto ja mozda ne koristim taxi ne znaci da ne mogu da pisem na ovoj temi, to bi bilo isto kao da ovde niko ne moze da pise o nekim projektima gde na primer ne kupuju stan u toj zgradi ili ne voze tim putem koji se radi ili ... a cisto da znas koristim taxi, pokusaj to da zapamtis, ne toliko cesto posto imam svoj auto, al ga korisitm kad mi treba.

Svako moze da pise u svakoj temi i obicno ljudi pisu koji imaju veze sa tim, mozda ne kupujem u toj zgradi stan al sam imao iskustva sa tim invenstitorom pa cu napisati svoje misljenje o invenstitoru i mozda pomoci nekome o odbariu stana

E isto tako ja imam veze sa taxijem pa mogu da pisem moje iskustvo sa njima, i da nisam koristio taxi od kad sam dosao u BG a jesam, dikretno ste uticali na moj zivot i posao tako sto ste blokirali grad, zahtevajuci neke vase uslove, tako da je to uticalo da mogu da pisem na ovoj temi, i da dam misljenje.

Posle koliko godina ste uspeli nesto da uradite povodom taxia na aerodromu a toliko godina se ljudi zale, posle koliko vremena ste uspeli da nesto uradite protiv divljih taxista bez TX tablica a uredno sa krovnom oznakom taxi-a, al ne vi ste blokirali grad zbog neke CarGo firme, a ne slusate glavne probleme gradjana Beograda kako kukaju da ne mogu da dobiju taxi, kako taxisti ucenjuju cenom voznjem tako sto ti kazu fiksnu cenu pa ako hoces hoces ako neces ne moras, da li ste uradili u vezi toga bilo sta, sto se ne pobunite protiv takvih vozaca taxi-ja, mozda zato sto su vam to prijatelji pa necete da se zamerite ili ...?
 
Vrh