Свако има своју перцепцију малог сервиса, комшија Пера сам замени уље и филтре и старо уље саспе у канал шта има он да плаћа мајстораMali servis se zna šta je. Pregled je nešto drugo. Dal će i kad će naći još nešto za rad, mnogo je široka tema. Ovde je bilo reči konkretno o malo servisu.
Pa pokušavam da ti objasnim da zamena,ulja,filtera ne zavisi samo od km nego od načina eksploatacije...@BATICA
Možemo naširoko na tu temu, al pomenuo si grejanje. Ok treba ti dok stojiš, a to je potrebno koliko meseci u godini? Ovdašnje zime su inače jake poslednjih godina. Tačno je da treba da se računa rad na leru, a kad se priča o ulju, al ne način kako ti to predstavljaš. Ajmo ovako, imaš tu rad na leru pri 800 obrtaja, treba ga izbegavati rekoh zbog čega, a šta ćemo sa ostatkom rada motora u svim mogućim uslovima? Neko ga gari na autoputu 10000 od 15000 kilometara na 3500 obrtaja, neko u gradu ne pređe 2500 obrtaja, neko je stalno na otvorenom, gomila ljudi konstantno u koloni, što znači mnogo rada na leru (gužve i kolapsi). Prosto, nema šanse da ti na kilometražu meriš rad motora. Zato se i ostavlja luft za zamenu ulja. Ako kažu 15000, to znači da u tih 15000 taj motor mora da trpi svakakve uslove rada i eksploatacije. Zato neki pređu 100000, neki 300000, a neki milion do generalne. Nećeš mu ti produžiti radni vek, ako ulje zameniš 3000 kilometara pre predviđenog roka, al hoćeš pažljivom vožnjom i poštovanjem hladnog starta, na primer. A tvoj kolega što kaže za ove što malo voze na "Zapadu", vidim sve ih dovoze ovde sa malom kilometražom. Za par godina pređu boga oca. Dal ko i kad proda, druga je priča, al gaze kilometre i tamo samo tako.
To možda u tvom i vradovićevom svetu.@Bulbulderac17
Svaka kuca danas ima dva auta(sluzbeni i privatni ili muz/zena) zasto bi taksisti bili razlika.
Kad si spomenuo pranje kola i to postaje trosak od bar 2,3k/din mesecno.
Naravno da nisu troskovi veci od prihoda, ali nisu ni cifre koje licitirate.
Lažeš. Znam njih pet koji imaju samo po jedan auto, uključujući i moju. A višečlane su porodice.@Bulbulderac17
Svaka kuca danas ima dva auta(sluzbeni i privatni ili muz/zena) zasto bi taksisti bili razlika.
U mom okruženju od 8 porodica, 7 ima po dva auta dal sluzbeni dal muz/zena.To možda u tvom i vradovićevom svetu.
Znači jedan za taksiranje, jedan mužu (tebi) i jedan ženi za pijac. A pa dobro onda. Sad razumem problem na 99% tema ovde.
Između taksiste i bivšeg majstora GSP-a, biram da verujem ovom drugom. Inače uopšte ne vidim poentu ove diskusije, kad se svaki Markonatov i Baticin odgovor svede na Argumentum ad hominem.@Kesha
Pusti Mirka Rasica i ostale...
Vidi se stvarno da si neki gejmer..
Uzmi samo parametar danasnje spoljašnje temperature, zamisli samo za 8 sati rada koliko se to ulje puta zagrejalo na 100/110c i ohladilo sve i da radi ili ne auto u leru.
Taj da je valjao ne bi bio bivsi... (naravno sad ti mozes da napises da je bivsi zato sto je otvorio svoj mercedesov servis)Između taksiste i bivšeg majstora GSP-a, biram da verujem ovom drugom. Inače uopšte ne vidim poentu ove diskusije, kad se svaki Markonatov i Baticin odgovor svede na Argumentum ad hominem.
Pa da verovatno su ti bliže okruženje sve Taksisti.. ima se sa subvencijama i po tri automobila.U mom okruženju od 8 porodica, 7 ima po dva auta dal sluzbeni dal muz/zena.
Mozda je problem u tvom okruzenju, ovo navodim za Beograd.