Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

@BATICA
Možemo naširoko na tu temu, al pomenuo si grejanje. Ok treba ti dok stojiš, a to je potrebno koliko meseci u godini? Ovdašnje zime su inače jake poslednjih godina. Tačno je da treba da se računa rad na leru, a kad se priča o ulju, al ne način kako ti to predstavljaš. Ajmo ovako, imaš tu rad na leru pri 800 obrtaja, treba ga izbegavati rekoh zbog čega, a šta ćemo sa ostatkom rada motora u svim mogućim uslovima? Neko ga gari na autoputu 10000 od 15000 kilometara na 3500 obrtaja, neko u gradu ne pređe 2500 obrtaja, neko je stalno na otvorenom, gomila ljudi konstantno u koloni, što znači mnogo rada na leru (gužve i kolapsi). Prosto, nema šanse da ti na kilometražu meriš rad motora. Zato se i ostavlja luft za zamenu ulja. Ako kažu 15000, to znači da u tih 15000 taj motor mora da trpi svakakve uslove rada i eksploatacije. Zato neki pređu 100000, neki 300000, a neki milion do generalne. Nećeš mu ti produžiti radni vek, ako ulje zameniš 3000 kilometara pre predviđenog roka, al hoćeš pažljivom vožnjom i poštovanjem hladnog starta, na primer. A tvoj kolega što kaže za ove što malo voze na "Zapadu", vidim sve ih dovoze ovde sa malom kilometražom. Za par godina pređu boga oca. Dal ko i kad proda, druga je priča, al gaze kilometre i tamo samo tako.
 
@Kesha
Pusti Mirka Rasica i ostale...
Vidi se stvarno da si neki gejmer..
Uzmi samo parametar danasnje spoljašnje temperature, zamisli samo za 8 sati rada koliko se to ulje puta zagrejalo na 100/110c i ohladilo sve i da radi ili ne auto u leru.
 
Mali servis se zna šta je. Pregled je nešto drugo. Dal će i kad će naći još nešto za rad, mnogo je široka tema. Ovde je bilo reči konkretno o malo servisu.
Свако има своју перцепцију малог сервиса, комшија Пера сам замени уље и филтре и старо уље саспе у канал шта има он да плаћа мајстора
 
@BATICA
Možemo naširoko na tu temu, al pomenuo si grejanje. Ok treba ti dok stojiš, a to je potrebno koliko meseci u godini? Ovdašnje zime su inače jake poslednjih godina. Tačno je da treba da se računa rad na leru, a kad se priča o ulju, al ne način kako ti to predstavljaš. Ajmo ovako, imaš tu rad na leru pri 800 obrtaja, treba ga izbegavati rekoh zbog čega, a šta ćemo sa ostatkom rada motora u svim mogućim uslovima? Neko ga gari na autoputu 10000 od 15000 kilometara na 3500 obrtaja, neko u gradu ne pređe 2500 obrtaja, neko je stalno na otvorenom, gomila ljudi konstantno u koloni, što znači mnogo rada na leru (gužve i kolapsi). Prosto, nema šanse da ti na kilometražu meriš rad motora. Zato se i ostavlja luft za zamenu ulja. Ako kažu 15000, to znači da u tih 15000 taj motor mora da trpi svakakve uslove rada i eksploatacije. Zato neki pređu 100000, neki 300000, a neki milion do generalne. Nećeš mu ti produžiti radni vek, ako ulje zameniš 3000 kilometara pre predviđenog roka, al hoćeš pažljivom vožnjom i poštovanjem hladnog starta, na primer. A tvoj kolega što kaže za ove što malo voze na "Zapadu", vidim sve ih dovoze ovde sa malom kilometražom. Za par godina pređu boga oca. Dal ko i kad proda, druga je priča, al gaze kilometre i tamo samo tako.
Pa pokušavam da ti objasnim da zamena,ulja,filtera ne zavisi samo od km nego od načina eksploatacije...
Nije isto kad pređeš 15k na auto putu,gradskoj vožnji, 150h na leru...itd
A sigurno mali servis je jedan od važnijih ....
 
Inače svaki taksista ima po dva automobila, jedan za privatne potrebe a drugi za taksiranje pa mu taj trošak malog servisa predstavlja inkremental na njegov ukupan lični trošak. Ubacite i onda pranje automobila, a mora da se i pojede nešto dok si na poslu, kupi prašak za veš itd...ispašće da su vam troškovi veći od zarade a niko ne bi za tri života menjao posao.
 
@Bulbulderac17
Svaka kuca danas ima dva auta(sluzbeni i privatni ili muz/zena) zasto bi taksisti bili razlika.
Kad si spomenuo pranje kola i to postaje trosak od bar 2,3k/din mesecno.
Naravno da nisu troskovi veci od prihoda, ali nisu ni cifre koje licitirate.
 
Kolega..
Ja juče platio 1200din spolja/unutra i bakšiš 200din znači 1400din
Inače puškiranje/usisavanje 400-500din
Puškiram svaki drugi dan (crni auto) dok usisavanje svaki treći dan
Dok zimi puškiram svaki dan
A u perionicu 2x mesečno i zimi/leti
 
Poslednja izmena:
@Bulbulderac17
Svaka kuca danas ima dva auta(sluzbeni i privatni ili muz/zena) zasto bi taksisti bili razlika.
Kad si spomenuo pranje kola i to postaje trosak od bar 2,3k/din mesecno.
Naravno da nisu troskovi veci od prihoda, ali nisu ni cifre koje licitirate.
To možda u tvom i vradovićevom svetu.

Znači jedan za taksiranje, jedan mužu (tebi) i jedan ženi za pijac. A pa dobro onda. Sad razumem problem na 99% tema ovde.
 
🤔
Jedan auto za ekskluzivne stranke do Niša,
N. Sada,Zagreba itd drugi za ove što hoće na busplus da se voze 😉
 
Sigurne app....


Vozačima sve teže: “Za Uber i Bolt mi smo svi robovi​

 
Poslednja izmena:
To možda u tvom i vradovićevom svetu.

Znači jedan za taksiranje, jedan mužu (tebi) i jedan ženi za pijac. A pa dobro onda. Sad razumem problem na 99% tema ovde.
U mom okruženju od 8 porodica, 7 ima po dva auta dal sluzbeni dal muz/zena.
Mozda je problem u tvom okruzenju, ovo navodim za Beograd.
 
Da prijavimo...
IMG-12b68a3e43794580b20eb027c8a5436d-V.jpg
 
@Kesha
Pusti Mirka Rasica i ostale...
Vidi se stvarno da si neki gejmer..
Uzmi samo parametar danasnje spoljašnje temperature, zamisli samo za 8 sati rada koliko se to ulje puta zagrejalo na 100/110c i ohladilo sve i da radi ili ne auto u leru.
Između taksiste i bivšeg majstora GSP-a, biram da verujem ovom drugom. Inače uopšte ne vidim poentu ove diskusije, kad se svaki Markonatov i Baticin odgovor svede na Argumentum ad hominem.
 
Između taksiste i bivšeg majstora GSP-a, biram da verujem ovom drugom. Inače uopšte ne vidim poentu ove diskusije, kad se svaki Markonatov i Baticin odgovor svede na Argumentum ad hominem.
Taj da je valjao ne bi bio bivsi... (naravno sad ti mozes da napises da je bivsi zato sto je otvorio svoj mercedesov servis😂)
 
@Milos201
Naravno da postoji, ali cim je promenio profesiju znaci da nije bio dovoljno dobar(da nije promenio profesiju ti bi naveo gde je sada mehanicar).
 
S obzirom da je radio u GSP-u (ako se dobro sećam), postoji mogućnost i da uslovi rada nisu bili baš najbolji. A gde sada radi, ne znam i ne želim u tako lične stvari da ulazim. A kao što rekoh, opet Argumentum ad hominem.
 
A koje si ti potpune informacije izneo u prerhodne dve strane? Već u prvom odgovoru meni isključuješ bilo koju opciju, sem one koja tebi odgovara, dok u drugim odgovrima nastupaš ili u borbenom stavu ili sa neću izneti, ali verujte mi informacijama. Batica barem iznese neke konkretne brojke.
 
@Milos201
Ti si rekao vise verujem bivsem mehanicaru(mozda i trolejbusa) nego taksisti. Nisi rekao cak ni u vezi cega, nego odmah omalovazavas.
 
:bg4:

Zanimljivo...
Sigurne app.....napad na devojke,žene
Rad preko app....robovi
Nema komentara ali za taksiste u BG samo pljušte

Da se ovako nešto dešava u BG pa Vi bi ste .... drvlje i kamenje po BG taksistima
 
Poslednja izmena:
Za početak, ukoliko se se našao uvređenim, izvinjavam se. Keša je pisao i često još uvek piše na temama vezane za autobuse i održavanje vozila, i spominjao je da je radio u autobuskim pogonima GSP-a. Ako postavim stvari prema sa prethodnih strana i od ranije meni poznatih informacija sa foruma znam da si ti taksista, a da je Keša bivši mehaničar GSP-a i prema tome, ali i ranijim pisanjima, logičnije je da ovaj drugi bolje poznaje materiju, iako i prvi provodi dosta vremena u vozilu. Prove me wrong.
 
Vrh