Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

👍
A koliki je to godišnji promet taksiste u BG

Jel taksisti u Madridu imaju neku povlasticu oko kupovine automobila
 
Godisnji promet taksiste je u vecini slucajeva od 12k eura do 30k eura. Zavisi ko se koliko iscima da radi.
Ne racunam ekstremne slucajeve gde je neko uzeo prijavio se da bude taksista a radi nesto drugo da bi imao mogucnost da placa prihod samo 200k dinara (totalna nebuloza) ili neko ko spava u taksiju pa razvaljuje kao da nema sutra.

Nemaju. Postoje subvencije na elektricna vozila.

Kazem ti nije fer i nije u redu. Imamo mnogo prioritetnijih stvari u drzavi od taksista ali ok to je izbor sadasnje vlasti.
Taksisti da su fer onda bi barem cutali i radili i gledali kako da unaprede uslugu da bude na nivou Nemacke za sve to sto su dobili.
 
Samo radi precizne racunice za 2022. godinu (da bi izbegli spinovanje).

Porez 3.197 dinara
PIO 7.992 dinara
Zdravstvo 3.293 dinara
-------
Total za 2022. = 173.784 dinara ili ti 1.460 eura.
 
Dok čekam stranku...
a nezaposlenosti 😉
+10% za 2023
 
Poslednja izmena:
daj podatak za nezaposlenost ne pise na netu?
Slobodno me ispravi, volim korektnu argumentovanu diskusiju :)

Nije jos stiglo za 2023. godinu tako da nemam taj podatak :cool:
 
Mnogo...mislim 250din ???
A na čega se plaća porez
Promet,dobit...
 
Uzas!!
Porez 3.197 dinara
PIO 7.992 dinara
Zdravstvo 3.293 dinara
Nezaposlenost 250 dinara
Ukupno:
- 176.784 dinara ili 1.485 eura za 2022. godinu
- 194.462 dinara ili 1.634 eura za 2023. godinu (po nezvanicnim @BATICA informacijama)

Dok kolege u Honolulu placaju $12.000 ili Madridu 10.000 eura godisnje.

Kad sabiras profitabilnost uzmi u obzir da placate smesan porez kao da ste na Kajmanskim ostrvima a ne u Evropi.
Treba da dignu cene na iste kao u Madridu ali lepo porez da bude 30% od prometa pa ko ne plati za neku voznju da oduzimaju vozilo.
 
da da. Treba da se probudite iz sna koji vam je omogucila ova sadasnja vladajuca garnitura.
Kad tad to ce morati da se regulise.
 
Moraću da naplatim stranci 30% za 2min što kasni


30% od prometa porez
auuuu jesi siguran
 
Druze 30%. Tamo gde ja znam dobro je Honolulu.

U Honolulu kao vozac APSOLUTNO nemas subvencije za vozila.

Placas od PROMETA:
- Hawaii State,
- GE Tax i
- Federal Tax (tri razlicita poreza)
Ukupno od prometa ti uzmu 20% (inace je i ovo vise ali na muljazu mozes da spustis do 20%).

Na sve to treba jos i zdravstveno da platis (medical) i penziono (401k)
Zavisi jel imas decu ili ne ali ukupno MINIMUM od PROMETA - 10% (a u realnosti dosta vise).

Plus na sve to Uber ti uzme 25% od PROMETA!

Ja se nadam da shvatas da ti kao Uber vozac u Honolulu nemas dovoljno novca da platis zdravstveno i penziono. (evo ti primer u prilogu)
a vama je dato da mozete da se lecite i da imate penziono u tako smesnoj cifri?

Mislim da treba da cenis drzavu i da nosis sliku i grb u novcaniku i kad se pojavi neko iz vlasti (koja god da je vlast) treba da kleknete i da kazete sta treba da radimo.
 

Prilozi

  • Screenshot 2023-01-15 at 9.16.24 PM.png
    Screenshot 2023-01-15 at 9.16.24 PM.png
    247,8 KB · Pregleda: 119
Poslednja izmena:
Користио сам такси на аеродрому, следи искуство:
На самом излазу из тунела вребају неки ликови који вуку за рукав и нуде вожњу са ваучером. Већина таксиста на аеродрому нормално седи у возилу и чека вожњу тако да мислим да су они први који треба да се боре против спопадања путника. Само сам га искулирао и ушао у први такси који ми се учинио пристојан.

Иначе такси не користим у Бг осим кад баш не морам а у иностранству редовно користим Убер и Болт и увек је то било ок искуство. Само ми се једном десило да Болт из неког разлога откаже вожњу али сам брзо добио инфо и резервисао следеће возило које је стигло на време. Тих изгубљених 5 мин није нешто страшно.
Нпр у Шпанији постоје оба и обично отворим обе апликације и видим који је повољнији, обично то буде Болт.

Еви искуство из Севиље, више пута сам користио вожњу на једној релацији дугој око 5 км и цена се кретала од 7 до 12 евра зависно од доба дана а време чекања од 5 до 15 мин.

Понекад је Убер рецимо јефтинији и због тога се никако не би смело дозболити да доминира било ко.

Рецимо у Шпанији када се наручуке Болт први пут обавезно је унети број документа јер је тако прописала Шпанска власт. Дакле није тачно да се мора мењати закон због Болта и Убера већ су они ти који треба да се прилагоде ако желе да послују на неком тржишту. Такође апликација нуди и остављање бакшиша таксистии и ја сам га увек остављао. Такође добије се мејл са рачуном где се уредно види порез. Он је 10 % по вожњи.

На теми о паркирању качио сам проблем са недостатком гаражних места средином дана и ван тога су гараже полупразне. Убеђен сам да би квалитетнијом такси услугом овај проблем са паркирањем био решен јер би се више исплатило ићи таксијем.
 
Postoji jedna glupost u nasem zakonu.
Recimo u Holandji, kad ste preduzetnik, ne treba vam knjigovodja, dok u Srbiji, za sve osim pausala treba.
Zato su svi na pausalu (naravno, pausal je i najeftiniji oblik firme).

Ako taxi ne bi bio pausal, automobil bi mogao da s eprizna kao sredstvo za rad taksiste.
U svakom slucaju Beogradu treba mnogo taksista i vlast je zato ucinila da posao bude profitabilan.
Odnosno, taksisti kazu da mogu da prihoduju u proseku 9 hiljada dnevno odnosno 180000 mesecno.
Od toga se oduzimaju troskovi i porez.
Koliki su troskovi za benzin i kola, ne znam.

Cinjenica je da mnogi zavide taksistima.
Kod nas ljudi zavide i vodoinstalaterima, a kamoli taksistima.
Zavide svakom kome plate nesto.
 
koja je najbolja alternativa taksiju z avoznju do aerodroma u Bgd?
 
@Markonato al to nije legalno, secas se poslednji put kad ste se bunili da je donet zakon da je zabranjeno da te rodbina ili prijatelj doveze do aerodroma.
 
Nemam vremena da trazim sad, al bila je promena ili su hteli da promene zakona voznje do aerdroma, gde bi bilo da ne moze ni rodbina ni prijatelji da te dovezu do aerdroma jer policija nebi znala da je to tvoj prijatelj ili neki divlji taxi koji te je dovezao do aerdroma i naplatio voznju.
 
A1 je najbolja opcija, ali treba obratiti pažnju na količinu prtljaga, jer u većini slučajeva ide Mini Bus i ne ostane puno mesta za kofere, ali obično se sve spakuje na kraju:)...
Staje na Slaviji, Savskom Trgu i kod Fontane na NBG, cena karte je 400 din i ide otprilike na 20-30 min...
S obzirom da smo iz unutrašnjosti, stižemo na BAS i odatle hvatamo tu liniju i najviše nam odgovara, do sada nije bilo problema...
Postoji i famozna 72 Zeleni Venac - Aeodrom, ali značajnije duže putuje i zna da bude gužva...
Ja uvek strancima preporučujem korišćenje javnog prevoza, jer znam da većini nije bitno vreme putovanja i da im je bitnije da uštede novac...
Zaista je sramota kako je aerodrom povezan javnim prevozom, nikako da se to udostoji na neki malo ozbiljniji nivo..
 
Nemam vremena da trazim sad, al bila je promena ili su hteli da promene zakona voznje do aerdroma, gde bi bilo da ne moze ni rodbina ni prijatelji da te dovezu do aerdroma jer policija nebi znala da je to tvoj prijatelj ili neki divlji taxi koji te je dovezao do aerdroma i naplatio voznju.
Hahahaha, ko bre ovo predlagao
 
Nisu oni predlagali direktno, al po tome kako su hteli da promene ili su promenili nisam 100% siguran nebi mogao prijatelj da te doveze do aerdroma jer nebi imao dokaz da li je prijatelj ili divlji taxi.
 
da da. Treba da se probudite iz sna koji vam je omogucila ova sadasnja vladajuca garnitura.
Kad tad to ce morati da se regulise.

Meni nije jasno šta pokušavaš da objasniš BATICI koji je tipični BG taksista koga baš briga za to. Pa mu još ovde nešto i računaš, poreze, doprinose. Mnogo si se primio, nije čudo da su ti prodali stan u BG na vodi :LOL:
 
Vrh