Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

http://www.blic.rs/vesti/beograd/blic-u ... mu/b0ydkc3

„Taksi, taksi... Hotel na Trgu? Po kilometru je 220 dinara, do tamo ima oko 15 kilometara - skoro u dahu nas je divlji taksista ubeđivao da sednemo u auto. Vožnju do centra, koja je zvanično 1.800, nudio je za 3.300.
Pre godinu dana „Blic“ je pisao o divljim taksistima, a juče smo potvrdili da oni i dalje, mimo taksi vaučera, vuku za rukav svakoga na Aerodromu „Nikola Tesla“.

Dokaz da Grad ne radi svoj posao...
 
Naravno da ne rade, imao sam negde spisak preko 30ak divljaka koje sam prijavio, koji gore nose tablu, marka i boja auta i reg tablice. Sve ih vise puta prijavio i nikom nista...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pronadji spisak, postavi ili mi prosledi. Videces da ce dati rezultate.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DQxUygF0fB0[/youtube]

Odgovor lezi ovde.
 
Jedan od najapsurdnijih zakona, propisa ili čega već. Ograničava se konkurencija i na polju ponuđene količine (broj taksista) i po ceni (popusti, cena po km) što je van svake pameti. Sad ima neko pametan da se napravi i da se pozove na NYC. A da ne pričamo o tome što ne mogu da reše problem divljaka
 
Јел може неко да извуче најбитније из снимка? Пре бих себи руку одсекао неко кликнуо и гледао ово смеће горе.
 
Ovaj Milošević se poziva na kršenje UStava i tamo datih prava o slobodi preduzetništva. Nabraja gde su ga sve odje*******ali, od grada do ministarstva saobraćaja. Navodi neku odluku Ustavnog suda koja je rekla da to nije po Ustavu ali su onda smradovi zamenili "broj taksi vozača" sa "broj taksi vozila". Takoše priča da čekaju godinama na tu dozvolu itd.

Bjjelić hvali premijera i novi Zakon o preduzetništvu, kaže da če uskoro Siniša Mali da zavede red u taksi prevoz, da ovima niko ne brani da taksiraju po NS, KG itd.

Ako sam nešto propustio ili pogrešno razumeo nek me dopuni/ispravi
 
Kakav debilizam da kao ogranicavaju dozvole, zasto se plase konkirencije? Zamisli da ima odredba da samo jedna pekara sme da bude na 500 metara, ili neki drugi primer. Ako hoce i 30 000 ljudi da budi taksisti i imaju svoj interes ne znam u cemu je problem.
 
Zato sto nemoze tako to jedino u banana drzavama uradjena je studija koja kaze da je za bg optimalno 4750 cini mi se vozila da ce se do tog broja doci odlaskom u penziju otkupom licenci itd.
A taksisti bi mogli da porade na imidzu grad je propisao boju vozila niko nezarezuje itd
ili da se dogovore recimu u udruzenju da njih 1000 kupi novi 500l na metan pa dobiju popust od fiata wvo sad moze staro za novo plus itd itd
 
Mnogi su to pozeleli (nov Fiat 500 na metan) i rado bi prihvatili, moj Direktore da moze. Ali po zakonu ne moze?
Uredbom i propisima kojima se pribliznije odredjuju uslovi i nacin poslovanja u auto-taksi delatnosti, stoji da auto ne moze biti priznat ako mu je konstrukcijski zapremina motora ispod 1.000 kubika. Fiat na metan ima 0,9 cm/3

Kada su pisali taj zakon, jos davno, oni su gledali da time eliminisu peglice, dijane, spaceke, fice i trabante...Sad sto se tehnologija brze menja a zakoni mnogo teze uskladjuju je problem u mnogim oblastima a ne samo ovde.
 
I tu ima pravna zackoljica koja tako nesto sprecava. Skoro da bi odmah svi ovako nesto oberucke prihvatili da moze.
Ali, postoji jedan uslov? Da se onda takav nametnuti auto prizna kao OSNOVNO SREDSTVO ZA RAD.

Sada se desava to da su svi automobili sa kojima se radi privatno vlasnistvo i ne vezuju se nisacim za firmu. Pa prema tome ne moze se kao takvom odredjivati uslovi kakav ce ko privatan auto da poseduje. Tada svako bira sebi onakvu boju, duzinu, kvalitet i sve ostalo kao i svaki drugi vozac.

Ako bi se uvela standardizacija u pogledu boje, marke i svega drugog ostalog onda bi se tako nesto moralo tretirati kao sredstvo za rad. Za sta u drustvenim krugovima ne postoji zainteresovanost nadleznih da to i promene.

Zasto je to tako je veoma opsirna tema i zahteva pa skoro studijsko objasnjenje.
 
Nisu oslobodjeni PDV-a vec carine. Uzeto u obzir da je carina sada priblizno 1-2% to je gotovo pa nikako umanjenje za obavezu da taj isti auto mora biti u tvom vlasnistvu narednih 5 godina ako je kupljen nov ili 3 god. ako je polovan.
 
Pa kad se kupuje fijat 500 l nema carine
Kako su taksisti registrovani u apr
takodje za vizila na metan mozda se moze traziti jaci motor od fijata
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372932#p372932:vvq9az6t je napisao(la):
mekbejn » 23 Feb 2016 01:03 pm[/url]":vvq9az6t]treba staviti zabranu ispod recimo 100 KS i ispod 4m duzine


Zašto gradski taksi ne bi imao naprimer 75 KS? Pa "mečke" dizeli su ne u praistoriji imale 55 KS...

Samo bre neka ograničenja, zabrane, regulacija svega i svačega. Ako ikada dođem na vlast, prvo donosim jedan poduži Omnibus zakon o prestanku važenja zakona: ...
 
Aj da se nadjemo na 80 :)

Taksi treba da nudi i neku velicinu, komfor i sl. Moja ideja je bila prvenstveno da izbaci automobile B klase (Puntace, Dacije itd.)
 
За велику већину градских вожњи дачија је довољна, а с пунтом сам лично ишао у четири државе (мада га не бих возио да сам таксиста, јер је неудобан). Мислим да нисмо довољно богати да уводимо таква ограничења, кад нас већ и овако деру. А реално је и у развијеним друштвима сваки претерано регулисан систем лош, поготову код такси превоза (ко је био осуђен да у Паризу чека у реду на такси-станици зна о чему причам).
 
ne treba nisata izbacivati, treba smanjiti cene. Losiji auto manja tarifa! Steta sto nije usao Uber u zemlji srbiji, verovatno bi nasli svoje uhlebljenje ovi sto protestuju
 
20160324_170950.jpg


kad bi recimo svi ovako izgledali
 
To bi isto bilo kao kada bi se uredilo da sve kuce u celom gradu isto izgledaju.

Odgovor na ovo pitanje imas nekoliko postova iznad. Auto nije priznat kao osnovno sredstvo za rad. I tu je caka ovoga o cemu ti navodis. Tako da prema tome svako moze da poseduje i vozi onakav auto za koji ima para da kupi.
 
Vrh