Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

samo 13.000 dinara paušal za taksiste?


to mi je iznenađujuće malo. pa za sve ostale delatnosti paušal je 25+ hiljada dinara.
 
Ja jesam za plaćanje poreza ali tek kada ukupni porezi budu bili manji od polovine zarade. Sada je to 70 posto i više. Samoporezi i doprinosi su 43 i po posto a sve posle je pdv, firmarina, komunalije, takse. Na kraju privatniku ostanu bukvalno mrvice. Mi nemamo kapitalizam, mi smo u komunjarskom feudalizmu.
 
Nisam baš upućen kako radi Uber. Ali ako je bla-bla car, nešto kao autostop samo što učestvujete u troškovima goriva i prevoz nalazite preko interneta umesto ispruženim palcem. Da li bi nešto slično na gradskom nivou bilo nelegalno?
Imate aplikaciju objavite da tog i tog dana u to vreme vozite od tačke A do tačke B i ostali korisnici to vide i da se prijave za vožnju. Verujem da učešće u troškovima goriva ne može biti veća od 500 din sa jednog na drugi kraj Beograda..
 
vorgv6.png


Vise o ovome u novinama.

2q8rkn6.png

https://www.facebook.com/SATofficial?sk ... 8068555&ft[tn
 
Kokos":3dlu2o0i je napisao(la):
Nisam baš upućen kako radi Uber. Ali ako je bla-bla car, nešto kao autostop samo što učestvujete u troškovima goriva i prevoz nalazite preko interneta umesto ispruženim palcem. Da li bi nešto slično na gradskom nivou bilo nelegalno?
Imate aplikaciju objavite da tog i tog dana u to vreme vozite od tačke A do tačke B i ostali korisnici to vide i da se prijave za vožnju. Verujem da učešće u troškovima goriva ne može biti veća od 500 din sa jednog na drugi kraj Beograda..

Kako radi Uber? i njegov uticaj. Žao mi je što na svaki način pokušavaju da ga zabrane i ograniče, to doživlajvam kao otpor prema modernizaciji i napredku jednog društva. Ja koristim bla bla koji je jefitiji, dosada ništo loše mi se nije desilo, ali vidim da polako jenjava, umesto da se širi valjda uplašeni svim ovim najavama i protestima ljudi se povlače i ne nude svoje usluge.
 
Pa kako bi onda taksisti odvaljivali sa naplatom?
Dva puta sam seo u taksi i nikad vise, 400 dinara od Kneza Milosa do Usca...
Ovako bi bilo mnogo organizovanije, manje bi kostalo korisnike, zbog toga ga i ne zele ovde.
 
Uber je nelegalan posao. Pravno gledano.
Njegov rad se moze poistovetiti sa preprodajom turskih majci Lacosta (od ranije ko se seca starog Bulevara) rasporedjenih po haubi automobila ispred vaseg butika sa slicnom robom.

Ne moze tako!
 
Definisi sta je nelegalno placa li uber porez tj korisnici
Placaju li taksisti porez izdaju li racune .
 
Svaki auto-prevoznik je tretiran kao preduzetnik i kao takav poreski obveznik placa porez u fiksno odredjenoj mesecnoj rati. Da li placaju redovno porez ili ne je pitanje za druge sisteme koji se time bave.

A sto se tice racuna u obavezi su da vam ga izdaju na vas licni zahtev. Kao i svuda tako i ovde vazi pravilo nisi dao ili imao racun NE MORAM DA PLATIM.
Kao na pijaci. Ako mu ne trazis racun za jabuke nije u obavezi da ti ga izda.
 
Da, treba definisati sta je nelegalno kod Ubera. Ako je po postojecim zakonima nelegalno, nda treba promeniti zakone. Da li je i AirBnB nelegalan biznis?
 
Da bi bolje shvatio sta je to kod Ubera zakonski nelegalno najbolji primer bi ti bio slucaj u kojem hoces da kupis autobus, a imas nameru da njime prevozis gradske putnike po prestonici.
Od stanice do stanice i to po znatno nizim cenama nego sto su odredjene gradskom odlukom. Jer gledano ti ekonomski mozes to sebi da priustis. Takav vid poslovanja, ni u jednom gradu, ti niko nece dozvoliti.

Zasto i sta je tu nelegalno? Pitaces se!
 
pa kako je dozvoljeno u americi? i tamo gde je sve dozvoljeno
 
Izvini me sto sam neupucen u desavanja i pravila iz drugih zemalja.
 
Pule":ldmnxz7o je napisao(la):
Da bi bolje shvatio sta je to kod Ubera zakonski nelegalno najbolji primer bi ti bio slucaj u kojem hoces da kupis autobus, a imas nameru da njime prevozis gradske putnike po prestonici.
Od stanice do stanice i to po znatno nizim cenama nego sto su odredjene gradskom odlukom. Jer gledano ti ekonomski mozes to sebi da priustis. Takav vid poslovanja, ni u jednom gradu, ti niko nece dozvoliti.

Zasto i sta je tu nelegalno? Pitaces se!
Ne poznaješ ti ni pravo svoje zemlje, primer ti nema veze sa mozgom i apsolutno nema nikakve sličnosti sa datom temom. Jedino što je "nelegalno", što kada bi se uveo UBER, ne bi pojedinci mogli da cepaju kako hoće.
Ok, da ne generalizujem, postoje pošteni taksisti i ljudi koji su tu da pošteno i čestito zarade koru hleba. Ipak, većina će se složiti da uz pojedine vozače autobusa, taksisti predstavljaju najveću opasnost u saobraćaju naše prestonice, o kulturi i ponašanju, takođe ne bih preterano.
Apsolutno nisi naveo nijednu činjenicu zašto Uber nije legalan, nego si poveo tu priču, iz razloga jer se tebi i tvojim drugarima to ne dopada.
Evo navešću ti sada jedan primer, npr. nisi zaposlen, imaš kola, angažuje te jedan komšija da ga prevezeš i za to ti plati, nakon toga te angažuje drugi komšija i za to te plati, pošto mu je to jeftinije, znači li to da kršiš zakon? Uber se zasniva na sličnom principu, koji je podignut na visok nivo, dakle, ti radiš kada želiš da radiš, pritom ne može svako govedo koje je sišlo sa nekog brda i selo za volan sa kupljenom dozvolom da te voza kuda on hoće, jer ga kao takvog sigurno neće držati da šteti ugledu firme.
Sve u svemu, voleo bih da vidim Uber kod nas, jedino tako bi se moglo profiltrirati mulj koji se skupio za volanima kojekakvih udruženja, koje vode ljudi koji su malo je reći sumnjivi...
 
Dobrim delom bih se slozio sa tobom. Jedno od tvojih retko boljih pisanja.
 
Posle emigranata Evropu muci jos jedan problem.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dwOcV5XMs-0[/youtube]
 
Cela prica bi mogla da dobije naslov -Igra na tudj racun ima najmanju cenu!-

Primena novog Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju ( http://www.parlament.gov.rs/upload/arch ... %20lat.pdf ) pocinje 12. novembra
Konkretni deo koji se odnosi na taksi prevoz počinje od Član 87.

Ovlascenja inspektora su do te mere povecana da mogu oduzeti i staviti auto van upotrebe do 90 dana uz napisane ne tako male iznose za kaznu.
1zlulhu.png


Ovo je samo jedan mali deo od onoga sta se ne sme i tretira kao nedozvoljeni prevoz.
2rcwze0.png



Štetu će platiti, kao i uvek oni što najmanje imaju. Dok će organizatori ostati nedodirljivi i pritajeni u senci.
 
To znači da 70% prevoznika neće raditi, a konačno da će zavesti red i kod ovih za volanom taxi vozila. Vidim opet se udara na ove koji su toliko koliko legalni, tačnije bar su delom legalno registrovani, a problem divljaka se i dalje ne rešava, gde su na gubitku i autoprevoznici i mali deo pošetnih taksista.
 
Ja sam probao i zadovoljan sam stigli su za manje od 10 minuta, izabrao sam mini klasu automobila bilo mi je dosta jeftinije od taksija, preporučujem!
 
becks89":2aa35eao je napisao(la):
To znači da 70% prevoznika neće raditi, a konačno da će zavesti red i kod ovih za volanom taxi vozila. Vidim opet se udara na ove koji su toliko koliko legalni, tačnije bar su delom legalno registrovani, a problem divljaka se i dalje ne rešava, gde su na gubitku i autoprevoznici i mali deo pošetnih taksista.
I to uopšte nije loše.

Ne znam što se zazire od toga.

U stvari znam ali očigledno je da je neodrživa duga kalkulacija rizika.

TT
 
Ne znam šta je loše i šta nije, znam da je sve više divljaka koje niko ne sankcioniše...
Radio par dana po Vojvodini, busevi vrte poluprazni, a divljaka na svim potezima nikad više...
 
Divljaci su srb verzija ubera koju niko nece da kaznjava
 
Vrh