Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 177 37,1%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 61 12,8%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 6,3%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 162 34,0%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 28 5,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 19 4,0%

  • Ukupno glasača
    477
Овде имамо две грешке, прва јесте што се нови мост не прави узводно од постојећег, да немамо прекид саобраћаја, а друга што се стари мост не искористи за премошћавање нпр. Тисе или Тамиша.
 
Novi most je trebao da bude napravljen do sada i trebalo je krenuti u gradnju istoga po zavrsetku mosta preko Ade. Stari savski most je dok se ne napravi nov most trebao obnoviti za saobracaj pa po zavrsetku novog mosta da postane pesacko - biciklisticki nakon renoviranja. Svega ovoga ne bi bilo da grad vode prosefionalci a ne politicari ako to je duga i opsirna tema.
 
Писано је раније да је пренизак за стандарде речног саобраћаја.

Не знам, можда је уз нови мост на месту трамвајског могао бити изграђен и тунел у продужетку БЗЂ, ако може да се провуче испод дела БнВ и да опет као саобраћајница избије на Савски трг..

Screenshot (113).png
 
И даље постоји могућност за мост преко Саве у продужетку булевара Зорана Ђинђића, само да избије на ову улицу која избија на реку поред Буда Бара.
 
Vezano za premeštanje mosta na nbg ili na neku drugu lokaciju.
Niko ne razume suštinu. Ovaj montažni most nije za današnje vreme i potrebe.
Da bi postavili konstrukciju potrebno je iskopati potpuno nove šipove i izliti kompletno nove noseće stubove, što čini 50% mosta. Koja je poenta raditi i investirati milione evra u izlivanje stubova a onda staviti sklopociju iz II sv. rata umesto napraviti funlcionalan most. To je kao da.danas kupite oled televizor od 1000e a onda umesto kablovske sa hd kanalima kupite antenu za krov.
 
Дошљак,

Или ту, да.



solecar,

Апропо Зарића, слажем се, више публициста, новинара, политичара је покушало да се послужи његовим именом и презименом како би стекли популарност, без познавања и сагледавања целовите слике тог сегмента и Београдске операције у целини. То није први, већ милионити пут да се тако нешто дешава.
Али и даље већини људи тај мост представља само део пута који треба да се савлада на путу до одредишта (са лепим погледом на Београд над Савом), као и сви друмски и железнички преко Саве и Дунава, да су пријатни за задржавање, па и нису.

Што се тиче алтернативе током изградње, можда мост на баржама, као у НС.. Уосталом као и Немци док су га постављали.

 
Poslednja izmena:
И даље постоји могућност за мост преко Саве у продужетку булевара Зорана Ђинђића, само да избије на ову улицу која избија на реку поред Буда Бара.
Da li to znači, da si ti gradonačelnik, da bi ti kopao stubove i pobijao šipove i na to sve novo stavio ovo sranje sa 1+1 trakama umesto napravio recimo 3+3 trake?
 
Vezano za premeštanje mosta na nbg ili na neku drugu lokaciju.
Niko ne razume suštinu.
A Gremlin iz sahta i ostatak debila iz Grada ne razumeju razum.

Most nema sta da trazi na suvom. Seljenje na drugu lokaciju, tj. drugu reku je u redu. Ali most na suvom, to samo bolestan covek moze da predlozi i podrzi.
 
Неким местима која вапе за мостовима би и стара конструкција добро послужила.
To može na recimo Tamišu, sa dva stuba na kopnu ali da se skrati konstrukcija ostalo se ne isplati. Mada ne vidim poentu u prmeštanju bilo gde danas se most za manke reke napravi brzo bez komplikacija sa ovolikom gvožđurijom.
 
Да је тако лако, онда би многа места којима фале мостови то одавно решила. Ево конкретно лучни средишњи сегмент може да се пребаци на Тису између Бечеја и Новог Бечеја и да се споје центри та два градића.
 
Koja je poenta raditi i investirati milione evra u izlivanje stubova a onda staviti sklopociju iz II sv. rata umesto napraviti funlcionalan most. To je kao da.danas kupite oled televizor od 1000e a onda umesto kablovske sa hd kanalima kupite antenu za krov.
Koja je poenta raditi i investirati milione € u rekonstrukciju nekog dela grada koji na kraju bude gore rešen nego pre rekonstrukcije?
 
Gledam fotografiju i kroz glavu mi prolazi "Varburg limunzina", a onda bacih pogled na ostatak posta, i imam šta i da vidim. (y)
 
Мени је нови мост ок прича, али ми смета прекид саобраћаја пошто је нови предвиђен на месту старог, а могао је бити узводно од старог.
Искоришћавање сегмената моста за нека друга премошћавања је исто ок прича, постављање на суво као некаквог споменика или за кафиће је глупост.
 
До 80их су Газела и Бранков били отприлике довољни и поред глупости да се транзит провуче кроз град. 80их су могли и морали да ураде нови мост када су пребацили трамвај преко Саве и буџење шина на стари уски мост је велика грешка.
 
Tunel koji izlazi u Nemanjinu a na drugoj strani negde iza Sava Centra to je najrealnije
 
Само скуп, зато је мост какав је Вожд горе илустровао и који је постојао у старим плановима морао бити изграђен пре БнВ.
 
Ja i dalje mislim da ce odustati od rusenja. Ne moze se bez mosta tu 3-5 godina. Jednostavno ne moze sad kad je ovoliko kola u Beogradu i kad non stop prolaze kamioni za BNV. Ili ce ici na renoviranje mosta ili prosirivanje (da dodaju trake na postojeci) sto je bio jedan od predloga.
 
Nego, hoće li neko da razjasni ko će da plati novi most, obzirom da je on u granicama BnV-a, i da grad finansira sve što je izvan granica, a "investitor" infrastrukturu unutar granica BnV-a.
 
Poslednja izmena:
Писано је раније да је пренизак за стандарде речног саобраћаја.

Не знам, можда је уз нови мост на месту трамвајског могао бити изграђен и тунел у продужетку БЗЂ, ако може да се провуче испод дела БнВ и да опет као саобраћајница избије на Савски трг..

Pogledajte prilog 136117

Jeftinije je izgraditi most, evo ovako, samo treba ukloniti par zgrada koje su na trasi
most.png
 
Vrh