Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 201 35,7%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,1%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    563
To je možda bilo samo dok oni te zgrade nisu izgradili i rasprodali stanove. Sad bi tu rušti nešto bilo idiotski.
U svakom slučaju je jeftinije porušiti te zgrade nego graditi tunel umesto mosta. Isto važi i za metro most.
Zašto je data dozvola "arapskom investitoru" da gradi šta i gde hoće u SA pre nego što su trasirani saobraćajni koridori?
 
Poslednja izmena:
Зато што су потребни брзи и сигурни политички поени. Коридори пре - значи да неко сендне, размисли, усагласи, дискутује па тако неколико пута а за то време патка нарасте и нема ништа од "бизМиса''.
 
DSC_0022.JPG
 
Ono u čemu je arhitekta u pravu je da most jeste nenormalno bučan. Eto, čak i arhitekta koji ne voli BnV, kaže da nije humano da ono skalamerija onoliko arlauče.

Ali iako je oko toga u pravu, mislim da nije svestan koliko malo prostora ima oko SSM na desnoj obali Save. Tu ne znam da li je ostalo dovoljno mesta za sam budući most, a kamoli za prostor neophodan za gradilište dok se zida konstrukcija.
 
Most mora dole. Ne plaču ljudi za mostom nego za vremenom u kom je on stajao u Beogradu.
Ako gradska vlast uloži pare da se ovo rekostruiše samo su iste bacili jer će opet asfalt da puca i da pravi nesnosnu buku. Ovde brener mora da radi.

Ako postoji dobar plan mogli bi još u toku ovog leta da izliju stubove za novi most.
Premostiše Savu u Sremu 2 puta (Rača i Šabac) a ne mogu po sred Beograda opet.
 
Obzirom koliko malo prostora za proširenje pristupne rampe je ostavljeno izgradnjom ovih novih zgrada, postoji i ta varijanta gde će samo da sklone ovaj most, otegnu "projekat" novog mosta u nedogled dok se ne naviknemo na život bez njega.
Jer njima most na tom mestu samo smeta.
 
I dalje mi je neverica da ce da ga sklone. Druge lokacije, sve su to gluposti.
 
Ja vam kazem nece biti rusen ni premesten. Gurace se taj problem pod tepih zauvek (srecom)
Jedino resenje je kao sto je u mom clanku receno je da se gradi novi negde u blizini ako ne pored i onda stari savski pretvoriti u pesacki most. Nista drugo nije realno ni pametno. Kraj price, ende, fala za dobro
 
интересантно да како се време ближи реализацији, оператери економског тигра заједно са гуруом дају нове податке:
1. Метро ајде да изменимо трасу
2. У ствари овај мост се не руши већ треба да се промени намена а нови мора ду буде другачији.

Да ли то нестаје шушкавих зелембаћа од разних повереника, па сад и раста више нема? Затоп је потребно измишљати нове ствар како би се час почетка радова легално удаљио?
 
Ono u čemu je arhitekta u pravu je da most jeste nenormalno bučan. Eto, čak i arhitekta koji ne voli BnV, kaže da nije humano da ono skalamerija onoliko arlauče.
Ono oko čega se manje više svi slažu, ali niko da se pozabavi problematikom dalje od toga. Zašto se došlo do toga da nenormalno škripi? Zato što ne postoji redovno održavanje. To što se s vremena na vreme zakrpi po koja rupa, to čisto da se ne bi propalo kroz most. Ako već hoće,mo da govorimo o problemu, onda stvari treba nazvati pravim imenom. Ili možda i ti stručnjaci, arhitekte i sl. smatraju da most treba da se ukloni, ali nemaju kohones da to javno kažu, upravo zbog straha od reakcije građana.

A i taj novi most koji se predlaže (uključujući i @Zion Williamson), to su samo "vlažni snovi" pojedinaca, jer bez rušenja dela BNV, nema gde da se uglavi. A kako se krenulo sa planovima za BNV 2 i 3, ako se uopšte bude krenulo u ta čuda, a ništa ne radi po pitanju mosta, jedino mesto gde bi smo mogli da smestimo most nam ostaje u produžetku Endija Vorhola, kao što je nekada i bilo planirano.
 
Da, samo što je taj most uvek škripao i brundao. Čak i nakon rekonstrukcije 2008. kad god bih prolazio bajsem ispod njega, glava mi je oscilirala kad bi ga tramvaj prelazio. Ne pamtim da sam ikad u životu prošao ispod njega a da nije ceo Beograd odzvanjao kad prođe tramvaj. Prosto, takva mu je konstrukcija. A i star je - a ne može bez demontaže i detaljne rekonstrukcije da se obnovi svaki atom i zaustavi svaka oscilacija i škripanje. Na kraju krajeva, on u svom originalnom izdanju i nije bio projektovan za šinska vozila nego samo za gume drumskih vozila i korake pešaka. Onda su ga naše pametnice iz privremenog pretvorili u trajni, a iz čisto drumskog u drumsko-tramvajski.

Ovo ostalo sve stoji, slažem se.
 
Не бих рекао да "мост шкрипи зато што се не одржава". Могло је да се иде са новим мостом поред постојећег - сад је, искрено, касно за то. Мора да се руши и гради нови, нема друге.

Алтернативе са тунелом треба размотрити, ако су могуће.
 
A da li pamtiš redovno održavanje mosta?
Ali rekonstruisan je sredinom 2000ih. I čak je i tada brundao.

Prosto, taj most je: 1) privremen 2) takve kontrukcije, jeftine i jednostavne i 3) namenjen za čisto drumski saobraćaj.
Ako neko iz struke građevinarstva smatra i tvrdi da se on i u ovakvoj izvedbi može učiniti nečujnim (samo uz dovoljno para i rada), ok ispraviću se. Ali meni se čini da je to nemoguće. Da bi tako nešto uvek brundalo pod tramvajem. Pogotovu što je pravljen kao privremen a evo ima 70 godina.
 
To što je rekonstrisan tada ne znači da se rekonstrukcijom mogu rešiti svi problemi i da to traje večno. Ovo drugo nije sporno. Osim što je moj utisak da se to škripanje predstavlja (govorim generalno) da se toliko čuje da smeta čak i onom u Central parku.

Drugo, mnoge šine koje su škripalei bile bučne, rešene su postavljanjem gume između šina i asfalta.​
 
Хајде да кажемо да и овај архитекта у писму Цокином листу "Политика" отвара неке теме за размишљање: постојећи мост остане за друмски саобраћај у једном смеру, са стране се дограде други друмски смер са две траке и пешачко-бициклистичком стазом, а са друге стране трамвајски колосеци, такође са ПБС.

Али, чему? Зашто не можемо без овог моста? То није реално.
 
Cuje se, zaista. Svaki put kad sam prolazio ispod njega, od 1995. do danas, uvek bi mi glava poskakivala od buke i vibracija kad prodjr tramvaj. Nekad vise, nekad manje. Ali uvek je bilo kao lansiranje spejs satla. Kad god vidim tj. cujem da dolazi tramvaj, stezi usi i cekaj da prodje pomeranje mozga.

A poslednji put kad sam zimus prolazio kroz BnV - doduse nocu, oko 23h - cuo sam ga cak i na keju kod severnog coska Galerije. Odzvanja kroz pola naselja.
 
Kad napravite novi premestite i tramvaje na novi most pa nece brundati
Neki ovde stvarno misle da Beograd moze bez mosta i tramvaja tu 5 godina dok se ne napravi novi?
Sta je tebi Pantografe?
Nema razloga da se rusi ako se moze naci pristup za pocetak i kraj novog mosta u okolini starog. Previse je vruce da razmisljam sad gde moze al valjda moze pa ako treba nek bude kilometar ulevo ili udesno
Nisam ja emotivno vezan za stari savski ali saobracaj NE MOZE bez mosta tu dok traje gradnja novog
 
Poslednja izmena:
Vrh