Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 201 35,7%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,1%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    563
Pa u tome i jeste stvar, to je trebalo da se uradi pre 50 odnosno 40 godina. Ili u bilo kom momentu od tada naovamo. Ali nije. Svi pajseri od vlasti su samo odlagale to i uvaljivale onom sledecem ili mislile da ce u Beogradu sve moci da pociva na privremenom.

Ova vlast je samo nasledila taj problem koji se gurao pod tepih a paralelno sa time suocila sa Beogradom koji je eksplodirao vise nego ikad.

Sada smo doveli sebe, tj svi slepci u zadnjih 50 godina su nas doveli u situaciju da koja god vlast na koji god nacin uzme da se pozabavi problemom ovog mosta, cekaju nas strasna cena i muke. Zato sto su svi prethodni odlagali i uvaljivali naslednicima.


Doduse sadasnja vlast svakako jeste kriva i odgovorna sto zamenu ovog mosta nije pocela ranije (2013. Beograd nije bio preopterecen kao danas) i sto su digli citav mali grad tu pored a da prethodno nisu resili osnovne probleme saobracaja.

Sve u svemu, drugi narodi i gradovi imaju stotine godina URBANizma iza sebe. Beograd i Srbija imaju sto godina KRETENizma...
 
Poslednja izmena:
Most mora dole. Ne plaču ljudi za mostom nego za vremenom u kom je on stajao u Beogradu.
Ako gradska vlast uloži pare da se ovo rekostruiše samo su iste bacili jer će opet asfalt da puca i da pravi nesnosnu buku. Ovde brener mora da radi.

Ako postoji dobar plan mogli bi još u toku ovog leta da izliju stubove za novi most.
Premostiše Savu u Sremu 2 puta (Rača i Šabac) a ne mogu po sred Beograda opet.
Nije mi jasna bilo kakva sentimentalnost prema gvožđuriji koju je nemac montirao za lakše prebacivanje vojske i tehnike.
 
Nema razloga da se rusi ako se moze naci pristup za pocetak i kraj novog mosta u okolini starog. Previse je vruce da razmisljam sad gde moze al valjda moze pa ako treba nek bude kilometar ulevo ili udesno
Nisam ja emotivno vezan za stari savski ali saobracaj NE MOZE bez mosta tu dok traje gradnja novog
Реално, то јесте једини легитиман разлог да се не иде на рушење, него да се дозиђују још два моста са две стране постојећег.

Мислим да нигде одатле па до Газеле не може више мост, сигурно се неће рушити зграде у БнВ. Можда може тунел, јер тражи мање простора на површини. Али хоће ли трамвај тим тунелом?
 
Poslednja izmena:
Teško da bi se buka mogla eliminisati, možda za nijansu smanjiyi. Svi čelični mostovi su takvi ako preko njih ide tramvaj ili voz. Kad voz prolazi preko Pančevca čuje se do Višnjičke banje
 
Не бих рекао да "мост шкрипи зато што се не одржава". Могло је да се иде са новим мостом поред постојећег - сад је, искрено, касно за то. Мора да се руши и гради нови, нема друге.

Алтернативе са тунелом треба размотрити, ако су могуће.
A sta dok ne izgrade novi? Nece moci da se prodje sa jedne na drugu stranu Beograda.... Ionako je saobracaj u k.... Stari most je bar malo rasterecivao ostale mostove....
 
Nije mi jasna bilo kakva sentimentalnost prema gvožđuriji koju je nemac montirao za lakše prebacivanje vojske i tehnike.

Pogresno je nesto (ne)ciniti iz sentimenta, mora postojati razum koji odlucuje, a sentiment sugradjana prema objektu je samo deo toga.
Most je istorijski, nepotrebno je ulaziti u vrednosvanje te istorije, specifican po nacinju izgradnje, deo je znametite vizure grada.
 
Nece moci da se prodje sa jedne na drugu stranu Beograda....
Naravno da će moći da se predje Sava, jer preko Starog savskog mosta ima možda samo 10% saobraćaja preko reke i kada se on demontira ostali mostovi, koji su daleko veći, preuzeće taj saobraćaj.

Znači neće biti nikakve katastrofalne situacije, već će biti 10% veći saobraćaj na Gazeli i Brankovom mostu. A kada se izgradi Novi savski most, umesto ove zardjale skalamerije koji će biti mnogo većeg kapaciteta, ostali mostovi će biti značajno rasterećeni.
 
Poslednja izmena:
Pogresno je nesto (ne)ciniti iz sentimenta, mora postojati razum koji odlucuje, a sentiment sugradjana prema objektu je samo deo toga.
Most je istorijski, nepotrebno je ulaziti u vrednosvanje te istorije, specifican po nacinju izgradnje, deo je znametite vizure grada.
Je li ovo ironija?
 
Тај мост није пројектован за трамвај, зато се и толико чује и то не може да се реши. Па сетите се само колико дебелу тампон зону од камена има мост на Ади да би ублажио вибрације? Колику тампон зону од камена има нови железнички мост?

Решење за буку а да се мост задржи је да се укине трамвајски прелаз преко реке на овом месту. Сада када постоји прелаз преко Аде, можда је и изводљиво реорганизовати трамвајски саобраћај.
 
Prebacivanje celokupnog tramvajskog saobraćaja bi paralisalo linije kao što su 95 (ona je svakako već kritična), jer bi produžilo samo putovanje tramvaja (a tek onaj krug oko ŽS Novi Beograd).
Treba da razvijamo i širimo tramvajski saobraćaj, a ne da ga ukidamo.
 
Zato što most nema nikakvu estetsku vrednost, niti specifičnost, a i primarna namena mu je diskutabilna.
Napravljen je u vreme okupacije da služi da se preko njega prebacuje vojska i tehnika i da se izvlače opljačkana dobra.
Da je država posle rata bila u boljem stanju verovatno bi ga i tada srušili i podigli normalan most.
 
Па био је у плану за рушење после рата. Али није се имало пара, једва саградише и то мостова.
Мени је у реду и да остане, али да се свакако дода још трака ту.
 
Ma, kakvo "dodavanje traka" na starim stubovima koji imaju drvene šipove?! Stari most i njegovi stubovi se sklanjaju, kao što se bacaju stari šporeti i frižideri. Gadiće se novi mnogo širi most i da rastereti saobraćaj na susednim mostovima.
 
Dragane nadam se da je tako. Ocigledno je da ima ili sizofrenicara ili su stvarno placeni i naruceni tekstovi da podrivaju narod. Kako god samo da se siri nestabilnost.
 
Naravno da je tako, a most je deo saobraćajne veze savske i dunavske obale kada se sagradi i tunel u blizini na koji će da ide saobraćaj preko novog mosta.
 
Ceo forum, i oni koji su za uklanjanje i oni koji su za očuvanje, se slože u jednoj stvari: biće kritično za ceo Beogradski saobraćaj i javni prevoz dok bude trajala izgradnja novog mosta.

Forumski proroci i govorni automati Dragan i vradovic (što mu u suštini dođe i na isto), ko iz topa, bez ikakve zadrške:
relax-well-be-fine.gif


I da, draganovih čuvenih 10%... :LOL:

Forum i mediji: Struja će poskupeti 30%
Dragan: Neće 30, nego 10%

Forum i struka: Saobraćaj u Beogradu će osetiti bar 50% više gužvi dok ne bude mosta na mestu SSM
Dragan: Neće 50%, nego 10%

Već vidim sledeću njegovu temu:
Javnost i mediji: inflacija u Srbiji biće bar 30%
Dragan: Neće 30%, nego 10%

Dragan zvani 10%... :LOL:
 
Jel ima neka sveža fotka ovih novih zgrada izgrađenih sa leve i desne strane pristupa mostu?
Da vidimo koliko je zaista moguće provući "mnogo" širi most.
 
Forum i struka: Saobraćaj u Beogradu će osetiti bar 50% više gužvi dok ne bude mosta na mestu SSM
Dragan: Neće 50%, nego 10%
Čime se ti baviš, izmišljaš i lupetaš, a nisi naučio ništa šta sam napisao.

SSM učestvuje u malom procentu saobraćaja u odnosu na Gazelu i Brankov most. Pretpostavio sam da je to max 10%, a verovatno je i manje. To može tačno da se vidi ako se pronadju podaci o saobraćaju preko tih mostova. Ko hoće neka se potrudi i to pronadje.

Znači, gužva na susednim mostovima može da bude veća samo za tih par procenata koji se odnose na sadašnji saobraćaj preko SSM. Ali, to nekima ovde nije važno jer se oni bave glupostima i lažima.
 
Ma ti si prorok naš forumski. Dragan zvani 10 posto. :)

Podsećaš me na Milovana Markovića, nekadašnjeg direktora Železnica. I on je toliko voleo 10 posto (u svim oblicima) da su ga tako i prozvali. :LOL:
Ali, to nekima ovde nije važno jer se oni bave glupostima i lažima.
CIA, druže dragane, CIA. CIA i masonerija. Ali zaustaviće njih Ilija i Đura. U ovom slučaju, dragan i rade.
 
Vrh