Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 177 37,1%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 61 12,8%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 6,3%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 162 34,0%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 28 5,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 19 4,0%

  • Ukupno glasača
    477
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901175#p901175:26a11vhz je napisao(la):
Прле » 22 Nov 2021 09:33 pm[/url]":26a11vhz]Понтонски мост са прекидима ради пропуштања бродова. У шпицец7маа понтонски мост ради пуним паром. Једино решење
Ne znam kako bi rešili prilaze. Ali u principu da.
 
@užice
Estetika mosta uopšte nije problem, naprotiv.
Funkcionalnost 1+1 traka za drumski i šinski saobraćaj je problem, nedostatak krštenih pešačkih i biciklističkih koridora preko Save je problem.
 
Јасно је да би понтон био мало даље од трасе моста и у идеалном случају да има своју махом независну трасу. Како саобраћајни ток не би сметао градњи.
Трамваји, јасна ствар, иду около, можда на стари железнички на којем би се пропуштали наизменично.
Кеј би се са обе стране укрштао са саобраћајницама, обзиром на релативно малу површину мислим да није катастрофално да се привремено промени геометрија и подлога на местима приступа.

Понтонски мост ради када је најпотребнији, ноћу је отворен бродови и пешаци могу да користе своје уобичајене руте
 
Само за изградњу пруге од и до старог железничког моста би им требало годину дана. Кад се затвори стари Савски мост због рушења, сви трамваји ће ићи преко Аде.
 
GLedajuci budzet RS ovo ide sigurno, znaci svoj projekat za pogled sa BGh2O su obezbedili, od mosta preko Ade Huje nema nista, preusmerene pare ovde, dok se Pancevac sam ne urusi, jer se ovde ionako niko nikada ne poziva na odgovornost.

2022 2023 2024 pare opredeljene

BudzetSavaMost.JPG


Kontam da radovi krenu odmaj posle izbora, ako dobiju vlast, cisto da izbegnu nepotrebni hejt kad mu vreme nije :)
 
Ma samo da vidim one servise izmedju Vladimira Popovica i Bul. Mihajla Pupina srusene, povezan Bul. Nikole Tesle i Vladimira Popovica i produzetak Bul. Zorana Djindjica do Vladimira Popovica i pravac ka buducem mostu (ka buducem kruznom toku jel) i meni vec srce puno... Ako to urade kako treba sve cu im zaboraviti :)
 
Sta je sa onom pricom da most finansira investitor bgh20...? a da i finiansira.
 
Nešto sam gledao budžet Beograda i nisam video stavke o ovom mostu. Republički budžet pominje novi most preko Save ali mi nije jasno da li misle na ovaj most ili most u Obrenovcu. Svakako ne vidim osnov da Republika finansira ovaj most koji je strogo beogradski.
 
Који мост у Обреновцу?

Могуће да је овај, ако га подведу под државни пројекат БнВ...
 
Evo mu ga brat od tetke samo malko stariji u Valjevu.Ratna reparacija posle 1 sv.rata.

 
https://www.beograd.rs/cir/beoinfo/1790 ... og-saveta/

Говорећи о Старом савском мосту, он је истакао да постоје одређене припремне радње које иду преко Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

– Дошли смо до фазе да ће следеће године почети изградња. Овај пројекат је финансиран уз помоћ Владе Србије и кредитних средстава. Рекао је Младеновић.
 
Pre nekoliko večeri sam prolazio kejom i samim tim ispod ovog mosta. Nemam više nikakve sumnje da pravi nesnosnu buku i da treba da se makne odatle. Ko živi oko njega, kako, zašto, pod kojim okolnostima, čiji je to (BnV) projekat... to sve je ovde irelevantno. Činjenica je da kad god prolazi tramvaj preko njega, kroz ceo potez između Bristola, BAS perona, GŽS i Kule Beograd ne samo da se prostire jaka buka nego i brundanje i uslovno rečeno - vibracije (kako se izodbijaju o betone naselja pa zvuk postaje sve dublji dok se prostire).

Ja sam naravno hiljadu puta prolazio tuda pre BnV, bajsem ili pešaka, i mnogo puta se našao ispod samo mosta kad tramvaj tutnji preko njega. Ali to je bilo vreme kad je ceo taj kraj bio pičvajz, "industrijska" zona, udaljen i izolovan od urbanog tkiva i nekako ta staza je bila samo puki tranzit do Ade i ništa vise. I samim tim, uz zvukove i prizore prolazećih teretnih vozova, šlepera, šljunkara, raznih mašina... i sve to u jednom industrijskom okruženju, ta buka od tramvaja delovala je kao očekivani element svog tog okruženja. Prosto, to je bio puki tranzit kroz industrijsku zonu i nije delovalo čudno.

Sada, kada se sve to izgradilo, popunilo, naselilo, ulepšalo, kad je postalo deo grada a ne industrijski pičvajz, i kad ima ljudi okolo naokolo, kad ima ulica tu, objekata, igrališta, parkova, lepote... slušati ono brundanje na svakih minut... je stvarno bolesno i previše. I to kažem kao neko ko ne živi tu, pa ipak tokom par minuta provedenih na onim platformama iznad reke i još par minuta na putu od linije Geozavoda pa sve do Buda bara (trenutnog kraja šetalista) nisam mogao da se načudim koliko to sada u ovom kontekstu i ovoj atmosferi i novim uslovima siluje uši i mozak. Sećam se jasno kako dok sam hodao trenutnom zaobilaznom bici stazom iza Bude, tik pored placa Kule, da sam i tu čuo brundanje od tramvaja koje sam ostavio nekoliko stotina metara iza sebe. Jer se sve odbija i prostire po celom kraju. Ko god bili, šta god mislio i slagao se sa njima ili ne glede drugih stvari, stanari tih stanova okolo su u pravu sto se žale na buku od mosta i traže zamenu. A tražim je i ja, kao povremeni prolaznik i korisnik tog dela grada.

Naravno, ostaje problematika i pitanje zašto prelazak preko reke tu nije zbrinut ranije (tokom gradnje BnV) i na drugi način, i zašto su zgrade nabijene toliko blizu ovom pa je nemoguće praviti novi tik uz stari bez prekidanja saobraćaja. Mada po mom mišljenju, za to su krivi svi u zadnjih 50 godina koji su imali prilike da se time pozabave na vreme, natenane i po svojoj volji ali ih bolelo uvce sve odreda. Al ajd sad, kako god... Ali definitivno taj most, sa takvom konstrukcijom, i takvim reakcijama kad god preko njega prelazi tramvaj, definitivno nema šta više da traži tu.
 
Buka je uvek postojala, ali nije bila tolika kao sada. Kada se ne daje ni dinar za održavanje, naravno da će da lupa (kao i vrata od kuhinjskih elemenata ili kapije)
 
Ma gde nije bila, pa prolazim tuda svakog leta još od viših razreda osnovne (rane 2000te) kad sam počeo kao klinac da vozam bajs na putu do Ade.
Koliko brunda i arlauče sada, toliko je brundao i arlaukao i ranije. Sećam se kako smo se još tada kao klinci šokirali i izneverovali kad nam se desilo prvi put da se nađemo pod mostom baš kad prolazi tramvaj. Nego kao što rekoh, vožnja i prolazak tuda u to doba se svodio na puki tranzit do Ade i bili smo okruženi lokomotivama u pokretu, njihovim sirenama (kad bi prolazio nekadašnji pružni prelaz tik uz most), kamionima, autobusima, kranovima, kontejnerima, mašinama, auto radionicama, brodovima, šljunkarama... i ceo ambijent je bio industrijski. Pa na svu tu već zasićenost i naviknutost čula, brundanje tramvaja preko mosta samo dođe i prođe. Pogotovu kad si na bajsu pa pređeš par stotina metara jako brzo i još si fokusiran na put ispred sebe (jer je tu bilo svakakvih opasnosti i ometanja - stubovi, neograđeni nasipi, kerovi kod šljunkare, puno prašine, automobili i kamioni koji dele deo staze s tobom...)

Ali sada, kad to više nije tranzit i kad je potpuno drugi grad i ambijent tu, stvarno je bolesno slušati ono svakog minuta. Čak i kao prolaznik. A mogu misliti kako je tek onima koji moraju tu da rade ili žive.
 
Трамвај преко старог моста је грешка у старту. Требали су да га провуку преко Бранковог и био би ефикаснији, а не би било ни буке.
 
Не би имао куда, а питање је и да ли је технички изводљиво.
 
Урбанистички завод (или ко год је радио план за Трамвајем у 21. век) је предвиђао и трамвај преко Бранковог моста па узбрдо Призренском до Теразија, но то делује тешко изводиво због стања на самом Зеленом венцу. Теоретски, могао би да иде у тунел па из њега десно ка тргу Николе Пашића, и од њега крак на Теразије и крак право ка Ташу и Устаничкој даље. Ту би била и могућност да се пусти трамвај и десно ка Деспота Стефана и чак право Нушићевом до Македонске/Светогорске и онда скроз право до Палилулске пијаце.

Но шта је ту је. Ево склапа се ускоро Савски трг, стичу се услови за размонтирање старог моста.
 
Tramvaj kroz Prizrensku je fantazija, pričali smo o tome ranije. S druge strane, tramvaj kroz tunel pa u Dečansku prema Skupštini i Bulevaru bi bila okej ideja da Dečanska u smeru ka Skupštini nema jednu jedinu traku. Što znači da kada bi se tu naređali tramvaji, nastao bi kolaps. A bogami i kada bi se naređali u tunelu.
Sama ta ideja mi se sviđa. Samo- kažem, zastoji na tim mestima su ono što bi me brinulo. Pogotovu zbog konfiguracije tih deonica.
A bilo bi moguće, pogotovu jednog dana kad se izgradi tunel EKOF - DS, pa malkice spadne protok saobraćaja kroz tunel. Ali ipak, ta Dečanska, pogotovu u smeru ka Skupštini, je baš nezgodna i osetljiva na promene i zastoje. :?

Za Svetogorsku imamo 65 koji pokriva sve navedeno, stajališta Zeleni venac, Politiku i Palilulsku pijacu. Plus, bolja je Svetogorska sa trolejbusima nego tramvajima. Odnosno, bolje je PO Svetogorsku da ima trolejbuse nego tramvaje.
 
Ako opozicija nastavi da drvi oko zaštite ovog mosta i u predizbornoj kampanji misliću da su gluplji nego što sam procenio.
 
Po stoti put, da su , radeći sa praznim prostorom koji je BgH20 bio u startu, napravili prvo novi most (ili dva tri) pa onda rušili stari niko se ne bi bunio.

Sada kada se zna da je kolaps u najavi, i nakon uvreda inteligencije "most se ne ruši, on se demontira i premešta" (u park da se na Ušće doda još kafića)... Naravno da ljudi ne daju iz inata.
 
Ma jok, prvo zgrade pa onda infrastruktura.

Umesto da su prvo napravili Bulevar Vudroa Vilsona, pa makar ostavili samo jednu traku za ljude, a po dve za građevisnke mašine i vozila zaposlenih, oni su njega uradili na kraju.

I sve tako, naopako, bez imalo sluha za potrebe građana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908145#p908145:3dlhaeq4 je napisao(la):
unedfined » 14 Dec 2021 05:49 pm[/url]":3dlhaeq4]Po stoti put, da su , radeći sa praznim prostorom koji je BgH20 bio u startu, napravili prvo novi most (ili dva tri) pa onda rušili stari niko se ne bi bunio.

Sada kada se zna da je kolaps u najavi, i nakon uvreda inteligencije "most se ne ruši, on se demontira i premešta" (u park da se na Ušće doda još kafića)... Naravno da ljudi ne daju iz inata.
Slažem se da su zeznuli jer nisu ispravili koridor i ostavili isti da bude kao što je Jovin planirao metro most. Ali je sada iznuđena situacija, kolaps je neminovan bilo ga gradili sada ili za 10 godina kada će biti još gori kolaps. Stoga bolje što pre da se uradi. Inat ima smisla ako je za opšte dobro, ja ga ovde ne vidim jer ovaj most mora da leti makar na vlasti bila i partija marsovaca.
 
Da ponovim još jednom. Raditi novi most u segmentima, na suvom, pa ga dopremiti na lokaciju starog i onda krenuti sa montažom. Tako se najmanje blokira saobraćaj i haos svodi na minimum.

Drugo, opet ponavljam, nije mi jasno kako je deo forumaša uspela da ubedi gradska vlast da je pitanje ovog mosta hitnije i prioritetnije od rešavanja pitanja Pančevačkog mosta. Tamo kada god da krenu da rade, haos će biti nekoliko puta veći, jer ceo III Beograd ostaje odsečen od centra i Istočnog dela grada.
 
Vrh