Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 201 35,7%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,1%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    563
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908366#p908366:1uga9qsq je napisao(la):
solecar » 15 Dec 2021 11:09 am[/url]":1uga9qsq]Da ponovim još jednom. Raditi novi most u segmentima, na suvom, pa ga dopremiti na lokaciju starog i onda krenuti sa montažom. Tako se najmanje blokira saobraćaj i haos svodi na minimum.

Drugo, opet ponavljam, nije mi jasno kako je deo forumaša uspela da ubedi gradska vlast da je pitanje ovog mosta hitnije i prioritetnije od rešavanja pitanja Pančevačkog mosta. Tamo kada god da krenu da rade, haos će biti nekoliko puta veći, jer ceo III Beograd ostaje odsečen od centra i Istočnog dela grada.
Nisam vulgarni kr**** ali moram da podelim ovo kao repliku

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PUcf5Yw75gA[/youtube]
 
Нешто често не ради половина осветљења. Можда није траса добро израчуната па стално ради заштита?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908961#p908961:2bgc7qnu je napisao(la):
vradovic » Пет Дец 17, 2021 3:55 am[/url]":2bgc7qnu]Gde priajviti da ne radi pola trenutnog osvetljena na mostu?
Најбоље на твитеру заменика градоначелника.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908961#p908961:1b368j40 je napisao(la):
vradovic » Pet Dec 17, 2021 3:55 am[/url]":1b368j40]Gde priajviti da ne radi pola trenutnog osvetljena na mostu?

Ja sam prijavljivao jos godinama unazad, ali nije bilo nekog pomaka...nikad skroz celo osvetljenje na mostu nije radilo...

Nadam se da ce tebi uspeti, posto je stanje isto godinama unazad i bas izgleda bzvz...a trud za tako nesto je zaista mali...

Srecno.
 
Juče sam prošao dva puta peške Brankovim mostom u špicu. Tramvaji dok prelaze ovaj most se čuju do Brankovog. Baš fino trese i roka.
 
Ja vam kazem da nema sanse da ruse savski pre pravljenja drugog u blizini ili pored.
Nema sanse da Beograd izdrzi 5 godina a da sav saobracaj ide preko Brankovog, nisu toliko ludi
Znate da kamioni non stop prolaze tuda vozeci za BNV, i jos ce decenijama dok se ne zavrsi
Tako da prestanite sa tim zeljama i idejama to bi bilo ravno samoubistvu
 
Нови мост су могли поред направити још на самом почетку пројекта БнВ. Нажалост нису били паметни.
 
Samo kažem da ako ćemo da pravimo liste slepaca i krivaca, bilo rangirane ili samo popis, da je red da se uključe svi ''zaslužni''. I to ne samo oko ovog pitanja i problema, nego oko svih. Jer Beogradom već 100 godina veći deo vremena upravljaju slepci.
 
Опет, претходнима није толико сметао стари мост као садашњем режиму. И опет, постоје већи приоритети када је мостоградња у питању. Пре свега најмање два моста преко Дунава, па после тога темељна реконструкција Панчевачког моста. После може да се разматра мост преко Саве.
 
Prethodnima nije smetao kad su hektari tog zemljišta u centru grada bili puni šina, rastinja, ruina, kontejnera, fudbalskih terena, šljunkara i parkinga.
I kada je u njihovo vreme Beograd imao 2X (2000te), odnosno 3X(1980te) odnosno 4X(1970te) manje automobila nego danas.


Umesto što su burgijali brda (i po Beogradu i po Jugoslaviji) i pravili intergalaktička železnička čvorišta koja će raditi sa 20% kapaciteta, bolje da su natenane napravili više mostova po Beogradu. Imali bi vremena i za zamenu ovog, i kasnije za temeljnu rekonstrukciju Pančevca, i za Vinču, i za Adu Huju i svašta nešto. Milijarde su se tu bacale u prazno dok je grad na ušću dveju ogromnih reka, ''prestonica Nesvrstanih'' ostavljen sa svega 4 drumska mosta (do 2010).
 
Београд је имао другачије замишљен развој пре пројекта БнВ. Нису се селили железничка и аутобуска по сваку цену и у оптицају је био метро-друмски мост у оси булевара АВНОЈа. Панчевац је до 90их био релативно ок, а после 90их је било хитније средити Газелу. У последњих 9 година смо добили 2 моста-аутопута преко Саве и ако је 1 био довољан, чисто из хира да се аутопутеви укрштају код Јакова уместо код Остружнице. Замислимо да је аутопут Милош Велики урађен да од Обреновца иде преко Барича и Моштаница до Остружнице и уместо другог моста за аутопут да је урађен мост у продужетку булевара АВНОЈа?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909327#p909327:3dbonwkf je napisao(la):
Дошљак » Sub Dec 18, 2021 12:43 pm[/url]":3dbonwkf]Београд је имао другачије замишљен развој пре пројекта БнВ. Нису се селили железничка и аутобуска по сваку цену
Jel? A šta se onda dešava podno Bulevara Mira i u Bloku 42 već skoro pola veka?

Ne samo da sam na faksu nekad davno lično video planove i skice predloga sa Savskim afiteatrom u naseljima i soliterima, nego su čak ljudi ovde kačili razne varijante koje su bile u opticaju kroz vreme.

Još od kraja rata i početkom razvoja Beograda postalo je jasno da taj industrijski pičvajz dole treba da leti odatle. Svakako da je bilo i predloga koji su podrazumevali ostanak šina oko Dorćola, kao i to da GŽS ostane u funkciji. I to je ok. Ali je još tada bilo jasno da će jednog dana taj pičvajz dole postati problem.
I taj problem je trebalo tada da počne da se rešava. Ali nije. Nego umesto toga se pravio Intergalaktički železnički čvor, naravno sa još gorim stanicama i još većom štetom po železnicu (ne mislim na Makiš nego na putnički saobraćaj i papazjanije sa stanicama) a ovo se ostavljalo u amanet svakom sledećem koji dođe. I naravno, evo rezultata.

A mostova nikad nije dovoljno, pozdravljam izgradnju svakog mosta koji se napravi. I svakog kilometra asfaltiranog puta.
 
Пола века нису ништа конкретно радили по питању нове аутобуске. Ту се нешто чепрка тек од како је БнВ закуцао на врата. Прокоп није морао нужно да укине главну станицу. Пар солитера у Савском амфитеатру су могли да буду изграђени и са функционалном железничком станицом, као што су и први објекти у БнВ исто изграђени у време док је чак и приобална теретна обилазница била у функцији. Сама зграда станице са путничким саобраћајем није индустријски пичвајз. Да је нови чвор пун лоших одлука се слажем.
Мостови који су у Београду постојали до 1990. су били сасвим довољни за град те величине. Проблеми настају након прилива пола милиона становника из свих бивших република у Беогад.
Прелазак Милоша Великог преко Саве је велика грешка, зато што се данас до њега иде преко Новог Београда што је додатно оптерећење мостовима у центру града. Чак ни сам Обреновац нема никакву корист од тога, и даље је осуђен на клизишта уз Саву. А могли су направити аутопут од Обреновца до Остружнице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909337#p909337:2y6jr9fs je napisao(la):
Дошљак » Sub Dec 18, 2021 1:01 pm[/url]":2y6jr9fs]Прокоп није морао нужно да укине главну станицу.
Prokop i Novi Intergalaktički železnički čvor Beograda su počeli da ukidaju i sahranjuju Glavnu železničku stanicu onda kada je odlučeno da ovo:
Prokop1.jpg

postane ovo:
Prokop2.jpg


Još 1980ih je počelo da biva jasno da Železnice neće imati ni kapacitet, ni popularnost, ni značaj kao što se prethodno mislilo. Ne govorim o auto lobiju (i svakako ne poričem da ga je bilo). Govorim o samoj stagnaciji železničkog saobraćaja u Jugi usled brojnih okolnosti i faktora. Od kojih je za neke kriva i sama železnica, bez spoljnih uticaja. Jer je ona već pola veka (čitaj - skoro tri generacije) preglomazan državni aparat za uhlebljenje i socijalne slučajeve, pun rupa, lopova i nesposobnjakovića.

Elem, dakle, rane 1980te su, zemlja se nalazi u velikoj dubiozi i neizvesnosti, a uz to železnicama počinje da opada popularnost i značaj. I sad, neko u tom momentu, u celoj svojoj mudrosti i prosvećenosti, odlučuje da nije dovoljno što su već bačene milijarde na burgijanje brda i Intergalaktički čvor, nego bi u Beogradu da od jedne Glavne železničke stanice napravi - TRI.

Stvar je odmah vrlo jasna i očigledna - to ne samo da nije isplativo, nego nije ni racionalno. Prosto nema smisla, niti para, održavati de facto tri glavne železničke stanice u vreme i u zemlji u kojoj železnica sve više stagnira.

E zato ja vama nekolicini uporno i dosadno govorim već godinama da su Intergalaktički železnički čvor (u ovoj izabranoj varijanti), i Prokop, kancerčine i tumori Beograda, koji su ga ne samo dekintirali (odnosno dobrano finansijski oštetili), nego urbanistički i saobraćajno obogaljili. Zato što su rađeni sa sumanutom idejom da Beograd treba da se prilagodi Čvooooouru i Prokopu, a ne oni Beogradu. Naravno, uz sadejstvo tadašnjeg proletarijata i JNA koji su hteli da si glumataju Moskovski Metro 2 i šta ti ja znam da Tile i ostatak ekipe mogu da imaju voz u podrumu gajbe ako navrnu Rusi.

I kad god nešto ima uzročno posledične veze sa tim kretenskim projektom i kretenskim dobom, uvek ću istaći to. Svakako ću da kritikujem sve koji su odgovorni za nešto, pa kako za Čvoooour i Prokop, tako i za ovaj most. I ako to znači širenje liste imbecila od 2021. pa sve do 1945, onda neka bude tako. Jer mi je muka više da gledam kako se više od veka ovde smenjuje jedan slepac za drugim, i mada jeste svaki novi gori od onog prethodnog, svi se uvek bave ovim novijim. A niko nikad ne stavlja prst na čelo i postavi pitanje ''dobro čekaj, a od koga je potekao ceo ovaj pičvajz? Pičvajz A se nakalemio na Pičvajz B, koji je bio nakalemljen na Pičvajz C... ali ko je prvi posadio seme za prvi pičvajz iz koga je sve to izraslo?''
Мостови који су у Београду постојали до 1990. су били сасвим довољни за град те величине.
Bili su sasvim dovoljni u smislu bili bismo mirni još 5 godina. Zato normalna društva sa pravom strukom ne čekaju da dođe do ''prelivanja'' problema, nego grade na vreme. Pogotovu kada grad leži na 3 kraka ogromnih rečnih tokova, busa se kako je ''prestonica Nesvrstanih'', jedan je od najbrojnijih u regionu a još uvek nije počeo ni metro da gradi. Epaa braćo moja divna iz politike i struke, ako već dočekujete 21. vek a niste još uvek napravili ni 1 faking metar metro tunela, onda bar pravite više mostova, da sutra kad vaša deca budu odrasli radni ljudi, da ne nastaje sajam automobila kad dođu vremena za odlazak i vraćanje sa posla. :kafa:


Što se novog mosta kod Obrenovca tiče, nisam ga video uživo niti sam se dovoljno informisao o njemu tako da ću za sad da se ogradim od toga i ostavim sud o njemu po strani. Ali generalno, u većini slučajeva, moj stav je da mostova i puteva nikad nije previše. Pogotovu kada se nema metro.
 
Мислим да БГ урбанисти нису рачунали на прилив избеглица нити кризу 90их. Железница је посебан проблем, али све ово што је последњих 10 година урађено с њом у Београду је најмање до ње саме, више је до БнВ што се да видети из нпр. дупле селидбе аутобуске где је прво срушена Ластина станица и пребачени њени аутобуси на БАС, а онда је изграђен привремени нови долазни перон са паркингом за аутобусе због једне БнВ зградице.

Што се тиче моста код Обреновца, ево убаци у гугл мапи себи дестинацију пута до Чачка па види куда ће те послати. 100% ћеш прећи преко Саве два пута.
 
Ti urbanisti nisu ni na šta računali i mislili, jer da jesu, ne bi smo iza postojećih naselja sa neadekvatnom infrastrukturom, dobili nakalemljena naselja sa širokim ulicama i bulevarima. I to gro toga pre raspada SFRJ.
 
Jeдино су Војислава Илића, Браће Јерковић и Пека Дапчевића такве саобраћајнице, ако изузмемо сужење Деспота Стефана.
 
I Mirijevo (dobar deo istog), a i sva naselja južno od Mosta na Adi, koja se slivaju u Bulevar vojvode Mišića. Ovaj drugi primer nije klasičan primer onoga što sam spomenuo, ali je princip isti. Takođe bih tu spomenuo i široke bulevare na NBG koji se nadovezuju na Tošin bunar, pardon, Pariske komune i Bulevar Zorana Đinđića (nisam siguran u kojoj meri je postojao isti u vreme SFRJ, jer znam da nije bio ceo izgrađen u to vreme), kao i Bulevare Pupina i Tesle na uske ulice u zoni Glavne u Zemunu.
 
Ovde ili na nekoj drugoj temi sam video sliku novinskog članka o novom savskom mostu i drugim mostovima koji će se graditi na Savi iz vremena Jugoslavije, da li neko možda ima tu sliku, da ne pretražujem uzaludno 140 strana ?:rolleyes:
 
Vrh