[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909337#p909337:2y6jr9fs je napisao(la):
Дошљак » Sub Dec 18, 2021 1:01 pm[/url]":2y6jr9fs]Прокоп није морао нужно да укине главну станицу.
Prokop i Novi Intergalaktički železnički čvor Beograda su počeli da ukidaju i sahranjuju Glavnu železničku stanicu onda kada je odlučeno da ovo:
postane ovo:
Još 1980ih je počelo da biva jasno da Železnice neće imati ni kapacitet, ni popularnost, ni značaj kao što se prethodno mislilo. Ne govorim o auto lobiju (i svakako ne poričem da ga je bilo). Govorim o samoj stagnaciji železničkog saobraćaja u Jugi usled brojnih okolnosti i faktora. Od kojih je za neke kriva i sama železnica, bez spoljnih uticaja. Jer je ona već pola veka (čitaj - skoro tri generacije) preglomazan državni aparat za uhlebljenje i socijalne slučajeve, pun rupa, lopova i nesposobnjakovića.
Elem, dakle, rane 1980te su, zemlja se nalazi u velikoj dubiozi i neizvesnosti, a uz to železnicama počinje da opada popularnost i značaj. I sad, neko u tom momentu, u celoj svojoj mudrosti i prosvećenosti, odlučuje da nije dovoljno što su već bačene milijarde na burgijanje brda i Intergalaktički čvor, nego bi u Beogradu da od jedne Glavne železničke stanice napravi - TRI.
Stvar je odmah vrlo jasna i očigledna - to ne samo da nije isplativo, nego nije ni racionalno. Prosto nema smisla, niti para, održavati de facto tri glavne železničke stanice u vreme i u zemlji u kojoj železnica sve više stagnira.
E zato ja vama nekolicini uporno i dosadno govorim već godinama da su Intergalaktički železnički čvor (
u ovoj izabranoj varijanti), i Prokop, kancerčine i tumori Beograda, koji su ga ne samo dekintirali (odnosno dobrano finansijski oštetili), nego urbanistički i saobraćajno obogaljili. Zato što su rađeni sa sumanutom idejom da Beograd treba da se prilagodi Čvooooouru i Prokopu, a ne oni Beogradu. Naravno, uz sadejstvo tadašnjeg proletarijata i JNA koji su hteli da si glumataju Moskovski Metro 2 i šta ti ja znam da Tile i ostatak ekipe mogu da imaju voz u podrumu gajbe ako navrnu Rusi.
I kad god nešto ima uzročno posledične veze sa tim kretenskim projektom i kretenskim dobom, uvek ću istaći to. Svakako ću da kritikujem sve koji su odgovorni za nešto, pa kako za Čvoooour i Prokop, tako i za ovaj most. I ako to znači širenje liste imbecila od 2021. pa sve do 1945, onda neka bude tako. Jer mi je muka više da gledam kako se više od veka ovde smenjuje jedan slepac za drugim, i mada jeste svaki novi gori od onog prethodnog, svi se uvek bave ovim novijim. A niko nikad ne stavlja prst na čelo i postavi pitanje ''dobro čekaj, a od koga je potekao ceo ovaj pičvajz? Pičvajz A se nakalemio na Pičvajz B, koji je bio nakalemljen na Pičvajz C... ali ko je prvi posadio seme za prvi pičvajz iz koga je sve to izraslo?''
Мостови који су у Београду постојали до 1990. су били сасвим довољни за град те величине.
Bili su sasvim dovoljni u smislu bili bismo mirni još 5 godina. Zato normalna društva sa pravom strukom ne čekaju da dođe do ''prelivanja'' problema, nego grade na vreme. Pogotovu kada grad leži na 3 kraka ogromnih rečnih tokova, busa se kako je ''prestonica Nesvrstanih'', jedan je od najbrojnijih u regionu a još uvek nije počeo ni metro da gradi. Epaa braćo moja divna iz politike i struke, ako već dočekujete 21. vek a niste još uvek napravili ni 1 faking metar metro tunela, onda bar pravite više mostova, da sutra kad vaša deca budu odrasli radni ljudi, da ne nastaje sajam automobila kad dođu vremena za odlazak i vraćanje sa posla. :kafa:
Što se novog mosta kod Obrenovca tiče, nisam ga video uživo niti sam se dovoljno informisao o njemu tako da ću za sad da se ogradim od toga i ostavim sud o njemu po strani. Ali generalno, u većini slučajeva, moj stav je da mostova i puteva nikad nije previše. Pogotovu kada se nema metro.