Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 193 35,4%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 72 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,1%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 9,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    545
Kako 'nikako'? Aj, mojne sad da počinjemo priču ko s onim tunelima na K11 kroz koje neće moći da prođe kamion...
 
Skelom u 21. Vek, nažalost, to je ono što Beograd čeka ako stvarno sruše Savski Most :( ova ideja o izgradnji novog mosta na suvom, pa onda uklanjanje starog i najbrže moguće montiranje novog mosta uopšte nije loša, ali njihovi planovi nisu takvi, koliko mi je poznato. Posledica naprednog varvarstva nad ovim mostom će biti saobraćajni pakao 24 časa na celom Savskom Vencu i polovini Novog Beograda,a osećaće se i u svim susednim opštinama. Kao da je trenutni infrastrukturni raspad Beograda koji traje već decenijama malo... :bash: :bash: :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900792#p900792:b0f34e26 je napisao(la):
Саша » 21 Нов 2021 08:19 pm[/url]":b0f34e26]Данас поподне

Стари мост треба срушити, без дилеме, пошто сада не постоји други избор.
Мене занима како ће између зграда Магнолије и Симфоније лећи око три пута шири нови мост.
@Саша, ево ти цртежи тог дела између те две зграде. Сам мост неће ићи између те две зграде, него до њих, од моста према будућем кружном току ће улица са коловозним тракама да се мало сужава. Све имаш на https://www.mgsi.gov.rs/cir/dokumenti/j ... -uredjenja

јавни увид.JPG
планирана намена површина_лист а.JPG
ширина.JPG
ширина_.JPG
ширина_-.JPG
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900841#p900841:22vl16ry je napisao(la):
Пантограф » 21 Nov 2021 22:27[/url]":22vl16ry]Kako 'nikako'? Aj, mojne sad da počinjemo priču ko s onim tunelima na K11 kroz koje neće moći da prođe kamion...
Izvinjavam se. Nakon ponovnog uvida, zaključio sam da je ipak moguće proterati most, sa čak 12 traka.
 
Sve je to lepo ali su opet slepci trebali da ostave više prostora između tih zgrada. I za svaki slučaj (koji god), a i da ne bude i tu još jedna kanjončina.

Ne mora sve uvek da se zida i radi ''knap''. Ali ne vredi, mislim ipak je ovo zemlja gde se nekadašnji tavani pretvaraju u duplekse i dvorce, međe pomeraju, katastri i planovi prekrajaju samo da dvorište od 450 ari dobije još 1 m širine na uštrb ulica... Prosto, kad treba da se ućari, nikad nije dosta. Tako da ne treba da čudi ni ovo nabijanje zgradurina tik uz budući most i pristup.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900854#p900854:2g4haf87 je napisao(la):
Гага » Нед Нов 21, 2021 11:44 pm[/url]":2g4haf87]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900792#p900792 je napisao(la):
@Саша, ево ти цртежи тог дела између те две зграде. Сам мост неће ићи између те две зграде, него до њих, (...)
Хвала, Гаго, знам да мост и силазак с њега могу ту да стану - под "лећи" сам мислио како ће бити станарима нижих спратова у Симфонији с те стране на неколико метара од толиког саобраћаја.
Има тога, истина, свуда у ширем центру, али, када се прави ново насеље у празном простору, могло је мало хуманије да буде. Ја не бих био срећан ни са станом у згради Парк, и другима у изградњи до самог Вилсоновог булевара.

Једнако не бих био срећан са станом у Магнолији с те стране, што из истог разлога, што због високих зграда - Метрополитен и Симфонија - преко пута због којих из њега никада више не бих видео рађање сунца на истоку, нити осетио топлину сунца с југа.

Рекламе за БнВ су у почетку биле пуне обећања лепог погледа што на реку, што на Стари град. Из гунгуле високих зграда које сада праве једино што ће многи из својих станова видети, ако добро накриве врат, је - небо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900847#p900847:13y6t62g je napisao(la):
Užice » Ned Nov 21, 2021 11:37 pm[/url]":13y6t62g]Skelom u 21. Vek, nažalost, to je ono što Beograd čeka ako stvarno sruše Savski Most :( ova ideja o izgradnji novog mosta na suvom, pa onda uklanjanje starog i najbrže moguće montiranje novog mosta uopšte nije loša, ali njihovi planovi nisu takvi, koliko mi je poznato. Posledica naprednog varvarstva nad ovim mostom će biti saobraćajni pakao 24 časa na celom Savskom Vencu i polovini Novog Beograda,a osećaće se i u svim susednim opštinama. Kao da je trenutni infrastrukturni raspad Beograda koji traje već decenijama malo... :bash: :bash: :bash:

Po meni je suluda ideja ako planiraju da sruse stari most pa grade nov 2-3 godine. Guzve ce biti nepodnosljive preko brankovog
Mada po meni je bolja ideja da odustanu od gradnje novog i srede/ojacaju i prosire za po jednu traku ovaj trenutni
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900881#p900881:31uwl5v8 je napisao(la):
Zion Williamson » Pon Nov 22, 2021 12:32 am[/url]":31uwl5v8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900847#p900847:31uwl5v8 je napisao(la):
Užice » Ned Nov 21, 2021 11:37 pm[/url]":31uwl5v8]Skelom u 21. Vek, nažalost, to je ono što Beograd čeka ako stvarno sruše Savski Most :( ova ideja o izgradnji novog mosta na suvom, pa onda uklanjanje starog i najbrže moguće montiranje novog mosta uopšte nije loša, ali njihovi planovi nisu takvi, koliko mi je poznato. Posledica naprednog varvarstva nad ovim mostom će biti saobraćajni pakao 24 časa na celom Savskom Vencu i polovini Novog Beograda,a osećaće se i u svim susednim opštinama. Kao da je trenutni infrastrukturni raspad Beograda koji traje već decenijama malo... :bash: :bash: :bash:

Po meni je suluda ideja ako planiraju da sruse stari most pa grade nov 2-3 godine. Guzve ce biti nepodnosljive preko brankovog
Mada po meni je bolja ideja da odustanu od gradnje novog i srede/ojacaju i prosire za po jednu traku ovaj trenutni
Svakom normalnom čoveku koji živi u Beogradu ili je u njemu ikada bio je ta ideja suluda, a poznavajući ih, njima će trebati i duže od 2-3 godine da novi most sagrade, sve i da krenu da ga grade odmah nakon rušenja. Gužve u Beogradu su do sada bile nepodnošljive u intervalima otprilike 7-10 časova ujutro i 15-18 časova popodne, a bez Starog Savskog Mosta, pakao na beogradskim ulicama će postati celodnevni. Jedino u sitne noćne sati će čovek moći da stigne sa istoka na zapad Beograda, i to ako ima svoja kola, pošto gradski prevoz u to doba ne ide.
 
Сулудо је, дабоме, али сада је и готово. Кад буде пакао, рећи ће: "Зато градимо метро" и појео вук магарца. Корисни идиЈоти ће да гуслају како се превише возе кола и то је то. Тако се систем одржава у равнотежи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900719#p900719:2v4c3vrx je napisao(la):
astrodule » Нед Нов 21, 2021 4:32 pm[/url]":2v4c3vrx]

Da ponovim moje mišljenje od starta - krenuće da ga rastavljaju i shvatiće da to ne može (tj. da ne znaju) i prodaće ga u staro gvožđe.

Искрено се надам да тако неће бити. Није да је немогућ сценарио, све зависи постоји ли документација и уме ли извођач да је чита.

Мени је луђа идеја да се негде остави на сувом, па одрпаће га секундарци док си рек'о ашов.

Сматрам да би град Београд требало да е обрати влади да она апреко својих канала пошаље дописе у све општине да се види коме би тај мост требао па да се тамо и вози. Не мора цео. Може и три дела.
 
Реално од делова старог моста могу да направе три нова моста преко ужих река и канала широм Србије и то би било најрационалније решење. Што се тиче потребе да се мост прво руши а онда право нови, она је последица лошег урбанистичког проступа, у старту су могли да направе мост који би спајао булевар Зорана Ђинђића и улицу Николаја Кравцова као и нови Савски мост узводно од постојећег старог, али алавост је као по обичају потиснула функционална решења (међу којима је могло бити очување железнице укопавањем).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900917#p900917:2jayyrlb je napisao(la):
Прле » 22 Nov 2021 08:44[/url]":2jayyrlb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900719#p900719:2jayyrlb je napisao(la):
astrodule » Нед Нов 21, 2021 4:32 pm[/url]":2jayyrlb]

Da ponovim moje mišljenje od starta - krenuće da ga rastavljaju i shvatiće da to ne može (tj. da ne znaju) i prodaće ga u staro gvožđe.

Искрено се надам да тако неће бити. Није да је немогућ сценарио, све зависи постоји ли документација и уме ли извођач да је чита.

Мени је луђа идеја да се негде остави на сувом, па одрпаће га секундарци док си рек'о ашов.

Сматрам да би град Београд требало да е обрати влади да она апреко својих канала пошаље дописе у све општине да се види коме би тај мост требао па да се тамо и вози. Не мора цео. Може и три дела.
A što ne realizacija one ideje da bude pešačko - biciklistički most na relaciji Blok 70 - Ada Ciganlija. Kako god okreneš, i da se pokloni nekome drugome, teško da bi to moglo da prođe sa prostim dizanjem sa Save i spuštanjem na neko drugo mesto, bez dodatnih radova i novca.
 
Pa zato što to traži dodatne radove i novac, a ova vlast ne troši novac na svoje građane ako tu nema neke baš očigledne koristi za njih.

Ovo je previše komplikovane za neku njihovu ekipu da uradi, zato sam uveren da od premeštanja nema ništa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901012#p901012:37bbl7e7 je napisao(la):
solecar » Пон Нов 22, 2021 2:31 pm[/url]":37bbl7e7]A što ne realizacija one ideje da bude pešačko - biciklistički most na relaciji Blok 70 - Ada Ciganlija. Kako god okreneš, i da se pokloni nekome drugome, teško da bi to moglo da prođe sa prostim dizanjem sa Save i spuštanjem na neko drugo mesto, bez dodatnih radova i novca.

Мени та идеја није страна, него се неко бунио што би тај мост довео до претеране урбанизације Аде. Мени лично је то најлогичније место, и није даклео отишло од прве лакције остао би на сави, и опет, уштедело би се нешто парица да се не прави потпуно нов мост.
 
Mislim da nije problem sa urbanizacijom Ade, već što bi taj most ugrozio (nekako, nije mi baš najjasnije kako) žitelje Blokova 70 i 70a.

Bila je i ideja da se spoji Lido sa Zemunom, e tu bi već opasno mogla da se desi urbanizacija VRO.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901043#p901043:2fdhcmhh je napisao(la):
astrodule » 22 Nov 2021 13:45[/url]":2fdhcmhh]Mislim da nije problem sa urbanizacijom Ade, već što bi taj most ugrozio (nekako, nije mi baš najjasnije kako) žitelje Blokova 70 i 70a.
Isdpravite me ako grešim, ali čini mi se da sam čuo negde da bi problem bio što bi se veliki broj ljudi parkirao sa NBG strane i da bi na taj način smetali stanovnicima pomenutih blokova.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901043#p901043:2fdhcmhh je napisao(la):
astrodule » 22 Nov 2021 13:45[/url]":2fdhcmhh]Bila je i ideja da se spoji Lido sa Zemunom, e tu bi već opasno mogla da se desi urbanizacija VRO.
To nikako. VRO treba da ostane to što jeste.
 
Vidim da ce se srusiti nemacki paviljon (ili ono sto je od njega ostalo) na starom sajmistu zbog izgradnje spojnice do bul. mihajla pupina.
Nije da je neka neizmerna steta, ali me ovakve situacije iznova podsecaju na totalnu bezobzirnost prema istorijskim zgradama.
 
Slažem se sa predlogom da se odabere tehnologija izvođenja koja će omogućiti neko minimalno vreme između rušenja i izgradnje novog. Iako prema renderu mi ne deluje da je moguća metoda spajanja mosta iz delova. Bilo bi dobro da neko ko ima iskustva s mostovima napiše reč dve.

Ne znam šta misle kolege, koji se zalažu za odlaganje rušenja, do kad čekati? Kad će to u Beogradu biti manje gužve od sadašnjih pa će zatvaranje biti prihvatjivo, 2025., 2030...? Preživela su se delimična zatvaranja Gazele i brankovog mosta pa će i ovog, koji prema saobraćaju nije do kolena prethodo nabrojanima.

Ne znam kakve veze Pančevac ima s ovim, treba rešiti i jedan i drugi. Po meni Pančevac je daleko ozbiljniji problem i moje mišljenje je da vlast još ne zna šta s njim i kako ga rešiti pa se puštaju kontradiktori predlozi u javnost svakih par meseci.

Te fantazije o rastavljanju i sastavljanju mosta zaboravite, ne znam ko bi bio lud da potpiše projekat rastavljanja i sastavljanja mosta od čelika iz ratne proizvodje starog 70 godina, a sve u svrhu neke imaginarne uštede.
 
Nikad neće biti manje gužve, biće samo veće. To je to, sad mora da se ruši pa gradi, više nema alternative. Jednostavno je. Ako može da se izgradi za dve zime, od toga bolje ne može.
 
Понтонски мост са прекидима ради пропуштања бродова. У шпицец7маа понтонски мост ради пуним паром. Једино решење
 
И да излупају ону нову фенси обалоутврду у БнВ и да ту направе рампу за силазак на понтон?
 
Niko živ ne može da obrazloži zašto je uopšte neophodno da se Stari Savski Most, ovakav kakav je, sada dira.
Osim što njegova pojava estetski ne prija SNS oligarhiji koja sa svojih balkona u BGH20 posmatra reku Savu, taj most ne stvara nikakve funkcionalne probleme vozilima koja ga trenutno koriste.
Tačno je da nema neku veliku propusnu moć, ali bez njega će se ionako katastrofalno stanje u beogradskom saobraćaju samo dodatno pogoršati: gužve tokom dnevnih špiceva su već odavno nepodnošljive,dok su gužve van špica već na samoj granici podnošljivosti; kada se Savski Most sruši, ceo radni dan će za svakog vozača automobila i putnika GSP u Beogradu postati košmar na javi, možda čak i vikendi.
Ali, Neronu iz Kruševca je bitna samo scenografija za njegov koncert, makar ceo grad zbog nje bio uništen :twisted:
 
Ово је класична грешка у корацима, саплитање због пертли које нису везане. Имали су и простора и времена да ураде потпуно нови мост узводно неколико метрара од постојећег или још више узводно у оси булевара Зорана Ђинђића. Нису се тиме бавили, а простор који је могао да послужи за нови(е) мост(ове) је протраћен на станоградњу. Ја бих искрено увео да стари мост могу да користе само возила јавног превоза и хитних служби у периоду саобраћања јавног превоза.
 
Vrh