Ја нисам спсолутно мерило, али специфична ситуација у којој се налазим, даје ми одговоарајуће реперне тачке тако да могу да тврдим ако узмемо одређене зукьшышоу:
Ја у Србију ш Београд од почетка срања у Украјини долазим само један пут годишње, боравим око две недеље, користим се 80% агтомобилом 20% градским превозом. Тачка гравитације, ЈУБЦ на НБГ.
И шта могу да приметим за све ове године:
1. Београд а потом и Србија у целом се значајно аутомобилише, количина возила на путевима је значјано већа сваке године.
Дакле, ја реално имам паузе, након које сумирам утиске, тј. у стању сам да видим промене уколико их има.
2. Градски саобраћај традиционално лош, такав је још од деведестих, али, као што су многи корисници ГСП приметили, за исту дестинацију сада је потребно много више времена него раније. Учестаност полазака нећу да коментаришем, он је увек био недовољан.
3. Кружни токови су, колеге из саобраћајне струке нека ме исправе, пре свега
@Karlo del Ponte, намењени да успоре саобраћај, тј користе се да мало регулишу пуњење саобрађајница иза њега, у овом случају, Бранкоковог моста, тј они не служеда распетљају и убрзају, већ обрунто да возачи са мањом брзином улазе у њега.
4. Недостатак ССМ, се свакако прелива на Бранков и Газелу, и нема шансе да ти аутомобили негде ишчезну, већ се поток дели на два преостала моста
5. Гужве су већ дуго пристуне, али су сада још горе.
6. Разлог томе су:
А) стални прираст аутомобила.
Б) затварање ССМ.
7. Власт има мањак интелектуалних способности да предвиди проблеме, бескичмена "струка" нема "јаја" да објасни политици да није добро у саобраћајно преотперећеном Београду затварати мост на 3-4-5-упиши-колико-хоћеш-година
Рекапитулација:
срушити мост у Београду пре него ли се изгради нови је равно геноциду! Убија се време за одмор, за извршење задатака, за учење. Који је мозак могао да осмисли затварање моста без да се направи алтернатива, мрзитељ је и Београда и Србије у целом. И нека ће будући мост бити већег капацитета, смањивање капацитета за прелазак преко река је неодговорно и и недомаћинско понашање.