Cotra
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 21.10.2024.
- Poruke
- 1.125
- Pohvaljen
- 1.842
da, ali ce biti na 1-2 metra od stanova.Naravno da ima prostora
da, ali ce biti na 1-2 metra od stanova.Naravno da ima prostora
Pre deset godina je donet Pristorni plan sa mostom.
Izrađen prostorni plan "Beograda na vodi" - Beobuild
Najnovije građevinske vesti, projekti, nekretnine, infrastruktura, ekonomijabeobuild.rs
Mogu da peovuku ali mislim da ce ga smanjiti. Tj. izbaciti da tramvaj ima sine za sebe pa nece biti 3+3 nego 2+2 a tramvaj ce ici na jednoj od tih. Nije nemoguce da nece ni biti novog mosta dosuse. To kazem jer sta ako je kupcima tih stanova tu zapravo receno "ne brinite, kupite vi stan a mi kroz nekoliko godina rusimo most i nece biti drugog-bice drugde"
Zasto su uopste odustali od tog pesackog mosta?Poslao sam plan i tamo se vidi kako će biti. Izgleda da je novi most bio naknadni dodatak. To je jedino objašnjenje koje odgovara svemu što vidimo. Pošto su strancima sa 51% vlasništva zajedničke firme i pravom na odlučivanje prodali pravo da nam diktiraju šta će biti u "Beogradu na vodi" (što je sada već kompletno Savsko priobalje), verovatno je prvo neko u inostranstvu nama u Beogradu nametnuo onu prvu BNV maketu, dakle raspored zgrada i ulica. Tek onda su, pretpostavljam naši, počeli da razmišljaju šta da rade sa saobraćajem. Onda je neko smislio ovo rešenje sa novim mostom i tunelom, ali naši tada više nisu SMELI da menjuju BNV prostorni plan. A pošto tada, zbog fiksiranog rasporeda zgrada, više nisu mogli da po mostu provuku 3+3 trake, morali su da ga svedu na 2+2 plus tramvaj. Na planu se vidi da tramvaj iz sredine ulice polako skreće na stranu, pod malim uglom sekući pola ulice. Pa ispada da će odmah posle mosta morati da postave semafor koji zaustavlja saobraćaj kad prolazi tramvaj. Ili da zaustavlja tramvaj. Pa će i to da prekida kolonu vozila i pravi zastoj. A kad se interzitet tarmvajskog saobraćaja poveća (jer će tuda da se vozi i Zemun i Novi Beograd), tek će onda biti zastoja.
Sa prezentacije makete BNV-a. Vidite da je na maketi stari most. Novi tada niko nije ni planirao. Zato je sada ovako (kod kule je trebao biti pešački most).
Poslao sam plan i tamo se vidi kako će biti. Izgleda da je novi most bio naknadni dodatak. To je jedino objašnjenje koje odgovara svemu što vidimo. Pošto su strancima sa 51% vlasništva zajedničke firme i pravom na odlučivanje prodali pravo da nam diktiraju šta će biti u "Beogradu na vodi" (što je sada već kompletno Savsko priobalje), verovatno je prvo neko u inostranstvu nama u Beogradu nametnuo onu prvu BNV maketu, dakle raspored zgrada i ulica. Tek onda su, pretpostavljam naši, počeli da razmišljaju šta da rade sa saobraćajem. Onda je neko smislio ovo rešenje sa novim mostom i tunelom, ali naši tada više nisu SMELI da menjuju BNV prostorni plan. A pošto tada, zbog fiksiranog rasporeda zgrada, više nisu mogli da po mostu provuku 3+3 trake, morali su da ga svedu na 2+2 plus tramvaj. Na planu se vidi da tramvaj iz sredine ulice polako skreće na stranu, pod malim uglom sekući pola ulice. Pa ispada da će odmah posle mosta morati da postave semafor koji zaustavlja saobraćaj kad prolazi tramvaj. Ili da zaustavlja tramvaj. Pa će i to da prekida kolonu vozila i pravi zastoj. A kad se interzitet tramvajskog saobraćaja poveća (jer će tuda da se vozi i Zemun i Novi Beograd), tek će onda biti zastoja.
Sa prezentacije makete BNV-a. Vidite da je na maketi stari most. Novi tada niko nije ni planirao. Zato je sada ovako (kod kule je trebao biti pešački most).
Zuma, nisam očekivao od tebe da ne znaš da čitaš plan. Na tom isečku su parcele na urabanističkoj podlozi koja predstavlja trenutno stanje. Ništa drugo nije prikazano tu, sem nove parcelacije, a šine ne seku ništa, samo su deo podloge. Upravo pri usvajanju tog plana je definisana širina novog mosta. Idejno rešenje novog mosta je predstavljeno 2017, zato ga nema na ranijoj marketi jer nisu znali kako će izgledati.Poslao sam plan i tamo se vidi kako će biti. Izgleda da je novi most bio naknadni dodatak. To je jedino objašnjenje koje odgovara svemu što vidimo. Pošto su strancima sa 51% vlasništva zajedničke firme i pravom na odlučivanje prodali pravo da nam diktiraju šta će biti u "Beogradu na vodi" (što je sada već kompletno Savsko priobalje), verovatno je prvo neko u inostranstvu nama u Beogradu nametnuo onu prvu BNV maketu, dakle raspored zgrada i ulica. Tek onda su, pretpostavljam naši, počeli da razmišljaju šta da rade sa saobraćajem. Onda je neko smislio ovo rešenje sa novim mostom i tunelom, ali naši tada više nisu SMELI da menjuju BNV prostorni plan. A pošto tada, zbog fiksiranog rasporeda zgrada, više nisu mogli da po mostu provuku 3+3 trake, morali su da ga svedu na 2+2 plus tramvaj. Na planu se vidi da tramvaj iz sredine ulice polako skreće na stranu, pod malim uglom sekući pola ulice. Pa ispada da će odmah posle mosta morati da postave semafor koji zaustavlja saobraćaj kad prolazi tramvaj. Ili da zaustavlja tramvaj. Pa će i to da prekida kolonu vozila i pravi zastoj. A kad se interzitet tramvajskog saobraćaja poveća (jer će tuda da se vozi i Zemun i Novi Beograd), tek će onda biti zastoja.
Sa prezentacije makete BNV-a. Vidite da je na maketi stari most. Novi tada niko nije ni planirao. Zato je sada ovako (kod kule je trebao biti pešački most).
Šine seku kolovoz
Pogledajte prilog 221420
Preuvelicavas. Kao da je napravljena favela u Brazilu.Neverovatna je razlika između propagandom stvorenih očekivanja kupaca stanova i stvarnog budućeg izgleda, odnosno urbanističkih standarda, što se posle svodi na kvalitet života na ovom mestu. Koliko kvadratnih metara zemlje ovde ide po čoveku? Kako će deca da rastu OVDE? Gde će da izađu? Da trče? Da se druže? Čime će se tinejdžeri zanimati? Krvavim tučama za životni prostor? I šta će od njih na kraju ispasti kad porastu u ovakvom okruženju? Način na koji je ovde provučen most, "kroz iglene uši",
Možda za tih 10-20 godina shvatimo i da rešenje za saobraćaj ne može da bude samo više kolovoznih trakaVeć vidim za nekih 10-20 godina kad neko shvati da je i Novi srpski most sa 2+2 mali za beogradski saobraćaj i kad kolaps postane neizdrživ, da će biti:
Probijaj tunel ispod Save i veži ga sa tunelom kod Ekonomskog, jer Novi srpski most, nema kud da se širi od elitnog naselja...
Međutim za most nisam ubeđen da si u pravu. Nigde nema naznaka da je još tada na mestu starog bio planiran bitno širi novi most. Teško je verovati da bi neko planirao da zgrade oko mosta budu tako blizu jedna drugoj da su stvarno još tada imali na umu most slične širine. Što uopšte nije bilo teško pretpostaviti znajući da bi onda tuda morao prolaziti i tramvaj po posebnoj baštici samo za njega, pošto je to čitava poenta veće protočnosti tramvajskog saobraćaja. Što nužno zahteva širi most. Zato bi onda za most ostavili tako malo prolaza? Samo 8,5 metara od mosta do prozora stana? Po kom je to standardu prihvatljivo? Zbog toga mi ne izgleda da je projektant BNV blokova jo miš tada iole više razmišljao o novom mostu.
Pa ko je bio lud da kupuje stan u tom naselju, neka mu.Sužava se tek neznatno i ne tako brzo. Uradio sam precizno merenje kombinujući podatke iz katastra i plan. Pa evo tačne razdaljine od pešačke staze uz most do obližnjih prozora: 8,5 metara.
Pogledajte prilog 221400
A ako se pogleda šira slika, sa više okolnih zgrada, onda odnos mosta i objekata "elitnog" naselja kroz koje je most provučen izgleda ovako. Koliko su prozori daleko od mosta u odnosu na njegovu širinu? Eto zašto most nije mogao da ima 3+3 saobraćajne trake kao svi ostali Beogradski mostovi. Neki rađeni kad automobila u gradu jedva da je i bilo.
Pogledajte prilog 221401
Koja je ovo prevara, čovek stvarno ostaje bez reči. Znate li kako će sve ovo izgledati posle nekih 10 godina? Neverovatna je razlika između propagandom stvorenih očekivanja kupaca stanova i stvarnog budućeg izgleda, odnosno urbanističkih standarda, što se posle svodi na kvalitet života na ovom mestu. Koliko kvadratnih metara zemlje ovde ide po čoveku? Kako će deca da rastu OVDE? Gde će da izađu? Da trče? Da se druže? Čime će se tinejdžeri zanimati? Krvavim tučama za životni prostor? I šta će od njih na kraju ispasti kad porastu u ovakvom okruženju? Način na koji je ovde provučen most, "kroz iglene uši", najbolje govori o prirodi "dizajna" i pravim namerama čitavog BNV-a. Iako su posle izmeštanja železničke stanice imali gigatsko prazno polje da sa njim rade šta god žele. Da i mostove i zgrade postavljaju bilo gde.
Pre više od sedam godina je bilo jasno da će biti izgradjen Novi savski most.
Novi most na mestu Starog savskog - Beobuild
Najnovije građevinske vesti, projekti, nekretnine, infrastruktura, ekonomijabeobuild.rs
Preuvelicavas. Kao da je napravljena favela u Brazilu.
Gde izadju ljudi u zonama gde se grade zgrade na mestu stare kuce po Vracaru i okolini? I sve one raspale zgrade iz horor filmova po Bg. Meni je to 100x gore od ove zone.
Nbg je imao najveci slobodan prostor izmedju zgrada pa je bio najkriminalizovanija zona u kojoj je omladina bila raspustena i prepustena sama sebi.
Ne mogu da nađem sam tekst plana, ali u prostornom planu je ucrtani i sve što se radi na NBGu, od BZĐa, preko kružnog toka na kraju Starog savskog mosta i verovatno najbitnije, granice parcela po kojima je urađena eksproprijacija na NBG strani. Ovde je plan, iz 2014. https://beobuild.rs/izrađen-prostorni-plan-beograda-na-vodi-p2433.html
Edit: Da dodam i ovo:
Pogledajte prilog 221436
Zašto bi plan iz 2014. predviđao ovo? Čak i da su hteli da samo po jednu traku dodaju, bilo je mesta u granicama parcele, zašto bi se zezali sa okolnim parcelama i to čak na drugoj strani reke?
Mislim da je veći problem što je veliki broj ljudi prihvatio tu konstataciju kao potpuno validnu argumentaciju za izgradnju novog mosta na mestu starog.Zagradiš celu obalu Save i zauvek onemogućiš izgradnju drugih mostova a onda konstatuješ kako nema mesta za nove mostove sem na mestu starog.
To je pravi problem.
Koliko je bio kvadrat? Mislim da nije bilo jeftino.A sta je tacno problem sa tih 8.5 m? Bukvalno ce manja buka biti nego sada sa starim mostom kad ide tramvaj.
Kao da ne postoji ulica sa takvim profilom i sa jos blizim prozorima.
Stanovi su tu bili jeftiniji tako da svako je kupio i dobio sta je platio.
A i ne kapiram cemu potresanje oko stanova, ljudi koji su kupili su imali racunicu da im se isplati i na takvoj poziciji.
Jeftinije nego do reke, ne znam koliko. Ali ako nekome ko je kupio ne smeta, sta se ovde ljudi potresaju. Kapitalizam ima svoja pravila i to je to. Ta mastanja o urbanizmu u kojem na najskupljoj zemlji u drzavi pravis livade ne postoje nigde.Koliko je bio kvadrat? Mislim da nije bilo jeftino.