Функционално је на лошем месту. Требају нам низводни мостови, да прате матрицу НБГ, одакле и долази закрчење мостова.
Ne dolazi zakrčenje mostova s Novog Beograda, već nastaje na starom Beogradu jer se vozila sa 3+3 prelivaju na slabašnju gradsku saobraćajnu mrežu.
Pogledajte prilaze svim našim mostovima na desnoj obali Save.
Gazela je tu superiorna u odnosu na ostale sa mostarstkom petljom i činjenicom da je deo moto-puta. Mada je vidljiv nedostatak adekvatnih petlji na moto-putu u starom delu grada. Dok na NBG imate SC, Arena 1, Arena 2, Omladinskih brigada, Tošin bunar, Bežanijsku kosu, u starom delu grada imate Mostar, Hitnu pomoć (kao i da je nemate), pandemonijum na Autokomandi, nesretni šklopociju sa T reskrsnicom na Dušanovcu, Plavi most i Lastu koja se saobraćajno vezuje na favelu.
Most na Adi ima tu mega petlju sa Radničkom ulicom, "raskrpetlju" ka Banovom brdu (tunela ka Autokomandu tu još nema i nije na vidiku), a onda se šest traka s mosta suzi u 1+1 uličicu kroz Topčiderski park, dok čekamo i čekamo da vaskrsnu radovi na Bulevaru patrijarha Pavla.
Brankov most ima taj silaz ka uličnoj mreži Savamale koju sad Šapić pokušava da, kako kaže, "prokrvi" kružnim tokićima, asflaltiranjem tramvajske baštice, ukidanjem kruga dvojke i ruiniranjem Donjeg grada. Onda imate ili skoromnu Prizrensku koja u T udara na Terazije ili dalje vodi na uzanu Balkansku, ili Terazijski tunel, pa onda na semaforu "lomljenje" dalje. Jbg, taj most je od starta tu nekako uguran, da bi bio funkcionalniji trebalo ga je nekako direktno vezati ili na Bulevar kralja Aleksandra ili na Bulevar despota Stefana, ili najbolje nekako i na jedan i na drugi.
Ovako nam ostaje i dalje da slavimo Pešića zbog Terazijskog tunela i žmurimo na činjenicu da su za 45 godina koih i dan danas većina smatra za "najzlaznije zlatno doba" izgrađena tek dva (da 2) drumska mosta između starog i Novog Beograda, te da je neko izgradio najmnogoljudniju opštinu u celoj bivšoj državi ne razmišljajući baš puno o tome kako će je povezati sa ostatkom grada, ili bar ne radeći na tome.
A kako vreme prolazi to postaje sve skuplje i skuplje, i sve više objekata moraš da rušiš, i sve više rešenja moraš da budžiš, i da širiš, kopaš, zaobilaziš, improvizuješ... Takav je i ceo ovaj projekat novog savskog mosta. Istina, mogao je novi most iz Bulevara Zorana Điniđića, pa tamo gde je danas Kula Beograd. Ali kamo dalje!? Sačekali bi nas, manje-više, isti problemi.