Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    561
Koja je ovo sprdacina. Teska.
- Protestanti tvrde da ne postoji dokumentacija za rusenje mosta. Je l to moguce? Znam da je ovo divlji zapad, ali zar smo dotle dosli?
- Ako postoji dokumentacija, zasto je most otvoren i zasto ovi ljudi protestvuju?
- Gde je dokumentacija za novi most koji bi tu bio izgradjen?
Sto da se gnjave s dokumentacijom, kad mogu i ovako.
 
Koja je ovo sprdacina. Teska.
- Protestanti tvrde da ne postoji dokumentacija za rusenje mosta. Je l to moguce? Znam da je ovo divlji zapad, ali zar smo dotle dosli?
- Ako postoji dokumentacija, zasto je most otvoren i zasto ovi ljudi protestuju?
- Gde je dokumentacija za novi most koji bi tu bio izgradjen?
Ti kao da živiš u svajcarskoj
Dokumentacija čemu to sluzi
Pa sta ce ti to
 
Sada već postaju krindž.

Screenshot_20241104_062431_Instagram.jpg
 
Najnovija novost: preko rušilišta mosta na Savi prelaze kamioni/mikseri za gradnju Navodnog Beograda (negde se može naći i naziv "Beograd na vodi"). Za to vreme ugledne novine poput Kurira, Informera apeluju da se most ne prelazi jer "nije bezbedan". Čak im je i Vlogzila rekao za to: "alo bre jel ste normalni". Dakle, most rekonstruisan i ojačan 2007-2008. sa ciklusom rekonstrukcije 30-40 godina, bez vidljivih oštećenja je bezbedan u odnsu na Pančevački most na kojem i laici vide oštećenja, a ciklus kapitalnog remonta je odavno prekoračen.
 
Није толико ружан.
На лошем је месту гледано из угла саобраћаја.
Треба нам не 1 нови мост преко Саве, већ њих 3, али не на овој локацији.
Бука од трамваја није толико страшна.
Грешка је из 80их што нису трамвај претерали Бранковим мостом.
Овај мост би могао да остане као бициклистичко-пешачки, када би направили три нова моста са по најмање 2 траке по смеру, идеално 3, узводно (продужетак улице краљице Драге, поред куле Белгрејд и на месту старог железничког). Тако би се растеретили и Газела на првом месту и Бранков мост.
 
Poslednja izmena:
 
Doslo 30 ljudi.....

Most je ruzan, napravljen od nacista, nefunkcionalan.....neznam zasto se ljudi protive novogradnjom?
Stanite jednom ispod mosta i slusajte kada tramvaj prode, uzas!!!
Povodom buke, sad kad su dozvolili da sleperi teski uniste podlogu tramvaji su bili primorani da mile iza auta koja nabadaju oko rupa. Pri toj brzini nema nikakve buke. Dakle, samo se ogranici brzina.

Lepota je u oku posmatraca, otkad su pustili da pocrka osvetljenje na mostu bas mi fali kad pogledam na savu sa kalisa.
 
Функционално је на лошем месту. Требају нам низводни мостови, да прате матрицу НБГ, одакле и долази закрчење мостова.
Ne dolazi zakrčenje mostova s Novog Beograda, već nastaje na starom Beogradu jer se vozila sa 3+3 prelivaju na slabašnju gradsku saobraćajnu mrežu.

Pogledajte prilaze svim našim mostovima na desnoj obali Save.

Gazela je tu superiorna u odnosu na ostale sa mostarstkom petljom i činjenicom da je deo moto-puta. Mada je vidljiv nedostatak adekvatnih petlji na moto-putu u starom delu grada. Dok na NBG imate SC, Arena 1, Arena 2, Omladinskih brigada, Tošin bunar, Bežanijsku kosu, u starom delu grada imate Mostar, Hitnu pomoć (kao i da je nemate), pandemonijum na Autokomandi, nesretni šklopociju sa T reskrsnicom na Dušanovcu, Plavi most i Lastu koja se saobraćajno vezuje na favelu.

Most na Adi ima tu mega petlju sa Radničkom ulicom, "raskrpetlju" ka Banovom brdu (tunela ka Autokomandu tu još nema i nije na vidiku), a onda se šest traka s mosta suzi u 1+1 uličicu kroz Topčiderski park, dok čekamo i čekamo da vaskrsnu radovi na Bulevaru patrijarha Pavla.

Brankov most ima taj silaz ka uličnoj mreži Savamale koju sad Šapić pokušava da, kako kaže, "prokrvi" kružnim tokićima, asflaltiranjem tramvajske baštice, ukidanjem kruga dvojke i ruiniranjem Donjeg grada. Onda imate ili skoromnu Prizrensku koja u T udara na Terazije ili dalje vodi na uzanu Balkansku, ili Terazijski tunel, pa onda na semaforu "lomljenje" dalje. Jbg, taj most je od starta tu nekako uguran, da bi bio funkcionalniji trebalo ga je nekako direktno vezati ili na Bulevar kralja Aleksandra ili na Bulevar despota Stefana, ili najbolje nekako i na jedan i na drugi.

Ovako nam ostaje i dalje da slavimo Pešića zbog Terazijskog tunela i žmurimo na činjenicu da su za 45 godina koih i dan danas većina smatra za "najzlaznije zlatno doba" izgrađena tek dva (da 2) drumska mosta između starog i Novog Beograda, te da je neko izgradio najmnogoljudniju opštinu u celoj bivšoj državi ne razmišljajući baš puno o tome kako će je povezati sa ostatkom grada, ili bar ne radeći na tome.

A kako vreme prolazi to postaje sve skuplje i skuplje, i sve više objekata moraš da rušiš, i sve više rešenja moraš da budžiš, i da širiš, kopaš, zaobilaziš, improvizuješ... Takav je i ceo ovaj projekat novog savskog mosta. Istina, mogao je novi most iz Bulevara Zorana Điniđića, pa tamo gde je danas Kula Beograd. Ali kamo dalje!? Sačekali bi nas, manje-više, isti problemi.
 
da je neko izgradio najmnogoljudniju opštinu u celoj bivšoj državi ne razmišljajući baš puno o tome kako će je povezati sa ostatkom grada, ili bar ne radeći na tome.

Zapravo problem je obrnut - najmnogoljudnija opština je ujedno i opština gde stari deo grada ide na posao. Gužvu ne prave stanovnici NBG, već stanovnici starog dela grada koji svako jutro masovno idu na NBG i popodne se vraćaju sa posla.

Problem, dakle, nije u onima koji su opštinu izgradili, već u onima koji su joj dozvolili da se transformiše u biznis četvrt bez da su obezbedili neophodnu transportnu infrastrukturu da to isprati
 
А, да, криви су Ненад Богдановић и Радмила Хрустановић.

Требало је да не продају празне парцеле на Новом Београду које је први пут неко хтео да купи. Какво би то било визионарство!
Високи су стандарди Беобилда.
 
Doslo 30 ljudi.....

Most je ruzan, napravljen od nacista, nefunkcionalan.....neznam zasto se ljudi protive novogradnjom?
Stanite jednom ispod mosta i slusajte kada tramvaj prode, uzas!!!
Ja se uglavnom slažem sa ovim. Ali mi jeste krivo što su Nemci pre 70+ godina bili u stanju da podignu most (koji je trajao i trajao) za svega 6 meseci, a mi danas nismo u stanju ni približno brzo da izgradimo njegovu zamenu.
 
Ne dolazi zakrčenje mostova s Novog Beograda, već nastaje na starom Beogradu jer se vozila sa 3+3 prelivaju na slabašnju gradsku saobraćajnu mrežu.

Pogledajte prilaze svim našim mostovima na desnoj obali Save.

Gazela je tu superiorna u odnosu na ostale sa mostarstkom petljom i činjenicom da je deo moto-puta. Mada je vidljiv nedostatak adekvatnih petlji na moto-putu u starom delu grada. Dok na NBG imate SC, Arena 1, Arena 2, Omladinskih brigada, Tošin bunar, Bežanijsku kosu, u starom delu grada imate Mostar, Hitnu pomoć (kao i da je nemate), pandemonijum na Autokomandi, nesretni šklopociju sa T reskrsnicom na Dušanovcu, Plavi most i Lastu koja se saobraćajno vezuje na favelu.

Most na Adi ima tu mega petlju sa Radničkom ulicom, "raskrpetlju" ka Banovom brdu (tunela ka Autokomandu tu još nema i nije na vidiku), a onda se šest traka s mosta suzi u 1+1 uličicu kroz Topčiderski park, dok čekamo i čekamo da vaskrsnu radovi na Bulevaru patrijarha Pavla.

Brankov most ima taj silaz ka uličnoj mreži Savamale koju sad Šapić pokušava da, kako kaže, "prokrvi" kružnim tokićima, asflaltiranjem tramvajske baštice, ukidanjem kruga dvojke i ruiniranjem Donjeg grada. Onda imate ili skoromnu Prizrensku koja u T udara na Terazije ili dalje vodi na uzanu Balkansku, ili Terazijski tunel, pa onda na semaforu "lomljenje" dalje. Jbg, taj most je od starta tu nekako uguran, da bi bio funkcionalniji trebalo ga je nekako direktno vezati ili na Bulevar kralja Aleksandra ili na Bulevar despota Stefana, ili najbolje nekako i na jedan i na drugi.

Ovako nam ostaje i dalje da slavimo Pešića zbog Terazijskog tunela i žmurimo na činjenicu da su za 45 godina koih i dan danas većina smatra za "najzlaznije zlatno doba" izgrađena tek dva (da 2) drumska mosta između starog i Novog Beograda, te da je neko izgradio najmnogoljudniju opštinu u celoj bivšoj državi ne razmišljajući baš puno o tome kako će je povezati sa ostatkom grada, ili bar ne radeći na tome.

A kako vreme prolazi to postaje sve skuplje i skuplje, i sve više objekata moraš da rušiš, i sve više rešenja moraš da budžiš, i da širiš, kopaš, zaobilaziš, improvizuješ... Takav je i ceo ovaj projekat novog savskog mosta. Istina, mogao je novi most iz Bulevara Zorana Điniđića, pa tamo gde je danas Kula Beograd. Ali kamo dalje!? Sačekali bi nas, manje-više, isti problemi.
Нови мост узводно од Газеле и нови мост низводно од Газеле би одвукли саобраћај који иде ка Војводе Мишића и ка Савској, па би Газела била растерећена за њих и на њој би остао саобраћај ка Кнеза Милоша, ка Војводе Путника, и ка Аутокоманди. Паралелну мрежу улица Западног врачара између Савске и Делиградске треба боље организовати, са чишћењем од паркинга на коловозу са изградњом пар гаража великог капацитет које фале ту.
Мост узводно од Трамвајског моста би растеретио Бранков мост за кретања ка Савамали.

Слажем се да је спорна и закржљала улична мрежа јужно од Саве, али може се и ту организацијом саобраћаја извући више. Фали смишљенија употреба петље Хитна помоћ са надвожњаком који би спојио КЦС и Прокоп. Не знам у којој мери се за кретања НБГ- Вождовац користи траса Мостар-Прокоп-ЈНА-Маракана-Булевар Ослобођења-Трошарина.
Ваљало би и Облаковску проширити на 2+2, провући је испод петље тамо где су сад вулканизери, па онда надвожњаком преко искључења са мото пута из правца ка Нишу, и даље да иде улица истог профила 2+2 скроз до сужења Мокролушке, и наравно петља као код Арене на месту Душановачког моста.
 
Zapravo problem je obrnut - najmnogoljudnija opština je ujedno i opština gde stari deo grada ide na posao. Gužvu ne prave stanovnici NBG, već stanovnici starog dela grada koji svako jutro masovno idu na NBG i popodne se vraćaju sa posla.

Problem, dakle, nije u onima koji su opštinu izgradili, već u onima koji su joj dozvolili da se transformiše u biznis četvrt bez da su obezbedili neophodnu transportnu infrastrukturu da to isprati
Tako je, bre! Nakon decenije ratova, sankcija i prazne kase koju su im ostavili "kasapin" i njegovi drugovi krimosi, uspeli su "samo" da prošire Bulevar Milutina Milankovića i spoje ga sa Tosinim bunarom, izgrade dve kružne petlje kod Arene i ceo jedan drumsko-tramvajski most preko Save. Zlikovci!

Pritom ovo što Panta kaže - šta je trebalo da rade? Da prave poslovni distrikt na Miljakovcu!? Ili bi trebalo da je sve ostalo isto kao 1988. za koju nas i dan danas ubeđuju da je bila "kao Švicarska, skoro pa savršena"!?

Sa poslovnim distriktom ili ne, ne može se pola miliona stanovnika grada (NBG, Zemun, Surčin), ostaviti sa dva i po mosta, pobogu!
 
Не може, мора тунели.

Да не буџимо ко Гангула.
Може тунел на оном празном плацу поред СУПа Савски венац.
А Гангулијада би добро дошла дуж Облаковске од петље Хитна помоћ до макар Душановачког моста са проласком испод па онда и изнад петље Аутокоманда.
 
Vas dvojica se svađate sa oblacima. Ja nigde nisam rekao da nisu trebali ništa da grade, već da je gradnja nešto što je moralo biti ispraćeno adekvatnom transportnom infrastrukturom, što se nije desilo.
 
Саграђен је Мост на Ади пре 13 година, чини ми се. Богами и мост за Банат. Још су реконструисани Газела и Стари савски. Још је и БГ воз био успостављен да иде на 15 минута.

Одонда је требало радити даље, а ми смо добили деценијски прекид развоја града, па мислим да у прескакању тог корака треба тражити грм што скрива зеца.
 
Vrh