Градоначелник Београда Синиша Мали најавио је у
марту 2016. године масовну реконструкцију моста, која би требало да почне крајем
2017. У наредних 15 месеци Мали и градски архитекта
Милутин Фолић објаснили су да пројекат подразумева проширење моста, мост са једном додатном траком за аутомобиле у сваком смеру и одвојеним
трамвајским колосецима. Метална лучна
конструкција је требало да буде исечена и подигнута изнад саобраћајних трака, чиме би мост заправо био на два нивоа, а документацијом је тражено да се сачува специфичан
метални лук моста. Горњи ниво је требало да буде претворен у пешачке и
бициклистичке стазе са бујном
вегетацијом. Завршне конструкције су биле замењене и уместо распона главног моста пројектован је један стуб са спојном гредом. Ширина пловидбеног пута на Сави на главном распону моста остала је иста.