Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 195 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,6%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 8,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    548
Kako mogu da odustanu ljudi koji moraju da dođu na posao u određeno vreme? Ako imaš protok od npr. 50,000 ljudi koji moraju da pređu savske mostove između 8 i 9 sati ujutru i kad se ukine prelaz preko jednog mosta, imaš isti protok ljudi a manje mostova, samim tim prosečno vreme prelaska preko savskih mostova se povećava, jer si smanjio kapacitet. Ne možeš da se nadaš najpovoljnijem rešenju ako ne uzmeš u obzir osnovne zakone fizike.
Neki ce morati da krenu ranije i to je to. Kao i kad je bila zatvorena petlja Ruma radi gradnje nove, islo se preko sela pa krenes ranije bez obzira kad ti posao pocinje.
 
Vrlo brzo ćemo videti efekte zatvaranja ovog mosta na saobraćajne gužve u Beogradu. Očekujem da će sledeće nedelje prosečno vreme prolaska sa jedne obale Save na drugu da se poveća za 20-30% i to će trajati ko zna koliko godina. To je gomila izgubljenog vremena za svakog od nas koji živimo u Beogradu, kad se samo to uzme u obzir biće jasno da je doneta odluka bez ikakvog logičkog i finansijskog pokrića.
Ipak, ogromna vecina gradjana pristace na to bez mnogo negodovanja.

To znaci da gradjani imaju dovoljno vremena te da ce rado podneti zrtvu zarad Vodje kulta koji obozavaju.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Vrlo brzo ćemo videti efekte zatvaranja ovog mosta na saobraćajne gužve u Beogradu. Očekujem da će sledeće nedelje prosečno vreme prolaska sa jedne obale Save na drugu da se poveća za 20-30% i to će trajati ko zna koliko godina. To je gomila izgubljenog vremena za svakog od nas koji živimo u Beogradu, kad se samo to uzme u obzir biće jasno da je doneta odluka bez ikakvog logičkog i finansijskog pokrića.
Ja se nadam sto vecem kolapsu. Neka Beogradjani pate maksimalno.
Eskalacija svih problema jecdobar nacin za njohovo razresenje.
 
Neki ce morati da krenu ranije i to je to. Kao i kad je bila zatvorena petlja Ruma radi gradnje nove, islo se preko sela pa krenes ranije bez obzira kad ti posao pocinje.
Naravno da će morati da se prilagodi i da će morati da krene ranije. Ali pitanje je da li je moralo tako. Da neko sad mora da budi dete još ranije za vrtić da bi stigao na posao na vreme jer je neko mnogo pametan odlučio da sruši funkcionalan most a nije napravljen novi most pre toga.
 
Naravno da će morati da se prilagodi i da će morati da krene ranije. Ali pitanje je da li je moralo tako. Da neko sad mora da budi dete još ranije za vrtić da bi stigao na posao na vreme jer je neko mnogo pametan odlučio da sruši funkcionalan most a nije napravljen novi most pre toga.
Napravljen je most na adi, upravo on i omogucava gradnju ovog mosta.
 
Evo sada i proširuje Šapić put oko Kalemegdana, samo treba stići do Karađorđeve.
 
To nema veze sa Mostom na Adi.

On bio od još mnogo veće koristi, da nema Šapića i ostalog SNS kancera.
 
Ovaj most ne prihvata ni 10% saobracaja preko reke, a sad kad nema stanice, ni toliko.
Kako ce njegovo zatvaranje povecati guzve 20-30%? To je neka visa matematika koju ne razumem
 
@shadestudio Prvo da bi komentarisao na ovu temu moras da dokazes da zivis u BG a ne deluje mi tako. Jasno mi je da si botina neka prikrivena ali cu ti ipak odgovoriti. Da , krecemo ranije na posao sat vremena vec odavno a sad acemo kretati sat i po vremena ranije. Most na Adi je beskoristan za ljude sa Vozdovca i iz tih delova(ako uopste znas na mapi da nadjes gde se nalazi vozdovac) .
Pa ipak, 2019. ja vozio dete kod logopeda sa NB u Vojvode Stepe triput nedeljno u 5 popodne, preko Mosta na Adi, i stizao za 25 minuta svaki put.

Upoznajte svoj grad.
 
Koliko sam uspeo da iskopam, opterecenje je sledece:
- Gazela 160.000–200.000 vozila
- Brankov most 90.000–120.000
- Stari savski - 15.000–30.000
- Most na Adi - 60.000–100.000

Znaci ukupno 325 000 - 450 000 vozila preko Save.
Koliko je tu preko Starog savskog mosta? 5-8% ?
 
Sa Wikipedia-e...

Градоначелник Београда Синиша Мали најавио је у марту 2016. године масовну реконструкцију моста, која би требало да почне крајем 2017. У наредних 15 месеци Мали и градски архитекта Милутин Фолић објаснили су да пројекат подразумева проширење моста, мост са једном додатном траком за аутомобиле у сваком смеру и одвојеним трамвајским колосецима. Метална лучна конструкција је требало да буде исечена и подигнута изнад саобраћајних трака, чиме би мост заправо био на два нивоа, а документацијом је тражено да се сачува специфичан метални лук моста. Горњи ниво је требало да буде претворен у пешачке и бициклистичке стазе са бујном вегетацијом. Завршне конструкције су биле замењене и уместо распона главног моста пројектован је један стуб са спојном гредом. Ширина пловидбеног пута на Сави на главном распону моста остала је иста.

Мали је најавио да ће грађани одлучити где ће мост преместити, али је његова идеја била да се премести у Земун, као пешачки мост до Великог ратног острва. Александар Миленковић, члан Академије архитектуре Србије, успротивио се предлогу, и сматрао да је та наизглед бенигна идеја заправо стратешки погубан подухват у вези са заштићеним дивљим животињама на острву. Он је сумњао да ће Управа града Београда у овом случају, занемарити бројне теоријске и емпиријске смернице.

Posle su promenili mišljenje oko toga, a u samom tekstu je sumirana cela haotična geneza samog projekta.
 
Poslednja izmena:
20241103_160351.jpg

20241103_160316.jpg

IMG-f2eeb5da74e9dd0d496cfeb1cbe125c1-V.jpg

IMG-cec7f7ff2b46096cc37c4928ab206dce-V.jpg

That 's oll folks ...
 
Ovaj most ne prihvata ni 10% saobracaja preko reke, a sad kad nema stanice, ni toliko.
Kako ce njegovo zatvaranje povecati guzve 20-30%? To je neka visa matematika koju ne razumem
E kad bi se tako gledalo u stilu onnih eksperata sto zasednu na ladnan beton i broje prolazak vozila i uredno zapisuju u svesku tipa a4. Moze da poveca na ovakvom vec pred pucanjem mostu i za 100 posto guzve. 20 posto vise automobila moze da blokira raskrsnicu kod usca kao i dve prethodne, a sa druge strane moze da blokira decansku tunel dobar deo bulevara i kneza milosa i makedonsku. Ali u sigurnim smo rukama sto lupamo glavu gradski oci su sigurno na sve mislili a to ce ovih dana i pokazati
 
Steta ato nije zavrsen bulevar do Rakovice, da se most na adi brze prazni u tom pravcu, i onda bi ovaj saobracaj sa starog mosta bio neosetan na njemu, pitanje je kako bi okolne ulice to ptimile. Jeste dalje ali nije da nema kuda.

Jedina greska je sto novi most ima 2 trake umesto 3. Dve treba da vode direktno u tunel, a jedna za lokalni saobracaj.
 
Pa ipak, 2019. ja vozio dete kod logopeda sa NB u Vojvode Stepe triput nedeljno u 5 popodne, preko Mosta na Adi, i stizao za 25 minuta svaki put.​

Upoznajte svoj grad.
Ja 25 minuta, a par puta i duže, samo taj isti most prelazio u vreme špica 2024.​

Ovaj most ne prihvata ni 10% saobracaja preko reke, a sad kad nema stanice, ni toliko.
Kako ce njegovo zatvaranje povecati guzve 20-30%? To je neka visa matematika koju ne razumem​
Kazaće ti se samo kada budu uklonili ili zatvorili most.​
 
Steta ato nije zavrsen bulevar do Rakovice, da se most na adi brze prazni u tom pravcu, i onda bi ovaj saobracaj sa starog mosta bio neosetan na njemu, pitanje je kako bi okolne ulice to ptimile. Jeste dalje ali nije da nema kuda.

Jedina greska je sto novi most ima 2 trake umesto 3. Dve treba da vode direktno u tunel, a jedna za lokalni saobracaj.
Tri trake ne mogu da stanu od navodnog Beograda.
 
Što se tiče gužvi i produženja putovanja, ja verujem da će veliki broj firmi omogućiti remote rad (konkretno one koje to i mogu da izguraju) i da će se što manje zahtevati odlazak u kancelarije.

Znam za neke u kojima se već priča o tome.
 
Контрапример: у НЦР-у је у току некакав штрајк, зато што фирма инсистира да се већина радника после више година врате на рад из канцеларије.

Такође, сви који мисле да ће се гужве незнатно повећати, нека се сете колико трамваја дневно је прелазило мост, и колико је људи било у њима. Затварање моста ће се итекако осетити.

Треће, не разумем како се свуда помиње рок од 2 или 3 године, када нам је потпуно јасно да без 5 година нема ни говора о новом мосту.

При свему томе, ја сам свакако за рушењe, и нови мост, али ми је увек била идеја да нови мост буде 20-50 метара низводно, преко Бродарца и Магнолије, и да се настави на постојеће прилазе, уз минимално затварање саобраћаја, и рушење старог када се изгради нови.

Сада, када то делује немогуће, нема друге него да истрпимо. Само смо тако изабрали.
 
Koliko sam uspeo da iskopam, opterecenje je sledece:
- Gazela 160.000–200.000 vozila
- Brankov most 90.000–120.000
- Stari savski - 15.000–30.000
- Most na Adi - 60.000–100.000

Znaci ukupno 325 000 - 450 000 vozila preko Save.
Koliko je tu preko Starog savskog mosta? 5-8% ?
На жалост овде сте бројали само возила, не и путнике. Ова мања вредност је обичан радни дан, ова већа вредност је екстремна вредност везана за сајмове, протесте, утакмице, концерте... У тих цирка 320.000 личних друмских возила је цирка 400.000 путника, док је у свега око 10.000-13.000 прелазака ГСП возилима цирка 600.000 путника. Ако ћемо само и само о броју превезених путника преко Старог савског моста иде 3 од 10 најкоришћенијих ГСП линија у граду. Ако ћемо о расподели транспортне функције, то је Бранков мост 35%, Стари савски и Мост на Ади по 15%, Газела око 30%, и Нови железнички мост око 3%.

На крају крајева, по донапредном транспортном решењу сам мост није био уско грло. По реконструкцији завршеној 2008. су направљена решења која су извлачила максимум. Ка Новом Београду се, као и са Бранковог мост се ефикасно празнио на развијену друмску мрежу. Ка десној обали, на њега су се преносила загушења из Немањине и Карађорђеве. Односно, чак и да одустану од оне кружни-ток катастрофе, проширени мост нема где да се празни. Ако се направи тунел, а да има само раскрснице и кружне токове на излазима, тек смо онда бацили паре.

Ствар је доста проста: да ли си спреман да радиш тако да све време раде 2 траке, да на десној обали направиш петљу, и да се део за јавни превоз усмерава на естакаду усмерену на Теразијски гребен за метро? Ако не, боље ништа не дирај.
Евентуални уступак за ове услове је да може да дође до потпуног затварања за време летњег ђачког распуста. Петљу на левој обали нисам поменуо као минималан услов, зато што за ту петљу не постоји сукоб интереса да се евентуално и касније изгради. Везано за естакаду за метро, она у првој фази треба да има У раскршће са рампом која се спушта у Карађорђеву за трамвај. Са таквим решењем, везу Хајат-Пристаниште не треба обнављати.
 
Треће, не разумем како се свуда помиње рок од 2 или 3 године, када нам је потпуно јасно да без 5 година нема ни говора о новом мосту.

Pupinov most je izgrađen za tri i po godine (jula 2011 počela gradnja, a decembra 2014 otvoren), a on ima 1482m, Savski ima 430, tri puta je kraći. Tako da je 3 godine realan rok.
 
Koja je ovo sprdacina. Teska.
- Protestanti tvrde da ne postoji dokumentacija za rusenje mosta. Je l to moguce? Znam da je ovo divlji zapad, ali zar smo dotle dosli?
- Ako postoji dokumentacija, zasto je most otvoren i zasto ovi ljudi protestuju?
- Gde je dokumentacija za novi most koji bi tu bio izgradjen?
 
Poslednja izmena:
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Vrh