Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    561
...и кренуо спин како је неки тамо Микетић, кога нигде нико не зна преко 0% важан у целој причи око моста са губицима:
-250.000.000 евра само изгубљено време у транспорту у току прекида саобраћаја
-80.000.000 евра за мост, који ће због кружних токова имати занемарљиву транспортну улогу.

Шта се корисно може за 330.000.000 евра?
- Цела једна надземна метро линија
- Стварно корисни Мост Милутина Миланковића, са две петље, приступним путем до Чукарице, пругом од Раковице преко Сајма, Топчидера, Новог Београда до Аеродрома Београд са тунелом на Бежанијској коси.
- 33.000 места у новим студентским домовима, чиме би свима који желе да студирају то учинио економски доступним, без дељења стана са киријом по 150 евра на сваког студента.

Додајте у списак, али са пројектима који нису спорни попут петље код Економског факултета.
А колико је милијарди изгубљено за 50 година колико немамо метро, нове мостове и мостове већег капацитета?

Колико су времена изгубили људи у трамвајима на трамвајском мосту чекајући по пола сата или сат због гужве коју су направили аутомобили?
 
Za Srbe koji mnogo vole istoriju, argumenti da je samo običan lučni most i da je u hotelu Jugoslavija neka bakuta izgubila nevinost su u najmanju ruku infantilni.

Dešavanja i istorijske ličnosti koje su bile u hotelu Jugoslavija, odbrana mosta od rušenja i simbolika istog su nešto što je činilo grad bogatijim, bez da govorimo o nečem drugom kao što je funkcionalnost.

E sad, što je novoispranost mozga postala sindrom pošasti na vlasti, da pre njih ništa nije bitno, pa ćemo sve da rušimo, dok kačimo srpse zastave i pričamo o četnicima, to je za drugu tematiku.

Kad god sam bio u SAD, uvek me je fasciniralo obeležavanje svakog ćoška gde se nešto istorijsko desilo, ma koliko bilo manje of fusnote, a mi im se smejemo kako nemaju istoriju, dok našu sami niti znamo, niti poštujemo i koristimo samo za patkometriju sa drugima, a ne zapravo poštovanje.
 
Доконости ће бити ако и само ако се мост затвори у току градње новог, у вредности доконог изгубљеног времена 250.000.000 евра, три пута више од градње моста. При томе ће мост по напредном пројекту због загушења кружних токова имати капацитет једног пара саобраћајних трака, што има и сада. Истовремено, тамо где још има простора за петљу између Сајма и Газеле, сада се гради нови бедем од високих зграда.

Није требао ни БНВ ни петља по сред савског амфитеатра, већ парковске површине и установе културе.
 
Ajmo da (s)rušimo sve mostove u gradu jer su nedovoljnog kapaciteta pa da onda krenemo da gradimo one koji će biti adekvatni za postojeće kapacitete kola. ;)
Хајде да срушимо град и на његовом месту направимо једно велико саобраћајно чвориште.
Пре аутомобилског саобраћаја требало је смислити добру алтернативу за аутомобиле, дакле ефикасан градски саобраћај и метро.
 
Требало је правити мост на другом месту. То место је лоше место за мост, па чак и да буде друмског тунела.
 
По овоме..

inMZKXa.jpeg


Мост по средини СА би излазио у Немањину, у супротном, удара у Крцунову, која нема капацитет да прими неки већи притисак. Једино петља у СА, што предлага Карло, па горе ка бул. Ослобођења. Али ранжирне железнице у СА и део Врачара под багер наравно.
 
Хајде да срушимо град и на његовом месту направимо једно велико саобраћајно чвориште.
Upravo živimo u vremenu u kome gledamo kako se na naše oči grad pretvara u jedno veliko saobraćajno čvorište.

Требало је правити мост на другом месту. То место је лоше место за мост, па чак и да буде друмског тунела.
Da je Pera odmah otišao u policiju, svega ovoga ne bi ni bilo.
 
И даље може нови мост да буде узводно. Шта више могу чак 3 моста узводно да се направе, један у продужетку улице Краљице Драге, други код Куле Белгрејд, трећи уз Стари железнички мост. Има места на све три локације.
 
ја разумем да је ово неки ултра супер мост, па да се брани. обичан лучни мост, који је давно пробио свој капацитет
Opozicija, ili ko god je najglasniji, opet ima pogrešnu perspektivu na određene stvari. Brani se most iz nekakvih istorijskih ili kakvih god praktičnih razloga, ali se zaboravljaju daleko važniji aspekti - prioriteti. Ovaj most je mogao lepo da se rekonstruiše ili da se uredi pa da, ako je baš toliko strašno, ne smeta Navodnjacima. Ali daleko veći prioritet mora da bude ostatak grada i rešavanje svih drugih problema - kanalizacija, vodovod, prečišćavanje vode, Pančevački most, itd. Dok grad još uvek nema neke osnovne delove infrastrukture, nema ama baš nijedan validni razlog koji opravdava da se baš sada em ruši em gradi novi most. Jednostavno ne postoji.
I to je ono čime treba da se brani, ne most, nego grad Beograd.
 
И даље може нови мост да буде узводно. Шта више могу чак 3 моста узводно да се направе, један у продужетку улице Краљице Драге, други код Куле Белгрејд, трећи уз Стари железнички мост. Има места на све три локације.

Мостови нису проблем, али шта ћеш са саобраћајем са њих? Видимо како шурнаест трака са НБгд када пређе Бранков нема где у центру. Ти у СА би ударали директ у Савску која је већ слабог капацитета. Значи онда петља, или тунел испод Врачара па да излази на бул. Ослобођења, или В. Илића..
 
ја разумем да је ово неки ултра супер мост, па да се брани. обичан лучни мост, који је давно пробио свој капацитет
I onda ce ovi majstori da prave novi?
 
Za Srbe koji mnogo vole istoriju, argumenti da je samo običan lučni most i da je u hotelu Jugoslavija neka bakuta izgubila nevinost su u najmanju ruku infantilni.

Dešavanja i istorijske ličnosti koje su bile u hotelu Jugoslavija, odbrana mosta od rušenja i simbolika istog su nešto što je činilo grad bogatijim, bez da govorimo o nečem drugom kao što je funkcionalnost.

E sad, što je novoispranost mozga postala sindrom pošasti na vlasti, da pre njih ništa nije bitno, pa ćemo sve da rušimo, dok kačimo srpse zastave i pričamo o četnicima, to je za drugu tematiku.

Kad god sam bio u SAD, uvek me je fasciniralo obeležavanje svakog ćoška gde se nešto istorijsko desilo, ma koliko bilo manje of fusnote, a mi im se smejemo kako nemaju istoriju, dok našu sami niti znamo, niti poštujemo i koristimo samo za patkometriju sa drugima, a ne zapravo poštovanje.

Jaoj nasao si kojoj crkvi da se molis, sreca pa nisi jedini koji je isao preko bare. A da si pazljivije ispratio tamo znao bi da su nazalost samo u Njujorku porusili prelepa zdanja samo u poslednjih trideset i vise godina. A odmah da ti kazem da oni nemaju istoriju, tacnije njihova istorija je smesna u poredjenju sa nasom.
Apsolutno si neuspesno odbranio tvrdnju o istorijskom i kulturnom znacaju hotela Jugoslavija i mosta. Pominjes neke znacajne licnosti koje su prolazile i odsedale tamo. Tom logikom stari predratni aerodrom nikada nije trebao da bude srusen jer zamisli samo kakve sve vazne istorijske licnosti su sletale i polazile sa tog mesta
 
Ja mislim da je daleko pametnije bilo da sruše Stari železnički i tu izgrade novi most za vozila i pešake, taj most je sada totalno neupotrebljiv a ona ideja sa pešačkim mostom je idiotizam kad se vidi da je to jedina preostala slobodna tačka (da imaš prostora i za adekvatne prilazne saobraćajnice) za most preko Save u tom delu između Ade i Brankovog, a posle mogu i da sruše i zamene Savski kad barem tako delimično obezbede alternativu.

Kao i kod Starog savskog, gde sada zbog novih zgrada nema mesta za novi most uz postojeći, isključivo idu na pešački jer znaju da im onda prilazne saobraćajnice neće uzeti vredno zemljište.
 
Jaoj nasao si kojoj crkvi da se molis, sreca pa nisi jedini koji je isao preko bare. A da si pazljivije ispratio tamo znao bi da su nazalost samo u Njujorku porusili prelepa zdanja samo u poslednjih trideset i vise godina. A odmah da ti kazem da oni nemaju istoriju, tacnije njihova istorija je smesna u poredjenju sa nasom.
Apsolutno si neuspesno odbranio tvrdnju o istorijskom i kulturnom znacaju hotela Jugoslavija i mosta. Pominjes neke znacajne licnosti koje su prolazile i odsedale tamo. Tom logikom stari predratni aerodrom nikada nije trebao da bude srusen jer zamisli samo kakve sve vazne istorijske licnosti su sletale i polazile sa tog mesta

Baš u tom Njujorku sam proteklih godina proveo dosta meseci, a sveukupno i mnogo više, tako da ne moraš ništa da mi pričaš o istom, ispratio sam od prodaje i neuspešnog renoviranja Waldorf Astoria hotela, obnove i izgradnje Hudson river keja i Hudson Yard, do još drugih stvari. To je opet samo zamena teza gde se gleda gde je neko gori, da bi opravdali naše da budemo još gori, jer ako može Amerika, možemo i mi.

Što ne pogledaš i navedeš primere gde su bolji i gde je sačuvano, obeleženo i renovirano? Da, kraću istoriju imaju kao nacija, ali obeleženiju, dokumentovaniju, da ne kažem poštovaniju od strane svojih nego što mi to imamo/radimo.

Što se tiče aerodroma koji si naveo kao primer (i relativizaciju), isti je skoro u potpunosti uništen tokom savezničkog bombardovanja, pa je onda dodatno miniran od strane nacista u povlačenju. Nije baš imalo šta da se sačuva..
 
Za aerodrom je nebitan stepen ostecenja bio, svakako bi isao pod mac, svi planovi daljeg sirenja Beograda vodili su ka tom delu, nije mogao da ostane.
 
Требало је правити мост на другом месту. То место је лоше место за мост, па чак и да буде друмског тунела.

Logično je da je to mesto loše, jer se nalazi odmah pored drugog mosta. Most na tom mestu su postavili nemci kao zamenu za srušeni Most Kralja Aleksandra. Zato je postavljen tik uz most Kralja Aleksandra. Samim tim ta lokacija je deplasirana kada je ponovo izgrađen Most Kralja Aleksandra. Taj "nemački most" je imao funkciju da bude zamena Mostu Kralja Aleksandra. OK, obnovili smo most Kralja Aleksandra i ostavili "nemački most", jer je tako bilo zgodno. Danas bi bilo najbolje da smo dobili još jedan most, pored tog "nemačkog mosta".

Gradonačelnik mora da poradi na PR-u, ako već ne može da izmesti most. Osim da se "nemački most" ruši, Grad Beograd se nije preterano potrudio da objasni šta i gde se gradi kao zamena i šta će to doneti. To je veliki problem, jer onda daje vetar u leđa raznim kretenima da prave žurke po mostovima i jure nekakve "kritične mase" i ostale gluposti.
 
Vrh